ga dan gewoon, achteraf heb je erg veel spijt he, ik waarschuw je alleenquote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Twijfel nog steeds!
Hij was vanmorgen op de radio wederom geweldig.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand al behoefte om met blote voeten in de sneeuw te gaan staan?
Ben je er al in geweest?quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand al behoefte om met blote voeten in de sneeuw te gaan staan?
Vind ik ook de leukste regelmatige gast die ze op het moment hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind Eric ook humor hebben hoor
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef Dementor het volgende:
En gewoon allemaal om 9 uur willen beginnen en om 5 uur weer naar huis.
Weer of geen weer.
Ik werk meestal van 10 tot 4quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.
Waarom dat dan??quote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga dan gewoon, achteraf heb je erg veel spijt he, ik waarschuw je alleen![]()
SPIJTTTTTTTTTTTT
Ligt er heel erg aan wat voor kantoorwerkquote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.
Maar ik heb het idee dat het werkgevers geen fuck boeit of je nou om 8 uur thuis komt als je om 5 uur weg gaat met dit weer.
Als je maar om half negen verschijnt de volgende morgen.
Ja bij gebrek aan Hansie Hansie dan hè.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik ook de leukste regelmatige gast die ze op het moment hebben
Wat is "het nieuwe werken" toch prettig hè.quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.
Maar ik heb het idee dat het werkgevers geen fuck boeit of je nou om 8 uur thuis komt als je om 5 uur weg gaat met dit weer.
Als je maar om half negen verschijnt de volgende morgen.
Het zou zomaar kunnen dat ik ook thuis werk morgen, zie ikquote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is "het nieuwe werken" toch prettig hè.![]()
Moet je wel de baan voor hebben natuurlijk..
Maarrrrrrrrr, geen problemen op 't spoor!quote:Op maandag 29 november 2010 21:09 schreef Jian het volgende:
De avondspits van maandag 29 november gaat de boeken in als de drukste avondspits in de Nederlandse geschiedenis. Als gevolg van de sneeuwval stond er rond zes uur 's avonds 880 kilometer file op de Nederlandse wegen.
Hoppa, één dag sneeuw en het eerste record is gevestigd
Ik log binnen een minuut in bij een klant waar ik anders 2 uur over zou rijden, met deze omstandigheden 's ochtends gemakkelijk 3 uur.quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is "het nieuwe werken" toch prettig hè.![]()
Moet je wel de baan voor hebben natuurlijk..
Eerst maar even deze nacht afwachten hè, zou me niet verbazen als morgenochtend de helft van de bovenleidingen weer is bevrorenquote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrr, geen problemen op 't spoor!
quote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerst maar even deze nacht afwachten hè, zou me niet verbazen als morgenochtend de helft van de bovenleidingen weer is bevroren
De wissels zijn het grootste probleem, zie m'n vorige postquote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerst maar even deze nacht afwachten hè, zou me niet verbazen als morgenochtend de helft van de bovenleidingen weer is bevroren
Vond Erik/c altijd al leukquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik ook de leukste regelmatige gast die ze op het moment hebben
de stroom van de trams vielen hier vanavond al uit een tijdje, dus laat staan met een trein morgen Remlof, dat wordt lopen of met de langlaufski`squote:Op maandag 29 november 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De wissels zijn het grootste probleem, zie m'n vorige post
quote:Kort Nieuws: Spoor en wissels winterklaar
REGIO - NS en spoorbeheerder ProRail claimen klaar te zijn voor de winter.
De afgelopen maanden hebben ze samen bijna 100 miljoen euro besteed aan het winterklaar maken van de wissels. Reizigersorganisatie Rover zegt vertrouwen te hebben in deze maatregelen, maar wacht de sneeuw af.
Gewoon degelijk spul gebruiken.quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
Het is toch te triest voor woorden, een beetje sneeuw en nu raken er al mensen in paniek, kom op zeg hoe doen ze dat in Canada of Amerika waar de sneeuw tot de 1e verdieping opgestapeld ligt.
De weg of het spoor twee hoog aanleggen!quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
Het is toch te triest voor woorden, een beetje sneeuw en nu raken er al mensen in paniek, kom op zeg hoe doen ze dat in Canada of Amerika waar de sneeuw tot de 1e verdieping opgestapeld ligt.
Daar wonen ze niet zo dicht op elkaarquote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
kijk, heb er niet zoveel verstand van, maar het was verleden week al bekent dat het ging sneeuwen, dan neem je toch al voorzorgsmaatregelen lijkt mij.quote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon degelijk spul gebruiken.
Ik las op de site van de NS dat ze nu pas filters in treinen plaatsen om sneeuw intake te voorkomen.
In Nederland rijden uitgeklede versies van treinen rond in vergelijking met bijvoorbeeld de Duitse modellen.
GENIAAL !quote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De weg of het spoor twee hoog aanleggen!
Of de transsiberie express?
Geen idee, maar doe maar niet. Vind het wel grappig als alles in de soep loopt. Dat onderstreept zo lekker de betrekkelijkheid van één en ander.quote:Op maandag 29 november 2010 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
100 miljoen ??? , kan je daar Nederland niet gewoon van overdekken, nooit meer last
Ik denk dat ze pas strooien als het sneeuwt omdat ze anders bang zijn om zout verspillen en overbodige kosten te maken.quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, heb er niet zoveel verstand van, maar het was verleden week al bekent dat het ging sneeuwen, dan neem je toch al voorzorgsmaatregelen lijkt mij.
In Amsterdam was er nog niet eens gepekeld dan heb ik zoiets van, vragen jullie nou om glijpartijen etc.etc.
Is de Amsterdamse cam al in werking?quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, heb er niet zoveel verstand van, maar het was verleden week al bekent dat het ging sneeuwen, dan neem je toch al voorzorgsmaatregelen lijkt mij.
In Amsterdam was er nog niet eens gepekeld dan heb ik zoiets van, vragen jullie nou om glijpartijen etc.etc.
2 keer gezien, maar Barend_Barend kan me niet bekorenquote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef Jian het volgende:
Straks Klaas Jan Huntelaar bij Barend & Barend, leuk, humor, dat wordt lachen.....Zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat programma
hangt een doek voor, maar kijk deze maar eens even, mooi plaatjequote:Op maandag 29 november 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is de Amsterdamse cam al in werking?
quote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hangt een doek voor, maar kijk deze maar eens even, mooi plaatje
http://madametussauds.webcam.nl/
de duiven moet je er maar bij denken, die zijn intussen doodgevrorenquote:
Wat steigers voor de cam van het Koningsplein tot ergens in decemberquote:Op maandag 29 november 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is de Amsterdamse cam al in werking?
Nou....dan maar niet...Hoi ruudiequote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat steigers voor de cam van het Koningsplein tot ergens in decemberen die van madame T. zijn een beetje traag. Het is glad! Amsterdammers op hun gat! #05
quote:
Ja net gekekenquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ruud, heb je die andere link al bekeken, je kan zelf in engeland kijken enzo, alle landen
![]()
overal sneeuw
Ja, dat is een beetje jammer want het was daar daarnet al spekglad.quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat steigers voor de cam van het Koningsplein tot ergens in decemberen die van madame T. zijn een beetje traag. Het is glad! Amsterdammers op hun gat! #05
op Kreta was het zomers weer las ik vandaag, dus Italie ook al witquote:Op maandag 29 november 2010 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja net gekekenOok in Italia
al veel sneeuw
ben je even polshoogte gaan nemenquote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje jammer want het was daar daarnet al spekglad.
Ja, het was prachtig in de stad en heel stil.quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je even polshoogte gaan nemen
Heksje, ben je nog hier?quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ah, okee, Ik wilde wat testen: als ik nou een paar keer switch van cam op die madame T. site ben ik benieuwd of jij dat ziet.quote:
Ja, dat zie je. Ik had onlangs een soort ruzie met iemand anders die graag het monument wou blijven zien.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah, okee, Ik wilde wat testen: als ik nou een paar keer switch van cam op die madame T. site ben ik benieuwd of jij dat ziet.
Dan weet ik eigenlijk al genoeg.quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat zie je. Ik had onlangs een soort ruzie met iemand anders die graag het monument wou blijven zien.
dat maakt die site eigenlijk al ongeschikt om even lekker te lachen met gladheid, als er 10 mensen zitten zijn die camera's continue aan het switchen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat zie je. Ik had onlangs een soort ruzie met iemand anders die graag het monument wou blijven zien.
Ja, ik was er net ook even: zie ik een groepje aan komen lopen bij de uitgang van MT zit er continu iemand de camera weer naar die fallus te draaien.quote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
dat maakt die site eigenlijk al ongeschikt om even lekker te lachen met gladheid, als er 10 mensen zitten zijn die camera's continue aan het switchen.
idd. Ik hoop dat die steigers van het Koningsplein snel weer weg zijn. De beste camera van Amsterdamquote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
dat maakt die site eigenlijk al ongeschikt om even lekker te lachen met gladheid, als er 10 mensen zitten zijn die camera's continue aan het switchen.
Ik zat wat te kwallen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik was er net ook even: zie ik een groepje aan komen lopen bij de uitgang van MT zit er continu iemand de camera weer naar die fallus te draaien.
ja ik zat in andere topic al naar je te roepen, dus jij bedient die dingenquote:
Nou niet meer hoorquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik zat in andere topic al naar je te roepen, dus jij bedient die dingen![]()
Ik had al zo'n vermoeden. Ik begon met kwallen door de hele tijd "de wachtrij" in beeld te nemen. Dat is veruit de meest nutteloze instelling.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Velzen wou haar een hand geven?
quote:Op maandag 29 november 2010 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Over gladheid gesproken, grijpt een ventje een mooie blonde zangeres tussen haar benen op RTL4
Jij wel? , kan je twee witte voetjes halenquote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
... en twee blauwe billetjes als het mee zitquote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij wel? , kan je twee witte voetjes halen
2 witte voetjes, ik rol me gewoon helemaal door de sneeuw, mag dat??quote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij wel? , kan je twee witte voetjes halen
Alleen op het Koningsplein, als de steigers weg zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 witte voetjes, ik rol me gewoon helemaal door de sneeuw, mag dat??
Six feetquote:Op maandag 29 november 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 witte voetjes, ik rol me gewoon helemaal door de sneeuw, mag dat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |