Je kunt ook gewoon hier de groeten doen, is heel primaquote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
echt als het wat wordt met die cam, ga ik er staan met stuk karton en doe de groetjes aan jullie
Sjesus ajb zegquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon hier de groeten doen, is heel prima
Nee Teun, "on cam" is veel leukerquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kom daar bijna iedere dag wel langs.quote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenen om natuurlijk 2 witte voetjes te halen, gratis en voor niks
dat is van verleden jaar Remlofquote:
Nou vind je het ergquote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Porca miseria, per favore, che cosa dici?
Nah, toe dan maar, op je blote voetjesquote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenen om natuurlijk 2 witte voetjes te halen, gratis en voor niks
dan ga jij nu ook verplicht lopen zwaaien, en als ik zie dat je ons overslaat hang ik een spandoek neer.quote:Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom daar bijna iedere dag wel langs.
wat staat er dan allemaal Ruud??? snap niks van itliaans hequote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ikke niet, was een vertaaloefening
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan ga jij nu ook verplicht lopen zwaaien, en als ik zie dat je ons overslaat hang ik een spandoek neer.
*** Let op Schrutz*** die loopt stug door en ziet niet in dat sommige FOKKERS achter hun pc al dagen op hem zitten te wachten, en wat je ook zal krijgen, nodigt Annie je verplicht uit in Volendam dat je 40 keer de dijk op en neer moet huppelen. straffen zal ze je.
hahahaquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.
(Vergat de quote, solly)quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ikke niet, was een vertaaloefening
Hahahahaquote:
Een vrije vertaling van wat Soury zeiquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat staat er dan allemaal Ruud??? snap niks van itliaans he
Trusten Heksjequote:Op maandag 29 november 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
maar mensen nog veel plezier hier met elkaar en voor straks slaap lekker.
Met je mond op het toetsenbord?quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
d b komt vanddddd````````g``````````````````
![]()
``
lmond `op `mn `kybod `![]()
Whut?quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
![]()
``
ga je niet menen, rijd er geen trein? Gister zeiden ze nog op Journaal de avondspits heeft problemen maar de NS nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Arm Pietje, hij moet op de fiets, geen treinverkeer van en naar Gouda
Drink dan ook je ranja met een rietje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
![]()
``
een Hammond op mn toetsenbord, bedoel je dat Mootie, goedemorgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
![]()
``
Ja, dat staat er!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
De baby komt vandaag
Limonade op mijn keyboard.
Of een Helmonder.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.
Spannend!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:44 schreef remlof het volgende:
Goeiethuiswerkmorgen.
Werd straks gebeld, collega's blijven thuis, dus ik ook. Lekker coden in m'n badjas dus
Hier een heel klein beetje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het hier nog steeds sneeuwt
Ze hadden een fout gemaakt bij Nespresso, de koffiehoeren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
En nu moet ik echt die kutklus doen die ik steeds uitstel.
Hopelijk ben ik er dan helemaal vanaf.
Goffer. En niks extra's om het leed te verzachten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:34 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden een fout gemaakt bij Nespresso, de koffiehoeren.
Nu krijgen we pas over twee dagen nieuwe cups.
Dat zal wel morgen zijn, gok ik. Vaak wordt het de volgende dag wel bezorgd. Dat doen die hoeren wel aardig, mits er geen fouten worden gemaakt. Hoeren zijn ook maar mensen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hadden een fout gemaakt bij Nespresso, de koffiehoeren.
Nu krijgen we pas over twee dagen nieuwe cups.
Nee niks, zelfs geen John Malkovich voor de deur.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goffer. En niks extra's om het leed te verzachten?
Hoe had je besteld dan en heb je ook Caramel besteld?
Ik pak nog even een bakkie terwijl ik op je antwoorden wacht!
De fout zat in de club promo website, ze waren er zeker van dat die gegevens naar de Nederlandse site gestuurd zouden worden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zal wel morgen zijn, gok ik. Vaak wordt het de volgende dag wel bezorgd. Dat doen die hoeren wel aardig, mits er geen fouten worden gemaakt. Hoeren zijn ook maar mensen.
Je weet toch! Hij is de expert! En zo niet, dan mag ie er niks over zeggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:40 schreef Dementor het volgende:
Nespresso met Senseo vergelijken, hooguit het systeem is ongeveer hetzelfde maar de smaak is totaal anders.
Oja dat is waar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet toch! Hij is de expert! En zo niet, dan mag ie er niks over zeggen.
Saai hoor, zo'n expertforum.
Ik zou ook wel iedere dag uitgebreid willen ontbijten maar niet iedereen heeft daar tijd voor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nespresso is een misluke espressomachine. Leuk, goedkoop en snel, maar een slapaftreksel van een echte espressomachine.
Senseo is een mislukte koffiezetten, leuk en snel maar een slap aftreksel van verse boontjes en een koffiezetter.
Ik vind koffie van verse boontjes net gemalen (of het gemalen product bewaard in het vriesvak) gewoon lekkerder!
Mijn beste vriend raakt zijn Nespresso amper nog aan en gaat helemaal voor de nescafé quick fixes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:45 schreef Gert het volgende:
Hier nog een expert, yo.
Toch al een keer of drie flink verbaasde blikken gehad, als mensen een uitstekend kopje koffie geserveerd kregen en vroegen wat het was.
[ afbeelding ]
Maar ja, hip is het niet natuurlijk. Daarom heb ik maar een iPhone gekocht.
Koop dan een echte espresso-apparaat. Dat smaakt beter. Ik ben sowieso niet van de espresso trouwens ik wil gewoon cafeïne in mijn koffie!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou ook wel iedere dag uitgebreid willen ontbijten maar niet iedereen heeft daar tijd voor.
Wij hebben dat spul op het werk in een machine zitten, ik moet daar een glas water bij drinken wil mijn maag niet gaan protesteren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend raakt zijn Nespresso amper nog aan en gaat helemaal voor de nescafé quick fixes.
Ik blijf bij Nessie,
O ja! Wou ik ook net gaan doen, want geen zin om óf alle radiatoren boven uit te zetten óf om de hele dag boven te stoken. Leve het milieu! En Kim Il!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
Nou, ik zet de gaskachel vast aan. Gezellig!![]()
Dat bedrag kan ik wel beter besteden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koop dan een echte espresso-apparaat. Dat smaakt beter. Ik ben sowieso niet van de espresso trouwens ik wil gewoon cafeïne in mijn koffie!
Want in espresso zit geen cafeïne?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Koop dan een echte espresso-apparaat. Dat smaakt beter. Ik ben sowieso niet van de espresso trouwens ik wil gewoon cafeïne in mijn koffie!
Je koopt boontjes gewoon per gewicht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:46 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het kunnen kiezen tussen smaken tot nu toe fijner dan altijd maar van dezelfde bonen uit de machine te moeten drinken.
Maar goed de expert weet het beter, allemaal aan de espressomachine.
Denk je dat ik dat niet weet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je koopt boontjes gewoon per gewicht.
Ik wil 100 gram zus en 200 gram zo en 125 gram van die en zulks. Het is geen Douwe Egberts
Gemiddeld meer dan in 'gewone' koffie, echter vanwege het verschil in het kopje bevat een 'gewoon' kopje koffie weer meer cafeïne. Als je 'gewone' kopjes koffie met espresso vult dan heb je weer meer cafeïne.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want in espresso zit geen cafeïne?
Alsof dat een mannentaak isquote:
Ook gewoon senseo?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat denk je...ik ben degene die de koffie zet
En een Nespressoquote:
Mn hoedjes zijn al ingepakt....ik heb 2 wollen mutsen dr uit gehoudenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
En twee hoedjes die ik terug ga sturen maar de oorwarmers hou ik wel.
OK! Jouw beste vriend... die is toch best híp hè!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend raakt zijn Nespresso amper nog aan en gaat helemaal voor de nescafé quick fixes.
Ik blijf bij Nessie,
In een espressokopje zit ook weer minder water ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gemiddeld meer dan in 'gewone' koffie, echter vanwege het verschil in het kopje bevat een 'gewoon' kopje koffie weer meer cafeïne. Als je 'gewone' kopjes koffie met espresso vult dan heb je weer meer cafeïne.
Ik "hout" in de gaskachel!quote:
Ik ga heus geen 2 soorten koffie zettenquote:
So hip I could shit on the floor!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een Nespresso
En capsules gevuld met cafeïne
En Facebook
En een iPhone
Heb je al een specials bestelling bij Nessie gedaan?
Ik vind schuim melk vies.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om melk op te schuimen.
Mijn beste vriend heeft hipheid uitgevonden en verkoopt het voor goud geld.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef Gert het volgende:
OK! Jouw beste vriend... die is toch best híp hè!
Ik had net mijn updates pop up aan de linkerkant zitten ipv de rechter.quote:
Ik heb een apparaat over. Srsly! Hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
ik zou ook best wel een nespresso willen, maar een mens moet soms onbereikbare dingen hebben om van te dromen
Nee die staat in het nwe huis, omdat je vader aan het klussen was....maar die heb ik ook gewoon senseo gegevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn koffiebonenmaler staat stof te verzamelen op mijn kamer. Volgens mij staat het koffiezetapparaat hier.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb een apparaat over. Srsly! Hebben?
Die hebben zelf ook een senseo en rara wie mijn senseo apparaat gegeven heeft?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee die staat in het nwe huis, omdat je vader aan het klussen was....maar die heb ik ook gewoon senseo gegeven
Ik hou niet van amandel, dus die heb ik genegeerd. Heb ook maar 1 doosje Vanilla gekocht en verder 5 Caramel. Had vorige week een i'netbestelling binnen en deze aanvulling heb ik gisteren bij De Bijenkorf gekocht. Kwam ik toch langs, vanaf het station. En ook maar meteen twee 'legal pads' gekocht: noteblocs met geel papier. Dat is mijn nieuwe trademark.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:52 schreef Noek het volgende:
Nee, ik had net nieuwe koffie binnen maar ik denk dat ik vandaag wat ga bestellen. De amandel lijkt me erg lekker. Ben dol op amandel. Hoe is die?
Nee joh, snap ik heel goed.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
wat lieffff!!!! maar het vervolg de cupjes dus zijn gewoon te duur voor mij
![]()
ow gatver nu voel ik me dus een ondankbaar kind....Soryy sorry sorry![]()
![]()
Zal je net zienquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde vorige week eindelijk de Kazaar bestellen, was hij alweer uit het assortiment
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben zelf ook een senseo en rara wie mijn senseo apparaat gegeven heeft?
Nah, écht onbereikbaar is niet zo leuk om over te dromen. Toch? Maar een nespresso is daar ginds achter de horizon ooit nog wel een keer te scoren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
ik zou ook best wel een nespresso willen, maar een mens moet soms onbereikbare dingen hebben om van te dromen
Nou ...stel ik win een aanzienlijk bedrag in de loterij dan wil ik er wel aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, écht onbereikbaar is niet zo leuk om over te dromen. Toch? Maar een nespresso is daar ginds achter de horizon ooit nog wel een keer te scoren.
Ik vind het soweiso meuk koffie gelijk de senseo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:59 schreef Copycat het volgende:
Maar dan gebruik je hem toch alleen voor speciale momenten, Laysa?
Niet voor die dagelijkse sloot, maar voor dat ene kopje na het eten of 's ochtends. Dan doe je best lang met een voorraad.
Ik ben een koffie mens...ik had een rasechte brabander kunnen zijn....en ik heb moeite met mate...daar ben ik niet zo goed in bij dingen die ik lekker vindquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:59 schreef Copycat het volgende:
Maar dan gebruik je hem toch alleen voor speciale momenten, Laysa?
Niet voor die dagelijkse sloot, maar voor dat ene kopje na het eten of 's ochtends. Dan doe je best lang met een voorraad.
Moet je nog een lekker bakkie schatquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het soweiso meuk koffie gelijk de senseo.
Dan liever een exclusief kopje koffie gezet per cafetière!
Dan blijf jij jouw Senseomeuk drinken zoals je toch al doet en gun je Laysa haar Nespresso.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het soweiso meuk koffie gelijk de senseo.
Dan liever een exclusief kopje koffie gezet per cafetière!
oo maar het gunt het me wel hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan blijf jij jouw Senseomeuk drinken zoals je toch al doet en gun je Laysa haar Nespresso.
Nee, want ik drink mee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan blijf jij jouw Senseomeuk drinken zoals je toch al doet en gun je Laysa haar Nespresso.
bronquote:Rekening 'huilt' indien er niet wordt betaald
BRUSSEL - Een Belgisch onlineplatform voor freelancers heeft een nieuwe methode ontwikkeld om wanbetalers eraan te herinneren hun rekeningen te betalen. Met behulp van speciale stickers kunnen ze ervoor zorgen dat hun herinneringsfacturen gaan 'huilen' zodra de ontvanger ze opent. Dat heeft het platform ikki.be dinsdag bekendgemaakt.
Dat wil ik!quote:
Dat kan dan toch gewoon aan de boonsoort liggen dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:06 schreef hondjes het volgende:
Ik heb een dure, die zelf koffiebonen maalt in Nederland
ik heb een goedkope van Blokker..de Princess..in Spanje
Daar doe ik de Senseo dark in en smaakt lekkerder dan die dure met koffiebonen..
Ook dat huilen? Gaat dat een beetje lekker door merg en been?quote:
Ik drink thuis Nespresso en Donald drinkt Senseo, omdat hij blijkbaar geen smaak heeft ...... wat betreft koffiequote:
Heb alles al geprobeerd, zelfs alles nog eens gemixed, maar ontevreden over het resultaat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan dan toch gewoon aan de boonsoort liggen dan?
Ik heb graag krachtig en gekruid. Veel mensen houden meer van mild arabica of iets van dien aard.
Ja, ik denk dat ik meteen spontaan zou betalenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dat huilen? Gaat dat een beetje lekker door merg en been?
Nee! Joh! Ik heb al een senseo-apparaat en een koffiebonen-maler en een koffiezetapparaat. Laysa heeft ook al een senseo-apparaat! Hoeveel koffie denk je dat we drinken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
D-K als je deze kant weer eens een keertje opkomt, krijg je mijn koffiezetapparaat mee, aan de ene kant koffie zetten aan de andere kant thee. zo een dubbelding, staat in doos heel weinig gebruikt, kan je je eigen koffie zetten van boontjes
Een soort "howler"!?quote:
Ik heb het eens gecheckt en mijn CPUgebruik schommelt gewoon rond de 70 in de buurt van die sneeuwbanner. Die er ook nog eens niet uitziet, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
Kweenie hoor maar ik heb toch het idee dat mijn laptop FOK! niet goed trekt. Hij slaat echt steeds uit sinds de banner. Kan ook toeval zijn natuurlijk, maar kan het of niet?
zeur nou niet, deze is supermakelijk klaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee! Joh! Ik heb al een senseo-apparaat en een koffiebonen-maler en een koffiezetapparaat. Laysa heeft ook al een senseo-apparaat! Hoeveel koffie denk je dat we drinken?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
D-K als je deze kant weer eens een keertje opkomt, krijg je mijn koffiezetapparaat mee, aan de ene kant koffie zetten aan de andere kant thee. zo een dubbelding, staat in doos heel weinig gebruikt, kan je je eigen koffie zetten van boontjes
Het is die schijtsneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
Kweenie hoor maar ik heb toch het idee dat mijn laptop FOK! niet goed trekt. Hij slaat echt steeds uit sinds de banner. Kan ook toeval zijn natuurlijk, maar kan het of niet?
En thee, nee!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
lief maar we hebben dus al 2 senseo's en een normaal koffiezetapparaat....Doe maar aan iemand geven die helemaal zonder zit lieffie
![]()
Jij hebt als ik me niet vergis een puickend nieuw peeceetje, toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Toverheks het volgende:
even een vraagje, lees iedereen heeft last van FOK en zo de banners met sneeuw, waarom ik niet, waarom wordt ik overgeslagen![]()
Ik heb er ook geen last vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Toverheks het volgende:
even een vraagje, lees iedereen heeft last van FOK en zo de banners met sneeuw, waarom ik niet, waarom wordt ik overgeslagen![]()
Lekker tijd voor jezelf!!! Goed planquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn collega's weer achter de vodden zitten![]()
Ik ben m.i.v. deze week een dag minder gaan werken, dus zullen zij harder moeten werken
Als de banner in zicht is, kan ik sowieso geen iTunes gebruiken. Dat zegt wel wat natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het eens gecheckt en mijn CPUgebruik schommelt gewoon rond de 70 in de buurt van die sneeuwbanner. Die er ook nog eens niet uitziet, maar dat mag je niet zeggen.
Geen idee. gezeik om niets. Mijn laptop is nu 4 jaar oud en was bij aanschaf al goedkoop. Fokt prima.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Toverheks het volgende:
heb nu FOK en politiekstream open, maar echt nergens last van, en heb toch echt wel de goedkoopste pc die er is dus ik snap het niet ik kijk ook steeds naar de sneeuwbanner maar het blijft gewoon doorsneeuwen bij mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt als ik me niet vergis een puickend nieuw peeceetje, toch?
En hoeveel fokschermpjes heb je tegelijk open?
Het gaat om de sneeuw in de bovenste bannert die veel CPU (zeg maar hoe druk je pc is) in beslag neemt
Ik voorvoel een FHF topic ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
Als de banner in zicht is, kan ik sowieso geen iTunes gebruiken. Dat zegt wel wat natuurlijk.
Maar screw it zeg! Dan open je een subforum FHF en dan moet je maar een nieuwe laptop kopen als de laptop de sneeuw niet trekt.
Ja inderdaad, fuck al die teringlijers die er last van hebben. Jij voelt niets dus bestaat het probleem niet.quote:
ctrl alt del, taakbeheer starten en dan prestaties. Dan zie je een curve.quote:
Lul nou niet zo dom, want dat jij er geen last van hebt, maakt het geen gezeik om niks.quote:
Volgens mij hebben ze het ook zo gefixt dat als je de banner niet meer in beeld hebt, hij niets meer "doet" dus ook geen CPU "verbruikt". Geen idee, vanochtend happerde de hele zooi bij mij nogal om de sneeuw op gang te krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb nu FOK en politiekstream open, maar echt nergens last van, en heb toch echt wel de goedkoopste pc die er is dus ik snap het niet ik kijk ook steeds naar de sneeuwbanner maar het blijft gewoon doorsneeuwen bij mij.
Hoho!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Noek het volgende:
Lul nou niet zo dom, want dat jij er geen last van hebt, maakt het geen gezeik om niks.
Ik zei het leuker, met meer scheldwoorden en buitenlanders!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Lul nou niet zo dom, want dat jij er geen last van hebt, maakt het geen gezeik om niks.
Al niet iedereen er last van heeft dan is dit in ieder geval niet de bron van het kwaad. Anders zou iedereen er last van hebben lijkt me?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja inderdaad, fuck al die teringlijers die er last van hebben. Jij voelt niets dus bestaat het probleem niet.
Net als die aardbevingen en die overstromingen, ik had nergens last van dus wat janken die teringbuitenlanders nou eigenlijk?
Niet iedereen heeft dezelfde processor, meneer de expert.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al niet iedereen er last van heeft dan is dit in ieder geval niet de bron van het kwaad. Anders zou iedereen er last van hebben lijkt me?
Heb dat zojuist even getest. CPU stijgt naar 20 a 30% mét banner en zakt weer naar onder de 10 zonder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het ook zo gefixt dat als je de banner niet meer in beeld hebt, hij niets meer "doet" dus ook geen CPU "verbruikt".
Want iedereen heeft exact dezelfde pc en hardware?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al niet iedereen er last van heeft dan is dit in ieder geval niet de bron van het kwaad. Anders zou iedereen er last van hebben lijkt me?
Percentueel gezien verschilt het (natuurlijk) per processor type/model.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb dat zojuist even getest. CPU stijgt naar 20 a 30% mét banner en zakt weer naar onder de 10 zonder.
Ik heb echt een oude laptop en die flikker ik echt niet zomaar weg vanwege een banner.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef Laysa het volgende:
Misschien ligt het aan jullei browwser...Ik roep ook maar wat...maar hier hebben we dr seriues geen last van
Ach hij gaf net al af op senseo terwijl hij het zelf ook drinkt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want iedereen heeft exact dezelfde pc en hardware?
Kom op man, ik hoop dat je net wakker bent ofzo, dit niveau dom lullen had ik niet van je verwacht
Serieus
Nou goed, dan hebben ze er dus in ieder geval "iets" aan gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb dat zojuist even getest. CPU stijgt naar 20 a 30% mét banner en zakt weer naar onder de 10 zonder.
Die banner moet in de banquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb echt een oude laptop en die flikker ik echt niet zomaar weg vanwege een banner.![]()
Dus ik weet wel zeker dat ik een oude rammelbak heb. Maar het is wel een lieve.
Maar ik heb net de stofzuiger op het ding gezet. Kijken of die dan wat minder heet wordt.
Oh oeh aaargh.
True! Ik mis de homo's wel in je betoog.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei het leuker, met meer scheldwoorden en buitenlanders!
Animated gifje of flash zou al schelen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou goed, dan hebben ze er dus in ieder geval "iets" aan gedaan.
Het kan verder uiteraard aan mij liggen, ik ben hier niet de expert (_!_!_!_! ) maar volgens mij zijn er best veel, zeer makkelijke, "lichte" alternatieven voor een beetje sneeuw in een bannert?
Had het al aangevuld: 2.5 ghz hier.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Percentueel gezien verschilt het (natuurlijk) per processor type/model.
Kut, goed punt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Noek het volgende:
[..]
True! Ik mis de homo's wel in je betoog.
Ja, naar buiten kijken bijvoorbeeld. Of koop een sneeuwbol.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
maar volgens mij zijn er best veel, zeer makkelijke, "lichte" alternatieven voor een beetje sneeuw in een bannert?
Er zitten er ook bij met oude rammelbakken (single core, 1 gb ram).quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Had het al aangevuld: 2.5 ghz hier.
maar iedereen heeft tegenwoordig toch wel 2 zo'n beetje?
En je verwacht dat Danny daar rekening mee zou moeten houden? Zodra het conform de richtlijn van de bekende opmaaktaaltjes geprogrammeerd is, is het eigenlijk zijn probleem niet meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want iedereen heeft exact dezelfde pc en hardware?
Kom op man, ik hoop dat je net wakker bent ofzo, dit niveau dom lullen had ik niet van je verwacht
Serieus
Maak een custom banner van een plaatje ingezoomd op iemands haar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik wil helemaal geen sneeuw in mijn banner. Ik heb een abo zodat ik mijn eigen banner heb en die wordt nu verneukt door lelijke sneeuw.
Ja, dan vraag je er ook omquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zitten er ook bij met oude rammelbakken (single core, 1 gb ram).
46% voor een bannert is volgens mij echt belachelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:21 schreef hondjes het volgende:
Ik zie de pieken gaan van 2% naar 46%.
Is dat erg of normaal
Je doet me denken aan dat stel dat speeltjes uit Kinder Suprise spaart.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, naar buiten kijken bijvoorbeeld. Of koop een sneeuwbol.
Die spaarde ik vroeger, bij 83 ben ik gestopt.
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou goed, dan hebben ze er dus in ieder geval "iets" aan gedaan.
Het kan verder uiteraard aan mij liggen, ik ben hier niet de expert (_!_!_!_! ) maar volgens mij zijn er best veel, zeer makkelijke, "lichte" alternatieven voor een beetje sneeuw in een bannert?
1,67 ghz, 512 mb ram!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Had het al aangevuld: 2.5 ghz hier.
maar iedereen heeft tegenwoordig toch wel 2 zo'n beetje?
oh er komen dingen tevoorschijn waar ik maar niet op klik, heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
ctrl alt del, taakbeheer starten en dan prestaties. Dan zie je een curve.
Wat een lulkoek, dan nog kun je iets onnodig cpu intensief programmeren (of code copy pasten van een site en denken dat deze goed in elkaar steekt).quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je verwacht dat Danny daar rekening mee zou moeten houden? Zodra het conform de richtlijn van de bekende opmaaktaaltjes geprogrammeerd is, is het eigenlijk zijn probleem niet meer.
Ik was 8. Toen was ik alleen een stelletje met onze hond Karel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Dementor het volgende:
Je doet me denken aan dat stel dat speeltjes uit Kinder Suprise spaart.
Ik post in januari wel weer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Gert het volgende:
Ik heb alleen to-taaaaaal geen zin om me er verder mee bezig te houden.
Nou da's ongeveer 2.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Toverheks het volgende:
oh hoeveel energie het me kost maakt me niet uit, net zoals er eentje zei van de week dat mijn nieuwe plasma tv meer energie kost per jaar, heb echt zoiets van ja zal wel zo wezen maar ik kijk en internet prima.
Euh, JA!?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je verwacht dat Danny daar rekening mee zou moeten houden?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, JA!?
wtf!?_!_!_!_!_!_!
Het is toch in ZIJN best interest als er zoveel mogelijk mensen op zijn WEBSITEVANHETJAAROMG zitten? Dan doet ieder normaal mens er toch voor zorgen dat zoveel mogelijk verschillende pc's/craptops/homo's* normaal over de site kunnen surfen?
Sorry hoor, misschien moet iemand je nog even voorzien van een bakkie ECHTE koffie ofzo
*Noek, gezien?
Das hetzelfde als zeggen dat microsoft faalt, omdat derden brakke driver-ondersteuning levert.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, JA!?
wtf!?_!_!_!_!_!_!
Het is toch in ZIJN best interest als er zoveel mogelijk mensen op zijn WEBSITEVANHETJAAROMG zitten? Dan doet ieder normaal mens er toch voor zorgen dat zoveel mogelijk verschillende pc's/craptops/homo's* normaal over de site kunnen surfen?
Sorry hoor, misschien moet iemand je nog even voorzien van een bakkie ECHTE koffie ofzo
*Noek, gezien?
Ik heb vermoedens dat het iets te maken heeft met ADBLOCKER mensen detecteren en elimineren ofzo.quote:
Door die banner?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bij jullie werkt het in ieder geval nog een béétje, hier flikkert de stroom er continu af
Lekker rustig dagje zo, dat dan weer wel
Nee Microsoft faalt pas op het moment dat ze derde partijen niet in de gelegenheid stellen om een WHQL certificering te halen voor hun drivers.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das hetzelfde als zeggen dat microsoft faalt, omdat derden brakke driver-ondersteuning levert.
Op je iPad draait het vast allemaal fantástisch, sterker: er is vast al een sneeuw app!quote:
Nee, dat is het niet. Maar omdat je duidelijk onder de invloed bent van drugs of zoiets zal ik je er mee weg laten komenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das hetzelfde als zeggen dat microsoft faalt, omdat derden brakke driver-ondersteuning levert.
Jij bent de expert ik kan het weten!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee Microsoft faalt pas op het moment dat ze derde partijen niet in de gelegenheid stellen om een WHQL certificering te halen voor hun drivers.
Die vergelijking gaat dus niet op.
Dus voor jou hadden ze beter de Owl Post kunnen realiseren i.p.v. de Howlers?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bij jullie werkt het in ieder geval nog een béétje, hier flikkert de stroom er continu af
Mooi!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
Maar kom op, ik ga m'n energie niet in de banner steken. Als er een nummertje moet worden veranderd daarentegen: I'm your man!
Wacht even ... jij had er toch heel veel over te zeggen? Dan maakt dat toch van jou de expert, volgens je redenatie van gisteren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij bent de expert ik kan het weten!
Vertel het de bankrekening van Gates maar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens faalt Microsoft per definitie, maar dat terzijde.
Jij faalt dubbel omdat je iets probeert te verklaren waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent de expert ik kan het weten!
Ik ben alleen blij als leek dat ik geen last heb van die sneeuwstorm! Dus wat het ook doet, ik doe het goed
AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
Duisenberg doet aangifte tegen PowNews
RIJSWIJK - Gretta Duisenberg heeft maandag aangifte gedaan tegen het programma PowNews van de omroep PowNed. Ze beticht verslaggever Rutger Castricum van smaad en laster. Dat heeft Duisenberg maandagavond gemeld op de website www.stopdebezetting.com.
Ha ha ha , dat was best leuk ja, die Rutger; "'wij dachten, dat is toch voor een antisemiet wel een lekkere dag"![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)angifte__.html?p=3,1
over storing gesproken, de bank heeft een storing en ik wilde online een betaling doen, kreeg ik telkens een foutmelding, dat het niet beschikbaar was en dat ik het later nog eens moest proberen. Dat heb ik 55 x gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel het de bankrekening van Gates maar!
Hoe hoog was iedere order?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:30 schreef Marrije het volgende:
over storing gesproken, de bank heeft een storing en ik wilde online een betaling doen, kreeg ik telkens een foutmelding, dat het niet beschikbaar was en dat ik het later nog eens moest proberen. Dat heb ik 55 x gedaanToen maar even met de winkel gebeld, blijkt dat ze nu 55 orders hebben van mij en dat betalingen automatisch geincasseerd worden als de storing is opgelost
Nou ik zag hier vanochtend nog gewoon iemand posten die ads blockt en dat zelfs op het forum verkondigt, dus zo streng is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb vermoedens dat het iets te maken heeft met ADBLOCKER mensen detecteren en elimineren ofzo.
Dat is niet zo mooi maar je bent iig een doorzetter!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
over storing gesproken, de bank heeft een storing en ik wilde online een betaling doen, kreeg ik telkens een foutmelding, dat het niet beschikbaar was en dat ik het later nog eens moest proberen. Dat heb ik 55 x gedaanToen maar even met de winkel gebeld, blijkt dat ze nu 55 orders hebben van mij en dat betalingen automatisch geincasseerd worden als de storing is opgelost
Nee, door alle machines die we gelijkertijd gebruiken en de schoonmaakster die wil stofzuigenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door die banner?
Ik zie weer een topic voor het altruïstische subforum.
Ik weet niets van computers.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht even ... jij had er toch heel veel over te zeggen? Dan maakt dat toch van jou de expert, volgens je redenatie van gisteren?
Die faalt nietquote:
Je redenatie van gisteren volgend, had je dus eigenlijk stil moeten blijven?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niets van computers.![]()
Die moderne fratsen interesseert de mensheid eik geen moer.
Je hebt gewoon 55 keer een nieuwe laptop besteld omdat Danny dat zei?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:32 schreef Marrije het volgende:
jawel hoor, die van mij haalde de 100%
Gert, Gert, Gert...quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik zag hier vanochtend nog gewoon iemand posten die ads blockt en dat zelfs op het forum verkondigt, dus zo streng is het allemaal niet.
Hey.. er wordt niet "zomaar" wat "gebitcht" hè.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef Laysa het volgende:
nah...Ondanks de uber gezwellige sfeer hier ga ik even wat anders doen....Bitch lekkers verder met zn alle![]()
En dat maal 55?quote:
Er staat dan ook met zn alle gertjelief...niemand uitgezonderdquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey.. er wordt niet "zomaar" wat "gebitcht" hè.
Maar ga effe lekker met de blote voetjes in de sneeuw en kom zo weer een bakkie doen dan. Ik heb een uitstekende crema mét gevulde spekelulaas!
Ik heb geen idee. Ik onthoud nooit welke onzin ik uitkraam. Apart dat anderen dat wel doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je redenatie van gisteren volgend, had je dus eigenlijk stil moeten blijven?
mijn kindjes hebben hoognodig moonboots nodig. 't Zijn wel hele leukjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 55 keer een nieuwe laptop besteld omdat Danny dat zei?
had vanmorgen al powned gezien, hoe hij dat bloemetje achter liet voor haar, maar ze heeft wel ballen hoor, hoppa deur dichtquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
Duisenberg doet aangifte tegen PowNews
RIJSWIJK - Gretta Duisenberg heeft maandag aangifte gedaan tegen het programma PowNews van de omroep PowNed. Ze beticht verslaggever Rutger Castricum van smaad en laster. Dat heeft Duisenberg maandagavond gemeld op de website www.stopdebezetting.com.
Ha ha ha , dat was best leuk ja, die Rutger; "'wij dachten, dat is toch voor een antisemiet wel een lekkere dag"![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)angifte__.html?p=3,1
Oooo... gelukkig is er nog iemand bij de les!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, Gert, Gert...
Stel dat één van de verzetsleden zich openbaar "out" en we zouden hem/haar meteen tegen de muur zetten, dan verstoppen de anderen zich toch nog beter?
We laten ze eerst dénken dat het veilig is om toe te geven en er voor uit te komen en dan over een maand: PAF! RAZZIA! Alle verraders in één klap van ons forum VERNICHTEN!1!!!!
Dan weet ik dus vanaf nu helemaal zeker dat ik je niet au serieux moet nemen. Dat vermoeden bestond al, maar altijd prettig om het bevestigd te krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb geen idee. Ik onthoud nooit welke onzin ik uitkraam. Apart dat anderen dat wel doen.
Ja da's waar. Ik ga vast koffie zetten!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Er staat dan ook met zn alle gertjelief...niemand uitgezonderd
En dat is ook heel belangrijk. Ze zijn eigenlijk overal uitverkocht maar jij hebt er maar mooi 110!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef Marrije het volgende:
mijn kindjes hebben hoognodig moonboots nodig. 't Zijn wel hele leukjes
Nou goed, het zal wel loslopen denk ik, niet al te veel schade...quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooo... gelukkig is er nog iemand bij de les! [ afbeelding ]
Zit al helemaal in die verdammte kersts schweer mann!
Wel gemalen bonen danquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's waar. Ik ga vast koffie zetten!
Ze hebben er dik op verdient dus dat is fijn!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heeft verder weinig te maken met de faal die Vista was.
Een beetje puickende winkel zou aan de bel trekken alvorens je bestelling te leveren en even navragen of het klópt dat je er zo veel hebt zitten bestellenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
mijn kindjes hebben hoognodig moonboots nodig. 't Zijn wel hele leukjes
dat was wel mijn verzoek, maar dat schijnt een automatisch proces te zijn ofzo, maar ik word er nog over terug gebeldquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat maal 55?
Ik mag hopen dat ze 54 van die orders hebben verwijderd van de bestellijst.
Ze hebben er geld voor gekregen, ja. Of ze dat ook verdienen is een tweede.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hebben er dik op verdient dus dat is fijn!
Alsof je mij überhaupt serieus moest nemen! Mensenkennisquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan weet ik dus vanaf nu helemaal zeker dat ik je niet au serieux moet nemen. Dat vermoeden bestond al, maar altijd prettig om het bevestigd te krijgen.
Ze hebt het verdient, ze hebben het niet zomaar gekregen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze hebben er geld voor gekregen, ja. Of ze dat ook verdienen is een tweede.
Ik vond haar nog beschaafd hoor. Ze ging keurig om met die kwal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had vanmorgen al powned gezien, hoe hij dat bloemetje achter liet voor haar, maar ze heeft wel ballen hoor, hoppa deur dicht
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
[Aangeboden] Hulp bij schrijven van (bijv) officieële brieven
Er staan wel meer geinige dingen tussen: gratis afmixen van muziek!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
[Aangeboden] Hulp bij schrijven van (bijv) officieële brieven
Je snapt best wat ik bedoel, recalcitrant kulleke.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze hebt het verdient, ze hebben het niet zomaar gekregen.
en ik maar denken dat de grap was dat het 'officiële brieven' moest zijn i.p.v. die troep uit de TT.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staan wel meer geinige dingen tussen: gratis afmixen van muziek!
Ik vond die gratis ontmaagding wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het al koud genoeg met 10c..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Olé!
Kun je al schaatsen op het zwembad?
Ja! Ik moet er nog steeds eentje en ik heb een arm.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan gratis tatoeages ontwerpenZullen er arme mensen zijn die dát willen?
Wat moet je hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! Ik moet er nog steeds eentje en ik heb een arm.
Nog niet, ben nog even mijn boeken 1-6 aan het refreshen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:45 schreef Dementor het volgende:
@Ian, heb jij HP7 part 1 ook gezien?
Die heb ik inderdaad amper, over het net.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof je mij überhaupt serieus moest nemen! Mensenkennis
Ik kon het niet laten en ben toch gegaan, wel de moeite waard hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog niet, ben nog even mijn boeken 1-6 aan het refreshen.
Bovendien dénk ik dat ik HP701 en HP702 achter elkaar wil zien.
en moonboots?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets met het vrouwentekentje en zo breed als mijn pols.quote:
Even een PM sturen naar een van de mods en een tearjerkerverhaaltje ophangen en we gaan los!quote:
Goed te doen als op zichzelf staande film? Of echt zo'n "wordt vervolgd" op het einde?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten en ben toch gegaan, wel de moeite waard hoor.
Je wilt ze dan ook zétten zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan gratis tatoeages ontwerpenZullen er arme mensen zijn die dát willen?
Dat houd mij dus ook tegen, ik wil ook gewoon in 1 x door kunnen kijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog niet, ben nog even mijn boeken 1-6 aan het refreshen.
Bovendien dénk ik dat ik HP701 en HP702 achter elkaar wil zien.
nou lekker dan hondjes, heb je gisteren even 1000 overgemaakt valt nog de stroom bij je uit.quote:
Grmbl.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Je wilt ze dan ook zétten zeker?
En niet alleen maar van die nummertjes op de onderarm hè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik nog niet zien staan + = een uitstekende timing!quote:
Deel 5,6 en 7 p1 waren zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk vind ik al die HPfilms de moeite niet waard gebleken. Snelle afhandeling van de boeken waardoor er amper lijn in zit.
Het ziet er mooi uit, maar inhoudelijk: mwoah.
Toch ga ik ook dit deel in de bioscoop kijken. Maar vanavond eerst naar De Sint.
Ja, maar dat heb je toch eigenlijk altijd wel met boekverfilmingen... Ik vind de wat duistere, volwassen sfeer in de laatste paar films echt héérlijk en ga ook zeker ooit eigenaar zijn van de CE dvd box met álle filmsquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk vind ik al die HPfilms de moeite niet waard gebleken. Snelle afhandeling van de boeken waardoor er amper lijn in zit.
nou, ze kwakte toch even netjes de deur voor hem dicht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond haar nog beschaafd hoor. Ze ging keurig om met die kwal.
Dat is Rutje wel gewend hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, ze kwakte toch even netjes de deur voor hem dicht.
toch vind ik powned best wel oke, misschien omdat het te korte item`s zijn en het programma dus zo afgelopen isquote:
Niet altijd, maar wel meestal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, maar dat heb je toch eigenlijk altijd wel met boekverfilmingen... Ik vind de wat duistere, volwassen sfeer in de laatste paar films echt héérlijk en ga ook zeker ooit eigenaar zijn van de CE dvd box met álle films
Ze zei "ik bén geen antisemiet en als u mij zo bestempelt dan hoef ik uw bloemen niet". Toen gaf ze de bloemen terug en drukte de deur dicht. Nouuuuu... dat had ook wel anders gekund. Alleen had je die minkukel dan in de kaart gespeeld dus ze heeft het heel goed gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, ze kwakte toch even netjes de deur voor hem dicht.
Deze wel 's gezien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch vind ik powned best wel oke, misschien omdat het te korte item`s zijn en het programma dus zo afgelopen is
Niet gezien, maar dit klinkt als de juiste reactie op dat trieste gezuig van die simpele ziel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef Gert het volgende:
Ze zei "ik bén geen antisemiet en als u mij zo bestempelt dan hoef ik uw bloemen niet". Toen gaf ze de bloemen terug en drukte de deur dicht. Nouuuuu... dat had ook wel anders gekund. Alleen had je die minkukel dan in de kaart gespeeld dus ze heeft het heel goed gedaan.
ja nou omdat er dus storing was heb/had ik nog niet betaald, dus dan kunnen ze de paar moonboots die ze nog hadden aan cash betalende klanten in de winkel hebben verkocht, zodat ik dan uiteindelijk nog niks hebquote:
En ook precies de reactie die Rutger wilde uitlokken, ghèhèhèquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dit klinkt als de juiste reactie op dat trieste gezuig van die simpele ziel.
Wat een kleuter.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:01 schreef Jian het volgende:
En ook precies de reactie die Rutger wilde uitlokken, ghèhèhè
http://www.powned.tv/quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Powned nog nooit op tv gezien, eigenlijk... Doen ze dat nog, en zo ja; waar?
zo dat is pas een wijf met ballen hahahh maar ze heeft gelijk, nu weten ze ook waar ze woond, beetje straten spotten en ik kan ook bij haar voor de deur staan.quote:
ned. 3 om 11 uur dacht ik, ook op uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Powned nog nooit op tv gezien, eigenlijk... Doen ze dat nog, en zo ja; waar?
Ik gok overigens letterlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo dat is pas een wijf met ballen
Ze hebben het er gewoon afgehaald.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou lekker dan hondjes, heb je gisteren even 1000 overgemaakt valt nog de stroom bij je uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |