Baby-ze! Ik vond in een vinger in een bloederige snee al zeer doen! Brrr... mannen zijn mietjes!quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, drama... ben blij dat N. inmiddels thuis is, hoewel die ook een alternatieve route heeft genomen wegens file.
Maar goed, dat is gelijk mijn afscheidszin dus, laatste avond samen thuis![]()
Laters all
Good luck!quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
Ja, drama... ben blij dat N. inmiddels thuis is, hoewel die ook een alternatieve route heeft genomen wegens file.
Laters all
Vrouwen hebben die wond al van nature en er komt al regelmatig bloed uit. Dat er dan nu een baby meekomt is gewoon even een tussendoortje.quote:Op maandag 29 november 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Baby-ze! Ik vond in een vinger in een bloederige snee al zeer doen! Brrr... mannen zijn mietjes!
Dat is de beste aankoop van de laatste vier jaar geweest. Die warmte is echt jofel, kan geen cv tegenopquote:Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:@ teun...ik ben wel een beetje jaloers...zo lekker kneuterig een kachel
![]()
Ik denk morgen aan je en ook aan N. Succes.quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
Laters all
Wat kost dat? Gewoon wat uurtjes kappen? Of koop je kachel/hout/poedersuiker om je kacheltje te stoken?quote:Op maandag 29 november 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is de beste aankoop van de laatste vier jaar geweest. Die warmte is echt jofel, kan geen cv tegenop
Hoi Bongetje, alles goed?quote:
Ik zag er eentje op omroep friesland over een dominee, geschoold te Kampen die priester werd!quote:Op maandag 29 november 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooie beelden op Ned 2, over een theoloog die brugwachter is in het prachtige Kampen
¤ 60,- per m3 gestapeld beuken, gebracht tot aan de voordeur.quote:Op maandag 29 november 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat kost dat? Gewoon wat uurtjes kappen? Of koop je kachel/hout/poedersuiker om je kacheltje te stoken?
Hoi BQquote:
We hebben vroeger thuis zeker 20 jaar gestookt van een beuk in onze tuin die gekapt moest worden. Dat brandt mooi met af en toe een flinke knal.quote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
¤ 60,- per m3 gestapeld beuken, gebracht tot aan de voordeur.
succes morgen Lea!quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laters all
Fijn om te horen dat het goed met je gaat.quote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi BQ![]()
Het gaat prima met mij, ben druk bezig met mijn nieuwe computer om alles te installeren en het .e.e.a. af te stemmen/regelen.
Mijn laptop begon wat vreemd gedrag te vertonen en aangezien er een zeer goede aanbieding was bij de Aldi ben ik voor die computer gegaan en heb hem sinds zaterdag
Ik zit nu wel weer met een grote kast maar had voordat ik de laptop aankocht ook een "gewone" desktop PC
En hoe gaat het verder met jou?
Dat was dan een flinke beuk denk ik. Knallen heb ik nog niet gehoord vanuit die kachel.quote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben vroeger thuis zeker 20 jaar gestookt van een beuk in onze tuin die gekapt moest worden. Dat brandt mooi met af en toe een flinke knal.
Ik durf niet meer te stoken in mijn uppie na die semi-schoorsteenbrand. Hout genoeg, maar toch.quote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben vroeger thuis zeker 20 jaar gestookt van een beuk in onze tuin die gekapt moest worden. Dat brandt mooi met af en toe een flinke knal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |