Heel ander niveau natuurlijk. Waar spreek je dan meer Engels? Woon je in een Engelstalig land of ben je meertalig opgevoegdquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat ik voor nederladns een 6 stond en voor engels een 9
ik meer engels als nederlands praat
ik game sinds mijn 12e en programmeer sinds mijn 14e.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel ander niveau natuurlijk. Waar spreek je dan meer Engels? Woon je in een Engelstalig land of ben je meertalig opgevoegd
En hoe oud ben je nu als ik vragen magquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik game sinds mijn 12e en programmeer sinds mijn 14e.
daarnaast werk ik bij een internationaal bedrijf waarbij alle communicatie in het engels gaat qua schrift.
dusja
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:16 schreef lipjes het volgende:
[..]houd eens op met mij te verbeteren
20quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
En hoe oud ben je nu als ik vragen mag
Ik geloof best dat je goed Engels spreekt hoor, maar beter dan je moedertaal is nogal wat
doe maar op de FPquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik mag mn ex niet meer verbeteren van hem dus ik zoek een ander slachtoffer
Nee daar zijn geen leuke mensjesquote:
Ik ken veel Nederlands die claimen vloeiend Engels te spreken. Dat is vaak grappig als ze dan hier op bezoek komenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
20
de laatste keer dat ik in het nederlands een brief of iets dergelijks heb geschreven is alweer heul lang geleden.
Ik doe nog wel eens wat spreektaal door mijn postsquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef Koen66 het volgende:
Enigste, dat is zo ongeveer de meest gemaakte fout die er is
ik spreek het redelijk, vloeiend zou ik nooit durven bewerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken veel Nederlands die claimen vloeiend Engels te spreken. Dat is vaak grappig als ze dan hier op bezoek komen
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb uiteraard geen idee van jouw talenknobbel
Ik spreek het goed maar ik beheers het niet BETER dan dat ik Nederlands spreekquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik spreek het redelijk, vloeiend zou ik nooit durven beweren
Ik kom zelf uit de Randstad. Hier in Drenthe hebben ze een raar dialect. Ik kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef Koen66 het volgende:
Enigste, dat is zo ongeveer de meest gemaakte fout die er is
HTquote:
Stuartquote:
?? wie dan waar dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef honkeytonk het volgende:
JeejIk heb weer ruzie met een kansloosje
Af en toe heb ik nog wel eens een beetje moeite als ik een bepaald woord niet versta of iets dergelijks, maar qua schrijven is het allemaal perfectquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken veel Nederlands die claimen vloeiend Engels te spreken. Dat is vaak grappig als ze dan hier op bezoek komen
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb uiteraard geen idee van jouw talenknobbel
CCquote:
Lipjes!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik nog wel eens een beetje moeite als ik een bepaald woord niet versta of iets dergelijks, maar qua schrijven is het allemaal perfect
[..]
CC![]()
Via de PM en DM, met BoleroPower...quote:
Oke ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Via de PM en DM, met BoleroPower...
Eerst zeggen dat hij fan van mij is, en waarom ik nog niet geband ben, en daarna opent hij een topic over dat ik fan van hem ben
Ruziequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef honkeytonk het volgende:
JeejIk heb weer ruzie met een kansloosje
Ik zou je bijna willen uitnodigen om hier maar eens een week te komen wonen. Eens kijken hoeveel 'gewone' woorden je uit het dagelijks gebruik hier niet kentquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik nog wel eens een beetje moeite als ik een bepaald woord niet versta of iets dergelijks, maar qua schrijven is het allemaal perfect
[..]
CC![]()
in welk gebied woon je dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou je bijna willen uitnodigen om hier maar eens een week te komen wonen. Eens kijken hoeveel 'gewone' woorden je uit het dagelijks gebruik hier niet kent
Vriendin van me woont in Colchester met haar man. Ik had haar een brief gestuurd. Haar man baalde want die Nederlandse haar Engels was beter dan zijn Engelsquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou je bijna willen uitnodigen om hier maar eens een week te komen wonen. Eens kijken hoeveel 'gewone' woorden je uit het dagelijks gebruik hier niet kent
Ja ook goed he, sneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed hoor! en mij jou dan heer?
Gewoon Noord Londen dus op zich geen moeilijke accenten hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in welk gebied woon je dan?
Tostiquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:28 schreef Stuart het volgende:
Wat moet ik straks nou weer voor lunch klaarmaken. Ik moet even denken
Oke danquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon Noord Londen dus op zich geen moeilijke accenten hoor
Met alle respect maar dat is bijna een standaard gezegde hierquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin van me woont in Colchester met haar man. Ik had haar een brief gestuurd. Haar man baalde want die Nederlandse haar Engels was beter dan zijn Engels
haha denk dat ik me wel red hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een Engels boek lezen is niet moeilijk. Ga datzelfde boek maar een voorlezen aan een groep mensenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha denk dat ik me wel red hoor
ben wat dat betreft redelijk goed met talen, alleen engels is gewoon 1 van de beste bij mij.
Mede door alles wat ik lees ik altijd in het engels lees, krijg ik daar gewoon het meeste van mee
\quote:
lukt ook wel hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een Engels boek lezen is niet moeilijk. Ga datzelfde boek maar een voorlezen aan een groep mensen
Het ontbreekt je in ieder geval niet aan zelfvertrouwen. Ik riep ook altijd dat ik heel goed Engels sprak. Totdat ik in Engeland ging wonenquote:
Oke in bed niet neequote:
Wat anders?quote:
ja het ging gister even wat minder maar sinds gisteravond is het weer gezelligquote:
Ik wacht afquote:
Tantequote:
Waar ga je naartoequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga de dag voor 1e kerstdag op vakantie, en dan ben ik een week weg![]()
![]()
En 1e kerstdag komt AdvancedPower vrijquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga de dag voor 1e kerstdag op vakantie, en dan ben ik een week weg![]()
![]()
2e Kerstdag he?quote:
En dan denkt iedereen, ah, Honkeytonk is weg, en AdvancedPower is terug! HIJ WAS DUS TOCH EEN KLOONquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En 1e kerstdag komt AdvancedPower vrij![]()
![]()
Oke danquote:
Sinds een tijdjequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:35 schreef lipjes het volgende:
hey sinds wanneer hebben we een DM systeem ?
Wat cool. Ik wil daar ook heen gaan. Wenen.quote:
Een weekje ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:35 schreef lipjes het volgende:
hey sinds wanneer hebben we een DM systeem ?
Wenen? Nee, lekker een mooi skigebied! Lekker boardenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat cool. Ik wil daar ook heen gaan. Wenen.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef Michhas het volgende:
Heb je een keer een dagje vrij, verveel je jezelf kapot
Aha. Ik ben nog nooit op wintersport geweest. Lijkt me niet zo heel leukquote:
Ja, maar daar wil ik gaan als ik in Oostenrijk ben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wenen? Nee, lekker een mooi skigebied! Lekker boarden
Ik kan heel wat gezelligheid gebruiken anders, wat een kutdag.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het ging gister even wat minder maar sinds gisteravond is het weer gezellig
Écht niet? Het is echt geweldig (vind ik dan). Ga 2 keer per jaar, en afgelopen zomer heb ik ook nog 2 dagen geboard, maar dat was geen succesquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Ik ben nog nooit op wintersport geweest. Lijkt me niet zo heel leuk![]()
als een modje niet met mij chatte om het uit te testen, dan wist ik het ook niet.quote:
Same herequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan heel wat gezelligheid gebruiken anders, wat een kutdag.
Samen huilen?quote:
Misschien zou ik het eens moeten proberen. Misschien vind ik het ook wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht niet? Het is echt geweldig (vind ik dan). Ga 2 keer per jaar, en afgelopen zomer heb ik ook nog 2 dagen geboard, maar dat was geen succes
Kan je doen, als je het geld er voor hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien zou ik het eens moeten proberen. Misschien vind ik het ook wel leuk
BOEHOEOHOEEHOEEEEquote:
Ja, dat is niet de reden dat ik nog nooit ben geweestquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan je doen, als je het geld er voor hebt
Dan moet je het zeker proberen, maar ga niet alleen, dat lijkt mij niet leuk, als je gaat moet je met vrienden of familie gaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is niet de reden dat ik nog nooit ben geweest
Daar heb je helemaal gelijk in. Zoiets alleen doen zou ik niet eens overwegen. Dan zou ik mezelf zielig gaan vinden denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan moet je het zeker proberen, maar ga niet alleen, dat lijkt mij niet leuk, als je gaat moet je met vrienden of familie gaanEn ik ga met beide
Wbquote:
Alleen gaan zou ik ook zeker overwegen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan moet je het zeker proberen, maar ga niet alleen, dat lijkt mij niet leuk, als je gaat moet je met vrienden of familie gaanEn ik ga met beide
Damn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Achter de verstandskiezen:
Broodje gezond, met kaas, komkommer, tomaat, peper, zout, knoflooksaus.
Rijstewafel met bebogeen,
Knäckebröd, met een frans kaasje,
en een glas appelsap
ben je nieuw hier of heb ik een halte gemist?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Achter de verstandskiezen:
Broodje gezond, met kaas, komkommer, tomaat, peper, zout, knoflooksaus.
Rijstewafel met bebogeen,
Knäckebröd, met een frans kaasje,
en een glas appelsap
Je mag ook hier blijven kletsen hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef TheFamousMan het volgende:
en dan kom je erachter dat dit toch geen KSC is...
stomme autorefresh
spijt me
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef TheFamousMan het volgende:
stomme autorefresh
spijt me
Spijt komt altijd na de zondequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef TheFamousMan het volgende:
stomme autorefresh
spijt me
Dat vind ik echt zondequote:
Doneer het aan een arme Fok!ker in het nieuwe subforumquote:
Jou zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doneer het aan een arme Fok!ker in het nieuwe subforum
quote:
Is dat niet waar GTST zich afspeelt?quote:Op te halen in gemeente moerdijk
Nee hoor, ik heb overigens ook geen interessequote:
Wtf je UIquote:
Dat wetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet waar GTST zich afspeelt?
Waarom weet jij dat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Laat me raden..quote:
raad maarquote:
A state of trance 500, 9 aprilquote:
Armin.quote:
Whutquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dus ik heb gelijk?quote:
Dit dusquote:
En andere dj's.quote:
Gelukkig heb ik geen flauw idee.quote:
Dat zeg ik niet.quote:
Liever jij dan ik.quote:
Doe je tieten eens terug ;9quote:
Nee. GTST is in een fictieve plaatsquote:
Ik ga liever niet naar dat muziek van jou toequote:
Ik mocht na een half uur school weer weg.quote:
GTST is geen plaats.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. GTST is in een fictieve plaats
Google zegt meerdijk
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. GTST is in een fictieve plaats
Google zegt meerdijk
Dat muziekquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga liever niet naar dat muziek van jou toe
Maar wel in een fictieve plaats dusquote:
Nee!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe je tieten eens terug ;9
Probeer jij soms mijn muzieksmaak te bashen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat muziek
En over welke muziek heb je het?
Er staat dan ook gtst is IN een fictieve plaats.quote:
Triviale kennisquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
En vraag me niet waarom ik dat weet. Het is al erg genoeg
Wat heb je gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:04 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
![]()
Ik word weer bedreigd met een ban ofzo
Wat een klapjosti's zitten er op dit forum
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:03 schreef L.no het volgende:
Omg, ik herkende NBT niet eens zonder haar UI
Klopt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar wel in een fictieve plaats dus
ninja-edit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat dan ook gtst is IN een fictieve plaats.
Nee, ik vraag naar welke muziek die ik luister je niet wilt gaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Probeer jij soms mijn muzieksmaak te bashen?
Not really maar jaquote:
Niksquote:
eetsmakelijK!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even lunchen. Tot later mensen
Heuh, die heeft mijn beste vriendin ook, alleen dan lager.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef lipjes het volgende:
Pfff.
http://link.marktplaats.nl/398256427
Zou dit een beetje degelijk zijn voor aan een voeteneind van een bed?
Moet je dan je eigen tv daarin schuiven? Moet hij wel passen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef lipjes het volgende:
Pfff.
http://link.marktplaats.nl/398256427
Zou dit een beetje degelijk zijn voor aan een voeteneind van een bed?
is die een beetje degelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heuh, die heeft mijn beste vriendin ook, alleen dan lager.
die staat er gewoon los op hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet je dan je eigen tv daarin schuiven? Moet hij wel passen.
Haha, scary.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NiksIk had een gesprek met hem gisteren, en hij zei dat ik een ban zou krijgen dankzij hem. (het is een kloon van iemand, geen idee van wie) En ik zei zo: Ik wacht vol spanning!
En hij vandaag weer: "Geduld is een schone zaak"
![]()
![]()
![]()
Ah okequote:
Triest dat iemand daar een kloon voor aanmaakt en dat hij ook nog beweert Penisbaard te zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef NBT het volgende:
sowieso triest dat iemand dat zomaar zegt!
Wel apart dat ie wel probeert om jou bang te maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik word er niet bang van, ik heb niks gedaan waardoor ze me zouden mogen bannen
Ja, tenzij je je dvdspeler erop zet die aangesloten is op je pc, waardoor je zo'n mooi snoer ervoor langs hebt lopen, waar een lompe DW aan blijft hangen, waardoor die glasplaat eruit flikkert.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
is die een beetje degelijk
trek over 2 maanden het huis uit maar moet nog een nieuwe tv meubel en strijkplank + strijkijzer hebben
Ze proberen jou na te doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Triest dat iemand daar een kloon voor aanmaakt en dat hij ook nog beweert Penisbaard te zijn.
Nog al ja! Lekker negeren joh, dan heeft hij/zij ook geen plezier!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Triest dat iemand daar een kloon voor aanmaakt en dat hij ook nog beweert Penisbaard te zijn.
Wie?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NiksIk had een gesprek met hem gisteren, en hij zei dat ik een ban zou krijgen dankzij hem. (het is een kloon van iemand, geen idee van wie) En ik zei zo: Ik wacht vol spanning!
En hij vandaag weer: "Geduld is een schone zaak"
![]()
![]()
![]()
hij moet wel boven mn bed uit komenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah okeDan maakt het geen zak uit, zolang het maar stevig is.
Whehequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, tenzij je je dvdspeler erop zet die aangesloten is op je pc, waardoor je zo'n mooi snoer ervoor langs hebt lopen, waar een lompe DW aan blijft hangen, waardoor die glasplaat eruit flikkert.
Ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Nog al ja! Lekker negeren joh, dan heeft hij/zij ook geen plezier!
Als hij je blijft lastigvallen via PM. Meld dat dan aan één van de FA's. Wellicht krijgt hij dan een PM-ban.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een gebande, maar hij kan nog steeds PM'en
Maar hij vind het grappig!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als hij je blijft lastigvallen via PM. Meld dat dan aan één van de FA's. Wellicht krijgt hij dan een PM-ban.
Hij valt mij niet lastig, hij heeft mij tot nu toe 6 PM's gestuurd enzo, en ik antwoord ook gewoonquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als hij je blijft lastigvallen via PM. Meld dat dan aan één van de FA's. Wellicht krijgt hij dan een PM-ban.
Dat las ik net te laatquote:
Ooh in dat geval...quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij valt mij niet lastig, hij heeft mij tot nu toe 6 PM's gestuurd enzo, en ik antwoord ook gewoon
quote:
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
hij moet wel boven mn bed uit komen
[..]
Whehe
hmm okequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar hij houdt het al anderhalf jaar vol bij haar, en dat ding was eerst van haar broer dusja.
Halve meter ongeveer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
hmm oke
ja hoe hoog is die ongeveer?
quote:
Je mist een woordquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:24 schreef Michhas het volgende:
Ik me toch een aantal bazengedichten lopen maken![]()
Dag buurmevrouwquote:
dag buurjongenquote:
repareer jezelf dan even.quote:
Hoezo?quote:
Tot ziens dam weerquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dag buurjongen
ik moet alweer weg![]()
Nee. Over 17 dagen.quote:
Verdomme.quote:
LLquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dag buurjongen
ik moet alweer weg![]()
Je bent ongesteld?quote:
quote:
Lekker he?quote:
jaaa!!, en vanavond naar Amersfoort!quote:
Je bent niet de enige. Ik zat zonet gezellig bij een ruzie tussen mijn beste vriendinnetje en haar vriend, en toen kwam de bovenbuurman naar beneden omdat hij dacht dat ze in elkaar getimmerd werd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Brak, druk, kutprobleme
[..]
Mag mijn lieve schatje vanavond doen
Gezelligquote:
neequote:
hmm, das nooit fijn, ken hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik zat zonet gezellig bij een ruzie tussen mijn beste vriendinnetje en haar vriend, en toen kwam de bovenbuurman naar beneden omdat hij dacht dat ze in elkaar getimmerd werd.
quote:
Mja vooral omdat ik er ook nog in betrokken werd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee
[..]
hmm, das nooit fijn, ken het
Excuusneger.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Mja vooral omdat ik er ook nog in betrokken werd.
hihi dankejwel!quote:
Musical!quote:
Nee.quote:
gezelligquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef NBT het volgende:
Musical!
En over een kwartiertje ben ik weg! Overleg!
whihihi ik denk dat jij in mei met mij mee wilt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef NBT het volgende:
[..]
hihi dankejwel!
[..]
Musical!
En over een kwartiertje ben ik weg! Overleg!
Hallon ONZerquote:
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whihihi ik denk dat jij in mei met mij mee wilt.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een eckte eckte kwaliteitsuser tegenwoordig.
Dan zeg je geen Hoin.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een eckte eckte kwaliteitsuser tegenwoordig.
quote:
Peer.quote:
Omdat ik hem nu luister?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Waarom verbaasd het me niks dat je toevallig dat nummer post
Dat kan ook. Maar ik had een andere reden in gedachtquote:
Londen, musicals.quote:
Akkoord!quote:
Ajuus!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Akkoord!
Maar nu ben ik weg tot morgen!
Oeh, da's lekker man!quote:
doei NBT!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Akkoord!
Maar nu ben ik weg tot morgen!
Gokje, dan moet ik nu Kees Prins posten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar ik had een andere reden in gedacht
Damn. Nu heb ik daar trek inquote:
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Of warme appels met kaneel en suiker uit de oven.
Ach, als we dan toch bezig zijn, kunnen we er ook wel taart van maken en vanille ijs bij eten.
Ik heb ijs en slagroom. Regel jij de rest?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga zo langs de supermarkt weet ik al
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gokje, dan moet ik nu Kees Prins posten?
IJs en slagroom hebben we toch al genoeg aan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ijs en slagroom. Regel jij de rest?
Goed punt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
IJs en slagroom hebben we toch al genoeg aan?
Ik kan ze allebei wel waarderen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alhoewel ik Bob Marley leuker vind
Dus, wanneer?quote:
Bij jou of bij mij?quote:
Ik ben thuis.quote:
Ik ga zo gewoon weg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
[..]
pffff maar hoef niet zo lang meer
PM jij je nummer, PM ik mijn adres.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |