Ow verrek ja, de TomTom, de PDA enz enz..quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is 11, plus 4 laptops, 6 PDA's, 2 USB hubs, maakt 23. Dan nog wat printers en montors en shizzle.... die 30 lukt wel
dat is niet goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Ladylike het volgende:
trouwens, kap met lullen over gratis schermen, de mijne wil met pensioen geloof ik
begint ineens te knipperen en groen te worden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nog wist Randall sneeuw op mn reet te smeren
[..]
jewel maar niet in van die heup jeans, vind het zo stom uit zien als je bukt en je ondergoed piept er bovenuit
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
morgen na mijn werk ga ik kijken
I'll let you knowIk gun hem jou gewoon
vanochtend tikte er een ijsbeer op mijn schouder om te vragen of hij mijn jas mocht lenenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die gevoelstemperatuur geeft me moed
Als je het biertje bij mij komt halen mag je LL het beeldscherm gevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom m brengen voor een biertje
Was dat kutbeest ook al bij jou?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanochtend tikte er een ijsbeer op mijn schouder om te vragen of hij mijn jas mocht lenen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanochtend tikte er een ijsbeer op mijn schouder om te vragen of hij mijn jas mocht lenen
iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is 11, plus 4 laptops, 6 PDA's, 2 USB hubs, maakt 23. Dan nog wat printers en montors en shizzle.... die 30 lukt wel
dan heb je een buizenversterker? want een transistorversterker heeft toch geen uitgangs trafo's of mis ik er een paar?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarvan zitten er 1 hele grote en 2 midner grote in mijn versterker![]()
eeen heel dikke ringkern trafo, weegt een ton
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was dat kutbeest ook al bij jou?
Is die pinguin die een bijl kwam lenen om een wak te hakken ook nog bij je langs geweest?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dan mag ik wel eens gaan opruimenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom m brengen voor een biertje
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, hij reed in een Lada met visgat
Wat heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gewonnen
Trev, noteer je het even
weet je hoe lang het rijden is naar jou?quote:
Driehoekje Utrecht - Zwolle - Maastricht? Goed voor de kilometersquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het biertje bij mij komt halen mag je LL het beeldscherm geven
Nou doet ie weer normaalquote:
nee man pinguïnas en ijsberen levert op 2 verschillende continenten, er blafte wel een zeehond dat ik op zijn kop pistequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is die pinguin die een bijl kwam lenen om een wak te hakken ook nog bij je langs geweest?
[..]
45 minuutjes of een uurtjequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je hoe lang het rijden is naar jou?
whehehe alles voor de kilometersquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Driehoekje Utrecht - Zwolle - Maastricht? Goed voor de kilometersEN ik heb nog kruidvatjes liggen
12 december kan?
12 december kan ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Driehoekje Utrecht - Zwolle - Maastricht? Goed voor de kilometersEN ik heb nog kruidvatjes liggen
12 december kan?
Ik heb gewonnen
Trev, noteer je het even
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man pinguïnas en ijsberen levert op 2 verschillende continenten, er blafte wel een zeehond dat ik op zijn kop piste![]()
hij stak zo met zijn kop uit mijn toilet wat dat is zijn lucht gat
Ik heb Hilde gewoon lekker warm op schootquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb die poolvos trouwens gevraagd of hij om mijn nek wilde blijven logeren
in mijn tochtige Suzuki met extra-slip-bandjes ietsje langer hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb die poolvos trouwens gevraagd of hij om mijn nek wilde blijven logeren
ik zet gewoon de verwarming een stand hogerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Hilde gewoon lekker warm op schoot
Ik kan ookquote:
ja dus ik zo, haah seabert ook al is klein neuken vind ie fijn maar zijn pikkie is te kleinquote:
op een zondagquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan ook
mits het UWV niet weer een of andere workshop oid organiseert
uurquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in mijn tochtige Suzuki met extra-slip-bandjes ietsje langer hoor
hahahaha ik keek een maand verkeerd...quote:
Dit jaar welquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe alles voor de kilometers
Hildequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Hilde gewoon lekker warm op schoot
Vond het wel meevallen andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was volgens Trev traag met reageren vandaag
Ik woon in Maastricht dus je laat maar weten hoe laat je hier bentquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar welHele eerste kwartaal is in t water gevallen
Dus. Kan je 12 dec?
Ik ben 11 dec ook nog naar de kerstmarkt in Düsseldorf dus ik wil wel een BEETJE uitslapen asseblief![]()
Erwtensoep en uien.. gaat lekker daarquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de uien van de asoburgers beginnen goed te werken
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Kan je 12 dec?
Ik ben 11 dec ook nog naar de kerstmarkt in Düsseldorf dus ik wil wel een BEETJE uitslapen asseblief![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hahahaha ik keek een maand verkeerd...
nja dan zie ik weinig reden waarom ik ineens niet zou kunnen
Uitslapen ftwquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Kan je 12 dec?
quote:
als ie jou nou gewoon oppikt (ja, met de treinquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uitslapen ftw
[..]En Sofie lag zondagnacht luid spinnend bij me op bed
![]()
Die zal wel gedacht hebben, rust
idd we zijn hier tegen mekaar aan het op ruftenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht dus je laat maar weten hoe laat je hier bent
[..]
Erwtensoep en uien.. gaat lekker daar
ambtenaren werken niet op zondagquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JE WEET HET NOOIT MET DIE RUKKERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liefde doorstaat de ergste windenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd we zijn hier tegen mekaar aan het op ruften
seks club de hete briesquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd we zijn hier tegen mekaar aan het op ruften
Even kijken of m'n kruidvatkaartje dan geldig isquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ie jou nou gewoon oppikt (ja, met de trein) en we er een mini-meet van maken?
Sofie was helemaal van slag, poor animalquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uitslapen ftw
[..]En Sofie lag zondagnacht luid spinnend bij me op bed
![]()
Die zal wel gedacht hebben, rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |