quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat ben je toch een lieverd
het zit hem in de naamquote:
liebchenquote:
Ja, maar ik heb al een scherm en als iemand anders daar helemaal blij van wordt dan ga ik dat toch niet inpikken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
rijkje zocht nog een scherm![]()
maar ja dan blijf je met de rest zittten
[..]
nope.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis niet niks...
Boh ik ga een kopje koffie maken, voel me echt ineens verstopt aan alle kanten
Jawel, maar ff foon ophalen dan kee (of anders op m'n thuis nummer, zal ik je die pmen?)quote:
ooh ik dat er iets mis was met je scherm dus vandaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al een scherm en als iemand anders daar helemaal blij van wordt dan ga ik dat toch niet inpikken?
En Sym, echt super super lief!![]()
Nee, alleen kijkt tft wat rustigerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dat er iets mis was met je scherm dus vandaar
Hahahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch een andere buiten trap aanschaffen![]()
de kat vind de stalen treden te koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
of een andere kat nemen, is wrs goedkoperquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch een andere buiten trap aanschaffen![]()
de kat vind de stalen treden te koud
k zit in de trein, dus jouw mobiel os voor mij handigerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar ff foon ophalen dan kee (of anders op m'n thuis nummer, zal ik je die pmen?)
denk het ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
of een andere kat nemen, is wrs goedkoper
Ik haal em nu opquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
k zit in de trein, dus jouw mobiel os voor mij handiger
kosten effencieny manager pezu tot uw dienstquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, alleen kijkt tft wat rustigerEn daarom wilde ik dat wel... maar heeft geen haast, mijn bakbeest doet het nog prima
die computer boven?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, alleen kijkt tft wat rustigerEn daarom wilde ik dat wel... maar heeft geen haast, mijn bakbeest doet het nog prima
ben je hem alweer kwijtquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:26 schreef PeZu het volgende:
taartje, taartje TAARTJE
dankje, dankje, DANKJE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
die computer boven?
Die zag er best bejaard uit
Ik heb als het goed is nog een setje staan (computer is ook wat ouder, maar perfect om te internetten)
Nja hij lag niet bij mn schoonouders (daar kwam ik erachter dat ie leeg was), dus ligt ie OF in de lader-la (ja we hebben en lade vol ladersquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje, dankje, DANKJE!
kom je, ben jij die een en ik de anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
alleen als ik dan ook meteen in slaap mag vallenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom je, ben jij die een en ik de ander![]()
[ afbeelding ]
Ik laat het je morgen ff wetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mijn setje boven is niet bejaard alleen m'n beeldscherm
een lader laquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hij lag niet bij mn schoonouders (daar kwam ik erachter dat ie leeg was), dus ligt ie OF in de lader-la (ja we hebben en lade vol laders) of boven
mijn beeldscherm is zeker een jaar of 12quote:
voor deze keer mag hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen als ik dan ook meteen in slaap mag vallen
pezu's spullen bemiddelings service tot uw dienstquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik laat het je morgen ff weten
Als ik het scherm nog heb waar ik van denk dat ik hem nog heb mag je hem hebben
dan is die kast nieuwerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
mijn beeldscherm is zeker een jaar of 12Mijn kast 3...
gekkie, dat had je mooi even moeten zeggen voordat ik mijn scherm afstond aan meneer taartquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
en wij waren nog slimmer en hebben op de laders waar niets op staat een stickertje gedaan met "LED-Lamp" of een andere toepasselijke beschrijvingquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een lader la![]()
is trouwens niet zo slecht idee![]()
ik stik ook de moord van allerlei laders
als hij er nog staat is het een 22"quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gekkie, dat had je mooi even moeten zeggen voordat ik mijn scherm afstond aan meneer taart![]()
en wat was er met je telefoon? je belde mij maar ik hoorde niets..of zat ik in je zak misschien?
laders herkennen is toch uber simpelquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wij waren nog slimmer en hebben op de laders waar niets op staat een stickertje gedaan met "LED-Lamp" of een andere toepasselijke beschrijving
nou je het zegt ik weet van de meeste niet eens meer waar ze voor waren/zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wij waren nog slimmer en hebben op de laders waar niets op staat een stickertje gedaan met "LED-Lamp" of een andere toepasselijke beschrijving
we kunnen denk ik wel een ruilbeurs organiserenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt ik weet van de meeste niet eens meer waar ze voor waren/zijn
holy fuckquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
die van telefoons jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
laders herkennen is toch uber simpel
slaap ze stuartquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
geen last van, ik heb ook veel laders maar ik herken ze altijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die van telefoons ja
als je de anderen bekijkt weet jij echt niet of het van de bootjes, vliegtuigjes, autotjes, batatij-laders, LED lamp, werklamp van JF of van een of ander aparaat (zonder laden maar dus direct stroom) is
zoietsquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we kunnen denk ik wel een ruilbeurs organiseren
een lader voor een schermquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets![]()
en me lader voor een tft scherm ben ik dus kwijt
JF is er beter in (ziet het aan de amperes bijvoorbeeld) maar die moet ook eerst zoeken en lezen, stickertje werkt gewoon snellerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen last van, ik heb ook veel laders maar ik herken ze altijd
ik bedoelde transformatorquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF is er beter in (ziet het aan de amperes bijvoorbeeld) maar die moet ook eerst zoeken en lezen, stickertje werkt gewoon sneller
Ik ben al blij dat op die van mij NOKIA staat en dat ik de aansluiting weet, aangezien we er meer van nokia hebben
grote kans dat er geeneens een transformator in zitquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bedoelde transformator
ik heb er hier een kleine 30 stuks liggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen last van, ik heb ook veel laders maar ik herken ze altijd
nja die liggen bij ons dus ook in de lader-laquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bedoelde transformator voeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |