Af en toe heb ik nog wel eens een beetje moeite als ik een bepaald woord niet versta of iets dergelijks, maar qua schrijven is het allemaal perfectquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken veel Nederlands die claimen vloeiend Engels te spreken. Dat is vaak grappig als ze dan hier op bezoek komen
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb uiteraard geen idee van jouw talenknobbel
CCquote:
Lipjes!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik nog wel eens een beetje moeite als ik een bepaald woord niet versta of iets dergelijks, maar qua schrijven is het allemaal perfect
[..]
CC![]()
Via de PM en DM, met BoleroPower...quote:
Oke ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Via de PM en DM, met BoleroPower...
Eerst zeggen dat hij fan van mij is, en waarom ik nog niet geband ben, en daarna opent hij een topic over dat ik fan van hem ben
Ruziequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef honkeytonk het volgende:
JeejIk heb weer ruzie met een kansloosje
Ik zou je bijna willen uitnodigen om hier maar eens een week te komen wonen. Eens kijken hoeveel 'gewone' woorden je uit het dagelijks gebruik hier niet kentquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik nog wel eens een beetje moeite als ik een bepaald woord niet versta of iets dergelijks, maar qua schrijven is het allemaal perfect
[..]
CC![]()
in welk gebied woon je dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou je bijna willen uitnodigen om hier maar eens een week te komen wonen. Eens kijken hoeveel 'gewone' woorden je uit het dagelijks gebruik hier niet kent
Vriendin van me woont in Colchester met haar man. Ik had haar een brief gestuurd. Haar man baalde want die Nederlandse haar Engels was beter dan zijn Engelsquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou je bijna willen uitnodigen om hier maar eens een week te komen wonen. Eens kijken hoeveel 'gewone' woorden je uit het dagelijks gebruik hier niet kent
Ja ook goed he, sneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed hoor! en mij jou dan heer?
Gewoon Noord Londen dus op zich geen moeilijke accenten hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in welk gebied woon je dan?
Tostiquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:28 schreef Stuart het volgende:
Wat moet ik straks nou weer voor lunch klaarmaken. Ik moet even denken
Oke danquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon Noord Londen dus op zich geen moeilijke accenten hoor
Met alle respect maar dat is bijna een standaard gezegde hierquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin van me woont in Colchester met haar man. Ik had haar een brief gestuurd. Haar man baalde want die Nederlandse haar Engels was beter dan zijn Engels
haha denk dat ik me wel red hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |