quote:Op zondag 5 december 2010 22:47 schreef LangeJan het volgende:
De gordijnrails volstoppen met garnaaltjes of stukken vis. De doppies er weer op doen en de boel weer terughangen
Dat is inderdaad een effectieve. Heb zelf wel eens met een vriend een zak met rottende haringen meegenomen naar een andere studentenvereniging en daar de helft in de airco geflikkerd en de rest achter het systeemplafondje gesmeten. Binnen een halfuur was de toko leeg.quote:Op zondag 5 december 2010 22:47 schreef LangeJan het volgende:
De gordijnrails volstoppen met garnaaltjes of stukken vis. De doppies er weer op doen en de boel weer terughangen
Mooie is dat gordijnrails vaak boven de radiator hangenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:05 schreef amouretvin het volgende:
Op een zondag- of maandagavond (of nacht) keihard Singstar spelen zodat ze mee kunnen genieten van jullie zangkunsten.
Laten we hopen van nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook![]()
Ik vond die met de Scheerschuim erg goed.
Maar als je het op de radio gaat vragen is de kans erg groot dat de tegenpartij met deze grap aan de haal gaat en jullie op een goede grap trakteert, of heb ik dat nu mis?
Wat was de grap?quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Laten we hopen van nietDie met dat scheerschuim lijkt me inderdaad erg goed. Morgen maar is even een paar bussen halen. Ik hou jullie op de hoogte!
Een bus scheerschuim invriezen. Dan de omhuizing met een blikopener eraf halen, en het bevroren schuim in de kamer zetten. Als het ontdooit zet het ontzettend uit = pleuriszooiquote:
Aha!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Een bus scheerschuim invriezen. Dan de omhuizing met een blikopener eraf halen, en het bevroren schuim in de kamer zetten. Als het ontdooit zet het ontzettend uit = pleuriszooi
http://www.proefmonsters.nl/gratis/producten-gratis/quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:22 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dat is veel leuker met fysieke post, iedereen aanmelden voor het leger ofzo of proefverpakkingen aanvragen van lactacyd enzo
quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:45 schreef __Saviour__ het volgende:
4 muizen kopen. Met stift markeer je ze 1, 2, 3, en 5. Loslaten in huis.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Chilliewillie88 het volgende:
De voordeur dicht metselen kan ook altijd leuk zijn
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef Chowi het volgende:
Iedere TV zo instellen dat op elke zender alleen nog maar Astro TV te zien is.
Ja, want als je student bent heb je geen recht op vrije tijd. Het is te gek voor woorden dat studenten van tegenwoordig nog andere dingen doen dan studeren en werken. Het is toch voor iedereen duidelijk dat wanneer je stufi ontvangt je je lichaam en tijd beschikbaar stelt aan de staat?quote:Op maandag 13 december 2010 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik dit zo lees kan er nog flink bezuinigd worden op studenten. Als je hier tijd voor hebt, heb je tijd teveel
Precies, jij hebt hem door.quote:Op maandag 13 december 2010 10:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, want als je student bent heb je geen recht op vrije tijd. Het is te gek voor woorden dat studenten van tegenwoordig nog andere dingen doen dan studeren en werken. Het is toch voor iedereen duidelijk dat wanneer je stufi ontvangt je je lichaam en tijd beschikbaar stelt aan de staat?
Topic is verdomme al 10 dagen dood. Vanwaar deze kutkick?quote:
Als er mooie grappen bedacht worden is het juist een feest om daar aan mee te betalen.quote:Op maandag 13 december 2010 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik dit zo lees kan er nog flink bezuinigd worden op studenten. Als je hier tijd voor hebt, heb je tijd teveel
Dit hebben we afgelopen vrijdag gedaan. Tot de deurklink volgebouwd met sneeuw. Alleen lag de hele berg sneeuw de volgende dag bij ons op de stoep. Beetje jammer dat ze niet origineler zijn....quote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef einzzweidreipolizei het volgende:
De ingang vanaf buiten blokkeren met een muur van sneeuw/ijs![]()
Hallucinantquote:Op donderdag 23 december 2010 02:15 schreef ACT-F het volgende:
Met een beetje secondelijm kom je al heel ver:
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:00 schreef netflanders het volgende:
Jezus. Wat doen jullie debiele dingen om jullie inhoudsloze leven te vullen.
hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Dit hebben we afgelopen vrijdag gedaan. Tot de deurklink volgebouwd met sneeuw. Alleen lag de hele berg sneeuw de volgende dag bij ons op de stoep. Beetje jammer dat ze niet origineler zijn....
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef sciter het volgende:
Iedereen die haat op deze grappen en op ts is laagopgeleid
Die mensen hebben we ook nodig. Voor het vuilnis enzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef sciter het volgende:
Iedereen die haat op deze grappen en op ts is laagopgeleid
Vervang dan alles door rode TL lampen of zo, ala hoerenkast.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:14 schreef s0k het volgende:
-Het zijn vrouwen? Draai de kraantjes naar de spoelbakken van de wc's dicht.
-Alle gloeilampen veranderen voor roze gloeilampen oid
Dat soort dingen.
Ja, dat is waar. En iemand moet die studentenhuizen ook bouwen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die mensen hebben we ook nodig. Voor het vuilnis enzo.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:45 schreef __Saviour__ het volgende:
4 muizen kopen. Met stift markeer je ze 1, 2, 3, en 5. Loslaten in huis.
thuis bij papa en mama blijven wonen.quote:
Tijdens mijn studententijd woonde ik op een appartement, mijn keuken was groter dan de meeste studentenkamers, mijn badkamer met ligbad ook, de hal was van formaat studentenkamertje, dan had ik nog een woonkamer, een studeerkamer en een slaapkamer.quote:Op zondag 26 december 2010 19:14 schreef hallootjen het volgende:
[..]
thuis bij papa en mama blijven wonen.
of alleen in een appartement
Schaamharen van anderen op de wc bril, voetschimmels oplopen in de badkamer, het gekreun moeten horen van medebewoners die eindelijk ontmaagd worden.quote:er zijn trouwens verschillende soorten studentenhuizen.
van zuiphuizen tot hele nette studentenhuizen waar er "normaal" en gezellig word geleefd.
ik wil niet anders meer.
lekker samen koken, sporten, tv kijken, reisjes, uitgaan.
Vooral de plee. Doorzichtige folie heel strak over de pot spannen, bril naar beneden doen. Werkt extreem goed bij vrouwenplees.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef VOFTW het volgende:
Alles, maar dan ook alle spullen inpakken met folie.
Nou als ik dit zo allemaal lees ben ik toch wel echt blij dat ik op mezelf woon hahaha. Mja 18 ben ik niet meerquote:Op maandag 27 december 2010 13:57 schreef yellowrose het volgende:
studentenhuizen zijn cool, mits je leuke huisgenootjes hebt. Alleen wonen is bagger op je 18e!!
ik heb hele leuke huisgenootjesquote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Nou als ik dit zo allemaal lees ben ik toch wel echt blij dat ik op mezelf woon hahaha. Mja 18 ben ik niet meerMaar student wel
En wie gaat dat verschonen ?quote:Op maandag 27 december 2010 14:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Vooral de plee. Doorzichtige folie heel strak over de pot spannen, bril naar beneden doen. Werkt extreem goed bij vrouwenplees.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef Fireblast het volgende:
tvp voor de uiteindelijke burenruzie
tja, mijn eerste kamer was 6,4 m2. mijn huidige kamer is 15 m2quote:Op maandag 27 december 2010 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tijdens mijn studententijd woonde ik op een appartement, mijn keuken was groter dan de meeste studentenkamers, mijn badkamer met ligbad ook, de hal was van formaat studentenkamertje, dan had ik nog een woonkamer, een studeerkamer en een slaapkamer.
Totaal was een 120 vierkante meter.
Maar als jij liever in een hokje woont.
[..]
Schaamharen van anderen op de wc bril, voetschimmels oplopen in de badkamer, het gekreun moeten horen van medebewoners die eindelijk ontmaagd worden.
tabasco in de sinaasappelsap was inderdaad een succes bij mijquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef tdrone het volgende:
iets met pittige saus is ook altijd leuk!
Zo goed als onbetaalbaar voor het merendeel van de studenten. Tenzij je illegale inkomsten hebt. Of het handje ophoudt bij papa en mama.quote:Op maandag 27 december 2010 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijdens mijn studententijd woonde ik op een appartement, mijn keuken was groter dan de meeste studentenkamers, mijn badkamer met ligbad ook, de hal was van formaat studentenkamertje, dan had ik nog een woonkamer, een studeerkamer en een slaapkamer.
Pff.. je bent/was toch geen smetvrezend autistisch mietje? Beetje student maakt wat van zijn studententijd. Appartementje, pandje, huisje komt wel als je aan de arbeid gaat of een eigen bedrijf opzet. Tijd die je daarvoor hebt moet je goed gebruiken.quote:Op maandag 27 december 2010 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Schaamharen van anderen op de wc bril, voetschimmels oplopen in de badkamer, het gekreun moeten horen van medebewoners die eindelijk ontmaagd worden.
so fuck'n truequote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pff.. je bent/was toch geen smetvrezend autistisch mietje? Beetje student maakt wat van zijn studententijd. Appartementje, pandje, huisje komt wel als je aan de arbeid gaat of een eigen bedrijf opzet. Tijd die je daarvoor hebt moet je goed gebruiken.
En wat kan mij dat schelen ?quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wie gaat dat verschonen ?
Ja, het is toch je eigen keuze wat je wil. Ik zou juist niet in zo'n varkensstal willen wonen en iets voor mezelf huren. Dan maak ik veel beter gebruik van m'n tijd.quote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pff.. je bent/was toch geen smetvrezend autistisch mietje? Beetje student maakt wat van zijn studententijd. Appartementje, pandje, huisje komt wel als je aan de arbeid gaat of een eigen bedrijf opzet. Tijd die je daarvoor hebt moet je goed gebruiken.
Leuk zeg. Dat hij verkeerd op z'n hoofd terecht kan komen maakt dan weer niks uit?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Toen ik nog een keer in een studentenhuis woonde hebben we een x met z`n allen 1 jongen uit het raam van de 1e verdieping gegooidhij was zo dronken dat ie daar een hele nacht is blijven liggen, volgende dag wakker geworden en hem nooit weer gezien
sprak hem toch nooit
Nee man als je student bent is zoiets super cool om te doen. Dan kom je namelijk mannelijk en stoer over tegenover je vrienden, omdat je je zonder dit soort dingen jezelf niet kan bewijzen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leuk zeg. Dat hij verkeerd op z'n hoofd terecht kan komen maakt dan weer niks uit?
Dat is ook weer waar. Hoe kan ik m'n vorige post deleten dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee man als je student bent is zoiets super cool om te doen. Dan kom je namelijk mannelijk en stoer over tegenover je vrienden, omdat je je zonder dit soort dingen jezelf niet kan bewijzen.
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leuk zeg. Dat hij verkeerd op z'n hoofd terecht kan komen maakt dan weer niks uit?
lachen, als diegene Ralph Lauren in de wasmachine heeft zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef numero_uno het volgende:
Bleek in de wasmachine gooien!
wel bij de gekleurde was van je huisgenoot
En daarvoor moet je in een bezemkast wonen met een gemeenschappelijke keuken vol afwas die weken staat te stinken? Ik runde een professionele keuken in een restaurant tijdens mijn studententijd, deed 2 studies en van mei tot september werkte ik aan boord tall ships en deed ik aan hoogzee zeilwedstrijden.quote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Meerendeel van de studenten is dan waarschijnlijk ook drukker met zuipen en het verzinnen van grappen dan met werken.quote:Op maandag 27 december 2010 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo goed als onbetaalbaar voor het merendeel van de studenten. Tenzij je illegale inkomsten hebt. Of het handje ophoudt bij papa en mama.
Een boude bewering voor iemand die zoveel TV kijkt als jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:57 schreef FrankRicard het volgende:
Academici die nooit in een studentenhuis gewoond hebben zijn autist.
http://www.google.nl/imag(...)b=wi&biw=822&bih=496quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef amouretvin het volgende:
Hoe ziet een gemiddeld studentenhuis er eigenlijk uit? een gemeenschappelijke gang/trap? of zoals een echt huis? met een slot op je deur of zonder?
Voer een student dronken en ga met hem mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef amouretvin het volgende:
Hoe ziet een gemiddeld studentenhuis er eigenlijk uit? een gemeenschappelijke gang/trap? of zoals een echt huis? met een slot op je deur of zonder?
pietskietquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voer een student dronken en ga met hem mee.
Vond het wel bij haar nick passenquote:
ik wil ook bij iemand langs maar hij woont 45 km bij me vandaan, en als ik m dronken voer gaan we dus naar mijn kamer helaas.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voer een student dronken en ga met hem mee.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond het wel bij haar nick passen
Rotterdam heeft genoeg studenten, toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ik wil ook bij iemand langs maar hij woont 45 km bij me vandaan, en als ik m dronken voer gaan we dus naar mijn kamer helaas.
Verschilt he. Maar veel zijn zo ongeveer ingedeeld: Gemeenschappelijke hal met brievenbussen voor iedereen. Dan per paar inwonenden een afzonderlijk gedeelte waar enkel de bewoners van die kamers een sleutel van hebben. In die ruimte een klein halletje met daaraan gedeelde keuken, wc en badkamer. En iedereen zijn eigen kamer met afsluitbare deur met eigen sleutelquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef amouretvin het volgende:
en over hoeveel jaar geleden spreken we hier?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meerendeel van de studenten is dan waarschijnlijk ook drukker met zuipen en het verzinnen van grappen dan met werken.
Oh, en FYI, dat appartement was 465 gulden inclusief GWL.
Das een slordige 215 Euro
Heb op dat appartement gewoond van 1988 tot 1998quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef numero_uno het volgende:
[..]
en over hoeveel jaar geleden spreken we hier?
Ik zou je naakt uitkleden, insmeren met stroop, door de veren halen en het huis uit schoppen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef silent_scream1 het volgende:
Een hoop verenkussens kapot snijden en alle veren in het huis rond laten dwarrelen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou je naakt uitkleden, batsen, insmeren met stroop, door de veren halen en het huis uit schoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |