Betalen?quote:Op maandag 29 november 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was dan een flinke beuk denk ik. Knallen heb ik nog niet gehoord vanuit die kachel.
Ah, dus ook een Medion fanquote:Op maandag 29 november 2010 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
Aldi pc's zijn prima. Ik doe daar al jaren mee. Wel steeds een nieuwe, maar deze gaat al 3 jaar mee.
Over dat laatste hebben we het maar niet. Ik word zo'n zeur hè?
Ik kan me voorstellen dat je je daarbij niet meer senang voelt. Brand vind ik ook doodeng.quote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te stoken in mijn uppie na die semi-schoorsteenbrand. Hout genoeg, maar toch.
Jep, steigerhout, afvalhout, pallets,etc. Maar goede bomen zoals beuk, eiken, daar betaal je grof geld voor. En als je het nu wil kopen is het er niet meer beneden de ¤ 100 euro (gedroogd)quote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Betalen?![]()
Ik ken studenten die gewoon de overschotten verhandeld hebben nadat ze meer gratis hadden gekregen dan gevraagd.
Nee, beuken, eiken, kastanje, berken, essen et cetera.quote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, steigerhout, afvalhout, pallets,etc. Maar goede bomen zoals beuk, eiken, daar betaal je grof geld voor. En als je het nu wil kopen is het er niet meer beneden de ¤ 100 euro (gedroogd)
kan ik me wat bij voorstellenquote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te stoken in mijn uppie na die semi-schoorsteenbrand. Hout genoeg, maar toch.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
Leandra, pufse morgen, en N veel sterkte
Dat was echt doodeng. Vic was in slaap gevallen voor de openhaard met een slok op. De schuif helemaal open en flink wat blokken hout in de open haard. Het was niet echt een schoorsteenbrand maar de kap die op de schoorsteen zit vloog in de fik. Brandweer in huis, ellende. Achterbuurman kwam mij waarschuwen maar toen stond de brandweer al voor de deur. Hoe genant.quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je daarbij niet meer senang voelt. Brand vind ik ook doodeng.
De man die het mij levert vroeg ik niet mee wilde kappen. Hij koopt het (beuken)hout als boom in het bos, moet hem omzagen, in stukken zagen, kloven, vervoeren, etc. Betaald daarvoor 35-40 euro per kubieke meter (heb de rekening gezien, omdat ik het nogal prijzig vond, die 60 euro). En die prijzen heb ik nadien vaker gehoord. Hout is simpelweg duur.quote:Op maandag 29 november 2010 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, beuken, eiken, kastanje, berken, essen et cetera.
Als je je schoorsteen geveegd hebt kun je rustig stoken, hoef je niet wakker van te liggen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was echt doodeng. Vic was in slaap gevallen voor de openhaard met een slok op. De schuif helemaal open en flink wat blokken hout in de open haard. Het was niet echt een schoorsteenbrand maar de kap die op de schoorsteen zit vloog in de fik. Brandweer in huis, ellende. Achterbuurman kwam mij waarschuwen maar toen stond de brandweer al voor de deur. Hoe genant.
Perfecte tijd van het jaar dan, pieten genoegquote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je je schoorsteen geveegd hebt kun je rustig stoken, hoef je niet wakker van te liggen.
Schoorsteen is geveegd en het scheelt natuurlijk enorm in de stookkosten. Maar ik blijf huiverig.quote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je je schoorsteen geveegd hebt kun je rustig stoken, hoef je niet wakker van te liggen.
Maar dat doe je dan toch. Mijn onderburen hebben hier bijna de boel in lichterlaaie gezet door te gaan barbecue-en op het balkon. Als ik 's zomers die geur hier weer in huis ruik, dan check ik toch altijd even ook al weet ik eigenlijk wel dat het een bbq in de binnentuin is.quote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Degene die ik kende die kreeg dat voor niets van een gemeente. Dat waren geïnfecteerde bomen en die moesten verbrand worden. Was de verplichting van die gemeente daar voor te zorgen en dumpte het bij hem op de stoep in ruil voor een briefje dat het vernietigd zou worden.quote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De man die het mij levert vroeg ik niet mee wilde kappen. Hij koopt het (beuken)hout als boom in het bos, moet hem omzagen, in stukken zagen, kloven, vervoeren, etc. Betaald daarvoor 35-40 euro per kubieke meter (heb de rekening gezien, omdat ik het nogal prijzig vond, die 60 euro). En die prijzen heb ik nadien vaker gehoord. Hout is simpelweg duur.
zou ik ook hebben Bq, dan zit je toch niet lekker rustig, maar wat Teun zegt, als alles veilig is is het ook weer zonde om het niet aan te steken, lijkt me echt lekker open haard, maar ben super tevreden met mijn verleden jaar aangelegde CV,.quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoorsteen is geveegd en het scheelt natuurlijk enorm in de stookkosten. Maar ik blijf huiverig.
Kom op, overal in de wereld stoken ze hout. Je hebt vast geen twee keer pech. Als je echt bang bent laat je hem na drie maanden nog een keer vegen. Hij vliegt echt niet zomaar in de hens bij een schone pijp en bij goed hout. Doe je het niet voor de kosten, dan wel voor die lekkere warmte, die wil je toch niet missen als je zo'n ding in je kamer hebt staan?quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoorsteen is geveegd en het scheelt natuurlijk enorm in de stookkosten. Maar ik blijf huiverig.
Dat valt mij eigenlijk wat tegen dit jaar. Het begon pas laat op gang te komen en het is wel eens veel gekker geweest.quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Perfecte tijd van het jaar dan, pieten genoeg
En misschien met een klein stapeltje beginnen...heb dr geen verstand van hoor maar voor haar eigen gemoedsrustquote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op, overal in de wereld stoken ze hout. Je hebt vast geen twee keer pech. Als je echt bang bent laat je hem na drie maanden nog een keer vegen. Hij vliegt echt niet zomaar in de hens bij een schone pijp en bij goed hout. Doe je het niet voor de kosten, dan wel voor die lekkere warmte, die wil je toch niet missen als je zo'n ding in je kamer hebt staan?
Je kunt ook gewoon direct buskruit adviserenquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met nieuw jaar een beetje poedersuiker in het vuur mikken voor net dat beetje charme meer!
Koffie-creamer doet het ook lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met nieuw jaar een beetje poedersuiker in het vuur mikken voor net dat beetje charme meer!
Ik denk dat die pijp van haar er als nieuw uitziet. Alles wat er aan roet in zat is door die brand wel weg. Je moet gewoon goed en droog hout stoken, flink heet, dan krijg je ook bijna geen roet.quote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
En misschien met een klein stapeltje beginnen...heb dr geen verstand van hoor maar voor haar eigen gemoedsrust
Dan eerder kunstmest!quote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon direct buskruit adviseren
Je hebt toch wel even gekeken of je geen hulp moest verlenen?quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Dementor het volgende:
Morgen ga ik met de slee, God wat glibbert iedereen over de weg.
Bij het oprijden van een rotonde knalde mijn voorligger tegen een lantaarnpaal op bij het verlaten van de rotonde.
Dus gas terug, koppeling in en er zo langs gegleden.
Zolang het maar stof is en er wat zuurstof bij kan boeit het niet zoveel wat het is! Zolang de verhoudingen maar goed zijn!quote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koffie-creamer doet het ook lekker
Kloptquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang het maar stof is en er wat zuurstof bij kan boeit het niet zoveel wat het is! Zolang de verhoudingen maar goed zijn!
De man gooide zijn waarschuwingslichten aan en stapte gelukkig uit.quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel even gekeken of je geen hulp moest verlenen?
Allrightquote:Op maandag 29 november 2010 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
De man gooide zijn waarschuwingslichten aan en stapte gelukkig uit.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Noekkkkk, die lady GaGa komt in Ahoy
Nee, heb ik wat gemist? Coole shitquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Noek het volgende:
Vette pics!Kijk je nog weleens op Life?
Maar goed ookquote:
Zo zag ik vorig jaar iemand zo het kanaal in glibberen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Dementor het volgende:
Morgen ga ik met de slee, God wat glibbert iedereen over de weg.
Bij het oprijden van een rotonde knalde mijn voorligger tegen een lantaarnpaal op bij het verlaten van de rotonde.
Dus gas terug, koppeling in en er zo langs gegleden.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo zag ik vorig jaar iemand zo het kanaal in glibberen.1,5 km van huis. Toen moest ik nog naar Apeldoorn. Ik ga wel met de mtb deze week.
Gelukkig is Maxim Hartmann er al wel.quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jack de Vries in de file, dat dit kan in Nederland.
Had die rijstkokert maar de trein moeten nemen!quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jack de Vries in de file, dat dit kan in Nederland.
ga dan gewoon, achteraf heb je erg veel spijt he, ik waarschuw je alleenquote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Twijfel nog steeds!
Hij was vanmorgen op de radio wederom geweldig.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand al behoefte om met blote voeten in de sneeuw te gaan staan?
Ben je er al in geweest?quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand al behoefte om met blote voeten in de sneeuw te gaan staan?
Vind ik ook de leukste regelmatige gast die ze op het moment hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind Eric ook humor hebben hoor
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef Dementor het volgende:
En gewoon allemaal om 9 uur willen beginnen en om 5 uur weer naar huis.
Weer of geen weer.
Ik werk meestal van 10 tot 4quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.
Waarom dat dan??quote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga dan gewoon, achteraf heb je erg veel spijt he, ik waarschuw je alleen![]()
SPIJTTTTTTTTTTTT
Ligt er heel erg aan wat voor kantoorwerkquote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.
Maar ik heb het idee dat het werkgevers geen fuck boeit of je nou om 8 uur thuis komt als je om 5 uur weg gaat met dit weer.
Als je maar om half negen verschijnt de volgende morgen.
Ja bij gebrek aan Hansie Hansie dan hè.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik ook de leukste regelmatige gast die ze op het moment hebben
Wat is "het nieuwe werken" toch prettig hè.quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.
Maar ik heb het idee dat het werkgevers geen fuck boeit of je nou om 8 uur thuis komt als je om 5 uur weg gaat met dit weer.
Als je maar om half negen verschijnt de volgende morgen.
Het zou zomaar kunnen dat ik ook thuis werk morgen, zie ikquote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is "het nieuwe werken" toch prettig hè.![]()
Moet je wel de baan voor hebben natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |