Ik vind die foto, gewoon fotografisch mooi. Is het raar dat dat het eerste is dat ik denk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
het word per keer dat je niet nakomt verdubbeld, moest vorig jaar iets van 190 uur...quote:
OMGquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
let op
Ik woon op nummer 33
jim woont op 36
en ik tril bijna van de bank af
Gezien je interesses waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die foto, gewoon fotografisch mooi. Is het raar dat dat het eerste is dat ik denk?
not reallyquote:
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die foto, gewoon fotografisch mooi. Is het raar dat dat het eerste is dat ik denk?
Nablijven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Moet nog 37 uur nablijven
Heb even geen zin om daar nog twee uur bovenop te krijgen
Onzinnige straffen zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het word per keer dat je niet nakomt verdubbeld, moest vorig jaar iets van 190 uur...
quote:
Ik kom ook nooit na...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nablijven.Ik ging zelden naar lessen. Maar ik had vierkante roosters om na te blijven.
en ook allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het word per keer dat je niet nakomt verdubbeld, moest vorig jaar iets van 190 uur...
Waarom, ik vind het wel terecht dat ze hard worden aangepaktquote:
Nakomen vond ik nooit erg. Helemaal niet in de zomer. Lekker buiten in het gras liggen. In die tijd nog een sigaretje erbij. Goed boek erbij of wat vriendinnen. Ik vermaakte me prima.quote:
Nopequote:
Dan moet het worden uitgevoerd. Straffen verdubbelen en uiteindelijk uitkomen op 190 uur is krankzinnig. Dat is een hele maand. Het heeft geen zin om een straf uit te delen die niet uitvoerbaar blijkt. Dan moet je iets anders bedenkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het wel terecht dat ze hard worden aangepakt
Zeg dat je naar de orthodontist moetquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Straks even lekker douchen en een smoes verzinnen om mOrgen niet naar Frans te hoeven
Hier is het met 30 kids in een te klein zweterig lokaal waar niemand mag praten en er Geen verwarming is in de winter en geen ramen voor in de zomer...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nakomen vond ik nooit erg. Helemaal niet in de zomer. Lekker buiten in het gras liggen. In die tijd nog een sigaretje erbij. Goed boek erbij of wat vriendinnen. Ik vermaakte me prima.
het is dus het eerste uur...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg dat je naar de orthodontist moetWerkt altijd bij ons op school
Edit: Of natuurlijk gewoon 'ziek' naar huis
Dat jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is het met 30 kids in een te klein zweterig lokaal waar niemand mag praten en er Geen verwarming is in de winter en geen ramen voor in de zomer...
Te laat door de sneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is dus het eerste uur...
Dan heeft het dus ook geen nutquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet het worden uitgevoerd. Straffen verdubbelen en uiteindelijk uitkomen op 190 uur is krankzinnig. Dat is een hele maand. Het heeft geen zin om een straf uit te delen die niet uitvoerbaar blijkt. Dan moet je iets anders bedenken
Gaat lekker daar, niet dat ze bij ons strak er aan waren met de straffenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is het met 30 kids in een te klein zweterig lokaal waar niemand mag praten en er Geen verwarming is in de winter en geen ramen voor in de zomer...
Oh, wij hoefde ons alleen aan en af te melden. Vet relaxt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
droomquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat jaGelukkig hoef ik nooit na te blijven
Hey Droompjequote:
Volgens mij moet hij er nog 2quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, wij hoefde ons alleen aan en af te melden. Vet relaxt.Hoelang moet je nog? Laatste jaartje of iets? Hoe oud ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |