Waardeloos. Het overvalt je eigenlijk en je kan vaak niet zomaar even stoppen. Gelukkig is het goed afgelopen. Standaard Red Bull in de auto hebben liggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Was het ook. Heb eerst een heel stuk nog gereden waarbij ik me niet echt meer kon focussen op de weg en maar gewoon zat te staren. Maar op een gegeven moment merkte ik dat mijn oogleden gewoon echt zwaar werden... Dat zal ik zo niet meer doen hoor
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tsja, waarom ik van patentrecht patientendossier maakte weet ik ook niet
Of gewoon niet nog even om tien uur 's avonds op en neer rijden naar Epe voor een knuffelquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos. Het overvalt je eigenlijk en je kan vaak niet zomaar even stoppen. Gelukkig is het goed afgelopen. Standaard Red Bull in de auto hebben liggen
Hoe jong?quote:
Maar soms heb je het toch gewoon nodig, want knuffelquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of gewoon niet nog even om tien uur 's avonds op en neer rijden naar Epe voor een knuffel
Geeft niets, mannen worden vaak alleen maar knapper naarmate ze ouder wordenquote:
Of dan in ieder geval blijven slapenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of gewoon niet nog even om tien uur 's avonds op en neer rijden naar Epe voor een knuffel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, mannen worden vaak alleen maar knapper naarmate ze ouder worden
Nodig niet toen, zin in een knuffel welquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar soms heb je het toch gewoon nodig, want knuffel
Dat kon toen nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of dan in ieder geval blijven slapen
Dat is al een reden genoegquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nodig niet toen, zin in een knuffel wel.
[..]
Dat kon toen niet
Nee echtquote:
Och, was toch wel super hoorquote:
Gelukkig maar. Dan was het de moeite hopelijk waardquote:
quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dan was het de moeite hopelijk waard
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Snoetjes Ik ga douchen en naar mijn bedje toe![]()
Truste Elelquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe jong zei je nou?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker slapen lief meisjequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Spuit 11 zegt doeiquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Maar dat komt vast omdat ik zelf ook ouder wordquote:
Hihi, ik zei spuitquote:
Zoveel gedoe is dat koffiezetten toch ook weer nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muckje lieffie, wat een gedoe![]()
[..]
Lekker slapen lief meisje
WBquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer!
Rockie is weg zo te zien? : (
Slaap zachtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ahd het over iets andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoveel gedoe is dat koffiezetten toch ook weer niet
Vaak. Kudt, ben ik weer de uitzondering. Ah well, ik ben al kaal aan het worden. Scheelt kapperskostenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, mannen worden vaak alleen maar knapper naarmate ze ouder worden
Als ik iets kan doen moejje PMen ja?quote:
Oeh bij wie?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
herrie in de keuken is in zwolle
Weet ik tochquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik iets kan doen moejje PMen ja?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |