Ja, dat zie je. Ik had onlangs een soort ruzie met iemand anders die graag het monument wou blijven zien.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah, okee, Ik wilde wat testen: als ik nou een paar keer switch van cam op die madame T. site ben ik benieuwd of jij dat ziet.
Dan weet ik eigenlijk al genoeg.quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat zie je. Ik had onlangs een soort ruzie met iemand anders die graag het monument wou blijven zien.
dat maakt die site eigenlijk al ongeschikt om even lekker te lachen met gladheid, als er 10 mensen zitten zijn die camera's continue aan het switchen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat zie je. Ik had onlangs een soort ruzie met iemand anders die graag het monument wou blijven zien.
Ja, ik was er net ook even: zie ik een groepje aan komen lopen bij de uitgang van MT zit er continu iemand de camera weer naar die fallus te draaien.quote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
dat maakt die site eigenlijk al ongeschikt om even lekker te lachen met gladheid, als er 10 mensen zitten zijn die camera's continue aan het switchen.
idd. Ik hoop dat die steigers van het Koningsplein snel weer weg zijn. De beste camera van Amsterdamquote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
dat maakt die site eigenlijk al ongeschikt om even lekker te lachen met gladheid, als er 10 mensen zitten zijn die camera's continue aan het switchen.
Ik zat wat te kwallen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik was er net ook even: zie ik een groepje aan komen lopen bij de uitgang van MT zit er continu iemand de camera weer naar die fallus te draaien.
ja ik zat in andere topic al naar je te roepen, dus jij bedient die dingenquote:
Nou niet meer hoorquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik zat in andere topic al naar je te roepen, dus jij bedient die dingen![]()
Ik had al zo'n vermoeden. Ik begon met kwallen door de hele tijd "de wachtrij" in beeld te nemen. Dat is veruit de meest nutteloze instelling.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Velzen wou haar een hand geven?
quote:Op maandag 29 november 2010 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Over gladheid gesproken, grijpt een ventje een mooie blonde zangeres tussen haar benen op RTL4
Jij wel? , kan je twee witte voetjes halenquote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je even polshoogte gaan nemen
... en twee blauwe billetjes als het mee zitquote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij wel? , kan je twee witte voetjes halen
2 witte voetjes, ik rol me gewoon helemaal door de sneeuw, mag dat??quote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij wel? , kan je twee witte voetjes halen
Alleen op het Koningsplein, als de steigers weg zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 witte voetjes, ik rol me gewoon helemaal door de sneeuw, mag dat??
Six feetquote:Op maandag 29 november 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 witte voetjes, ik rol me gewoon helemaal door de sneeuw, mag dat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |