abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89345214
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou dan weet ik dat ook weer.
noteer op je lijstje voor je ziekenhuis tas, oordopjes ;)

gaan dr vanuit dat je gewoon een geweldige thuisbevalling krijgt en dat je ze niet nodig hebt, maar mèn wat zul je dr blij mee zijn als je wel onverhoopt moet blijven. Al die snurkende pas-bevallen vrouwen :{w
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89345242
Heeft iemand pas de aflevering van Dr Phil gezien waarin zijn schoondochter beviel van zijn kleinkind? Wat heb ik me geërgerd aan de manier waarop ze verslaggeving deden van die bevalling. :X
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89345285
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef huuphuup het volgende:

gaan dr vanuit dat je gewoon een geweldige thuisbevalling krijgt en dat je ze niet nodig hebt, maar mèn wat zul je dr blij mee zijn als je wel onverhoopt moet blijven. Al die snurkende pas-bevallen vrouwen :{w
Slapen pas-bevallen vrouwen dan?
pi_89345368
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

ook weer zo :P

ik kon vanuit mn bed thuis nét niet in de wandelwagenbak kijken }:| dus de volgende dag had ik een stijve nek van net over het randje van die bak loeren de hele tijd :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:37:13 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89345492
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef mefke79 het volgende:
juli is nog wat karig, andere maanden minimaal 5. Is dat karig?
Juli is inderdaad een heel stille maand en dat zal wel zo blijven - als je nu zwanger wordt zit je volgens mij al in augustus!
pi_89345598
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand pas de aflevering van Dr Phil gezien waarin zijn schoondochter beviel van zijn kleinkind? Wat heb ik me geërgerd aan de manier waarop ze verslaggeving deden van die bevalling. :X
Vertel :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89345639
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben het vergeten: waarom had je de vorige keer een medische indicatie?
Niet vorderende ontsluiting (als in na 16 uur rug/been weeën nog niet eens verweking hebben) en dat bij 41w3. Dus toen ingestuurd en overgedragen. Mbv slaapmiddel en pijnstilling geslapen en wakker geworden met 6 cm ontsluiting.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89345658
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Vicky het volgende:
Als ik naar het zh had gemoeten was ik naar Delft gegaan :Y

DML, Tess had in het vruchtwater gepoept maar is wel thuis geboren. Bij 7 cm werden de vliezen gebroken en toen bleek er dus meconium in te zitten. Omdat we het zh niet meer zouden gaan redden is ze dus, 5/7 minuten later, thuis geboren
En achteraf hoefde je ook niet meer om Tess nog te laten controleren?
Jij hebt wel snelle bevallingen trouwens :o Daar ga ik niet van uit.

Huup, ik zal oordopjes in mijn vluchttas stoppen :P
The way you rock'n'roll
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:45:03 #108
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89345806
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ja ik, wat vond je er zo erg aan dan? :D
Ik vond het juist leuk om naar te kijken.

Ik hoor hier ook eigenlijk helemaal niet thuis. :')
pi_89345832
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

En achteraf hoefde je ook niet meer om Tess nog te laten controleren?
Jij hebt wel snelle bevallingen trouwens :o Daar ga ik niet van uit.

Huup, ik zal oordopjes in mijn vluchttas stoppen :P
Nee dat hoefde gelukkig niet.

Amber: 7 uurtjes, Tess: 4 uurtjes :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89345873
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Vertel :D
Ik heb een filmpje gevonden (het begin had ik niet gezien; ik was aan het rondzappen).

Wat een showroombevalling. "It's time to push. *) "
pi_89346008
Ik was, ondanks die medische bevalling, drie uur later thuis hoor, geen probleem. En ziekenhuizen waar je zieke kindje op de kraamkamer mag blijven zijn heel zeldzaam. Meestal gaan ze dan toch naar de kinderafdeling.
O en ik vond het helemaal niet erg die inwendige registratie, maar goed, hij deed zijn werk niet, dat was niet handig. En ik heb met dat ding gewoon in bad gezeten (losgekoppeld) en het infuus heb ik aan een paal laten hangen (zodat ik weer aan de infuuspaal kon hangen), dus ik hoefde ook niet op bed te blijven liggen. Helaas hadden 16 uur beenweeën tot gevolg dat ik eigenlijk niet meer op mijn benen kon staan. Dus was ik al lang blij met een bed en een stoel.

Ik ga effe het filmpje kijken.
pi_89346051
Tja Claudia ik begrijp geloof ik wel wat je bedoeld. Degene met de meest 'echte' emoties is oma.
Ze doen verder net of het even gedaan wordt en dan huppa een kind! Dat er bij haar ruim 30 uur voor nodig is, is schijnbaar een peulenschil...pffff
pi_89346077
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja ik, wat vond je er zo erg aan dan? :D
Geen pijn, geen rauwe emoties, geen inspanning. En die zoon van Dr Phil staat er maar omheen alsof 'ie een van zijn domme shows aan het maken is terwijl hij daar de geboorte van zijn eerste kind meemaakt (!). En later in de uitzending ging hij voordoen hoe je moet inbakeren... met een inbakerding ontworpen door zijn vrouw. :')
pi_89346101
Hallo 30! uur en er dan zo uitzien. Hoe doet ze dat?! Het lijkt bijna nep ofzo...
pi_89346188
Leandra, ik hoop dat alles voorspoedig blijft gaan.

Aanstaande pappa, gefeliciteerd.

Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan, voor de lessen begonnen zag ik het echt even niet meer zitten, uiteindelijk ging het wel ok. Daarna nog even met mijn leidinggevende gepraat, en ik heb weer wat lucht. Nu zorgen dat ik dit kleine stukje rust vasthoud.
Morgen de hele dag aan de slag(vergaderen...), en dan donderdag weer een dagje vrij gelukkig.
pi_89346190
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ook weer zo :P

ik kon vanuit mn bed thuis nét niet in de wandelwagenbak kijken }:| dus de volgende dag had ik een stijve nek van net over het randje van die bak loeren de hele tijd :P
Dat had ik ook!
Ik heb nu al tegen S. gezegd dat baby dus gewoon bij ons op bed/buik komt te liggen eerst, wil hem wel kunnen zien ;)
pi_89346192
Wat een verschrikkelijk filmpje :X
The way you rock'n'roll
pi_89346200
Ik vermoed dat ze een ruggenprik heeft gekregen en alle momenten van pijn en emotie eruit geknipt zijn. Ik vind het gewoon jammer dat ze zo'n picture perfect beeld van de bevalling willen schetsen. Als je niet wilt dat het allemaal vastgelegd wordt, zorg dan dat die camera er niet bij is! Met name dat persen lijkt geen drol voor te stellen...
pi_89346477
Ik vind het inderdaad ook een apart filmpje...
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:02:45 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89346483
het persen stelde bij mij eerlijk gezegd ook niet zoveel drollen voor (nou ja, eentje misschien. ;) ). dat was echt the easy part, in mijn herinnering althans. maar ik vind 't ook wel een heel raar filmpje ja.
in de haak.
pi_89346561
Ohja, dat kan natuurlijk, dat het persen heel snel gaat. Maar in het filmpje lijkt er gewoon heel selectief gepresenteerd te worden. Voor het gezicht rood aanloopt en de ogen uit de kassen rollen zie je alweer een volgend shot, zeg maar. :Y) En intussen wordt er wel benadrukt dat het slopende bevalling is, met die "30 hours into labour".
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:06:47 #122
298315 SacreCoeur
pi_89346625
Ach misschien was het gewoon appeltje eitje :D
Jij kijkt zeker graag naar de verloskundige praktijk? bloed, zweet en tranen. :P
pi_89346733
Ik wist niet eens dat er nog een bevallingsprogramma op tv was! Ik vind het wel tof om die te zien, vooral nu ik mijn eigen bevalling ermee kan vergelijken. Met name de verschillen in 'het moment van ontlading' vind ik zo gaaf om te zien. De ene vrouw lijkt niet door te hebben wat er gebeurt en de ander schreeuwt het uit.
pi_89346829
@DML, Finn had ook in het vruchtwater gepoept, maar ook wij hoefde niet naar het ziekenhuis en ben dus gewoon thuis bevallen. Bij mij zijn de vliezen gebroken bij 10cm, dus ook dat was niet meer te redden om naar het ziekenhuis te gaan.
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:12:26 #125
298315 SacreCoeur
pi_89346852
Je op sbs6, maar nu niet meer.. er zijn echt veeeeeeel afleveringen van.
Op internet zullen ze vast ergens nog wel staan.

Toevallig deed de verloskundige die mij geholpen heeft op de wereld te zetten ook mee.
Erg grappig om te zien! en dat kindje wat geboren werd in de aflevering zat bij Isa op KDV.
pi_89346904
Oeh, dank voor de tip, SC! Daar ga ik eens naar op zoek.
pi_89347146
Hallo dames, ik weet niet helemaal welk topic ik moet hebben maar ik probeer het hier. Ik ben vandaag op echo geweest (5wkn.) Er was helemaal niets te zien, behalve een ienie mienie klein stipje. Volgens mijn gyn. had het een klein zwart rondje moeten zijn. Nu moet ik volgende week terug komen omdat het misschien te vroeg was. Ik weet wanneer mijn eisprong was en heb net een digi test met datum indicator gedaan. Deze gaf 2-3 weken aan. Is er iemand die ook met 5 weken niets zag en dat het later toch goed bleek te zijn? Ik maak me zorgen over een nieuwe bbz, de arts heeft niet naar mijn eierstokken gekeken.
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:20:23 #128
298315 SacreCoeur
pi_89347148
Je hebt ook nog 'de bevalling' en 'de kraamkliniek' ook wel iets voor jou :P
Zitten ook oldskool afleveringen tussen uit '95/'96 enzo, iig als ze nog online staan.
pi_89347254
Vrouwtje_T, het zit je ook niet mee he. :{
Ik hoop dat er veel dames komen vertellen dat dat bij hun echo ook zo was en dat het hummeltje nu kan lopen. :*
pi_89347259
VT, shit, geen zekerheid. En wat enorm raar dat ze niet naar je eierstokken gekeken hebben, zeker in jouw geval!
Ik heb nooit zo'n vroege echo gehad, maar weet wel dat in het begin een paar uur al zoveel verschil kan uitmaken. Ik duim voor je!
Oja en ik zou dus even naar het zkh bellen met de vraag om een echo van je eierstokken, je kunt het maar weten, toch?
pi_89347269
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hallo dames, ik weet niet helemaal welk topic ik moet hebben maar ik probeer het hier. Ik ben vandaag op echo geweest (5wkn.) Er was helemaal niets te zien, behalve een ienie mienie klein stipje. Volgens mijn gyn. had het een klein zwart rondje moeten zijn. Nu moet ik volgende week terug komen omdat het misschien te vroeg was. Ik weet wanneer mijn eisprong was en heb net een digi test met datum indicator gedaan. Deze gaf 2-3 weken aan. Is er iemand die ook met 5 weken niets zag en dat het later toch goed bleek te zijn? Ik maak me zorgen over een nieuwe bbz, de arts heeft niet naar mijn eierstokken gekeken.
bij mij was er met 5 weken ook niets te zien hoor. Niets anders dan alleen het vruchtzakje.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89347289
vruchtzakje = water = rond zwart zakje op een echo...
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:24:42 #133
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89347295
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:22 schreef huuphuup het volgende:
oh jammer is dat ja. Ik ken dat soort nerveuze gevoelens eigenlijk niet zo. Net als dat er mensen zijn die nerveus worden in de wachtruimte van de HA of de tandarts, dat heb k eigk ook niet zo.
Het ziekenhuis kijken zowel B. als ikzelf vooral practisch tegenaan gelukkig. Daar zitten de dokters en die maken je weer als je stuk bent :Y) dus zets zeh plees to be!

Ik heb goeie ervaringen met het RDGG en wat mij betreft gaan we daar straks weer heen, als t even kan.
Hm. Ik had niet gedacht dat er ook positieve ervaringen waren met RDGG. Maar misschien komt dat omdat ik nog nooit op de kraamafdeling ben geweest.. Zit er nou wel serieus over na te denken om een keer een rondleiding daar te doen :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89347369
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Je op sbs6, maar nu niet meer.. er zijn echt veeeeeeel afleveringen van.
Op internet zullen ze vast ergens nog wel staan.

Toevallig deed de verloskundige die mij geholpen heeft op de wereld te zetten ook mee.
Erg grappig om te zien! en dat kindje wat geboren werd in de aflevering zat bij Isa op KDV.
oh daar heb ik wel eens naar gezocht maar niet gevonden toen :{ als iemand het vindt, stuur mij ff een pm want ik wil t ook wel kijken eigk. :Y

Mrien :D ja nouja dat dus. In het ziekenhuis kon ik niets zien. Amélie werd heel lief op mijn buik gelegd, met doek eroverheen en zo, heel knus. Maar ik kon haar niet zien want ze lag vrij hoog. En B. maar kijken en genieten enzo _O- ik kan alleen naar zijn stralende gezicht kijken en naar de bovenkant van haar haartjes :D haha
en 's nachts naast ons bed was ook geen succes nee. Nouja goed, leer voor de volgende hè ;)

tankgirl ik was erg tevreden, sonnetje is ook daar bevallen en die was ook tevreden geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89347405
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:23 schreef mefke79 het volgende:
VT, shit, geen zekerheid. En wat enorm raar dat ze niet naar je eierstokken gekeken hebben, zeker in jouw geval!
Ik heb nooit zo'n vroege echo gehad, maar weet wel dat in het begin een paar uur al zoveel verschil kan uitmaken. Ik duim voor je!
Oja en ik zou dus even naar het zkh bellen met de vraag om een echo van je eierstokken, je kunt het maar weten, toch?
De gyn. zei dat als het in mijn eierstokken zou zitten dit nu en de komende week geen kwaad zou kunnen. Ik ben er ook behoorlijk klaar mee.
pi_89347408
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Vervelend zeg :{
ik hoop heel snel op positief nieuws voor je! :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89347450
VT, hoe bedoel je klaar mee? Wil je het nu gewoon nog niet weten of ben je klaar met de gyn? Ik weet dat het bij mij ook elke keer gecontroleerd is, terwijl ik geen bmm gehad heb, dus het verbaasd me sowieso
pi_89347730
Aldoor al die onzekerheid zeg maar. Dan denk ik weleens dat we heel blij moeten zijn dat we Mika hebben en dat we het lot verder niet moeten tarten. Maar eerst volgende week maar ns afwachten.
pi_89347910
vrouwtje-theelepel, wat vervelend joh, kan me voorstellen dat je het helemaal niet ziet zitten, die onzekerheid... :*
pi_89348435
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hahahhaa

"you have nó idea how much that hurt"

ik ga nog steeds stuk om die scène _O- :D
:D Ik moest gewoon heel hard lachen _O-
pi_89348511
quote:
Oh vt wat vreselijk die onzekerheid :*
pi_89348537
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:24 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Hm. Ik had niet gedacht dat er ook positieve ervaringen waren met RDGG. Maar misschien komt dat omdat ik nog nooit op de kraamafdeling ben geweest.. Zit er nou wel serieus over na te denken om een keer een rondleiding daar te doen :)
hier nog een positieve ervaring :)
wat huup dus al zei :D
pi_89348603
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

O ja hoor. Ik was geloof ik meer dan 30 uur wakker toen ze er eindelijk waren dus dan lukt even slapen best :@
pi_89348617
VT ik snap je helemaal. Maar het komt echt vast gewoon goed! Wat ik al zei een paar uur kan zoveel verschil maken die eerste dagen. Het is toch wel goed dat iets in je baarmoeder zit, dat gaat gewoon lekker groeien en dan heb je volgende week een prachtige echo. TIs je zo gegund. :*
pi_89348633
En waarom staat er een mcdonaldreclame onder aan mijn scherm. Krijg ik honger van.
pi_89348785
Oh en DML in t Antoniushove mag je niet eens bevallen ;)
Die hjebben al jaren geen kraamafdeling meer
De voormalige kraamafdeling is nu orthopedie/urologie (heb ik gewerkt :D)
pi_89348907
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
oooh de uroloog! daar hoef je pas heen na de bevalling joh :P
of gewoon nooit meer niezen enzo :') :+

bah VT ik kan me goed voorstellen dat het zo onzeker voelt. Ik ga gewoon heel hard voor jullie duimen en ik vind dat het allemaal goed moet zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89349035
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Godzijdank. Ik vond het echt een verschrikkelijk ziekenhuis, sorry.
Maar ik vroeg me al af waarom een VK praktijk in Leidschendam aan het Bronovo verbonden was. Dit is het antwoord.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 30-11-2010 17:14:49 ]
The way you rock'n'roll
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:12:21 #149
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89349195
VT, wat vervelend die onzekerheid :*
En wat raar dat de gyn het niet even controleerde voor de zekerheid! Vooral bij jou.
Gewoon van het beste uitgaan, het komt helemaal goed.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_89349264
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oooh de uroloog! daar hoef je pas heen na de bevalling joh :P
of gewoon nooit meer niezen enzo :') :+

bah VT ik kan me goed voorstellen dat het zo onzeker voelt. Ik ga gewoon heel hard voor jullie duimen en ik vind dat het allemaal goed moet zijn.
geen last van :D
maar k zou niet zo snel n aar de uroloog daar gaan :D
wel naar de orthopeden :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:49:38 #151
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89350459
quote:
VT wat naar dat je er nu onzeker over bent. Hopelijk volgende week wel de gewenste bevestiging meis! :* Ikzelf heb een echo gehad een dag nadat ik positief testte, volgens de planning was ik toen 4 weken plus een dag. Op die echo was niet veel te zien natuurlijk, wel een vaag stipje/vlekje. Kan het zijn dat jij een weekje minder ver bent dat 5wkn? Of ben je heel zeker van die termijn?

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Fijn dat jullie hebben genoten! Dat van dat voortdurend plassen is heel herkenbaar. Ik heb ook nog eens een ontzettende hekel aan openbare toiletten, dus het komt heel regelmatig voor dat we in de auto zitten en ik zit te klagen dat ik zo nodig moet. :')

[..]

Oh, wat heerlijk voor je!
Thanks Clau :*. Ik heb ook een afschuwelijke hekel aan openbare toiletten, ik voel me zo goor daarna, terwijl ik zelfs de hele bril inpak met een dikke laag toiletpapier (ik kan niet hangend plassen, dat wordt echt een smeerpartij). En dan dus een tig keer op een dag, :r .
pi_89352034
Ik ben zo bllij dat ik niet naar antionushove kon :D
Bronovo was heel fijn *O*

Hier gaat het goed! Ik voel me redelijk!
Hij drinkt veel, slaapt nog meer O+
X zegt dat hij heel lief is en deelt al haar speelgoed met hem.
Ik ga dit topic verlaten maar ik zal mijn best doen om wel bij te houden :*
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:40:57 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89354952
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hahahhaa

"you have nó idea how much that hurt"

ik ga nog steeds stuk om die scène _O- :D
Nooit gezien! Hilarisch idd! :D Ik blijf lachen!

Vrouwtje_Theelepel... Nou moe... -O-
pi_89357113
Ben benieuwd hoe het bij Leandra en Nostalgist is!

Vrouwtje_Theelepel sterkte met afwachten, hopelijk volgende week gewoon goed nieuws!

Gisteravond toen ik naar bed ging voor het eerst wat last gehad van voorweeen/indalingsweeen iets dergelijks in ieder geval. Toen toch maar even snel wat spullen in een koffertje gestopt, je weet maar nooit ;) Na een tijdje verdween het weer en kon ik gewoon slapen :z
pi_89357318
Het is een jongen ! Moeder en kleine alles goed; later meer..

*O* *O* *O*

We zijn heel blij en heel trots!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_89357401
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:28 schreef Nostalgist het volgende:

*O* *O* *O*

Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijn dat alles goed is met Leandra en jullie zoon!
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 20:30:34 #157
5428 crew  miss_sly
pi_89357420
Gefeliciteerd met jullie zoon *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:31:00 #158
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89357437
Gefeliciteerd met jullie zoon *O* *O* *O* *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:31:26 #159
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_89357447
Nostalgist en Leandra van harte met jullie zoon en wat fijn dat alles goed is gegaan. Lekker genieten nu met zijn allen...
pi_89357517
Ik wilde het ook net komen vragen of er al wat bekend was :o

Yaaaaaaaaay!!! gefeliciteerd Leandra en Nostalgist met jullie zoon! O+ *O* *O* *O*
En leandra-zoon gefeliciteerd met je broertje! :D *O*

geniet, lekker bijkomen. O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89357533
ben benieuwd hoe het nu met tierrr is btw...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 20:35:54 #162
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89357648
Gefeliciteerd Nostalgist en Leandra met Nostalgist jr! :P *O*
pi_89357658
Leandra en Nostalgist een baby jongen! wat fantastisch *G* van harte gefeliciteerd!
fijn dat moeder en zoon het goed maken :*

Vrouwtje theelepel een hele dikke knuf voor jou :*

en ik ben ook benieuwd huup
pi_89357727
Gefeliciteerd Leandra en N met de geboorte van jullie zijn... *O* *O* *O*
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:39:23 #165
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89357829
Leandra & Nostalgist van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! :*
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:40:35 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89357894
Leandra en Nostalgist, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O*

Vrouwtje_theelepel, ik duim voor je :*
pi_89357908
Jaaaaa!! Daar is ie!! Leandra en Nostalgist, ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine manneke! Wat heerlijk dat hij nu écht bij jullie is! Kom lekker bij en geniet van en met elkaar! Heel veel geluk!

VT mijn duimen draaien ook ontzettend voor je, het is je verdorie gewoon echt gegund dat het nu eens onbezorgd en van een leien dakje gaat!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 20:42:09 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_89357973
Leandra en Nos, van harte. *O* *O* *O*
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  FOK!Babe dinsdag 30 november 2010 @ 20:43:11 #169
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89358014
Leannemais en Nostalgistert, van harte :*
Dat het allemaal maar soepeltjes mag verlopen voor jullie :*
pi_89358029
Leandra, Leandra-man en Leandra-zoon gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
benieuwd naar de naam is

Vt, sterke, Hopelijk volgende week beter nieuws!
29/10/'10 - 25/03/'13
  FOK!Babe dinsdag 30 november 2010 @ 20:44:07 #171
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89358063
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef BarbaBientje01 het volgende:

benieuwd naar de naam is

"Ian" natuurlijk.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:45:09 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89358100
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:28 schreef Nostalgist het volgende:

*O* *O* *O*

Oh wat fijn! *O* Gefeliciteerd! *O* Geniet van hem en van elkaar! O+
pi_89358113
Leandra en Nostalgist, gefeliciteerd met jullie zoon!

En Tierrr, ik hoop dat de stilte betekend dat je lekker ligt te genieten!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:46:12 #174
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89358156
Leandra en Man van harte met jullie zoon en broertje *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89358233
Leandra en Nostalgist gefeliciteerd met de kleine man O+
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:50:22 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89358372
Jaaa hij is er *O* *O* *O* *O*

Leandra en Nostalgist van harte jullie :*

O wat zal die grote van je ook trots zijn Leandra :D Hij heeft een ienieminie klein broertje erbij O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:54:21 #177
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89358600
*O* *O* *O*

Daar is ie dan, gefeliciteerd Leandra, Nostalgist en natuurlijk ook de grote broer.
Geniet er enorm van met elkaar, fijn dat alles goed is.

pi_89358736
Ja, daar is hij dan. Leandra en Nostalgist gefeliciteerd met jullie zoon
The way you rock'n'roll
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 20:58:28 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89358814
*O* leandra, nostalgist en big brother *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:03:12 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89359021
Alle vier van harte gefeliciteerd!!!!

*O* w/ *O* w/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89359024
Leandra gefeliciteerd, daar is ie dan je kleine manneke! Geniet er van.

Is rond de 14 weken een bekende termijn voor hoofdpijn? Ik dacht dat het bij mijn verkoudheid hoorde, maar heb al gestoomd etc en het wordt niet beter. Paracetamol wil ook niet echt. Het enige dat ik me nu nog kan bedenken is hormonaal. Kan me alleen niet heugen of ik dat de vorige keer ook had.
pi_89359199
Leandra, Nostalgist en Grote Broer, gefeliciteerd met jullie zoon/broertje!
pi_89359704
Leandra en Nostalgist (en grote broer natuurlijk :D) van harte!! Een jongen O+
Hoop dat alles goed is gegaan! Ben heel erg benieuwd naar de naam..

Geniet!! :*
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:17:18 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89359802
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef mefke79 het volgende:
Leandra gefeliciteerd, daar is ie dan je kleine manneke! Geniet er van.

Is rond de 14 weken een bekende termijn voor hoofdpijn? Ik dacht dat het bij mijn verkoudheid hoorde, maar heb al gestoomd etc en het wordt niet beter. Paracetamol wil ook niet echt. Het enige dat ik me nu nog kan bedenken is hormonaal. Kan me alleen niet heugen of ik dat de vorige keer ook had.
Ik had het met eind 12, begin 13 weken wel. Denk de wisseling van de hormonen, dat zou kunnen toch? HCG neemt toch af en oestrogeen toe, volgens mij.

Ik had eerder wel geregeld hoofdpijn, door pilgebruik (hormonen) of als ik moe was, sinds mijn zwangerschap nog maar een keer, tis gewoon opvallend.
pi_89359944
Nou dat bracht mij dus ook aan het twijfelen Juud. Toen ik nog de pil slikte had ik altijd hoofdpijn op de laatste dag van de stopweek. Dus vandaaar dat er ineens een lampje ging branden.
En ik heb ook een groeispurtje ofzo. HONGER! Dus ik zit braaf aan de cracker met kaas en de cracker met jam. Maar goed dat er sneeuw ligt, ik had me toch zijn in een hamburger.
pi_89360547
Jaaaaa Leandra en Nostalgist! *O*

Gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Ben benieuwd naar naam & foto!

*O*
Back in business.
pi_89360964
Leandra en Nostalgist gefeliciteerd met jullie zoon O+
Geniet ervan!!
Ik ben ook benieuwd naar de details ;)
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:43:53 #188
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89361224
Leandra en Nostalgist, gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:43:59 #189
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89361230
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef mefke79 het volgende:
Nou dat bracht mij dus ook aan het twijfelen Juud. Toen ik nog de pil slikte had ik altijd hoofdpijn op de laatste dag van de stopweek. Dus vandaaar dat er ineens een lampje ging branden.
En ik heb ook een groeispurtje ofzo. HONGER! Dus ik zit braaf aan de cracker met kaas en de cracker met jam. Maar goed dat er sneeuw ligt, ik had me toch zijn in een hamburger.
Ik ook op de laatste dag, hahaha. Wel blij dat ik dat nu oversla, zal dus allemaal wel kloppen dat we er nu ook last van hebben/hadden. ;)
pi_89361299
mooi, weer een mysterie opgelost. Handig zo.
Jij ook al een vreetkick gehad dan?
pi_89361337
Leandra en Nostalgist gefeliciteerd *O*

En Tierrr, kunnen we jou ook al feliciteren? ben zo benieuwd!!

VT: ik ga voor je duimen dat alles goed is deze keer meis, helaas kan ik je niet geruststellen, onze eerste echo was pas met 8 weken......
pi_89361372
Enneh......vreetkicken?? check! :9 :9
pi_89361848
Jaaa, hij is er dan, jullie zoon, Leandra en Nostalgist! Van harte gefeliciteerd! Fijn dat moeder en zoon het goed maken. Het is dus toch nog een novemberkindje geworden, mooi! En fijn dat je ons op de hoogte hebt gehouden, Nostalgist.

Ik zal mijn vriend ook eens instrueren dat hij jullie t.z.t. over de bevalling bericht. De vorige keer heeft 'ie jullie mooi in de kou laten staan.

VT, ik duim dat alles goed is. :* Het is je zo gegund.
pi_89361962
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef mefke79 het volgende:
Maar goed dat er sneeuw ligt, ik had me toch zijn in een hamburger.
Ik had vanavond zin in chips met dipsaus. Dat heb ik denk ik al 15 jaar niet meer gegeten.
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:02:21 #195
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89362324
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef mefke79 het volgende:
mooi, weer een mysterie opgelost. Handig zo.
Jij ook al een vreetkick gehad dan?
Haha, ik leef echt enorm gezond sinds ik zwanger ben. Wel afgelopen dagen toen ik ziek was veel meer honger dan normaal, alsof mijn lijf meer nodig heeft. Ik hoop dat dat tijdelijk is, zwangerschapstic is vruchtensap en mandarijnen en sinaasappels. Bizar... :-)
pi_89362773
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had vanavond zin in chips met dipsaus. Dat heb ik denk ik al 15 jaar niet meer gegeten.
paprika-wokkels met knoflooksaus!!
Geniaal zeg ik je O+ :9
en dan wel goeie knoflooksaus hè, niet van die ranzige remia uit een glazen pot. Van die aïoli-achtige van de deli-afdeling <3

oeh en stínken daarna, heerlijk! heel het bed voor je alleen :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89362921
Oh, dat vind ik heerlijk, het bed voor mij alleen! Maar ik ben te lui om 's avonds nog dat soort dingen te kopen, dus ik heb m'n hunkering gelaten voor wat 'ie was. En mijn lief heeft m'n rug vanavond gemasseerd, dus die verdient wel een fijn nachtje in ons bed. :+
pi_89362977
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat vind ik heerlijk, het bed voor mij alleen! Maar ik ben te lui om 's avonds nog dat soort dingen te kopen, dus ik heb m'n hunkering gelaten voor wat 'ie was. En mijn lief heeft m'n rug vanavond gemasseerd, dus die verdient wel een fijn nachtje in ons bed. :+
vooruit dan maar :D en anders gewoon samen snacken, dat scheelt ook :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')