Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Soms maar ook niet vaak als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lekkere britse thee met melk ?:r
Ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms maar ook niet vaak als ik eerlijk ben
Vind het overigens wel lekker met melk erin
* Trevland vangt blikje en drinkt leegquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 gooit een blikje
ik heb m'n engelse collega eens een echte engelse bak thee laten maken.. pfooeei.. heb er een half uur over gedaan om het weg te krijgen..quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms maar ook niet vaak als ik eerlijk ben
Vind het overigens wel lekker met melk erin
Ik heb liever English Breakfastquote:
Wahahaha, te sterk waarschijnlijk. Van mij hoeft het ook niet heel sterk hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb m'n engelse collega eens een echte engelse bak thee laten maken.. pfooeei.. heb er een half uur over gedaan om het weg te krijgen..
Ik bedoel English Breakfast Teaquote:
7e, OP telt eigenlijk ook meequote:
Ja he? Met melk en suikerquote:
quote:
Okequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
7e, OP telt eigenlijk ook mee
krijgt ze billekoek?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
Lovely, flikker net mijn Stella over mijn broek
beetje mierenneukerig, laat maarquote:
Ja, zoiets ja. Ging niet helemaal goedquote:
Qua smaak meer als 'gewone' thee zoals je dat waarschijnlijk kentquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zegt me als nog niksmaar nu weet ik wel hoe de verpakking er uit ziet
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zoiets ja. Ging niet helemaal goed
Nee, ben even aan het wowenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Marijke lukt het al met je foto's?![]()
En heb je de mijne al binnen?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
goh uh
waarom sta ik niet meer in de OP ?
[..]
![]()
Dat ik mijn bier dus over mijn broek gooide per ongelukquote:
Aha, nu komen we dus ergensquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua smaak meer als 'gewone' thee zoals je dat waarschijnlijk kent
Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ik mijn bier dus over mijn broek gooide per ongeluk
Ik denk ik zal mijn best maar even doenquote:
Luie zithouding, biertje ernaast en laptop op schoot. Ging niet helemaal lekkerquote:
Is dat lekker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
beetje mierenneukerig, laat maar
ja das naarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luie zithouding, biertje ernaast en laptop op schoot. Ging niet helemaal lekker
Heb je nu geen last van hoofdpijn?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk ik zal mijn best maar even doen
jaja, ik mag blij zijn dat ik minuscuul geschapen benquote:
fixedquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
goh uh
waarom sta ik niet meer in de OP ?
[..]
![]()
Wat?quote:
maar een albanees rollenspel met huisbazen en koffers zijn natuurlijk wel wat lekkerderquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, ik mag blij zijn dat ik minuscuul geschapen ben
Je bent pas 14, misschien wordt je wel megascuul (quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
telefoon kapotquote:
misschien helpt dit:quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent pas 14, misschien wordt je wel megascuul () geschapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
flop.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik post hier onder wel ene fotoIk opende de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat doe ik altijd voor ik de rest gelezen heb
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Weet je hoequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
flop.
spontane erectie
wacht...
die moet wel heel lang haar hebben
Disclaimer:quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
mja blondquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoeen dan nog wel blond
sorry LL
![]()
'savonds ook?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Disclaimer:
• Bericht van de GC-mods (BrandX, Symphonic en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
tieten, dit was een achterwerk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Disclaimer:
• Bericht van de GC-mods (BrandX, Symphonic en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
Maar je hebt hem wel zelf gepostquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja blond
maar daar kijk ik dan nog wel even overheen
idd.. als je nu nog aan het werk bent ...quote:
Ik denk iets met NSFW picquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'savonds ook?
en het zijn billen
geen tieten
ja ik keek niet naar het haarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel zelf gepost
Dit jaar heeft mijn tante de eer van de eerste botbreuk van de winter. Gelijk 3, maar de lokatie valt enigszins mee: de enkelquote:
Dat bleek want anders had je wel een andere gepost, viel mij ook niet meteen opquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik keek niet naar het haar
Best wel klotequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar heeft mijn tante de eer van de eerste botbreuk van de winter. Gelijk 3, maar de lokatie valt enigszins mee: de enkel
Flinke klapper gemaakt danquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar heeft mijn tante de eer van de eerste botbreuk van de winter. Gelijk 3, maar de lokatie valt enigszins mee: de enkel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fok! mobile opent ze automatisch, is ook handig als je in bijvoorbeeld een topic met 3 guys 1 hammer achtige praktijken hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik opende de spoiler![]()
Maar dat doe ik altijd voor ik de rest gelezen heb
NSFW picsquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'savonds ook?
en het zijn billen
geen tieten
dat is klotequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof dat bij jou zo veel uit maaktquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NSFW pics![]()
s'avonds werken er ook nog mensen
ja maar...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NSFW pics![]()
s'avonds werken er ook nog mensen
bij mij zal het idd niets uitmakenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof dat bij jou zo veel uit maakt
quote:
Bedoelde je dit?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zal het idd niets uitmaken
ik heb het ook niet over mijquote:
ik heb er verder nog niemand over horen zeikenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over mij
Het vergroot alleen de feestvreugde zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zal het idd niets uitmaken
Waarom de moeite doen voor een smoes, ga gewoon nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Straks even lekker douchen en een smoes verzinnen om mOrgen niet naar Frans te hoeven
Omelette du fromage!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Straks even lekker douchen en een smoes verzinnen om mOrgen niet naar Frans te hoeven
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
ik denk dat ik de politie maar weer eens ga bellen
Zijn ze weer aan het kloten daar?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
gabber jimquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze weer aan het kloten daar?
waarom?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
huh?quote:
Bij de buren ofzo?quote:
Moet nog 37 uur nablijvenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom de moeite doen voor een smoes, ga gewoon niet
dat is een hele weekquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Moet nog 37 uur nablijven
Heb even geen zin om daar nog twee uur bovenop te krijgen
37 uur nablijvenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh, das bijna 1 werk week, niet zeuren en gewoon doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat is niet normaalquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
let op
Ik woon op nummer 33
jim woont op 36
en ik tril bijna van de bank af
Ik vind die foto, gewoon fotografisch mooi. Is het raar dat dat het eerste is dat ik denk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
het word per keer dat je niet nakomt verdubbeld, moest vorig jaar iets van 190 uur...quote:
OMGquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
let op
Ik woon op nummer 33
jim woont op 36
Gezien je interesses waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die foto, gewoon fotografisch mooi. Is het raar dat dat het eerste is dat ik denk?
not reallyquote:
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die foto, gewoon fotografisch mooi. Is het raar dat dat het eerste is dat ik denk?
Nablijven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Onzinnige straffen zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het word per keer dat je niet nakomt verdubbeld, moest vorig jaar iets van 190 uur...
quote:
Ik kom ook nooit na...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nablijven.Ik ging zelden naar lessen. Maar ik had vierkante roosters om na te blijven.
en ook allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het word per keer dat je niet nakomt verdubbeld, moest vorig jaar iets van 190 uur...
Waarom, ik vind het wel terecht dat ze hard worden aangepaktquote:
Nakomen vond ik nooit erg. Helemaal niet in de zomer. Lekker buiten in het gras liggen. In die tijd nog een sigaretje erbij. Goed boek erbij of wat vriendinnen. Ik vermaakte me prima.quote:
Nopequote:
Dan moet het worden uitgevoerd. Straffen verdubbelen en uiteindelijk uitkomen op 190 uur is krankzinnig. Dat is een hele maand. Het heeft geen zin om een straf uit te delen die niet uitvoerbaar blijkt. Dan moet je iets anders bedenkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het wel terecht dat ze hard worden aangepakt
Zeg dat je naar de orthodontist moetquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Hier is het met 30 kids in een te klein zweterig lokaal waar niemand mag praten en er Geen verwarming is in de winter en geen ramen voor in de zomer...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nakomen vond ik nooit erg. Helemaal niet in de zomer. Lekker buiten in het gras liggen. In die tijd nog een sigaretje erbij. Goed boek erbij of wat vriendinnen. Ik vermaakte me prima.
het is dus het eerste uur...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg dat je naar de orthodontist moetWerkt altijd bij ons op school
Edit: Of natuurlijk gewoon 'ziek' naar huis
Dat jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is het met 30 kids in een te klein zweterig lokaal waar niemand mag praten en er Geen verwarming is in de winter en geen ramen voor in de zomer...
Te laat door de sneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is dus het eerste uur...
Dan heeft het dus ook geen nutquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet het worden uitgevoerd. Straffen verdubbelen en uiteindelijk uitkomen op 190 uur is krankzinnig. Dat is een hele maand. Het heeft geen zin om een straf uit te delen die niet uitvoerbaar blijkt. Dan moet je iets anders bedenken
Gaat lekker daar, niet dat ze bij ons strak er aan waren met de straffenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is het met 30 kids in een te klein zweterig lokaal waar niemand mag praten en er Geen verwarming is in de winter en geen ramen voor in de zomer...
Oh, wij hoefde ons alleen aan en af te melden. Vet relaxt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
droomquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat jaGelukkig hoef ik nooit na te blijven
Hey Droompjequote:
Volgens mij moet hij er nog 2quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, wij hoefde ons alleen aan en af te melden. Vet relaxt.Hoelang moet je nog? Laatste jaartje of iets? Hoe oud ben je?
ik ben 14 en zit in 3havoquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, wij hoefde ons alleen aan en af te melden. Vet relaxt.Hoelang moet je nog? Laatste jaartje of iets? Hoe oud ben je?
Awwww. 14. Koetsie koesjieee kjoeee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben 14 en zit in 3havo
Jaloerssssss
Jij hebt één jaar minderquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben 14 en zit in 3havo
Jaloerssssss
Graag gedaan en voert je ondertitel uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een hartelijk welkom weer, dank jullie wel
Hoi!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een hartelijk welkom weer, dank jullie wel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Awwww. 14. Koetsie koesjieee kjoeee.![]()
jij hebt meer kans op een beter betaalde baanquote:
Niet per definitiequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij hebt meer kans op een beter betaalde baan
Zo'n groot verschil maakt het later nou ook weer nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tot straks beroemdequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik ga even d½¨jëñ!
Tot straks![]()
Tot straksquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik ga even d½¨jëñ!
Tot straks![]()
Dat ligt aan veel verschillende dingenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Veel d½¨j-plezierquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik ga even d½¨jëñ!
Tot straks![]()
dat denk jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pientje!quote:
pienquote:
Tnxquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag gedaan en voert je ondertitel uit![]()
* Trevland geeft DR34M3R een knuffel
Het gaat. Heb betere tijden gekend, maar ook slechterequote:
Knuffquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
[..]
Het gaat. Heb betere tijden gekend, maar ook slechtere.
Maar een tijdje je niet gezienquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
[..]
Het gaat. Heb betere tijden gekend, maar ook slechtere.
Holy Mosesquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
let op
Ik woon op nummer 33
jim woont op 36
Nee, liever nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff
Wat is er aan de hand? Of wil je het er niet over hebben?
quote:
Kee, sterkte in elk gevalquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Toch bedankt voor je interesse
picsquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Laat ik daar nu net een sweatvest van aan hebben
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
Komt wel goedquote:
Is mij nu te warm af, denk morgen als ik aan het werk ben ik het wel fijn zou vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
Dat is fijn om te horenquote:
quote:
quote:
Ik zei toch...quote:
[vrouwmodus]Hmz. mijn haar zit voor geen meter [/vrouwmodus]quote:
Mis ik iets???quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Ey Sym kijk je wel uit met het patentrecht van iemand
dat vroeg ik me dus ook afquote:
Kniesoor die daar op letquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[vrouwmodus]Hmz. mijn haar zit voor geen meter [/vrouwmodus]
Ben ik blij dat ik een vent benquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zei toch...
[..]
[vrouwmodus]Hmz. mijn haar zit voor geen meter [/vrouwmodus]
Je bent niet echt snel met reagerenquote:
Moet zeggen dat ik ook vrij moe begin te wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben te moe om uit mijn ogen te kijken
Hoezo moeten alleen vrouwen zeuren over dat hun haar niet zit? Ik ken meer kerels die dat doenquote:
Dat is het enige wat hier nog wel luktquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben te moe om uit mijn ogen te kijken
Ik doelde meer op je reactie naar Symphonic.. dat ie niet snel reageerde. En ik weet nog steeds wat wat je bedoelde met dat patientendossierquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo moeten alleen vrouwen zeuren over dat hun haar niet zit? Ik ken meer kerels die dat doenniet dat het mij interesseert want het blijft bij mij toch niet zitten
Dat heb ik wel eens in de auto gehad tijdens het rijden na het werk. Dat is engquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit af en toe gewoon te knikkebollen
Aha en nu ben ik het kwijtquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je reactie naar Symphonic.. dat ie niet snel reageerde. En ik weet nog steeds wat wat je bedoelde met dat patientendossier
Me tooquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik toen ik om 3 uur 's nachts terugreed vanuit Epe naar Brabant... Een half uur voor ik thuis was. Ben nooit zo blij geweest met een benzinepomp en een bak koffie als toenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens in de auto gehad tijdens het rijden na het werk. Dat is eng
Wow, nou, kan me voorstellen zeg. Echt levensgevaarlijk trouwens maar je 'moet' dan toch. Goed dat je om die tijd nog iets kon vinden dat open wasquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik toen ik om 3 uur 's nachts terugreed vanuit Epe naar Brabant... Een half uur voor ik thuis was. Ben nooit zo blij geweest met een benzinepomp en een bak koffie als toen
*proest*quote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
ehm... hou het er maar op dat mijn ogen blijkbaar net zo voermoeid zijn als die van sym![]()
LOL
dagje ouder hequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Was het ook. Heb eerst een heel stuk nog gereden waarbij ik me niet echt meer kon focussen op de weg en maar gewoon zat te staren. Maar op een gegeven moment merkte ik dat mijn oogleden gewoon echt zwaar werden... Dat zal ik zo niet meer doen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, nou, kan me voorstellen zeg. Echt levensgevaarlijk trouwens maar je 'moet' dan toch. Goed dat je om die tijd nog iets kon vinden dat open was
tsja, waarom ik van patentrecht patientendossier maakte weet ik ook nietquote:
Niet dissen met leeftijdenquote:
Meestal als ik achter het stuur kruip ben ik in eens klaar wakker, weet alleen niet hoe het dan is zodra ik dan op de snelweg komquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Was het ook. Heb eerst een heel stuk nog gereden waarbij ik me niet echt meer kon focussen op de weg en maar gewoon zat te staren. Maar op een gegeven moment merkte ik dat mijn oogleden gewoon echt zwaar werden... Dat zal ik zo niet meer doen hoor
Waardeloos. Het overvalt je eigenlijk en je kan vaak niet zomaar even stoppen. Gelukkig is het goed afgelopen. Standaard Red Bull in de auto hebben liggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Was het ook. Heb eerst een heel stuk nog gereden waarbij ik me niet echt meer kon focussen op de weg en maar gewoon zat te staren. Maar op een gegeven moment merkte ik dat mijn oogleden gewoon echt zwaar werden... Dat zal ik zo niet meer doen hoor
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tsja, waarom ik van patentrecht patientendossier maakte weet ik ook niet
Of gewoon niet nog even om tien uur 's avonds op en neer rijden naar Epe voor een knuffelquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos. Het overvalt je eigenlijk en je kan vaak niet zomaar even stoppen. Gelukkig is het goed afgelopen. Standaard Red Bull in de auto hebben liggen
Hoe jong?quote:
Maar soms heb je het toch gewoon nodig, want knuffelquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of gewoon niet nog even om tien uur 's avonds op en neer rijden naar Epe voor een knuffel
Geeft niets, mannen worden vaak alleen maar knapper naarmate ze ouder wordenquote:
Of dan in ieder geval blijven slapenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of gewoon niet nog even om tien uur 's avonds op en neer rijden naar Epe voor een knuffel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, mannen worden vaak alleen maar knapper naarmate ze ouder worden
Nodig niet toen, zin in een knuffel welquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar soms heb je het toch gewoon nodig, want knuffel
Dat kon toen nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of dan in ieder geval blijven slapen
Dat is al een reden genoegquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nodig niet toen, zin in een knuffel wel.
[..]
Dat kon toen niet
Nee echtquote:
Och, was toch wel super hoorquote:
Gelukkig maar. Dan was het de moeite hopelijk waardquote:
quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dan was het de moeite hopelijk waard
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Snoetjes Ik ga douchen en naar mijn bedje toe![]()
Truste Elelquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe jong zei je nou?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker slapen lief meisjequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Spuit 11 zegt doeiquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Maar dat komt vast omdat ik zelf ook ouder wordquote:
Hihi, ik zei spuitquote:
Zoveel gedoe is dat koffiezetten toch ook weer nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muckje lieffie, wat een gedoe![]()
[..]
Lekker slapen lief meisje
WBquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer!
Rockie is weg zo te zien? : (
Slaap zachtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ahd het over iets andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoveel gedoe is dat koffiezetten toch ook weer niet
Vaak. Kudt, ben ik weer de uitzondering. Ah well, ik ben al kaal aan het worden. Scheelt kapperskostenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, mannen worden vaak alleen maar knapper naarmate ze ouder worden
Als ik iets kan doen moejje PMen ja?quote:
Oeh bij wie?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
herrie in de keuken is in zwolle
Weet ik tochquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik iets kan doen moejje PMen ja?![]()
Zo'n vermoeden had ik al welquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ahd het over iets anders
de lichtmisquote:
Pannenkoekenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de lichtmis
ze maken daar nou een pannenkoekhuis
Die eten wij gewoon bij Marijkequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de lichtmis
Dat blijktquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de lichtmis
trusten lovelyquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Iets met patientendossiers en zo....quote:
Oeh,dank jequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
knuffel voor Muckie. Geen idee waarvoor, doet er ook niet toe... je lijkt er eentje te kunnen gebruiken
De pannenkoeken zijn heel stilquote:
Je bentquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat komt vast omdat ik zelf ook ouder word
dat zit er ook nogquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's een truckerrestaurant
![]()
Enfe is net als onsquote:
Waarom zit je op je mobiel danquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Jullie gaan te snel voor mijn mobiel
Nog een hele dikke knuffel van mij erbijquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh,dank je
Ik kan er inderdaad wel ééntje gebruiken
moet je ook maar niet mobiel fokkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Jullie gaan te snel voor mijn mobiel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent
Nog nooit eerder heb ik me zo snel op mijn gemak gevoeld bij een meet...
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De pannenkoeken zijn heel stilVolgens mij waren dat de baksters
Maar het was ook gewoon TOFquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent
Nog nooit eerder heb ik me zo snel op mijn gemak gevoeld bij een meet...
Dat is wel nodig wil je het in de keuken zolang vol houdenquote:
nou maken jullie me nog meer jaloersquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind jou ookJullie allemaal waren
Iedereen was gewoon echt precies goed ofzo
Ja echtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind jou ookJullie allemaal waren
Iedereen was gewoon echt precies goed ofzo
En dan te bedenken dat ik een keertje met Marijke en ST alleen geweest benquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Ja Enfe heeft absoluut het record
Ik moest zo lachen om die geluiden uit de keuken
Maar vast niet in de keukenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik een keertje met Marijke en ST alleen geweest ben![]()
Dank jequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog een hele dikke knuffel van mij erbij
IK BEN NIET VREEMD. IK BEN EEN PINGUIN!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Wonderlijk hoe een groep "vreemde"mensen zo naadloos in elkaar klikt..
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het was ook gewoon TOF
[..]
Dat is wel nodig wil je het in de keuken zolang vol houden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
IK BEN NIET VREEMD. IK BEN EEN PINGUIN!
Een vreemde pinguin dan toch zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou maken jullie me nog meer jaloers
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Wonderlijk hoe een groep "vreemde"mensen zo naadloos in elkaar klikt..
quote:
En dat maakt je des te leukerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas zonder Kirbyquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat komt nog. geen idee hoe nog, want de veiling vind ik te min voor Kirbyquote:
Nah. Wel met kwaaltjes.quote:
Me wants Kirbyquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat komt nog. geen idee hoe nog, want de veiling vind ik te min voor Kirby
Ga ik nog wel doen maar niet nu want zo naar bedquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb je nu even geen tijd voor, je moet nog op Marijke stemmen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Ik typ nu met een hand. En nee, het is niet wat jullie denken, perverselingen.
Symquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb je nu even geen tijd voor, je moet nog op Marijke stemmen
Gátverd...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Ik typ nu met een hand. En nee, het is niet wat jullie denken, perverselingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |