voedingquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bedoelde transformator
soort van welquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
grote kans dat er geeneens een transformator in zit
zal mij eerlijk gezegd ook een reet roestenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
grote kans dat er geeneens een transformator in zit
ik herken laders die ik 2 hjaar niet gebruik nog door voor, snoer aansluiting, ik hoef niet te lezenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier een kleine 30 stuks liggen
preciesquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja die liggen bij ons dus ook in de lader-la
ziet er het zelfde uit
Gewoon kijken wat de waardes zijn, soms past een andere ook prima
bij sommigen van ons is de aansluiting het zelfde, maar verschillen de amperesquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik herken laders die ik 2 hjaar niet gebruik nog door voor, snoer aansluiting, ik hoef niet te lezen
geen probleem amperes is niet erg, voltage is belangrijkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij sommigen van ons is de aansluiting het zelfde, maar verschillen de amperes
ik heb het ook koud, dus of dat zal helpen...maar ik ben onderwegquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
ST kom je nog, ik heb het koud en je moet knuf dus 2 vliegen in 1 klap![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb het ook koud, dus of dat zal helpen...maar ik ben onderweg![]()
had je gehoord, morgen gevoelstemperatuur -15![]()
vandaar de "soms" in mijn postquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
en het pinnetje moet dan nog passen
hij moet toch het 220 omzetten naar 12/13/16 volt voor een tft scherm, dus hij transformeert wel degelijk, veel schermen hadden een aparte voeding vroegerquote:
dan heb je er een stuk minder liggen dan ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik herken laders die ik 2 hjaar niet gebruik nog door voor, snoer aansluiting, ik hoef niet te lezen
nee dat zei JF gisteren ook al, dan laadt ie wat minder snel ofzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen probleem amperes is niet erg, voltage is belangrijker
ja ik had mijn thermo broek, joggingbroek,spijkerbroek 3 thsirt, 2 lange mouwers en een trui al klaar gelegdquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik draag zelfs ondergoedquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had mijn thermo broek, joggingbroek,spijkerbroek 3 thsirt, 2 lange mouwers en een trui al klaar gelegd
Ja maar ja maar, mijn scherm doet het nogquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik laat het je morgen ff weten
Als ik het scherm nog heb waar ik van denk dat ik hem nog heb mag je hem hebben
fuck en ik moet morgen de buitendeur gaan makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stuk of 30 ook wel, ik kwam gisteren een voeding tegen van een discman van 10 jaar terug, ik zag het directquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je er een stuk minder liggen dan ik![]()
plus er liggen hier nog laders/ voedingen waar ben hur zijn paarden nog mee deed opladen
ja of hij laadt niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat zei JF gisteren ook al, dan laadt ie wat minder snel ofzo
maar idd voltage is mega belangrijk
te warm danquote:
Nee, nou weet nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gekkie, dat had je mooi even moeten zeggen voordat ik mijn scherm afstond aan meneer taart![]()
en wat was er met je telefoon? je belde mij maar ik hoorde niets..of zat ik in je zak misschien?
ja in die zin wel ja, ik doelde op een klassieke transformator met gekoppelde spoelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij moet toch het 220 omzetten naar 12/13/16 volt voor een tft scherm, dus hij transformeert wel degelijk, veel schermen hadden een aparte voeding vroeger
in ons geval welquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
stuk of 30 ook wel, ik kwam gisteren een voeding tegen van een discman van 10 jaar terug, ik zag het direct
[..]
ja of hij laadt niet.
zoveel doe ik dus echt niet aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had mijn thermo broek, joggingbroek,spijkerbroek 3 thsirt, 2 lange mouwers en een trui al klaar gelegd
Je bent echt hartstikke liefquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, mijn scherm doet het nogEn er zijn vast mensen die het harder nodig hebben, voor mij zou het echt alleen maar luxe zijn
Die kant ga ik ook wel op jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier een kleine 30 stuks liggen
daarvan zitten er 1 hele grote en 2 midner grote in mijn versterkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja in die zin wel ja, ik doelde op een klassieke transformator met gekoppelde spoelen
quote:
Ik ben niet hartstikke lief, dat ben jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent echt hartstikke lief
Maar als ik dat scherm nog heb is hij gewoon voor jou
kan geen kwaadquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in ons geval wel
was net iets minder amperes..
ik haat kouquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel doe ik dus echt niet aan![]()
misschien dat ik morgen een t-shirt onder me overhemd doe
quote:
en van de meeste heb ik het apparaat waar ze voor waren allang niet meerquote:
Ja, toen nam ik op maar hoorde ik nietsquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nou weet nietEn op je vaste telefoon bedoel je? Dat was omdat ik wilde aanbieden om op thijs te passen, maar toen zag ik dat je mams al kwam
En nog wist Randall sneeuw op mn reet te smerenquote:
jewel maar niet in van die heup jeans, vind het zo stom uit zien als je bukt en je ondergoed piept er bovenuitquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Draag je normaal nooit ondergoed dan LL?
snel, neem alsnog aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, toen nam ik op maar hoorde ik niets![]()
Maar dat is wel heeeeel lief van je![]()
![]()
-6quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Over laders, mijn Nokia zou weer bij de Vodafonewinkel zijnDus morgen even heen, tenzij het echt te koud is
![]()
Oh, sorry, want ik hing op na 1 keer overgaan ofzo, want las toen je post van je mamsquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, toen nam ik op maar hoorde ik niets![]()
Maar dat is wel heeeeel lief van je![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en van de meeste heb ik het apparaat waar ze voor waren allang niet meer
ik dacht ook gelijk aan die foto van jouquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is 11, plus 4 laptops, 6 PDA's, 2 USB hubs, maakt 23. Dan nog wat printers en montors en shizzle.... die 30 lukt wel
Vooral die gevoelstemperatuur geeft me moedquote:
morgen na mijn werk ga ik kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet hartstikke lief, dat ben jij![]()
En eigenlijk zou ik dat echt super super super lief vinden
![]()
(ik zit echt vol verbazing achter de pc zeg maar
)
dat komt omdat je een onderbroek zonder billen aan hadquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nog wist Randall sneeuw op mn reet te smeren
[..]
jewel maar niet in van die heup jeans, vind het zo stom uit zien als je bukt en je ondergoed piept er bovenuit
Ik kom m brengen voor een biertjequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Ladylike het volgende:
trouwens, kap met lullen over gratis schermen, de mijne wil met pensioen geloof ik
begint ineens te knipperen en groen te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |