Nee, ik vraag naar welke muziek die ik luister je niet wilt gaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Probeer jij soms mijn muzieksmaak te bashen?
Not really maar jaquote:
Niksquote:
eetsmakelijK!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even lunchen. Tot later mensen
Heuh, die heeft mijn beste vriendin ook, alleen dan lager.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef lipjes het volgende:
Pfff.
http://link.marktplaats.nl/398256427
Zou dit een beetje degelijk zijn voor aan een voeteneind van een bed?
Moet je dan je eigen tv daarin schuiven? Moet hij wel passen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef lipjes het volgende:
Pfff.
http://link.marktplaats.nl/398256427
Zou dit een beetje degelijk zijn voor aan een voeteneind van een bed?
is die een beetje degelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heuh, die heeft mijn beste vriendin ook, alleen dan lager.
die staat er gewoon los op hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet je dan je eigen tv daarin schuiven? Moet hij wel passen.
Haha, scary.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NiksIk had een gesprek met hem gisteren, en hij zei dat ik een ban zou krijgen dankzij hem. (het is een kloon van iemand, geen idee van wie) En ik zei zo: Ik wacht vol spanning!
En hij vandaag weer: "Geduld is een schone zaak"
![]()
![]()
![]()
Ah okequote:
Triest dat iemand daar een kloon voor aanmaakt en dat hij ook nog beweert Penisbaard te zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef NBT het volgende:
sowieso triest dat iemand dat zomaar zegt!
Wel apart dat ie wel probeert om jou bang te maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik word er niet bang van, ik heb niks gedaan waardoor ze me zouden mogen bannen
Ja, tenzij je je dvdspeler erop zet die aangesloten is op je pc, waardoor je zo'n mooi snoer ervoor langs hebt lopen, waar een lompe DW aan blijft hangen, waardoor die glasplaat eruit flikkert.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
is die een beetje degelijk
trek over 2 maanden het huis uit maar moet nog een nieuwe tv meubel en strijkplank + strijkijzer hebben
Ze proberen jou na te doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Triest dat iemand daar een kloon voor aanmaakt en dat hij ook nog beweert Penisbaard te zijn.
Nog al ja! Lekker negeren joh, dan heeft hij/zij ook geen plezier!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Triest dat iemand daar een kloon voor aanmaakt en dat hij ook nog beweert Penisbaard te zijn.
Wie?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NiksIk had een gesprek met hem gisteren, en hij zei dat ik een ban zou krijgen dankzij hem. (het is een kloon van iemand, geen idee van wie) En ik zei zo: Ik wacht vol spanning!
En hij vandaag weer: "Geduld is een schone zaak"
![]()
![]()
![]()
hij moet wel boven mn bed uit komenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah okeDan maakt het geen zak uit, zolang het maar stevig is.
Whehequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, tenzij je je dvdspeler erop zet die aangesloten is op je pc, waardoor je zo'n mooi snoer ervoor langs hebt lopen, waar een lompe DW aan blijft hangen, waardoor die glasplaat eruit flikkert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |