ga dan gewoon, achteraf heb je erg veel spijt he, ik waarschuw je alleenquote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Twijfel nog steeds!
Hij was vanmorgen op de radio wederom geweldig.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand al behoefte om met blote voeten in de sneeuw te gaan staan?
Ben je er al in geweest?quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand al behoefte om met blote voeten in de sneeuw te gaan staan?
Vind ik ook de leukste regelmatige gast die ze op het moment hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind Eric ook humor hebben hoor
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef Dementor het volgende:
En gewoon allemaal om 9 uur willen beginnen en om 5 uur weer naar huis.
Weer of geen weer.
Ik werk meestal van 10 tot 4quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.
Waarom dat dan??quote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga dan gewoon, achteraf heb je erg veel spijt he, ik waarschuw je alleen![]()
SPIJTTTTTTTTTTTT
Ligt er heel erg aan wat voor kantoorwerkquote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.
Maar ik heb het idee dat het werkgevers geen fuck boeit of je nou om 8 uur thuis komt als je om 5 uur weg gaat met dit weer.
Als je maar om half negen verschijnt de volgende morgen.
Ja bij gebrek aan Hansie Hansie dan hè.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik ook de leukste regelmatige gast die ze op het moment hebben
Wat is "het nieuwe werken" toch prettig hè.quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.
Maar ik heb het idee dat het werkgevers geen fuck boeit of je nou om 8 uur thuis komt als je om 5 uur weg gaat met dit weer.
Als je maar om half negen verschijnt de volgende morgen.
Het zou zomaar kunnen dat ik ook thuis werk morgen, zie ikquote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is "het nieuwe werken" toch prettig hè.![]()
Moet je wel de baan voor hebben natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |