Ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Nog al ja! Lekker negeren joh, dan heeft hij/zij ook geen plezier!
Als hij je blijft lastigvallen via PM. Meld dat dan aan één van de FA's. Wellicht krijgt hij dan een PM-ban.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een gebande, maar hij kan nog steeds PM'en
Maar hij vind het grappig!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als hij je blijft lastigvallen via PM. Meld dat dan aan één van de FA's. Wellicht krijgt hij dan een PM-ban.
Hij valt mij niet lastig, hij heeft mij tot nu toe 6 PM's gestuurd enzo, en ik antwoord ook gewoonquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als hij je blijft lastigvallen via PM. Meld dat dan aan één van de FA's. Wellicht krijgt hij dan een PM-ban.
Dat las ik net te laatquote:
Ooh in dat geval...quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij valt mij niet lastig, hij heeft mij tot nu toe 6 PM's gestuurd enzo, en ik antwoord ook gewoon
quote:
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
hij moet wel boven mn bed uit komen
[..]
Whehe
hmm okequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar hij houdt het al anderhalf jaar vol bij haar, en dat ding was eerst van haar broer dusja.
Halve meter ongeveer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
hmm oke
ja hoe hoog is die ongeveer?
quote:
Je mist een woordquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:24 schreef Michhas het volgende:
Ik me toch een aantal bazengedichten lopen maken![]()
Dag buurmevrouwquote:
dag buurjongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |