Ik kan heel wat gezelligheid gebruiken anders, wat een kutdag.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het ging gister even wat minder maar sinds gisteravond is het weer gezellig
Écht niet? Het is echt geweldig (vind ik dan). Ga 2 keer per jaar, en afgelopen zomer heb ik ook nog 2 dagen geboard, maar dat was geen succesquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Ik ben nog nooit op wintersport geweest. Lijkt me niet zo heel leuk![]()
als een modje niet met mij chatte om het uit te testen, dan wist ik het ook niet.quote:
Same herequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan heel wat gezelligheid gebruiken anders, wat een kutdag.
Samen huilen?quote:
Misschien zou ik het eens moeten proberen. Misschien vind ik het ook wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht niet? Het is echt geweldig (vind ik dan). Ga 2 keer per jaar, en afgelopen zomer heb ik ook nog 2 dagen geboard, maar dat was geen succes
Kan je doen, als je het geld er voor hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien zou ik het eens moeten proberen. Misschien vind ik het ook wel leuk
BOEHOEOHOEEHOEEEEquote:
Ja, dat is niet de reden dat ik nog nooit ben geweestquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan je doen, als je het geld er voor hebt
Dan moet je het zeker proberen, maar ga niet alleen, dat lijkt mij niet leuk, als je gaat moet je met vrienden of familie gaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is niet de reden dat ik nog nooit ben geweest
Daar heb je helemaal gelijk in. Zoiets alleen doen zou ik niet eens overwegen. Dan zou ik mezelf zielig gaan vinden denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan moet je het zeker proberen, maar ga niet alleen, dat lijkt mij niet leuk, als je gaat moet je met vrienden of familie gaanEn ik ga met beide
Wbquote:
Alleen gaan zou ik ook zeker overwegen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan moet je het zeker proberen, maar ga niet alleen, dat lijkt mij niet leuk, als je gaat moet je met vrienden of familie gaanEn ik ga met beide
Damn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Achter de verstandskiezen:
Broodje gezond, met kaas, komkommer, tomaat, peper, zout, knoflooksaus.
Rijstewafel met bebogeen,
Knäckebröd, met een frans kaasje,
en een glas appelsap
ben je nieuw hier of heb ik een halte gemist?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Achter de verstandskiezen:
Broodje gezond, met kaas, komkommer, tomaat, peper, zout, knoflooksaus.
Rijstewafel met bebogeen,
Knäckebröd, met een frans kaasje,
en een glas appelsap
Je mag ook hier blijven kletsen hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef TheFamousMan het volgende:
en dan kom je erachter dat dit toch geen KSC is...
stomme autorefresh
spijt me
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef TheFamousMan het volgende:
stomme autorefresh
spijt me
Spijt komt altijd na de zondequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef TheFamousMan het volgende:
stomme autorefresh
spijt me
Dat vind ik echt zondequote:
Doneer het aan een arme Fok!ker in het nieuwe subforumquote:
Jou zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doneer het aan een arme Fok!ker in het nieuwe subforum
quote:
Is dat niet waar GTST zich afspeelt?quote:Op te halen in gemeente moerdijk
Nee hoor, ik heb overigens ook geen interessequote:
Wtf je UIquote:
Dat wetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet waar GTST zich afspeelt?
Waarom weet jij dat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Laat me raden..quote:
raad maarquote:
A state of trance 500, 9 aprilquote:
Armin.quote:
Whutquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |