Ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Nog al ja! Lekker negeren joh, dan heeft hij/zij ook geen plezier!
Als hij je blijft lastigvallen via PM. Meld dat dan aan één van de FA's. Wellicht krijgt hij dan een PM-ban.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een gebande, maar hij kan nog steeds PM'en
Maar hij vind het grappig!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als hij je blijft lastigvallen via PM. Meld dat dan aan één van de FA's. Wellicht krijgt hij dan een PM-ban.
Hij valt mij niet lastig, hij heeft mij tot nu toe 6 PM's gestuurd enzo, en ik antwoord ook gewoonquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als hij je blijft lastigvallen via PM. Meld dat dan aan één van de FA's. Wellicht krijgt hij dan een PM-ban.
Dat las ik net te laatquote:
Ooh in dat geval...quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij valt mij niet lastig, hij heeft mij tot nu toe 6 PM's gestuurd enzo, en ik antwoord ook gewoon
quote:
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
hij moet wel boven mn bed uit komen
[..]
Whehe
hmm okequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar hij houdt het al anderhalf jaar vol bij haar, en dat ding was eerst van haar broer dusja.
Halve meter ongeveer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
hmm oke
ja hoe hoog is die ongeveer?
quote:
Je mist een woordquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:24 schreef Michhas het volgende:
Ik me toch een aantal bazengedichten lopen maken![]()
Dag buurmevrouwquote:
dag buurjongenquote:
repareer jezelf dan even.quote:
Hoezo?quote:
Tot ziens dam weerquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dag buurjongen
ik moet alweer weg![]()
Nee. Over 17 dagen.quote:
Verdomme.quote:
LLquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dag buurjongen
ik moet alweer weg![]()
Je bent ongesteld?quote:
quote:
Lekker he?quote:
jaaa!!, en vanavond naar Amersfoort!quote:
Je bent niet de enige. Ik zat zonet gezellig bij een ruzie tussen mijn beste vriendinnetje en haar vriend, en toen kwam de bovenbuurman naar beneden omdat hij dacht dat ze in elkaar getimmerd werd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Brak, druk, kutprobleme
[..]
Mag mijn lieve schatje vanavond doen
Gezelligquote:
neequote:
hmm, das nooit fijn, ken hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik zat zonet gezellig bij een ruzie tussen mijn beste vriendinnetje en haar vriend, en toen kwam de bovenbuurman naar beneden omdat hij dacht dat ze in elkaar getimmerd werd.
quote:
Mja vooral omdat ik er ook nog in betrokken werd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee
[..]
hmm, das nooit fijn, ken het
Excuusneger.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Mja vooral omdat ik er ook nog in betrokken werd.
hihi dankejwel!quote:
Musical!quote:
Nee.quote:
gezelligquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef NBT het volgende:
Musical!
En over een kwartiertje ben ik weg! Overleg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |