VT wat naar dat je er nu onzeker over bent. Hopelijk volgende week wel de gewenste bevestiging meis!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hallo dames, ik weet niet helemaal welk topic ik moet hebben maar ik probeer het hier. Ik ben vandaag op echo geweest (5wkn.) Er was helemaal niets te zien, behalve een ienie mienie klein stipje. Volgens mijn gyn. had het een klein zwart rondje moeten zijn. Nu moet ik volgende week terug komen omdat het misschien te vroeg was. Ik weet wanneer mijn eisprong was en heb net een digi test met datum indicator gedaan. Deze gaf 2-3 weken aan. Is er iemand die ook met 5 weken niets zag en dat het later toch goed bleek te zijn? Ik maak me zorgen over een nieuwe bbz, de arts heeft niet naar mijn eierstokken gekeken.
Thanks Clauquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Fijn dat jullie hebben genoten! Dat van dat voortdurend plassen is heel herkenbaar. Ik heb ook nog eens een ontzettende hekel aan openbare toiletten, dus het komt heel regelmatig voor dat we in de auto zitten en ik zit te klagen dat ik zo nodig moet.
[..]
Oh, wat heerlijk voor je!
Nooit gezien! Hilarisch idd!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahahhaa
"you have nó idea how much that hurt"
ik ga nog steeds stuk om die scène![]()
Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Het is een jongen ! Moeder en kleine alles goed; later meer..
![]()
![]()
![]()
We zijn heel blij en heel trots!
Oh wat fijn!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Het is een jongen ! Moeder en kleine alles goed; later meer..
![]()
![]()
![]()
We zijn heel blij en heel trots!
Ik had het met eind 12, begin 13 weken wel. Denk de wisseling van de hormonen, dat zou kunnen toch? HCG neemt toch af en oestrogeen toe, volgens mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef mefke79 het volgende:
Leandra gefeliciteerd, daar is ie dan je kleine manneke! Geniet er van.
Is rond de 14 weken een bekende termijn voor hoofdpijn? Ik dacht dat het bij mijn verkoudheid hoorde, maar heb al gestoomd etc en het wordt niet beter. Paracetamol wil ook niet echt. Het enige dat ik me nu nog kan bedenken is hormonaal. Kan me alleen niet heugen of ik dat de vorige keer ook had.
Ik ook op de laatste dag, hahaha. Wel blij dat ik dat nu oversla, zal dus allemaal wel kloppen dat we er nu ook last van hebben/hadden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef mefke79 het volgende:
Nou dat bracht mij dus ook aan het twijfelen Juud. Toen ik nog de pil slikte had ik altijd hoofdpijn op de laatste dag van de stopweek. Dus vandaaar dat er ineens een lampje ging branden.
En ik heb ook een groeispurtje ofzo. HONGER! Dus ik zit braaf aan de cracker met kaas en de cracker met jam. Maar goed dat er sneeuw ligt, ik had me toch zijn in een hamburger.
Ik had vanavond zin in chips met dipsaus. Dat heb ik denk ik al 15 jaar niet meer gegeten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef mefke79 het volgende:
Maar goed dat er sneeuw ligt, ik had me toch zijn in een hamburger.
Haha, ik leef echt enorm gezond sinds ik zwanger ben. Wel afgelopen dagen toen ik ziek was veel meer honger dan normaal, alsof mijn lijf meer nodig heeft. Ik hoop dat dat tijdelijk is, zwangerschapstic is vruchtensap en mandarijnen en sinaasappels. Bizar... :-)quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef mefke79 het volgende:
mooi, weer een mysterie opgelost. Handig zo.
Jij ook al een vreetkick gehad dan?
paprika-wokkels met knoflooksaus!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had vanavond zin in chips met dipsaus. Dat heb ik denk ik al 15 jaar niet meer gegeten.
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat vind ik heerlijk, het bed voor mij alleen! Maar ik ben te lui om 's avonds nog dat soort dingen te kopen, dus ik heb m'n hunkering gelaten voor wat 'ie was. En mijn lief heeft m'n rug vanavond gemasseerd, dus die verdient wel een fijn nachtje in ons bed.
Dank je Buuv ! En dank voor ook alle andere gelukwensen..quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Leandra en Nostalgist Gefeliciteerd met jullie zoonEn B (en M ook
)van harte met je (jullie) kleine broer.
![]()
Geniet van elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |