Je kunt ook gewoon hier de groeten doen, is heel primaquote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
echt als het wat wordt met die cam, ga ik er staan met stuk karton en doe de groetjes aan jullie
Sjesus ajb zegquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon hier de groeten doen, is heel prima
Nee Teun, "on cam" is veel leukerquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kom daar bijna iedere dag wel langs.quote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenen om natuurlijk 2 witte voetjes te halen, gratis en voor niks
dat is van verleden jaar Remlofquote:
Nou vind je het ergquote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Porca miseria, per favore, che cosa dici?
Nah, toe dan maar, op je blote voetjesquote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenen om natuurlijk 2 witte voetjes te halen, gratis en voor niks
dan ga jij nu ook verplicht lopen zwaaien, en als ik zie dat je ons overslaat hang ik een spandoek neer.quote:Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom daar bijna iedere dag wel langs.
wat staat er dan allemaal Ruud??? snap niks van itliaans hequote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ikke niet, was een vertaaloefening
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan ga jij nu ook verplicht lopen zwaaien, en als ik zie dat je ons overslaat hang ik een spandoek neer.
*** Let op Schrutz*** die loopt stug door en ziet niet in dat sommige FOKKERS achter hun pc al dagen op hem zitten te wachten, en wat je ook zal krijgen, nodigt Annie je verplicht uit in Volendam dat je 40 keer de dijk op en neer moet huppelen. straffen zal ze je.
hahahaquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.
(Vergat de quote, solly)quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ikke niet, was een vertaaloefening
Hahahahaquote:
Een vrije vertaling van wat Soury zeiquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat staat er dan allemaal Ruud??? snap niks van itliaans he
Trusten Heksjequote:Op maandag 29 november 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
maar mensen nog veel plezier hier met elkaar en voor straks slaap lekker.
Met je mond op het toetsenbord?quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
d b komt vanddddd````````g``````````````````
![]()
``
lmond `op `mn `kybod `![]()
Whut?quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
![]()
``
ga je niet menen, rijd er geen trein? Gister zeiden ze nog op Journaal de avondspits heeft problemen maar de NS nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Arm Pietje, hij moet op de fiets, geen treinverkeer van en naar Gouda
Drink dan ook je ranja met een rietje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
![]()
``
een Hammond op mn toetsenbord, bedoel je dat Mootie, goedemorgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
![]()
``
Ja, dat staat er!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
De baby komt vandaag
Limonade op mijn keyboard.
Of een Helmonder.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.
Spannend!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:44 schreef remlof het volgende:
Goeiethuiswerkmorgen.
Werd straks gebeld, collega's blijven thuis, dus ik ook. Lekker coden in m'n badjas dus
Hier een heel klein beetje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het hier nog steeds sneeuwt
Ze hadden een fout gemaakt bij Nespresso, de koffiehoeren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
En nu moet ik echt die kutklus doen die ik steeds uitstel.
Hopelijk ben ik er dan helemaal vanaf.
Goffer. En niks extra's om het leed te verzachten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:34 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden een fout gemaakt bij Nespresso, de koffiehoeren.
Nu krijgen we pas over twee dagen nieuwe cups.
Dat zal wel morgen zijn, gok ik. Vaak wordt het de volgende dag wel bezorgd. Dat doen die hoeren wel aardig, mits er geen fouten worden gemaakt. Hoeren zijn ook maar mensen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hadden een fout gemaakt bij Nespresso, de koffiehoeren.
Nu krijgen we pas over twee dagen nieuwe cups.
Nee niks, zelfs geen John Malkovich voor de deur.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goffer. En niks extra's om het leed te verzachten?
Hoe had je besteld dan en heb je ook Caramel besteld?
Ik pak nog even een bakkie terwijl ik op je antwoorden wacht!
De fout zat in de club promo website, ze waren er zeker van dat die gegevens naar de Nederlandse site gestuurd zouden worden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zal wel morgen zijn, gok ik. Vaak wordt het de volgende dag wel bezorgd. Dat doen die hoeren wel aardig, mits er geen fouten worden gemaakt. Hoeren zijn ook maar mensen.
Je weet toch! Hij is de expert! En zo niet, dan mag ie er niks over zeggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:40 schreef Dementor het volgende:
Nespresso met Senseo vergelijken, hooguit het systeem is ongeveer hetzelfde maar de smaak is totaal anders.
Oja dat is waar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet toch! Hij is de expert! En zo niet, dan mag ie er niks over zeggen.
Saai hoor, zo'n expertforum.
Ik zou ook wel iedere dag uitgebreid willen ontbijten maar niet iedereen heeft daar tijd voor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nespresso is een misluke espressomachine. Leuk, goedkoop en snel, maar een slapaftreksel van een echte espressomachine.
Senseo is een mislukte koffiezetten, leuk en snel maar een slap aftreksel van verse boontjes en een koffiezetter.
Ik vind koffie van verse boontjes net gemalen (of het gemalen product bewaard in het vriesvak) gewoon lekkerder!
Mijn beste vriend raakt zijn Nespresso amper nog aan en gaat helemaal voor de nescafé quick fixes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:45 schreef Gert het volgende:
Hier nog een expert, yo.
Toch al een keer of drie flink verbaasde blikken gehad, als mensen een uitstekend kopje koffie geserveerd kregen en vroegen wat het was.
[ afbeelding ]
Maar ja, hip is het niet natuurlijk. Daarom heb ik maar een iPhone gekocht.
Koop dan een echte espresso-apparaat. Dat smaakt beter. Ik ben sowieso niet van de espresso trouwens ik wil gewoon cafeïne in mijn koffie!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou ook wel iedere dag uitgebreid willen ontbijten maar niet iedereen heeft daar tijd voor.
Wij hebben dat spul op het werk in een machine zitten, ik moet daar een glas water bij drinken wil mijn maag niet gaan protesteren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend raakt zijn Nespresso amper nog aan en gaat helemaal voor de nescafé quick fixes.
Ik blijf bij Nessie,
O ja! Wou ik ook net gaan doen, want geen zin om óf alle radiatoren boven uit te zetten óf om de hele dag boven te stoken. Leve het milieu! En Kim Il!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
Nou, ik zet de gaskachel vast aan. Gezellig!![]()
Dat bedrag kan ik wel beter besteden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koop dan een echte espresso-apparaat. Dat smaakt beter. Ik ben sowieso niet van de espresso trouwens ik wil gewoon cafeïne in mijn koffie!
Want in espresso zit geen cafeïne?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Koop dan een echte espresso-apparaat. Dat smaakt beter. Ik ben sowieso niet van de espresso trouwens ik wil gewoon cafeïne in mijn koffie!
Je koopt boontjes gewoon per gewicht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:46 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het kunnen kiezen tussen smaken tot nu toe fijner dan altijd maar van dezelfde bonen uit de machine te moeten drinken.
Maar goed de expert weet het beter, allemaal aan de espressomachine.
Denk je dat ik dat niet weet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je koopt boontjes gewoon per gewicht.
Ik wil 100 gram zus en 200 gram zo en 125 gram van die en zulks. Het is geen Douwe Egberts
Gemiddeld meer dan in 'gewone' koffie, echter vanwege het verschil in het kopje bevat een 'gewoon' kopje koffie weer meer cafeïne. Als je 'gewone' kopjes koffie met espresso vult dan heb je weer meer cafeïne.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want in espresso zit geen cafeïne?
Alsof dat een mannentaak isquote:
Ook gewoon senseo?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat denk je...ik ben degene die de koffie zet
En een Nespressoquote:
Mn hoedjes zijn al ingepakt....ik heb 2 wollen mutsen dr uit gehoudenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
En twee hoedjes die ik terug ga sturen maar de oorwarmers hou ik wel.
OK! Jouw beste vriend... die is toch best híp hè!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend raakt zijn Nespresso amper nog aan en gaat helemaal voor de nescafé quick fixes.
Ik blijf bij Nessie,
In een espressokopje zit ook weer minder water ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gemiddeld meer dan in 'gewone' koffie, echter vanwege het verschil in het kopje bevat een 'gewoon' kopje koffie weer meer cafeïne. Als je 'gewone' kopjes koffie met espresso vult dan heb je weer meer cafeïne.
Ik "hout" in de gaskachel!quote:
Ik ga heus geen 2 soorten koffie zettenquote:
So hip I could shit on the floor!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een Nespresso
En capsules gevuld met cafeïne
En Facebook
En een iPhone
Heb je al een specials bestelling bij Nessie gedaan?
Ik vind schuim melk vies.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om melk op te schuimen.
Mijn beste vriend heeft hipheid uitgevonden en verkoopt het voor goud geld.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef Gert het volgende:
OK! Jouw beste vriend... die is toch best híp hè!
Ik had net mijn updates pop up aan de linkerkant zitten ipv de rechter.quote:
Ik heb een apparaat over. Srsly! Hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
ik zou ook best wel een nespresso willen, maar een mens moet soms onbereikbare dingen hebben om van te dromen
Nee die staat in het nwe huis, omdat je vader aan het klussen was....maar die heb ik ook gewoon senseo gegevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn koffiebonenmaler staat stof te verzamelen op mijn kamer. Volgens mij staat het koffiezetapparaat hier.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb een apparaat over. Srsly! Hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |