Of kunnen jullie dat nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef Arglist het volgende:
Phpstyle en fokthesystem, gaan jullie nog antwoord geven of kunnen jullie dat niet?
Wat wil jij dan zeggen met je reply? Of weet je dat ook niet? Zoek eens de term volkssoevereiniteit op en kom dan nog eens terug en reageer op Captain_Ghost.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of kunnen jullie dat nietben je 4 geworden of zo?
![]()
Anyway ik vergiste me in de replye, die was niet voor jou, maar richting Captain_Ghost Dus wat php wil zeggen, geen idee verder.
Wat begrijp je nu weer niet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je er van als mensen termen gaan bezigen waarvan ze de betekenis niet weten, enkel om het bezigen.....
Ik ga hem met de seconde slimmer vinden.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat begrijp je nu weer niet?
Maar weet jij het verschil al tussen een tequila en taqiyya? Retarded
Geheel terecht! Scherp, doordacht en bovendien uitermate consequent, die jongen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je er van als mensen termen gaan bezigen waarvan ze de betekenis niet weten, enkel om het bezigen.....
Ik ga hem met de seconde slimmer vinden.
Ga andere mensen niet de maat nemen als jij zelf met droge ogen loopt te beweren dat de SP iets over taqiyya in haar programma heeft staan. Dombo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat wil jij dan zeggen met je reply? Of weet je dat ook niet? Zoek eens de term volkssoevereiniteit op en kom dan nog eens terug en reageer op Captain_Ghost.
Subtiliteit is niet voor eenieder weggelegd. Dat zegt iets over je opleiding en opvoeding. Ga nu maar slapen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga andere mensen niet de maat nemen als jij zelf met droge ogen loopt te beweren dat de SP iets over taqiyya in haar programma heeft staan. Dombo.
Hierquote:
Je loopt echt met je eigen domheid te koop hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:24 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou, dat mensen 'denken' te weten dat de SP voor een centraal geleide economie staat, maar dit uit feitelijke handelingen (van de SP) en hun programma (van de SP) niet blijkt. Dat 'denken' is derhalve nergens op gebaseerd, behalve dat de SP aan taqeijaijea doet en zo haar ware plannen verborgen houdt ( de angst dat de SP een enge communistische partij is die de markt wil afschaffen en alles tot staatseigendom wil benoemen).
Zo duidelijk hopelijk?
Dan denk ik aan mappen die overal over de weg verstooid liggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe bepaalde gegevens de ruímtelijke orde kunnen verstoren.
Stel dat er rapporten vrijkomen waarin staat dat de lonen met 25 procent gekort worden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe bepaalde gegevens de ruímtelijke orde kunnen verstoren.
Criminelen, drugsbarons, stadiontuig. Voorbeelden te over.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk die 'beruchte' mensen PHP? Heb je daar al een werkbare definitie van bepaald?
'de lonen'.... 'rapporten'quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel dat er rapporten vrijkomen waarin staat dat de lonen met 25 procent gekort worden?
"de lonen"? Welke lonen? Alle lonen in Nederland?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel dat er rapporten vrijkomen waarin staat dat de lonen met 25 procent gekort worden?
je zit niet zo lekker in je vel zie ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
Wat wil jij dan zeggen met je reply? Of weet je dat ook niet? Zoek eens de term volkssoevereiniteit op en kom dan nog eens terug en reageer op Captain_Ghost.
Waar staat dat SP dat in haar programma heeft staan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier
[..]
Je loopt echt met je eigen domheid te koop hoor
Dat zijn veroordeelde mensenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Criminelen, drugsbarons, stadiontuig. Voorbeelden te over.
Geen eens inhoudelijk in op hetgeen wat ik poste. Jij komt enkel met one-liners en beledigingen, dat maakt je echt niet slimmer. Of leer eens gebruik te maken van bronnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:48 schreef Arglist het volgende:
[..]
Subtiliteit is niet voor eenieder weggelegd. Dat zegt iets over je opleiding en opvoeding. Ga nu maar slapen.
Zoals ik al zei, contextuele interpretatie is een vorm van intelligentie. Eentje die bij jou niet te bekennen is blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier
[..]
Je loopt echt met je eigen domheid te koop hoor
Ja die van ambtenaren bijv. Ben je nu werkelijk zo dom?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"de lonen"? Welke lonen? Alle lonen in Nederland?
Maar wat is het verschil dan tussen 'veroordeelden' en 'beruchte mensen'. Je lijkt een onderscheid te willen maken en mensen die nog niet veroordeelt zijn maar wel 'berucht' ook onder preventief cameratoezicht te willen stellen. Of was het gewoon weer een minder handige formulering van uw kant?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Criminelen, drugsbarons, stadiontuig. Voorbeelden te over.
DE lonen is wel erg algemeen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja die van ambtenaren bijv. Ben je nu werkelijk zo dom?
Nee dat beweerde arglist juist. Raar dat ie dat niet openlijk wil toegeven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef JoaC het volgende:
PHP:
D66 + Groenlinks =
[..]
Waar staat dat SP dat in haar programma heeft staan?
[..]
Dat zijn veroordeelde mensen
Ja, hoe gaat dat de ruimtelijke orde precies verstoren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |