huh? is het niet 12 januari?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef blingbling11 het volgende:
ik kan 12 december pas weer examen doen
Ik hoop het niet voor je..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef blingbling11 het volgende:
ik kan 12 december pas weer examen doen
Ja, voornamelijk verkeersregels en een paar voorrangsvragen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
huh? is het niet 12 januari?
anyway: ik heb dus volgende week theorie-examen, en nou is mijn vraag: wat voor vragen stellen ze geheid op het examen? Logisch lijkt me dat voorrang en verkeersregels er vaker in komt dan bijv. milieubewust rijden. Of ie het bij elk examen weer anders?
Dikke banden lijkt me ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:42 schreef richardrahl het volgende:
je krijgt nu vast een vraag welke band beter is voor rijden in de sneeuw, een brede of juist een dunne band...
Er zijn een stuk of 12 a 15 examens die rouleren volgens mij. Maar als je de theorie oefencd's goed kan, dan hoef je je geen zorgen te maken.
Dan heb ik ook examenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:45 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
ja bedoel ik. Gelukkig begrijp je me
volgens mij was de exacte vraag met welke band je meer grip hebt in de sneeuw en volgens het cbr was dat een dunne band. Maar of het verschill zo groot is weet ik niet.quote:
Moet wel goedkomen dan denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk verkeersregels en een paar voorrangsvragen.
Maar die vragen over milieubewust rijden zijn toch altijd inkoppertjes, als je een beetje logisch denkvermogen hebt
Yep, die was ook afgelast.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:15 schreef Mwanatabu het volgende:
karton, is jouw examen ook afgelast?
Voor regen schijnt het inderdaad een dunne band te zijn omdat de band dan sneller water kan afvoeren. Ik dacht zelf dat bij sneeuw dikker handiger zou zijn, maar dat was eigenlijk ook maar een gokjequote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef richardrahl het volgende:
[..]
volgens mij was de exacte vraag met welke band je meer grip hebt in de sneeuw en volgens het cbr was dat een dunne band. Maar of het verschill zo groot is weet ik niet.
Ik heb ook al een paar weken m'n rijbewijs, en ik heb tot nu toe zo'n 2-3 keer gereden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:04 schreef Kadooosh het volgende:
Heb nu al een paar weken mijn rijbewijs maar heb nog steeds niet gereden, zit het steeds uitstellen vanwege de gladheid.
Maar wil nu zaterdag toch wel even rijden... dom idee of valt het wel mee?
Gewoon genoeg afstand houden, snelheid verminderen(zeker in bochten) en rekening houden met een lange remweg,
Wou trouwens in een greenwheel auto gaan rijden.. peugeot 107 zonder winterbanden...
Met paps naast je is niet heel anders dan met instructeurquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef karton het volgende:
hoe bevalt het als je voor het eerst rond gaat rijden zonder instructeur naast je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |