Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En dus stemmenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010: De genomineerden
Zet hem op Marijke
dat had ik dus ookquote:
quote:
Sym was je al voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef DaMart het volgende:
Nu wil ik hier even spammen
Dat jullie eindelijke kunnen stemmen
Niet op een van de gedichten van mij
Maar wellichtmaak je 2 andere KSC'ers blij?
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Hoi MPGquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef DaMart het volgende:
Ik wacht nog een paar dagenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef DaMart het volgende:
patentrecht betalen aan MPGquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef DaMart het volgende:
quote:
Beter in Mucken dan ik zelfsquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben trouwnes beter in Mucken dan in MPG-en
dat kloptquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben trouwnes beter in Mucken dan in MPG-en
quote:
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn oogleden worden zwaar.... ik ga mijn bedje opzoeken mensen.
Slaap lekker straks allemaal
slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
Beetje spanning erin houden. Kan ik nog steunen als het nodig isquote:
trusten droompjequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
Lui er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
De tijd van gaan is nu voor mij gekomen.
Trusten Lui en slaap lekker![]()
![]()
trusten trevquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
![]()
quote:
dat wordt dus een nieuwe makenquote:
goede smoesquote:
Nee, geen zin in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt dus een nieuwe maken
Gmtaquote:
oh fuck yesquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
Raap me op
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Klinkt lekkerquote:
laten doen danquote:
bustedquote:
Ik moet beginnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik moet stoppen met drinken denk ik
ja, ik geef wel goede linkjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Whahahahahahaha![]()
![]()
Proest
Had ik zondagnachtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ow shit ik heb nu serieus de slappe lach
duct tape!quote:
bestaat dat nog ????quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Kan ik eindelijk na twee maanden op blackboard (als externe), staat er niets nieuws op. Christus.
Ja joh, op mijn hogeschool was dat hip en nieuw enzulksquote:
Bij radboud uni wel ja. Een mailtje sturen met bestanden is gemakkelijkerquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart is zwaar gedrogeerd
Dan heeft ie iig geen pijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Goed topicquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
Raap me op
ik heb gewoon medelijden met z'n oudersquote:
He bahquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ah oke, bij ons is het er al drie jaar uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij radboud uni wel ja. Een mailtje sturen met bestanden is gemakkelijker
Gaat niet lekker bij jullie zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Nooit eerder gebruikt. En ik wil het ook niet. Nou ja, ik zie op mijn eigen profielpagina 1 bestand staan dus de Japanse lerares heeft er ook weinig zin inquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah oke, bij ons is het er al drie jaar uit
Op zich voldoet blacboard, maar het is net zo oud als MS DOSquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit eerder gebruikt. En ik wil het ook niet. Nou ja, ik zie op mijn eigen profielpagina 1 bestand staan dus de Japanse lerares heeft er ook weinig zin in
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
DOS heerstquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op zich voldoet blacboard, maar het is net zo oud als MS DOS
quote:
quote:
Herenquote:
Nogal jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heren
Dame
Rest
Het is kouououd buiten!
quote:
Meneer met de kitten-attracting avaquote:
Trustenquote:
Trusten beroemde meneerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga slapen!
veel plezier nog verder![]()
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
Is het stemmen in fee al begonnen Marijke?
Welterustenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga slapen!
veel plezier nog verder![]()
spannundquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef DaMart het volgende:
Bedtijd.
En morgen wordt een lange dag... als het tegenzit zit ik over 24 uur pas in de trein naar huis.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
Raap me op
geniaal he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Het was alweer zo LANG geleden![]()
_
Beterschapquote:
Slapenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Valium dus, en niet zo weinig ook, ik moest 'm bijna naar de wc tillen![]()
Maar goed, als het goed is slaapt hij nu
rijkje zocht nog een schermquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[Aangeboden] Witgoed, Computerkast, 2 computers
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Valium dus, en niet zo weinig ook, ik moest 'm bijna naar de wc tillen![]()
Maar goed, als het goed is slaapt hij nu
Okee ik ga daar niet posten. Voor strafquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geniaal he?
zo'n topc zie je al bij de OP aankomen
Ik stem strakjes echt wel op jou hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik dus wel gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik ga daar niet posten. Voor strafOf zo
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Jij ook sterktequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo ook mijn bedje maar eens opzoeken denk ik
senks beebquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beterschap
[..]
Slapen
Ook voor hem (en jou) beterschap gewenst
Welterustenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef Muck het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef Muck het volgende:
Tis niet niks...quote:
Welkom terugquote:
Trusten vraariquote:
iknietquote:
Oh, toch welquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik ga daar niet posten. Voor strafOf zo
Liebchenquote:
Ge-ni-aalquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat ben je toch een lieverd
het zit hem in de naamquote:
liebchenquote:
Ja, maar ik heb al een scherm en als iemand anders daar helemaal blij van wordt dan ga ik dat toch niet inpikken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
rijkje zocht nog een scherm![]()
maar ja dan blijf je met de rest zittten
[..]
nope.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis niet niks...
Boh ik ga een kopje koffie maken, voel me echt ineens verstopt aan alle kanten
Jawel, maar ff foon ophalen dan kee (of anders op m'n thuis nummer, zal ik je die pmen?)quote:
ooh ik dat er iets mis was met je scherm dus vandaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al een scherm en als iemand anders daar helemaal blij van wordt dan ga ik dat toch niet inpikken?
En Sym, echt super super lief!![]()
Nee, alleen kijkt tft wat rustigerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dat er iets mis was met je scherm dus vandaar
Hahahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch een andere buiten trap aanschaffen![]()
de kat vind de stalen treden te koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
of een andere kat nemen, is wrs goedkoperquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch een andere buiten trap aanschaffen![]()
de kat vind de stalen treden te koud
k zit in de trein, dus jouw mobiel os voor mij handigerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar ff foon ophalen dan kee (of anders op m'n thuis nummer, zal ik je die pmen?)
denk het ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
of een andere kat nemen, is wrs goedkoper
Ik haal em nu opquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
k zit in de trein, dus jouw mobiel os voor mij handiger
kosten effencieny manager pezu tot uw dienstquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, alleen kijkt tft wat rustigerEn daarom wilde ik dat wel... maar heeft geen haast, mijn bakbeest doet het nog prima
die computer boven?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, alleen kijkt tft wat rustigerEn daarom wilde ik dat wel... maar heeft geen haast, mijn bakbeest doet het nog prima
ben je hem alweer kwijtquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:26 schreef PeZu het volgende:
taartje, taartje TAARTJE
dankje, dankje, DANKJE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
die computer boven?
Die zag er best bejaard uit
Ik heb als het goed is nog een setje staan (computer is ook wat ouder, maar perfect om te internetten)
Nja hij lag niet bij mn schoonouders (daar kwam ik erachter dat ie leeg was), dus ligt ie OF in de lader-la (ja we hebben en lade vol ladersquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje, dankje, DANKJE!
kom je, ben jij die een en ik de anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
alleen als ik dan ook meteen in slaap mag vallenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom je, ben jij die een en ik de ander![]()
[ afbeelding ]
Ik laat het je morgen ff wetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mijn setje boven is niet bejaard alleen m'n beeldscherm
een lader laquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hij lag niet bij mn schoonouders (daar kwam ik erachter dat ie leeg was), dus ligt ie OF in de lader-la (ja we hebben en lade vol laders) of boven
mijn beeldscherm is zeker een jaar of 12quote:
voor deze keer mag hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen als ik dan ook meteen in slaap mag vallen
pezu's spullen bemiddelings service tot uw dienstquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik laat het je morgen ff weten
Als ik het scherm nog heb waar ik van denk dat ik hem nog heb mag je hem hebben
dan is die kast nieuwerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
mijn beeldscherm is zeker een jaar of 12Mijn kast 3...
gekkie, dat had je mooi even moeten zeggen voordat ik mijn scherm afstond aan meneer taartquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
en wij waren nog slimmer en hebben op de laders waar niets op staat een stickertje gedaan met "LED-Lamp" of een andere toepasselijke beschrijvingquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een lader la![]()
is trouwens niet zo slecht idee![]()
ik stik ook de moord van allerlei laders
als hij er nog staat is het een 22"quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gekkie, dat had je mooi even moeten zeggen voordat ik mijn scherm afstond aan meneer taart![]()
en wat was er met je telefoon? je belde mij maar ik hoorde niets..of zat ik in je zak misschien?
laders herkennen is toch uber simpelquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wij waren nog slimmer en hebben op de laders waar niets op staat een stickertje gedaan met "LED-Lamp" of een andere toepasselijke beschrijving
nou je het zegt ik weet van de meeste niet eens meer waar ze voor waren/zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wij waren nog slimmer en hebben op de laders waar niets op staat een stickertje gedaan met "LED-Lamp" of een andere toepasselijke beschrijving
we kunnen denk ik wel een ruilbeurs organiserenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt ik weet van de meeste niet eens meer waar ze voor waren/zijn
holy fuckquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
die van telefoons jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
laders herkennen is toch uber simpel
slaap ze stuartquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
geen last van, ik heb ook veel laders maar ik herken ze altijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die van telefoons ja
als je de anderen bekijkt weet jij echt niet of het van de bootjes, vliegtuigjes, autotjes, batatij-laders, LED lamp, werklamp van JF of van een of ander aparaat (zonder laden maar dus direct stroom) is
zoietsquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we kunnen denk ik wel een ruilbeurs organiseren
een lader voor een schermquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets![]()
en me lader voor een tft scherm ben ik dus kwijt
JF is er beter in (ziet het aan de amperes bijvoorbeeld) maar die moet ook eerst zoeken en lezen, stickertje werkt gewoon snellerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen last van, ik heb ook veel laders maar ik herken ze altijd
ik bedoelde transformatorquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF is er beter in (ziet het aan de amperes bijvoorbeeld) maar die moet ook eerst zoeken en lezen, stickertje werkt gewoon sneller
Ik ben al blij dat op die van mij NOKIA staat en dat ik de aansluiting weet, aangezien we er meer van nokia hebben
grote kans dat er geeneens een transformator in zitquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bedoelde transformator
ik heb er hier een kleine 30 stuks liggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen last van, ik heb ook veel laders maar ik herken ze altijd
nja die liggen bij ons dus ook in de lader-laquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bedoelde transformator voeding
voedingquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bedoelde transformator
soort van welquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
grote kans dat er geeneens een transformator in zit
zal mij eerlijk gezegd ook een reet roestenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
grote kans dat er geeneens een transformator in zit
ik herken laders die ik 2 hjaar niet gebruik nog door voor, snoer aansluiting, ik hoef niet te lezenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier een kleine 30 stuks liggen
preciesquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja die liggen bij ons dus ook in de lader-la
ziet er het zelfde uit
Gewoon kijken wat de waardes zijn, soms past een andere ook prima
bij sommigen van ons is de aansluiting het zelfde, maar verschillen de amperesquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik herken laders die ik 2 hjaar niet gebruik nog door voor, snoer aansluiting, ik hoef niet te lezen
geen probleem amperes is niet erg, voltage is belangrijkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij sommigen van ons is de aansluiting het zelfde, maar verschillen de amperes
ik heb het ook koud, dus of dat zal helpen...maar ik ben onderwegquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
ST kom je nog, ik heb het koud en je moet knuf dus 2 vliegen in 1 klap![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb het ook koud, dus of dat zal helpen...maar ik ben onderweg![]()
had je gehoord, morgen gevoelstemperatuur -15![]()
vandaar de "soms" in mijn postquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
en het pinnetje moet dan nog passen
hij moet toch het 220 omzetten naar 12/13/16 volt voor een tft scherm, dus hij transformeert wel degelijk, veel schermen hadden een aparte voeding vroegerquote:
dan heb je er een stuk minder liggen dan ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik herken laders die ik 2 hjaar niet gebruik nog door voor, snoer aansluiting, ik hoef niet te lezen
nee dat zei JF gisteren ook al, dan laadt ie wat minder snel ofzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen probleem amperes is niet erg, voltage is belangrijker
ja ik had mijn thermo broek, joggingbroek,spijkerbroek 3 thsirt, 2 lange mouwers en een trui al klaar gelegdquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik draag zelfs ondergoedquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had mijn thermo broek, joggingbroek,spijkerbroek 3 thsirt, 2 lange mouwers en een trui al klaar gelegd
Ja maar ja maar, mijn scherm doet het nogquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik laat het je morgen ff weten
Als ik het scherm nog heb waar ik van denk dat ik hem nog heb mag je hem hebben
fuck en ik moet morgen de buitendeur gaan makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stuk of 30 ook wel, ik kwam gisteren een voeding tegen van een discman van 10 jaar terug, ik zag het directquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je er een stuk minder liggen dan ik![]()
plus er liggen hier nog laders/ voedingen waar ben hur zijn paarden nog mee deed opladen
ja of hij laadt niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat zei JF gisteren ook al, dan laadt ie wat minder snel ofzo
maar idd voltage is mega belangrijk
te warm danquote:
Nee, nou weet nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gekkie, dat had je mooi even moeten zeggen voordat ik mijn scherm afstond aan meneer taart![]()
en wat was er met je telefoon? je belde mij maar ik hoorde niets..of zat ik in je zak misschien?
ja in die zin wel ja, ik doelde op een klassieke transformator met gekoppelde spoelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij moet toch het 220 omzetten naar 12/13/16 volt voor een tft scherm, dus hij transformeert wel degelijk, veel schermen hadden een aparte voeding vroeger
in ons geval welquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
stuk of 30 ook wel, ik kwam gisteren een voeding tegen van een discman van 10 jaar terug, ik zag het direct
[..]
ja of hij laadt niet.
zoveel doe ik dus echt niet aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had mijn thermo broek, joggingbroek,spijkerbroek 3 thsirt, 2 lange mouwers en een trui al klaar gelegd
Je bent echt hartstikke liefquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, mijn scherm doet het nogEn er zijn vast mensen die het harder nodig hebben, voor mij zou het echt alleen maar luxe zijn
Die kant ga ik ook wel op jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier een kleine 30 stuks liggen
daarvan zitten er 1 hele grote en 2 midner grote in mijn versterkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja in die zin wel ja, ik doelde op een klassieke transformator met gekoppelde spoelen
quote:
Ik ben niet hartstikke lief, dat ben jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent echt hartstikke lief
Maar als ik dat scherm nog heb is hij gewoon voor jou
kan geen kwaadquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in ons geval wel
was net iets minder amperes..
ik haat kouquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel doe ik dus echt niet aan![]()
misschien dat ik morgen een t-shirt onder me overhemd doe
quote:
en van de meeste heb ik het apparaat waar ze voor waren allang niet meerquote:
Ja, toen nam ik op maar hoorde ik nietsquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nou weet nietEn op je vaste telefoon bedoel je? Dat was omdat ik wilde aanbieden om op thijs te passen, maar toen zag ik dat je mams al kwam
En nog wist Randall sneeuw op mn reet te smerenquote:
jewel maar niet in van die heup jeans, vind het zo stom uit zien als je bukt en je ondergoed piept er bovenuitquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Draag je normaal nooit ondergoed dan LL?
snel, neem alsnog aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, toen nam ik op maar hoorde ik niets![]()
Maar dat is wel heeeeel lief van je![]()
![]()
-6quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Over laders, mijn Nokia zou weer bij de Vodafonewinkel zijnDus morgen even heen, tenzij het echt te koud is
![]()
Oh, sorry, want ik hing op na 1 keer overgaan ofzo, want las toen je post van je mamsquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, toen nam ik op maar hoorde ik niets![]()
Maar dat is wel heeeeel lief van je![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en van de meeste heb ik het apparaat waar ze voor waren allang niet meer
ik dacht ook gelijk aan die foto van jouquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is 11, plus 4 laptops, 6 PDA's, 2 USB hubs, maakt 23. Dan nog wat printers en montors en shizzle.... die 30 lukt wel
Vooral die gevoelstemperatuur geeft me moedquote:
morgen na mijn werk ga ik kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet hartstikke lief, dat ben jij![]()
En eigenlijk zou ik dat echt super super super lief vinden
![]()
(ik zit echt vol verbazing achter de pc zeg maar
)
dat komt omdat je een onderbroek zonder billen aan hadquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nog wist Randall sneeuw op mn reet te smeren
[..]
jewel maar niet in van die heup jeans, vind het zo stom uit zien als je bukt en je ondergoed piept er bovenuit
Ik kom m brengen voor een biertjequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Ladylike het volgende:
trouwens, kap met lullen over gratis schermen, de mijne wil met pensioen geloof ik
begint ineens te knipperen en groen te worden
Ow verrek ja, de TomTom, de PDA enz enz..quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is 11, plus 4 laptops, 6 PDA's, 2 USB hubs, maakt 23. Dan nog wat printers en montors en shizzle.... die 30 lukt wel
dat is niet goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Ladylike het volgende:
trouwens, kap met lullen over gratis schermen, de mijne wil met pensioen geloof ik
begint ineens te knipperen en groen te worden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nog wist Randall sneeuw op mn reet te smeren
[..]
jewel maar niet in van die heup jeans, vind het zo stom uit zien als je bukt en je ondergoed piept er bovenuit
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
morgen na mijn werk ga ik kijken
I'll let you knowIk gun hem jou gewoon
vanochtend tikte er een ijsbeer op mijn schouder om te vragen of hij mijn jas mocht lenenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die gevoelstemperatuur geeft me moed
Als je het biertje bij mij komt halen mag je LL het beeldscherm gevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom m brengen voor een biertje
Was dat kutbeest ook al bij jou?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanochtend tikte er een ijsbeer op mijn schouder om te vragen of hij mijn jas mocht lenen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanochtend tikte er een ijsbeer op mijn schouder om te vragen of hij mijn jas mocht lenen
iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan heb je een buizenversterker? want een transistorversterker heeft toch geen uitgangs trafo's of mis ik er een paar?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarvan zitten er 1 hele grote en 2 midner grote in mijn versterker![]()
eeen heel dikke ringkern trafo, weegt een ton
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was dat kutbeest ook al bij jou?
Is die pinguin die een bijl kwam lenen om een wak te hakken ook nog bij je langs geweest?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dan mag ik wel eens gaan opruimenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom m brengen voor een biertje
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, hij reed in een Lada met visgat
Wat heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gewonnen
Trev, noteer je het even
weet je hoe lang het rijden is naar jou?quote:
Driehoekje Utrecht - Zwolle - Maastricht? Goed voor de kilometersquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het biertje bij mij komt halen mag je LL het beeldscherm geven
Nou doet ie weer normaalquote:
nee man pinguïnas en ijsberen levert op 2 verschillende continenten, er blafte wel een zeehond dat ik op zijn kop pistequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is die pinguin die een bijl kwam lenen om een wak te hakken ook nog bij je langs geweest?
[..]
45 minuutjes of een uurtjequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je hoe lang het rijden is naar jou?
whehehe alles voor de kilometersquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Driehoekje Utrecht - Zwolle - Maastricht? Goed voor de kilometersEN ik heb nog kruidvatjes liggen
12 december kan?
12 december kan ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Driehoekje Utrecht - Zwolle - Maastricht? Goed voor de kilometersEN ik heb nog kruidvatjes liggen
12 december kan?
Ik heb gewonnen
Trev, noteer je het even
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man pinguïnas en ijsberen levert op 2 verschillende continenten, er blafte wel een zeehond dat ik op zijn kop piste![]()
hij stak zo met zijn kop uit mijn toilet wat dat is zijn lucht gat
Ik heb Hilde gewoon lekker warm op schootquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb die poolvos trouwens gevraagd of hij om mijn nek wilde blijven logeren
in mijn tochtige Suzuki met extra-slip-bandjes ietsje langer hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb die poolvos trouwens gevraagd of hij om mijn nek wilde blijven logeren
ik zet gewoon de verwarming een stand hogerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Hilde gewoon lekker warm op schoot
Ik kan ookquote:
ja dus ik zo, haah seabert ook al is klein neuken vind ie fijn maar zijn pikkie is te kleinquote:
op een zondagquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan ook
mits het UWV niet weer een of andere workshop oid organiseert
uurquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in mijn tochtige Suzuki met extra-slip-bandjes ietsje langer hoor
hahahaha ik keek een maand verkeerd...quote:
Dit jaar welquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe alles voor de kilometers
Hildequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Hilde gewoon lekker warm op schoot
Vond het wel meevallen andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was volgens Trev traag met reageren vandaag
Ik woon in Maastricht dus je laat maar weten hoe laat je hier bentquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar welHele eerste kwartaal is in t water gevallen
Dus. Kan je 12 dec?
Ik ben 11 dec ook nog naar de kerstmarkt in Düsseldorf dus ik wil wel een BEETJE uitslapen asseblief![]()
Erwtensoep en uien.. gaat lekker daarquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de uien van de asoburgers beginnen goed te werken
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Kan je 12 dec?
Ik ben 11 dec ook nog naar de kerstmarkt in Düsseldorf dus ik wil wel een BEETJE uitslapen asseblief![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hahahaha ik keek een maand verkeerd...
nja dan zie ik weinig reden waarom ik ineens niet zou kunnen
Uitslapen ftwquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Kan je 12 dec?
quote:
als ie jou nou gewoon oppikt (ja, met de treinquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uitslapen ftw
[..]En Sofie lag zondagnacht luid spinnend bij me op bed
![]()
Die zal wel gedacht hebben, rust
idd we zijn hier tegen mekaar aan het op ruftenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht dus je laat maar weten hoe laat je hier bent
[..]
Erwtensoep en uien.. gaat lekker daar
ambtenaren werken niet op zondagquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JE WEET HET NOOIT MET DIE RUKKERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liefde doorstaat de ergste windenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd we zijn hier tegen mekaar aan het op ruften
seks club de hete briesquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd we zijn hier tegen mekaar aan het op ruften
Even kijken of m'n kruidvatkaartje dan geldig isquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ie jou nou gewoon oppikt (ja, met de trein) en we er een mini-meet van maken?
Sofie was helemaal van slag, poor animalquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uitslapen ftw
[..]En Sofie lag zondagnacht luid spinnend bij me op bed
![]()
Die zal wel gedacht hebben, rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |