Slapen pas-bevallen vrouwen dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef huuphuup het volgende:
gaan dr vanuit dat je gewoon een geweldige thuisbevalling krijgt en dat je ze niet nodig hebt, maar mèn wat zul je dr blij mee zijn als je wel onverhoopt moet blijven. Al die snurkende pas-bevallen vrouwen
ook weer zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slapen pas-bevallen vrouwen dan?
Juli is inderdaad een heel stille maand en dat zal wel zo blijven - als je nu zwanger wordt zit je volgens mij al in augustus!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef mefke79 het volgende:
juli is nog wat karig, andere maanden minimaal 5. Is dat karig?
Vertelquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand pas de aflevering van Dr Phil gezien waarin zijn schoondochter beviel van zijn kleinkind? Wat heb ik me geërgerd aan de manier waarop ze verslaggeving deden van die bevalling.
Niet vorderende ontsluiting (als in na 16 uur rug/been weeën nog niet eens verweking hebben) en dat bij 41w3. Dus toen ingestuurd en overgedragen. Mbv slaapmiddel en pijnstilling geslapen en wakker geworden met 6 cm ontsluiting.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten: waarom had je de vorige keer een medische indicatie?
En achteraf hoefde je ook niet meer om Tess nog te laten controleren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Vicky het volgende:
Als ik naar het zh had gemoeten was ik naar Delft gegaan
DML, Tess had in het vruchtwater gepoept maar is wel thuis geboren. Bij 7 cm werden de vliezen gebroken en toen bleek er dus meconium in te zitten. Omdat we het zh niet meer zouden gaan redden is ze dus, 5/7 minuten later, thuis geboren
Ja ik, wat vond je er zo erg aan dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand pas de aflevering van Dr Phil gezien waarin zijn schoondochter beviel van zijn kleinkind? Wat heb ik me geërgerd aan de manier waarop ze verslaggeving deden van die bevalling.
Nee dat hoefde gelukkig niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En achteraf hoefde je ook niet meer om Tess nog te laten controleren?
Jij hebt wel snelle bevallingen trouwensDaar ga ik niet van uit.
Huup, ik zal oordopjes in mijn vluchttas stoppen![]()
Ik heb een filmpje gevonden (het begin had ik niet gezien; ik was aan het rondzappen).quote:
Geen pijn, geen rauwe emoties, geen inspanning. En die zoon van Dr Phil staat er maar omheen alsof 'ie een van zijn domme shows aan het maken is terwijl hij daar de geboorte van zijn eerste kind meemaakt (!). En later in de uitzending ging hij voordoen hoe je moet inbakeren... met een inbakerding ontworpen door zijn vrouw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik, wat vond je er zo erg aan dan?
Dat had ik ook!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ook weer zo![]()
ik kon vanuit mn bed thuis nét niet in de wandelwagenbak kijkendus de volgende dag had ik een stijve nek van net over het randje van die bak loeren de hele tijd
bij mij was er met 5 weken ook niets te zien hoor. Niets anders dan alleen het vruchtzakje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hallo dames, ik weet niet helemaal welk topic ik moet hebben maar ik probeer het hier. Ik ben vandaag op echo geweest (5wkn.) Er was helemaal niets te zien, behalve een ienie mienie klein stipje. Volgens mijn gyn. had het een klein zwart rondje moeten zijn. Nu moet ik volgende week terug komen omdat het misschien te vroeg was. Ik weet wanneer mijn eisprong was en heb net een digi test met datum indicator gedaan. Deze gaf 2-3 weken aan. Is er iemand die ook met 5 weken niets zag en dat het later toch goed bleek te zijn? Ik maak me zorgen over een nieuwe bbz, de arts heeft niet naar mijn eierstokken gekeken.
Hm. Ik had niet gedacht dat er ook positieve ervaringen waren met RDGG. Maar misschien komt dat omdat ik nog nooit op de kraamafdeling ben geweest.. Zit er nou wel serieus over na te denken om een keer een rondleiding daar te doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:22 schreef huuphuup het volgende:
oh jammer is dat ja. Ik ken dat soort nerveuze gevoelens eigenlijk niet zo. Net als dat er mensen zijn die nerveus worden in de wachtruimte van de HA of de tandarts, dat heb k eigk ook niet zo.
Het ziekenhuis kijken zowel B. als ikzelf vooral practisch tegenaan gelukkig. Daar zitten de dokters en die maken je weer als je stuk bentdus zets zeh plees to be!
Ik heb goeie ervaringen met het RDGG en wat mij betreft gaan we daar straks weer heen, als t even kan.
oh daar heb ik wel eens naar gezocht maar niet gevonden toenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Je op sbs6, maar nu niet meer.. er zijn echt veeeeeeel afleveringen van.
Op internet zullen ze vast ergens nog wel staan.
Toevallig deed de verloskundige die mij geholpen heeft op de wereld te zetten ook mee.
Erg grappig om te zien! en dat kindje wat geboren werd in de aflevering zat bij Isa op KDV.
De gyn. zei dat als het in mijn eierstokken zou zitten dit nu en de komende week geen kwaad zou kunnen. Ik ben er ook behoorlijk klaar mee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:23 schreef mefke79 het volgende:
VT, shit, geen zekerheid. En wat enorm raar dat ze niet naar je eierstokken gekeken hebben, zeker in jouw geval!
Ik heb nooit zo'n vroege echo gehad, maar weet wel dat in het begin een paar uur al zoveel verschil kan uitmaken. Ik duim voor je!
Oja en ik zou dus even naar het zkh bellen met de vraag om een echo van je eierstokken, je kunt het maar weten, toch?
Vervelend zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hallo dames, ik weet niet helemaal welk topic ik moet hebben maar ik probeer het hier. Ik ben vandaag op echo geweest (5wkn.) Er was helemaal niets te zien, behalve een ienie mienie klein stipje. Volgens mijn gyn. had het een klein zwart rondje moeten zijn. Nu moet ik volgende week terug komen omdat het misschien te vroeg was. Ik weet wanneer mijn eisprong was en heb net een digi test met datum indicator gedaan. Deze gaf 2-3 weken aan. Is er iemand die ook met 5 weken niets zag en dat het later toch goed bleek te zijn? Ik maak me zorgen over een nieuwe bbz, de arts heeft niet naar mijn eierstokken gekeken.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahahhaa
"you have nó idea how much that hurt"
ik ga nog steeds stuk om die scène![]()
Oh vt wat vreselijk die onzekerheidquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
hier nog een positieve ervaringquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:24 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Hm. Ik had niet gedacht dat er ook positieve ervaringen waren met RDGG. Maar misschien komt dat omdat ik nog nooit op de kraamafdeling ben geweest.. Zit er nou wel serieus over na te denken om een keer een rondleiding daar te doen
O ja hoor. Ik was geloof ik meer dan 30 uur wakker toen ze er eindelijk waren dus dan lukt even slapen bestquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slapen pas-bevallen vrouwen dan?
oooh de uroloog! daar hoef je pas heen na de bevalling johquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en DML in t Antoniushove mag je niet eens bevallen
Die hjebben al jaren geen kraamafdeling meer
De voormalige kraamafdeling is nu orthopedie/urologie (heb ik gewerkt)
Godzijdank. Ik vond het echt een verschrikkelijk ziekenhuis, sorry.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en DML in t Antoniushove mag je niet eens bevallen
Die hjebben al jaren geen kraamafdeling meer
De voormalige kraamafdeling is nu orthopedie/urologie (heb ik gewerkt)
geen last vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh de uroloog! daar hoef je pas heen na de bevalling joh![]()
of gewoon nooit meer niezen enzo![]()
bah VT ik kan me goed voorstellen dat het zo onzeker voelt. Ik ga gewoon heel hard voor jullie duimen en ik vind dat het allemaal goed moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |