Succesquote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, morgenmiddag 15:00 dus theorie-examen...Hopen dat ik het direct de eerste keer haal.
Wat was er zo dringend aan dan?quote:Op maandag 27 december 2010 23:55 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Vandaag zo'n kilometertje of 20 gereden zonder rijbewijs![]()
Ik weet het, het is heel dom (zonder verzekering enzo) maar het was echt even noodzakelijk en stiekem vond ik het ook wel gewoon spannend..
Moet zeggen dat het vlekkeloos ging, dat in tegenstelling tot mijn rijlessen (heb nu zo'n 35 uur les gehad). Geen zeurende instructeur die aanwijzingen geeft maar gewoon alles lekker zelf uitzoeken. Ik had ook het idee dat ik nu veel beter oplette dan tijdens de rijlessen. Ik heb denk ik tijdens de rijlessen toch dat onderbewuste gevoel van: de instructeur heeft ook een rem enzo
Nogmaals, heel dom, maar het was wel leuk en spannend en het is goed afgelopen
En in welke auto? Van wie is dat ding en vond die persoon het ook goed dat je er mee ging rijden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:05 schreef caffeinjunk het volgende:
[..]
Wat was er zo dringend aan dan?
Inderdaad, hoe haalt hij het in z'n hoofd om op normaal begaanbare wegen de weg op te gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:15 schreef BasementDweller het volgende:
Vooral in deze weersomstandigheden
Zonder rijbewijsquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe haalt hij het in z'n hoofd om op normaal begaanbare wegen de weg op te gaan.
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:49 schreef Rijstbal het volgende:
waaaaaaaaaaaa Ik ben geslaagd voor mn rijexamen vandaag
En, geslaagd?quote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, morgenmiddag 15:00 dus theorie-examen...Hopen dat ik het direct de eerste keer haal.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:49 schreef Rijstbal het volgende:
waaaaaaaaaaaa Ik ben geslaagd voor mn rijexamen vandaag
mag hopen dat je nog 70uur meer nodig hebt .. met zulke kut acties..quote:Op maandag 27 december 2010 23:55 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Vandaag zo'n kilometertje of 20 gereden zonder rijbewijs![]()
Ik weet het, het is heel dom (zonder verzekering enzo) maar het was echt even noodzakelijk en stiekem vond ik het ook wel gewoon spannend..
Moet zeggen dat het vlekkeloos ging, dat in tegenstelling tot mijn rijlessen (heb nu zo'n 35 uur les gehad). Geen zeurende instructeur die aanwijzingen geeft maar gewoon alles lekker zelf uitzoeken. Ik had ook het idee dat ik nu veel beter oplette dan tijdens de rijlessen. Ik heb denk ik tijdens de rijlessen toch dat onderbewuste gevoel van: de instructeur heeft ook een rem enzo
Nogmaals, heel dom, maar het was wel leuk en spannend en het is goed afgelopen
Ik mocht kiezen :p Die laatste 20 km in de lesauto ging dan niet vlekkeloos moet ik zeggen haha. Maar goedi k ben er van afquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Straalkachel het volgende:
Mochten jullie trouwens na praktijkexamen nog rijden? (als je geslaagd was) ik mocht niet meer rijdenik snap ook wel waarom, maar toch..
Onzin.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Mijn instructeur zei dat het niet mocht omdat je geen leerling meer bent, maar ook je rijbewijs nog niet hebt, dus dat zal het wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |