Nee man als je student bent is zoiets super cool om te doen. Dan kom je namelijk mannelijk en stoer over tegenover je vrienden, omdat je je zonder dit soort dingen jezelf niet kan bewijzen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leuk zeg. Dat hij verkeerd op z'n hoofd terecht kan komen maakt dan weer niks uit?
Dat is ook weer waar. Hoe kan ik m'n vorige post deleten dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee man als je student bent is zoiets super cool om te doen. Dan kom je namelijk mannelijk en stoer over tegenover je vrienden, omdat je je zonder dit soort dingen jezelf niet kan bewijzen.
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leuk zeg. Dat hij verkeerd op z'n hoofd terecht kan komen maakt dan weer niks uit?
lachen, als diegene Ralph Lauren in de wasmachine heeft zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef numero_uno het volgende:
Bleek in de wasmachine gooien!
wel bij de gekleurde was van je huisgenoot
En daarvoor moet je in een bezemkast wonen met een gemeenschappelijke keuken vol afwas die weken staat te stinken? Ik runde een professionele keuken in een restaurant tijdens mijn studententijd, deed 2 studies en van mei tot september werkte ik aan boord tall ships en deed ik aan hoogzee zeilwedstrijden.quote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pff.. je bent/was toch geen smetvrezend autistisch mietje? Beetje student maakt wat van zijn studententijd. Appartementje, pandje, huisje komt wel als je aan de arbeid gaat of een eigen bedrijf opzet. Tijd die je daarvoor hebt moet je goed gebruiken.
Meerendeel van de studenten is dan waarschijnlijk ook drukker met zuipen en het verzinnen van grappen dan met werken.quote:Op maandag 27 december 2010 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo goed als onbetaalbaar voor het merendeel van de studenten. Tenzij je illegale inkomsten hebt. Of het handje ophoudt bij papa en mama.
Een boude bewering voor iemand die zoveel TV kijkt als jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:57 schreef FrankRicard het volgende:
Academici die nooit in een studentenhuis gewoond hebben zijn autist.
http://www.google.nl/imag(...)b=wi&biw=822&bih=496quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef amouretvin het volgende:
Hoe ziet een gemiddeld studentenhuis er eigenlijk uit? een gemeenschappelijke gang/trap? of zoals een echt huis? met een slot op je deur of zonder?
Voer een student dronken en ga met hem mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef amouretvin het volgende:
Hoe ziet een gemiddeld studentenhuis er eigenlijk uit? een gemeenschappelijke gang/trap? of zoals een echt huis? met een slot op je deur of zonder?
pietskietquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voer een student dronken en ga met hem mee.
Vond het wel bij haar nick passenquote:
ik wil ook bij iemand langs maar hij woont 45 km bij me vandaan, en als ik m dronken voer gaan we dus naar mijn kamer helaas.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voer een student dronken en ga met hem mee.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond het wel bij haar nick passen
Rotterdam heeft genoeg studenten, toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ik wil ook bij iemand langs maar hij woont 45 km bij me vandaan, en als ik m dronken voer gaan we dus naar mijn kamer helaas.
Verschilt he. Maar veel zijn zo ongeveer ingedeeld: Gemeenschappelijke hal met brievenbussen voor iedereen. Dan per paar inwonenden een afzonderlijk gedeelte waar enkel de bewoners van die kamers een sleutel van hebben. In die ruimte een klein halletje met daaraan gedeelde keuken, wc en badkamer. En iedereen zijn eigen kamer met afsluitbare deur met eigen sleutelquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef amouretvin het volgende:
en over hoeveel jaar geleden spreken we hier?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meerendeel van de studenten is dan waarschijnlijk ook drukker met zuipen en het verzinnen van grappen dan met werken.
Oh, en FYI, dat appartement was 465 gulden inclusief GWL.
Das een slordige 215 Euro
Heb op dat appartement gewoond van 1988 tot 1998quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef numero_uno het volgende:
[..]
en over hoeveel jaar geleden spreken we hier?
Ik zou je naakt uitkleden, insmeren met stroop, door de veren halen en het huis uit schoppen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef silent_scream1 het volgende:
Een hoop verenkussens kapot snijden en alle veren in het huis rond laten dwarrelen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou je naakt uitkleden, batsen, insmeren met stroop, door de veren halen en het huis uit schoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |