Knuffquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
[..]
Het gaat. Heb betere tijden gekend, maar ook slechtere.
Maar een tijdje je niet gezienquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
[..]
Het gaat. Heb betere tijden gekend, maar ook slechtere.
Holy Mosesquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
let op
Ik woon op nummer 33
jim woont op 36
en ik tril bijna van de bank af
Nee, liever nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff
Wat is er aan de hand? Of wil je het er niet over hebben?
quote:
Kee, sterkte in elk gevalquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Toch bedankt voor je interesse
picsquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Laat ik daar nu net een sweatvest van aan hebben
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
Komt wel goedquote:
Is mij nu te warm af, denk morgen als ik aan het werk ben ik het wel fijn zou vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
Dat is fijn om te horenquote:
quote:
quote:
Ik zei toch...quote:
[vrouwmodus]Hmz. mijn haar zit voor geen meter [/vrouwmodus]quote:
Mis ik iets???quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Ey Sym kijk je wel uit met het patentrecht van iemand
dat vroeg ik me dus ook afquote:
Kniesoor die daar op letquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[vrouwmodus]Hmz. mijn haar zit voor geen meter [/vrouwmodus]
Ben ik blij dat ik een vent benquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zei toch...
[..]
[vrouwmodus]Hmz. mijn haar zit voor geen meter [/vrouwmodus]
Je bent niet echt snel met reagerenquote:
Moet zeggen dat ik ook vrij moe begin te wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben te moe om uit mijn ogen te kijken
Hoezo moeten alleen vrouwen zeuren over dat hun haar niet zit? Ik ken meer kerels die dat doenquote:
Dat is het enige wat hier nog wel luktquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben te moe om uit mijn ogen te kijken
Ik doelde meer op je reactie naar Symphonic.. dat ie niet snel reageerde. En ik weet nog steeds wat wat je bedoelde met dat patientendossierquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo moeten alleen vrouwen zeuren over dat hun haar niet zit? Ik ken meer kerels die dat doenniet dat het mij interesseert want het blijft bij mij toch niet zitten
Dat heb ik wel eens in de auto gehad tijdens het rijden na het werk. Dat is engquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit af en toe gewoon te knikkebollen
Aha en nu ben ik het kwijtquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je reactie naar Symphonic.. dat ie niet snel reageerde. En ik weet nog steeds wat wat je bedoelde met dat patientendossier
Me tooquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik toen ik om 3 uur 's nachts terugreed vanuit Epe naar Brabant... Een half uur voor ik thuis was. Ben nooit zo blij geweest met een benzinepomp en een bak koffie als toenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens in de auto gehad tijdens het rijden na het werk. Dat is eng
Wow, nou, kan me voorstellen zeg. Echt levensgevaarlijk trouwens maar je 'moet' dan toch. Goed dat je om die tijd nog iets kon vinden dat open wasquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik toen ik om 3 uur 's nachts terugreed vanuit Epe naar Brabant... Een half uur voor ik thuis was. Ben nooit zo blij geweest met een benzinepomp en een bak koffie als toen
*proest*quote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
ehm... hou het er maar op dat mijn ogen blijkbaar net zo voermoeid zijn als die van sym![]()
LOL
dagje ouder hequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Was het ook. Heb eerst een heel stuk nog gereden waarbij ik me niet echt meer kon focussen op de weg en maar gewoon zat te staren. Maar op een gegeven moment merkte ik dat mijn oogleden gewoon echt zwaar werden... Dat zal ik zo niet meer doen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, nou, kan me voorstellen zeg. Echt levensgevaarlijk trouwens maar je 'moet' dan toch. Goed dat je om die tijd nog iets kon vinden dat open was
tsja, waarom ik van patentrecht patientendossier maakte weet ik ook nietquote:
Niet dissen met leeftijdenquote:
Meestal als ik achter het stuur kruip ben ik in eens klaar wakker, weet alleen niet hoe het dan is zodra ik dan op de snelweg komquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Was het ook. Heb eerst een heel stuk nog gereden waarbij ik me niet echt meer kon focussen op de weg en maar gewoon zat te staren. Maar op een gegeven moment merkte ik dat mijn oogleden gewoon echt zwaar werden... Dat zal ik zo niet meer doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |