Ugh. Ik promoot die knopjes niet meer.quote:
Daar zijn knopjes voor, volgens Kuukske!quote:
Ik had ook kunnen zeggen dat ik een lekker bord penne met zelfgemaakte saus met baby paprika's aan het eten benquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daar zijn knopjes voor, volgens Kuukske!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Ik had een commodore en zo'n Atari inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Fallen het volgende:
Soms voel ik mij een nep-gamer.
Geen Nintendo consoles gehad, geen Sega consoles gehad.
Alleen maar Atari 2600, Atari ST, PC, Atari Jaguar, PS2, PS3 en Xbox360.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef GameBabe het volgende:
Ik had ook kunnen zeggen dat ik een lekker bord penne met zelfgemaakte saus met baby paprika's aan het eten benLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat ik een lekker bord penne met zelfgemaakte saus met baby paprika's aan het eten benBabies...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babes!
ow... enneuh... het klinkt wel lekker!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Met babes dingen doen is vreemdgaan schijntquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Babies...
Babes!
ow... enneuh... het klinkt wel lekker!
quote:
Je gaat Yvonne ondersteunen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hoivanaf morgen zit ik officieel in een managementfunctie
Hm ja. Verklaart de gesneuvelde chocolade piet van vanmiddag. Waar overigens een Sint onder het cellofaantje zat. Als je het dan hebt over deceptie.quote:
Hmm denk je een lekkere gespierde jonge god te hebben, zit er opeens een oude man met baard onder...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm ja. Verklaart de gesneuvelde chocolade piet van vanmiddag. Waar overigens een Sint onder het cellofaantje zat. Als je het dan hebt over deceptie.
Oh. Maar vertel. Leuk, gefeliciteerd enzo!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
nee ik ben al gestopt met FOK!
Oh ja dank jequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Maar vertel. Leuk, gefeliciteerd enzo!.
zeker, de vraag is alleen nog of ik op korte termijn daar in dienst ga of dat ik als consultant blijf werkenquote:
Oh nee hoor, ik heb het prima bij mijn huidige werkgever dus ik ga alleen over naar de klant als ze met een niet te weerstaan aanbod komenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef Kuukske het volgende:
Oh oké. Je bent nu freelancer dus?
Dat wordt wikken en wegen tijdens de donkere dagen voor Kerst!
GameCubequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef Kuukske het volgende:
En sinds PS1 verknocht aan de PS. De GameCube vond ik niks aan, al had je een spelletje met van die Bongo's. Dat was hilarisch.
Oja, de Nintendo 64. Daar heb ik ook nog wel wat tijd mee versleten, maar kon me ook niet echt boeien. Overigens vond ik de Sega handheld (geen idee hoe dat ding heet?) ook wel erg coolquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef koei het volgende:
GameCubedat apparaat heeft een aantal van de tofste spellen ooit! Super Paper Mario, Wario Ware en Pac-Man vs. zijn echt geweldig! Donkey Konga had kutmuziek maar was op zich best leuk (zeker met vier spelers!) en Animal Crossing was geweldig (die heb ik zelfs laten importeren met de creditcard van mijn toenmalige schoonvader, mijn eerste online bestelling
). De Nintendo 64, daar was weinig aan!
Ah en dan wordt het P. Suikerpoeder, flitsende functie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Gelukkig is de verwachting wel dat ze daar mee gaan komen zodra het geregeld is dat de vacature er staat
Ik krijg het ineens warmquote:
Trustequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Kuukske het volgende:
Ugh, ik ga maar eens naar bed ofzo. Ik ben een beetje blegh.
.
Trusten alvast.
ok xbyequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Kuukske het volgende:
.
Trusten alvast.
Trusten Kuukquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Kuukske het volgende:
.
Trusten alvast.
Phewquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Als in de nostalgie vorm natuurlijk.
nostalgie met harige mannenbillenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Frankii het volgende:
Nostalgie is niet meer wat het geweest is...
Harige mannenbillenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nostalgie met harige mannenbillen
Moet jij net zeggen met al dat haar op je hoofdquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Moet jij net zeggen met al dat haar op je hoofd
Voor je fiets? Sportieveling!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morgen winterbanden scoren trouwens
Leven is een groot woord.. Ben aanwezig.. Als een bot.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Godzijdank, er leven nog mensen in de SC
Potverdorie, denk eens aan de buren! Muziek op de late avond. Schavuit!quote:
Gewoon deze kneiterhard aan zetten dan denken de buren gewoon dat je sex hebt. Is er niets aan het handjequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Potverdorie, denk eens aan de buren! Muziek op de late avond. Schavuit!
O jij bent er zo 1 die in 2:41 kaar isquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon deze kneiterhard aan zetten dan denken de buren gewoon dat je sex hebt. Is er niets aan het handje
Repeat is the magic buttonquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O jij bent er zo 1 die in 2:41 kaar is
Waar zit repeat in youtube dan?quote:
Ik heb de cdquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waar zit repeat in youtube dan?
Ik heb alleen op de commodore 64, pc, xbox 360 en pc3 gegamed. Oja een paar keer met de WII bij iemand waar ik 2 maanden bij in heb gewoond.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Fallen het volgende:
Soms voel ik mij een nep-gamer.
Geen Nintendo consoles gehad, geen Sega consoles gehad.
Alleen maar Atari 2600, Atari ST, PC, Atari Jaguar, PS2, PS3 en Xbox360.
Die heb ik hier niet zo 1 2 3 liggen.quote:
Okee dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhasvolgt Rossdale
PolonaiseMet zijn allen, kom op jongens!
Wellusquote:Op woensdag 1 december 2010 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Gatsie. Het is dan wel de ellufde van d'n ellufde geweest. Gewist. Maar euhm, dit is niet gepast in deze tijd van het jaar.
Het is een knuffelpolonaisequote:Op woensdag 1 december 2010 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet niet wat jij koppelt aan een polonaise, maar ik vind dat niet bepaald warm. Zo'n armlengte (gepaste) afstand. Hoewel, gepast. Zoveel mogelijk km verwijderd van een polonaise is het beste.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Een knuffelpolonaise? Jáá.. ja.
Ik kijk wel toe.
Ze begon helemaal te trillen patrick! ze was VIES!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Polonaise?
* Kuukske begint te trillen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze begon helemaal te trillen patrick! ze was VIES!!!
da's een goeie zaak!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja
Iedereen heeft het koud, maar mijn collega's zijn wel allemaal vrolijk
Het is wat frisjes ja.quote:
Jupquote:
* Pettigrew81 regelt een bootquote:Op woensdag 1 december 2010 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Polonaise?
* Kuukske begint te trillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
* Pettigrew81 regelt een bootEen boot brengt me niet snel genoeg weg Petti. Doe maar een snel autootje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Leukquote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een blije kerel in mijn bed, het restaurant waar hij werkt staat nu bovenaan in de gouden pollepel competitie van het AD... alleen een beetje jammer dat ze zijn naam verkeerd hebben geschreven, maar verder een mooi stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |