Slapen pas-bevallen vrouwen dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef huuphuup het volgende:
gaan dr vanuit dat je gewoon een geweldige thuisbevalling krijgt en dat je ze niet nodig hebt, maar mèn wat zul je dr blij mee zijn als je wel onverhoopt moet blijven. Al die snurkende pas-bevallen vrouwen
ook weer zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slapen pas-bevallen vrouwen dan?
Juli is inderdaad een heel stille maand en dat zal wel zo blijven - als je nu zwanger wordt zit je volgens mij al in augustus!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef mefke79 het volgende:
juli is nog wat karig, andere maanden minimaal 5. Is dat karig?
Vertelquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand pas de aflevering van Dr Phil gezien waarin zijn schoondochter beviel van zijn kleinkind? Wat heb ik me geërgerd aan de manier waarop ze verslaggeving deden van die bevalling.
Niet vorderende ontsluiting (als in na 16 uur rug/been weeën nog niet eens verweking hebben) en dat bij 41w3. Dus toen ingestuurd en overgedragen. Mbv slaapmiddel en pijnstilling geslapen en wakker geworden met 6 cm ontsluiting.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten: waarom had je de vorige keer een medische indicatie?
En achteraf hoefde je ook niet meer om Tess nog te laten controleren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Vicky het volgende:
Als ik naar het zh had gemoeten was ik naar Delft gegaan
DML, Tess had in het vruchtwater gepoept maar is wel thuis geboren. Bij 7 cm werden de vliezen gebroken en toen bleek er dus meconium in te zitten. Omdat we het zh niet meer zouden gaan redden is ze dus, 5/7 minuten later, thuis geboren
Ja ik, wat vond je er zo erg aan dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand pas de aflevering van Dr Phil gezien waarin zijn schoondochter beviel van zijn kleinkind? Wat heb ik me geërgerd aan de manier waarop ze verslaggeving deden van die bevalling.
Nee dat hoefde gelukkig niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En achteraf hoefde je ook niet meer om Tess nog te laten controleren?
Jij hebt wel snelle bevallingen trouwensDaar ga ik niet van uit.
Huup, ik zal oordopjes in mijn vluchttas stoppen![]()
Ik heb een filmpje gevonden (het begin had ik niet gezien; ik was aan het rondzappen).quote:
Geen pijn, geen rauwe emoties, geen inspanning. En die zoon van Dr Phil staat er maar omheen alsof 'ie een van zijn domme shows aan het maken is terwijl hij daar de geboorte van zijn eerste kind meemaakt (!). En later in de uitzending ging hij voordoen hoe je moet inbakeren... met een inbakerding ontworpen door zijn vrouw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik, wat vond je er zo erg aan dan?
Dat had ik ook!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ook weer zo![]()
ik kon vanuit mn bed thuis nét niet in de wandelwagenbak kijkendus de volgende dag had ik een stijve nek van net over het randje van die bak loeren de hele tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |