Je bent pas 14, misschien wordt je wel megascuul (quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, ik mag blij zijn dat ik minuscuul geschapen ben
telefoon kapotquote:
misschien helpt dit:quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, ik mag blij zijn dat ik minuscuul geschapen ben
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent pas 14, misschien wordt je wel megascuul () geschapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
flop.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik post hier onder wel ene fotoIk opende de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat doe ik altijd voor ik de rest gelezen heb
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Weet je hoequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
flop.
spontane erectie
wacht...
die moet wel heel lang haar hebben
Disclaimer:quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
mja blondquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoeen dan nog wel blond
sorry LL
![]()
'savonds ook?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Disclaimer:
• Bericht van de GC-mods (BrandX, Symphonic en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
tieten, dit was een achterwerk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Disclaimer:
• Bericht van de GC-mods (BrandX, Symphonic en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
Maar je hebt hem wel zelf gepostquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja blond
maar daar kijk ik dan nog wel even overheen
idd.. als je nu nog aan het werk bent ...quote:
Ik denk iets met NSFW picquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'savonds ook?
en het zijn billen
geen tieten
ja ik keek niet naar het haarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel zelf gepost
Dit jaar heeft mijn tante de eer van de eerste botbreuk van de winter. Gelijk 3, maar de lokatie valt enigszins mee: de enkelquote:
Dat bleek want anders had je wel een andere gepost, viel mij ook niet meteen opquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik keek niet naar het haar
Best wel klotequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar heeft mijn tante de eer van de eerste botbreuk van de winter. Gelijk 3, maar de lokatie valt enigszins mee: de enkel
Flinke klapper gemaakt danquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar heeft mijn tante de eer van de eerste botbreuk van de winter. Gelijk 3, maar de lokatie valt enigszins mee: de enkel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fok! mobile opent ze automatisch, is ook handig als je in bijvoorbeeld een topic met 3 guys 1 hammer achtige praktijken hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik opende de spoiler![]()
Maar dat doe ik altijd voor ik de rest gelezen heb
NSFW picsquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'savonds ook?
en het zijn billen
geen tieten
dat is klotequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof dat bij jou zo veel uit maaktquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NSFW pics![]()
s'avonds werken er ook nog mensen
ja maar...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NSFW pics![]()
s'avonds werken er ook nog mensen
bij mij zal het idd niets uitmakenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof dat bij jou zo veel uit maakt
quote:
Bedoelde je dit?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zal het idd niets uitmaken
ik heb het ook niet over mijquote:
ik heb er verder nog niemand over horen zeikenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over mij
Het vergroot alleen de feestvreugde zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zal het idd niets uitmaken
Waarom de moeite doen voor een smoes, ga gewoon nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Straks even lekker douchen en een smoes verzinnen om mOrgen niet naar Frans te hoeven
Omelette du fromage!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Straks even lekker douchen en een smoes verzinnen om mOrgen niet naar Frans te hoeven
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
ik denk dat ik de politie maar weer eens ga bellen
Zijn ze weer aan het kloten daar?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
gabber jimquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze weer aan het kloten daar?
waarom?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
huh?quote:
Bij de buren ofzo?quote:
Moet nog 37 uur nablijvenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom de moeite doen voor een smoes, ga gewoon niet
dat is een hele weekquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Moet nog 37 uur nablijven
Heb even geen zin om daar nog twee uur bovenop te krijgen
37 uur nablijvenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh, das bijna 1 werk week, niet zeuren en gewoon doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat is niet normaalquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
let op
Ik woon op nummer 33
jim woont op 36
en ik tril bijna van de bank af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |