Ugh. Ik promoot die knopjes niet meer.quote:
Daar zijn knopjes voor, volgens Kuukske!quote:
Ik had ook kunnen zeggen dat ik een lekker bord penne met zelfgemaakte saus met baby paprika's aan het eten benquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daar zijn knopjes voor, volgens Kuukske!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Ik had een commodore en zo'n Atari inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Fallen het volgende:
Soms voel ik mij een nep-gamer.
Geen Nintendo consoles gehad, geen Sega consoles gehad.
Alleen maar Atari 2600, Atari ST, PC, Atari Jaguar, PS2, PS3 en Xbox360.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef GameBabe het volgende:
Ik had ook kunnen zeggen dat ik een lekker bord penne met zelfgemaakte saus met baby paprika's aan het eten benLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat ik een lekker bord penne met zelfgemaakte saus met baby paprika's aan het eten benBabies...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babes!
ow... enneuh... het klinkt wel lekker!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Met babes dingen doen is vreemdgaan schijntquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Babies...
Babes!
ow... enneuh... het klinkt wel lekker!
quote:
Je gaat Yvonne ondersteunen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hoivanaf morgen zit ik officieel in een managementfunctie
Hm ja. Verklaart de gesneuvelde chocolade piet van vanmiddag. Waar overigens een Sint onder het cellofaantje zat. Als je het dan hebt over deceptie.quote:
Hmm denk je een lekkere gespierde jonge god te hebben, zit er opeens een oude man met baard onder...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm ja. Verklaart de gesneuvelde chocolade piet van vanmiddag. Waar overigens een Sint onder het cellofaantje zat. Als je het dan hebt over deceptie.
Oh. Maar vertel. Leuk, gefeliciteerd enzo!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
nee ik ben al gestopt met FOK!
Oh ja dank jequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Maar vertel. Leuk, gefeliciteerd enzo!.
zeker, de vraag is alleen nog of ik op korte termijn daar in dienst ga of dat ik als consultant blijf werkenquote:
Oh nee hoor, ik heb het prima bij mijn huidige werkgever dus ik ga alleen over naar de klant als ze met een niet te weerstaan aanbod komenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef Kuukske het volgende:
Oh oké. Je bent nu freelancer dus?
Dat wordt wikken en wegen tijdens de donkere dagen voor Kerst!
GameCubequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef Kuukske het volgende:
En sinds PS1 verknocht aan de PS. De GameCube vond ik niks aan, al had je een spelletje met van die Bongo's. Dat was hilarisch.
Oja, de Nintendo 64. Daar heb ik ook nog wel wat tijd mee versleten, maar kon me ook niet echt boeien. Overigens vond ik de Sega handheld (geen idee hoe dat ding heet?) ook wel erg coolquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef koei het volgende:
GameCubedat apparaat heeft een aantal van de tofste spellen ooit! Super Paper Mario, Wario Ware en Pac-Man vs. zijn echt geweldig! Donkey Konga had kutmuziek maar was op zich best leuk (zeker met vier spelers!) en Animal Crossing was geweldig (die heb ik zelfs laten importeren met de creditcard van mijn toenmalige schoonvader, mijn eerste online bestelling
). De Nintendo 64, daar was weinig aan!
Ah en dan wordt het P. Suikerpoeder, flitsende functie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Gelukkig is de verwachting wel dat ze daar mee gaan komen zodra het geregeld is dat de vacature er staat
Ik krijg het ineens warmquote:
Trustequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Kuukske het volgende:
Ugh, ik ga maar eens naar bed ofzo. Ik ben een beetje blegh.
.
Trusten alvast.
ok xbyequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Kuukske het volgende:
.
Trusten alvast.
Trusten Kuukquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Kuukske het volgende:
.
Trusten alvast.
Phewquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Als in de nostalgie vorm natuurlijk.
nostalgie met harige mannenbillenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Frankii het volgende:
Nostalgie is niet meer wat het geweest is...
Harige mannenbillenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nostalgie met harige mannenbillen
Moet jij net zeggen met al dat haar op je hoofdquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Moet jij net zeggen met al dat haar op je hoofd
Voor je fiets? Sportieveling!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morgen winterbanden scoren trouwens
Leven is een groot woord.. Ben aanwezig.. Als een bot.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Godzijdank, er leven nog mensen in de SC
Potverdorie, denk eens aan de buren! Muziek op de late avond. Schavuit!quote:
Gewoon deze kneiterhard aan zetten dan denken de buren gewoon dat je sex hebt. Is er niets aan het handjequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Potverdorie, denk eens aan de buren! Muziek op de late avond. Schavuit!
O jij bent er zo 1 die in 2:41 kaar isquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon deze kneiterhard aan zetten dan denken de buren gewoon dat je sex hebt. Is er niets aan het handje
Repeat is the magic buttonquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O jij bent er zo 1 die in 2:41 kaar is
Waar zit repeat in youtube dan?quote:
Ik heb de cdquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waar zit repeat in youtube dan?
Ik heb alleen op de commodore 64, pc, xbox 360 en pc3 gegamed. Oja een paar keer met de WII bij iemand waar ik 2 maanden bij in heb gewoond.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Fallen het volgende:
Soms voel ik mij een nep-gamer.
Geen Nintendo consoles gehad, geen Sega consoles gehad.
Alleen maar Atari 2600, Atari ST, PC, Atari Jaguar, PS2, PS3 en Xbox360.
Die heb ik hier niet zo 1 2 3 liggen.quote:
Okee dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhasvolgt Rossdale
PolonaiseMet zijn allen, kom op jongens!
Wellusquote:Op woensdag 1 december 2010 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Gatsie. Het is dan wel de ellufde van d'n ellufde geweest. Gewist. Maar euhm, dit is niet gepast in deze tijd van het jaar.
Het is een knuffelpolonaisequote:Op woensdag 1 december 2010 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet niet wat jij koppelt aan een polonaise, maar ik vind dat niet bepaald warm. Zo'n armlengte (gepaste) afstand. Hoewel, gepast. Zoveel mogelijk km verwijderd van een polonaise is het beste.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Een knuffelpolonaise? Jáá.. ja.
Ik kijk wel toe.
Ze begon helemaal te trillen patrick! ze was VIES!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Polonaise?
* Kuukske begint te trillen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze begon helemaal te trillen patrick! ze was VIES!!!
da's een goeie zaak!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja
Iedereen heeft het koud, maar mijn collega's zijn wel allemaal vrolijk
Het is wat frisjes ja.quote:
Jupquote:
* Pettigrew81 regelt een bootquote:Op woensdag 1 december 2010 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Polonaise?
* Kuukske begint te trillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
* Pettigrew81 regelt een bootEen boot brengt me niet snel genoeg weg Petti. Doe maar een snel autootje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Leukquote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een blije kerel in mijn bed, het restaurant waar hij werkt staat nu bovenaan in de gouden pollepel competitie van het AD... alleen een beetje jammer dat ze zijn naam verkeerd hebben geschreven, maar verder een mooi stuk
met die prut die die toko maakt?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een blije kerel in mijn bed, het restaurant waar hij werkt staat nu bovenaan in de gouden pollepel competitie van het AD... alleen een beetje jammer dat ze zijn naam verkeerd hebben geschreven, maar verder een mooi stuk
Ja het is zeker leuk, vooral omdat erin stond dat 1 van de gerechten het lekkerste was dat ze het laatste halfjaar hadden gegeten. En dat ze een 8.5 hebben terwijl een restaurant dat dit jaar een ster heeft gekregen een 8- scoort... Ik ben wel trotsquote:Op woensdag 1 december 2010 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leuk. Klinkt ook wel tof trouwens "De Gouden Pollepel".
.
Gewoon goede koksroomquote:
Dat was mijn receptquote:
mogguh kerel.quote:
Woohoo! Functioneringsgesprek gehad?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:36 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske mag bij d'r baas blijven!.
Jep. Ik functioneer prima, werk hard en eh.. dat soort dingen.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:38 schreef Laniboekje het volgende:
Woohoo! Functioneringsgesprek gehad?
Woei, dat herinnert mij eraan... Vandaag werk ik precies drie jaar voor mijn baas. Pff, waar gaat de tijd heen? Drie jaar alweer...
Gefeliciteerd hoor. Altijd fijn om te horen dat de baas tevreden is. Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Ik functioneer prima, werk hard en eh.. dat soort dingen..
Ik ga ook alweer m'n 5e jaar in straks. Tijd gaat echt snel.
Big money? Waar??quote:Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef MeneerBob het volgende:
Werken, ik kan niet wachten. Op naar zeh big money money money!
Ik ben een soort multitaskende tiepmiep bij een onderwijsinstelling.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
Gefeliciteerd hoor. Altijd fijn om te horen dat de baas tevreden is. Wat voor werk doe je eigenlijk?
heb je dan onderhand geen vast contract?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Ik functioneer prima, werk hard en eh.. dat soort dingen..
Ik ga ook alweer m'n 5e jaar in straks. Tijd gaat echt snel.
Tiepmiepen! En die multitasken ook! Die zijn goud waard!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
heb je dan onderhand geen vast contract?
Functioneringsgesprekken krijg je ieder jaar hoor. Ongeacht vast contract of niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
In de zorg werken en een plantje niet verzorgenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:42 schreef Laniboekje het volgende:
Hm, ik moest het plantje van mijn collega verzorgen tijdens haar vakantie. Ik denk niet dat ze heel blij met me is als ze morgen weer op kantoor is... Maar, ik heb een excuus! Ik was ziek...
Arme plant...
Allang.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Geen idee.. ik heb m'n eigen posts blauw gemaakt. Misschien is het daarom?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef Nebo het volgende:
Heey, waarom hebben alle reacties sneeuwvlokjes op de achtergrond behalve die van Kuukske
en dit van mij ook niet
Ik zie ze bij mijzelf niet... bij jou wel... en idd... bij Kuuksk ook niet... .euh?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef Nebo het volgende:
Heey, waarom hebben alle reacties sneeuwvlokjes op de achtergrond behalve die van Kuukske
en dit van mij ook niet
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 11:42 schreef Laniboekje het volgende:
Tiepmiepen! En die multitasken ook! Die zijn goud waard!
Snel een nieuw plantje kopen dat er veel op lijkt!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:42 schreef Laniboekje het volgende:
Hm, ik moest het plantje van mijn collega verzorgen tijdens haar vakantie. Ik denk niet dat ze heel blij met me is als ze morgen weer op kantoor is... Maar, ik heb een excuus! Ik was ziek...
Arme plant...
Ik ben apart. Altijd al geweest.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef Fallen het volgende:
Ik zie ze bij mijzelf niet... bij jou wel... en idd... bij Kuuksk ook niet... .euh?
Weet ik...quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
In de zorg werken en een plantje niet verzorgen.
Idee!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Snel een nieuw plantje kopen dat er veel op lijkt!
dan moeten ze wel van goede huizen komenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Allang.. Maar je weet maar nooit
.
ja TS is bij mij blauw en al mijn posts incl quotes zijn groen en de rest heeft sneeuwvlokjesquote:Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee.. ik heb m'n eigen posts blauw gemaakt. Misschien is het daarom?
Ja, of ik moet het wel héél bont maken hm?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
dan moeten ze wel van goede huizen komen
quote:
Die heb je ook!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:03 schreef MeneerBob het volgende:
Ik wil sneeuwvlokjes.
Vanavond Lebbis!
Heb hem ook al meerdere malen gezien. Prachtige vent blijft het!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die heb je ook!
Veel plezier bij Lebbis!![]()
Laatste keer dat ik Lebbis zag, was met de Uitmarkt. Dat was een prima optreden, hoewel ik Jansen stiekem een stukje leuker vind.
Ik vind Tweety veel leuker bij Sylvester.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef Poit het volgende:
Ik vond ze leuker als duo.
-edit: Net als arie en sylvester trouwens
Arie en Sylvester.... paar weken terug nog naar VET! zitten kijken...quote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef Poit het volgende:
Ik vond ze leuker als duo.
-edit: Net als arie en sylvester trouwens
Concert van wat?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef Solique het volgende:
Middag
Ik leef nog, ben alleen weekje vrij dus relaxen. Vanavond Concert
Less than Jake - Melkweg Amsterdamquote:
Ben bij 2 optredens geweest. Weet de titels niet meer maar weet wel dat ik de laatste het sterkst vondquote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Arie en Sylvester.... paar weken terug nog naar VET! zitten kijken...
Stil eensquote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind Tweety veel leuker bij Sylvester.
Vet!quote:
quote:
Nee, Vet! was van Arie en Sylvester...quote:
Komt goedquote:
Geen idee, ik ken ze niet. Tweety wel. Tweety kjoewt.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:33 schreef Fallen het volgende:
Nee, Vet! was van Arie en Sylvester...
Daar hadden we het toch net over??
Oh dat is jammer.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:33 schreef Solique het volgende:
Komt goed
Alleen het aantal mensen waarmee wij gaan is nog onbekend.
2 zekerheden rest was ziek deze week.
Zeker, mondkapje op en gaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.
Maar als ze echt willen moeten ze gewoon mee..
Ja, wat paracetamol erin.quote:
Ik zal straks 's kijken.quote:
Owja, werk... geen geluid. Nouja, vanavond dus...quote:Op woensdag 1 december 2010 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, wat paracetamol erin.
[..]
Ik zal straks 's kijken.
Juistem1!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:37 schreef Fallen het volgende:
Owja, werk... geen geluid. Nouja, vanavond dus...
Mja, ik heb een beetje koude/zere tenen inderdaad.quote:
quote:
Keuzes keuzes!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:12 schreef Frankii het volgende:
In plaats van nieuwe warme kleren geef ik mn geld uit aan een nieuwe tv'.
En nu heb ik het koud![]()
Maar wel een mooie tv
wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:12 schreef Frankii het volgende:
In plaats van nieuwe warme kleren geef ik mn geld uit aan een nieuwe tv'.
En nu heb ik het koud![]()
Maar wel een mooie tv
Een nieuwe tv, zegt die toch netquote:
lekkere tvquote:Op woensdag 1 december 2010 13:16 schreef Frankii het volgende:
http://www.plasma-discoun(...)0c530-art-117255.htm
TECHWOOD IF 22883quote:
Het zou mij niets verbazen als ze hem vanavond draaien tijdens mijn werk. Maar het kan ook zomaar Queen zijnquote:
Ik heb hier nu Hooverphonic aan staan maar ik ga switchen naar Dubstepquote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Met Queen is ook niets mis! En lijkt me ook bevorderlijk voor de arbeidsproductiviteit.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff begin ziek te worden.. loopneus, helemaal rood, hoesten. Bah
Dat noem ik nou een leuk lijstjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:11 schreef Fallen het volgende:
Killing Joke!, what else!?
(The Cure, Nine Inch Nails, Megadeth, Moloko, The Covenant, Senser, Life of Agony, Portishead, Daft Punk, Pantera, Miss Kittin, Red Lorry - Yellow Lorry, Eels óf My Dying Bride)
of toch iets anders...![]()
Die horen toch depressief te zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Alleen jammer dat Eels zo gigantisch depressief stond te gedragen op Lowlands 2003. Ik ben toen na ong 10 min weg gelopen.
Ja klopt. Ik moet dan ook echt in de stemming zijn om er naar te luisteren. En op Lowlands was ik juist vol energie. Dus maar snel iets anders opgezocht.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die horen toch depressief te zijn?
Kan ik wel waarderen, heb er alleen niks van.quote:
Zou zonde zijn als je inderdaad op iets als LL depressief rond gaat lopen.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik moet dan ook echt in de stemming zijn om er naar te luisteren. En op Lowlands was ik juist vol energie. Dus maar snel iets anders opgezocht.
Youtube is je vriend dan maar even.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kan ik wel waarderen, heb er alleen niks van.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat noem ik nou een leuk lijstjeAlhoewel ik niet zoveel met Megadeth heb.
Maar wij hebben dan ook een High-compatibility op Last.fm.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Alleen jammer dat Eels zo gigantisch depressief stond te gedragen op Lowlands 2003. Ik ben toen na ong 10 min weg gelopen.
I'll call your Blondie and raise it with Party Animalsquote:
Daar zat ik al op te wachten!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
I'll call your Blondie and raise it with Party Animals
Over helden gesprokenquote:
Niet zo treuzelen en bellen. Hup. Beetje initiatief tonen!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:25 schreef Laniboekje het volgende:
Hm, zal het hoofd zelf maar even gaan bellen. Moet over een halfuur echt weg en ze is nog steeds niet gesignaleerd...
Communicatie, een moeilijk iets.
Daar zat ze op te wachten! Even kijken of je nog een pro-active houden hebt!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef Laniboekje het volgende:
Tsk... Bel ik op:
Zei: Oh ja! Ik kom zo naar je toe gelopen....
Als ik niet gebeld had!!?!!!einz!!
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Over helden gesproken
[..]
Niet zo treuzelen en bellen. Hup. Beetje initiatief tonen!
Aaaahááá!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar zat ze op te wachten! Even kijken of je nog een pro-active houden hebt!
Vertelde ze me gisteren nog
Dunno, zie d'r na sinterklaas pas weer.quote:
De spanning!!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno, zie d'r na sinterklaas pas weer.
Als ze je straks in je gezicht spuugt denk ik dat je het niet gehaald hebtquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ze je straks in je gezicht spuugt denk ik dat je het niet gehaald hebt
JE DOET NIET MEER MEE!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ze je straks in je gezicht spuugt denk ik dat je het niet gehaald hebt
quote:
Same...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit heeft nostalgische gevoelens naar Dit was het nieuws..
Hmm, m'n hoofd loopt echt vol van de seksueel getinte opmerkingen die ik kan maken over andere substanties in het gezicht maaaaaar.. Ik hou me inquote:Op woensdag 1 december 2010 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
^^ Zo ziet mijn gezicht er dan uit na het spugen..
Beter had ik Heart of Glass gepost jaquote:Op woensdag 1 december 2010 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
I'll call your Blondie and raise it with Party Animals
We hadden het over spuug ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, m'n hoofd loopt echt vol van de seksueel getinte opmerkingen die ik kan maken over andere substanties in het gezicht maaaaaar.. Ik hou me in
En dan een paardenbit in je mond?quote:
De paardjes waren overigens wel heel vervelend gisteren...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef Poit het volgende:
[..]
En dan een paardenbit in je mond?
En Eels..Ben groot fan van het Beautiful Freak album..
of zo'n balquote:Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef Poit het volgende:
[..]
M'n aanbod staat nogquote:Op woensdag 1 december 2010 14:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De paardjes waren overigens wel heel vervelend gisteren...
Een rooie!!quote:
ieuuuwwwquote:Op woensdag 1 december 2010 14:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, m'n hoofd loopt echt vol van de seksueel getinte opmerkingen die ik kan maken over andere substanties in het gezicht maaaaaar.. Ik hou me in
Je kan me toch wel een beetje temmen?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook vervelend. Daar kies ik niet voor.
Waarnaar?quote:
Guest List en Flower raken me ze hard...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar hebben we op Fok! geen smiley voor...quote:
Poit is gewoon zo op het internet, des tequote:
Al past ie hierquote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daar hebben we op Fok! geen smiley voor...
Nietus!! Ik ben geen schatje! En ik heb Fruitje al een keer ontmoet. Hij weet wel dat ik een boefje ben..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Poit is gewoon zo op het internet, des teis het als je hem een keer in het echt ontmoet en hij een schatje blijkt te zijn
True dat, herinner me er ook even aan dat ik Lot veilig wegstop als je langs komt de 28stequote:Op woensdag 1 december 2010 14:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Nietus!! Ik ben geen schatje! En ik heb Fruitje al een keer ontmoet. Hij weet wel dat ik een boefje ben..
Ik vind dat we gewoon meer smiley's voor onze SC moeten hebben.quote:
Als je een echt boefje was geweest had je zijn vriendin wel ontvoerdquote:Op woensdag 1 december 2010 14:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Nietus!! Ik ben geen schatje! En ik heb Fruitje al een keer ontmoet. Hij weet wel dat ik een boefje ben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Dat is een verreiste ja.. Ik weet niet of ik me in kan houden hoor..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
True dat, herinner me er ook even aan dat ik Lot veilig wegstop als je langs komt de 28ste
WA MOTTE SE NAU WEER ME ME HARGSUS??quote:
Wat een slecht idee is het ookquote:Op woensdag 1 december 2010 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is een verreiste ja.. Ik weet niet of ik me in kan houden hoor..
Koop een Macquote:Op woensdag 1 december 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
Ik word HE-LE-MAAL gek van die KUTsystemen op werk! Kutcomputers, KUTsap. Aaarrrrrrgh dit is geen werken zo!
Bullshit!
Hoe blij ik ook met m'n Macs ben, daar los je zo'n probleem toch niet mee op??quote:
T-mobile iPhone, werkt prima!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef GameBabe het volgende:
Mijn telefoon doet niet meer bellen
KPN denk ik... hoe is het bij jullie?
http://www.telegraaf.nl/d(...)N__.html?sn=digitaal
Hier doet m'n KPN Android pheun het anders primequote:Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
T-mobile iPhone, werkt prima!(voor de verandering).
Je klok loopt voor..quote:
Heulnie!quote:
Dat doet mij meteen weer denken aan de tijd bij Essentquote:Op woensdag 1 december 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
Ik word HE-LE-MAAL gek van die KUTsystemen op werk! Kutcomputers, KUTsap. Aaarrrrrrgh dit is geen werken zo!
Bullshit!
Kutsap, dit is echt geen werken zo. Ik kan gewoon niks, shit gooit me er om het uur uit. Moet ik die hele pc weer opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat doet mij meteen weer denken aan de tijd bij EssentIk hoefde dan ook niet met SAP te werken. Ik keerde de subsidies voor witgoed apparaten uit. Niet dat het zoveel stabieler was, maar die reacties heb ik wel vaak gehoord toendertijd al. Niks veranderd dus
Ik heb een collage helemaal gestoord zien worden van de software (niet dat ze ooit wel spoorde)quote:Op woensdag 1 december 2010 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kutsap, dit is echt geen werken zo. Ik kan gewoon niks, shit gooit me er om het uur uit. Moet ik die hele pc weer opnieuw opstarten.
Zo gaat het al anderhalve week!
Bij T-Mobile hadden we Oracle volgens mij, dat liep een stuk lekkerder. Dit is echt drama
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb een collage helemaal gestoord zien worden van de software (niet dat ze ooit wel spoorde)
Mijn chef maakte het nog bonter. Die ging tijdens de cursus achterin zitten zodat niemand mee kon kijken op zijn scherm. En bij de examens had hij belangrijke vergaderingen gepland. Hij had dan 0,0 kennis maar wel diploma op zak
Maar dat was dus de afdeling die over de electriciteitsrekening ging. Wij zaten daar beetje bij door ruimtegebrek.
Verder werd er op mijn eigen afdeling zoveel geroddeld en kinderachtig gedragen dat ik op gegeven moment gevraagd heb op eigen kantoortje samen met nog een collega en de weirdo (waar ik het net over had) Die kon er niet tegen dat we naar dingen als Muse en Metallica luisterde toen is ze helemaal panisch ergens anders gaan zitten.
Wat een plezier heb ik toen beleefd. Tot dat mijn pc met mp3's gejat werdEn dat rond de tijd dat Essent een beveiligingsproject opstarte via Home. Ik heb mijn chef het nog wel aangeraden na die tijd
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
Oja ik heb ook nog tijdje tegenover een kerel gezeten die elke zijn hele sexleven vertelde. Het waren maar liefst 3 verschillende verhalenVooral leuk toen hij kwaad de dierenzaak belde omdat de goudvis die hij voor zijn vriendin gekocht had 'overleden' was en hij die paar euro terug wou.
Belt later zijn vriendin op, nadat hij het eindelijk rond had, vis was niet dood
I give it all, this is the reason why I sing,quote:Op woensdag 1 december 2010 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Whoeehoeee!!
Rise Against naar 013!.
Dat klinkt mij inderdaad bekend in de oren. Sterkte nog vandaag en de dagen totdat het ooit gefixed word.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig worden mijn collega's ook helemaal gestoord van die kutsystemen hier.
Ze hebben een nieuw logsysteem ingevoerd vanaf vorige week, SAP was sowieso al best langzaam, maar nu is het zo erg dat als ik iets typ, ik het 10 seconden later pas te zien krijg.
Ik kan klanten niet meer normaal te woord staan en wordt er helemaal gek van!
Ze hebben zoveel mooie nummersquote:Op woensdag 1 december 2010 15:07 schreef Fallen het volgende:
I give it all, this is the reason why I sing,
So give it all, 'cause it's these reasons that belong to me
Is een tijdje mijn powersong geweest bij het hardlopen, laatste stukje even doortrekken en harder lopen... helemaal kapot!
Nou euh.. Gewoon een keer doen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit de tijd genomen om naar rise against te luistern
Dude! Ik zie nu pas je ondertitel. Petti's Pannenkoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ken wel 1 nummer, maar daar weet ik titel niet van uit mijn hoofd
Nee, dat was Petti's Pannekoeken & Poffertjes Paleis.... pff... hoeveel topics terug??quote:Op woensdag 1 december 2010 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Ik zie nu pas je ondertitel. Petti's Pannenkoeken
Met een vleugje Poit?
Ik heb alleen het album "Siren Song of the Counter Culture".quote:Op woensdag 1 december 2010 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel mooie nummers.
[..]
Nou euh.. Gewoon een keer doen zou ik zeggen.
Dat is inderdaad een tof album. Maar de rest is ook aan te raden.The Sufferer & the Witness heeft ook wel mooie nummers.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Fallen het volgende:
Ik heb alleen het album "Siren Song of the Counter Culture".
Wel een leuk album.
Dat was wel echt viesquote:Op woensdag 1 december 2010 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Met een vleugje Poit?
quote:
Ik vind je meer een Buzz dan een Baasquote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Kn0x het volgende:
NIEUW ICON JEWEETZ!
Ik voel me een hele baas nu.
LIKE A BUWZZquote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind je meer een Buzz dan een Baas
Kijkt wel een stuk vrolijker...quote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Kn0x het volgende:
NIEUW ICON JEWEETZ!
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Kn0x het volgende:
NIEUW ICON JEWEETZ!
quote:
Het is de new and improved Buzz van de ultimate Music Quiz of niet?quote:
Ahw, nieuwe slofjes voor je autootje. Nicequote:Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Mijn autootje krijgt nieuwe winterbandjes nu en de koffie hier is lekker!
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Met een vleugje Poit?
quote:
EVAR!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef Poit het volgende:
Ik heb net echt de lekkerste oliebol OOIT op
Evah!quote:
Pepernotenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben misselijk van de pepernoten en jij zit al aan de oliebollen? Doewd.
Ik ga es kijken wat de catering me te bieden heeft.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:18 schreef MeneerBob het volgende:
Pepernoten.
Zometeen eerst even de chili con carne laten pruttelen.
M'n collega is door de ijzige kou gefietst om bij de nummer 1 oliebollenkraam van Nederland oliebollen te halenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben misselijk van de pepernoten en jij zit al aan de oliebollen? Doewd.
Hmm, lekker, marsepein.. Banketstaaf.. Banketstaaf gevuld met marsepeinquote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef Fallen het volgende:
ik doe aan de lijn, ik doe aan de lijn, ik doe aan de lijn, goffer... ik doe aan de lijn....
Pepernoten, chocoladeletters, banketstaaf, marsepein... zucht.
IK HAAT HET! ALLEMAAL!
Bastard!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, lekker, marsepein.. Banketstaaf.. Banketstaaf gevuld met marsepein
Jep. Same here. Resultaat is een handjevol pepernoten, spek, schuim en een chocoladepietermanwaareigenlijkeenSintinzat.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef Fallen het volgende:
ik doe aan de lijn, ik doe aan de lijn, ik doe aan de lijn, goffer... ik doe aan de lijn....
Pepernoten, chocoladeletters, banketstaaf, marsepein... zucht.
IK HAAT HET! ALLEMAAL!
Dat doen die van mij niet!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:20 schreef Poit het volgende:
M'n collega is door de ijzige kou gefietst om bij de nummer 1 oliebollenkraam van Nederland oliebollen te halen![]()
Wat heb jij een stomme collega's.. Sterker nog, het is eigenlijk m'n baasquote:
Jij hosselt datquote:Op woensdag 1 december 2010 16:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat heb jij een stomme collega's.. Sterker nog, het is eigenlijk m'n baas
Ik heb hele lieve collega's.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:25 schreef Poit het volgende:
Wat heb jij een stomme collega's.. Sterker nog, het is eigenlijk m'n baas
Ligt eraan waar je ermee naar toe gaatquote:Op woensdag 1 december 2010 17:03 schreef Fallen het volgende:
Zo, kaartjes besteld via de NS website, een herfsttour voor ¤ 35,-
Een prima prijs voor 2x 1e klaskaartjes....
True, maar van Amsterdam naar Goes betaal je iets van 39,- pp (zonder korting) voor een enkele reis 1e klasse.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je ermee naar toe gaat
Breda is toch geen zuid-limburg?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:05 schreef Kuukske het volgende:
Zuid-Limburg should do the trick lijkt me. Dat kost een hels vermogen vanuit Amsterdam.
Dat is geografisch gezien helemaal correct.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |