Je kunt ook gewoon hier de groeten doen, is heel primaquote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
echt als het wat wordt met die cam, ga ik er staan met stuk karton en doe de groetjes aan jullie
Sjesus ajb zegquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon hier de groeten doen, is heel prima
Nee Teun, "on cam" is veel leukerquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kom daar bijna iedere dag wel langs.quote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenen om natuurlijk 2 witte voetjes te halen, gratis en voor niks
dat is van verleden jaar Remlofquote:
Nou vind je het ergquote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Porca miseria, per favore, che cosa dici?
Nah, toe dan maar, op je blote voetjesquote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenen om natuurlijk 2 witte voetjes te halen, gratis en voor niks
dan ga jij nu ook verplicht lopen zwaaien, en als ik zie dat je ons overslaat hang ik een spandoek neer.quote:Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom daar bijna iedere dag wel langs.
wat staat er dan allemaal Ruud??? snap niks van itliaans hequote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ikke niet, was een vertaaloefening
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan ga jij nu ook verplicht lopen zwaaien, en als ik zie dat je ons overslaat hang ik een spandoek neer.
*** Let op Schrutz*** die loopt stug door en ziet niet in dat sommige FOKKERS achter hun pc al dagen op hem zitten te wachten, en wat je ook zal krijgen, nodigt Annie je verplicht uit in Volendam dat je 40 keer de dijk op en neer moet huppelen. straffen zal ze je.
hahahaquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.
(Vergat de quote, solly)quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ikke niet, was een vertaaloefening
Hahahahaquote:
Een vrije vertaling van wat Soury zeiquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat staat er dan allemaal Ruud??? snap niks van itliaans he
Trusten Heksjequote:Op maandag 29 november 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
maar mensen nog veel plezier hier met elkaar en voor straks slaap lekker.
Met je mond op het toetsenbord?quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
d b komt vanddddd````````g``````````````````
![]()
``
lmond `op `mn `kybod `![]()
Whut?quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
![]()
``
ga je niet menen, rijd er geen trein? Gister zeiden ze nog op Journaal de avondspits heeft problemen maar de NS nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Arm Pietje, hij moet op de fiets, geen treinverkeer van en naar Gouda
Drink dan ook je ranja met een rietje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
![]()
``
een Hammond op mn toetsenbord, bedoel je dat Mootie, goedemorgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:13 schreef mootie het volgende:
![]()
``
Ja, dat staat er!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
De baby komt vandaag
Limonade op mijn keyboard.
Of een Helmonder.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.
Spannend!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:44 schreef remlof het volgende:
Goeiethuiswerkmorgen.
Werd straks gebeld, collega's blijven thuis, dus ik ook. Lekker coden in m'n badjas dus
Hier een heel klein beetje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het hier nog steeds sneeuwt
Ze hadden een fout gemaakt bij Nespresso, de koffiehoeren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
En nu moet ik echt die kutklus doen die ik steeds uitstel.
Hopelijk ben ik er dan helemaal vanaf.
Goffer. En niks extra's om het leed te verzachten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:34 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden een fout gemaakt bij Nespresso, de koffiehoeren.
Nu krijgen we pas over twee dagen nieuwe cups.
Dat zal wel morgen zijn, gok ik. Vaak wordt het de volgende dag wel bezorgd. Dat doen die hoeren wel aardig, mits er geen fouten worden gemaakt. Hoeren zijn ook maar mensen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hadden een fout gemaakt bij Nespresso, de koffiehoeren.
Nu krijgen we pas over twee dagen nieuwe cups.
Nee niks, zelfs geen John Malkovich voor de deur.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goffer. En niks extra's om het leed te verzachten?
Hoe had je besteld dan en heb je ook Caramel besteld?
Ik pak nog even een bakkie terwijl ik op je antwoorden wacht!
De fout zat in de club promo website, ze waren er zeker van dat die gegevens naar de Nederlandse site gestuurd zouden worden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zal wel morgen zijn, gok ik. Vaak wordt het de volgende dag wel bezorgd. Dat doen die hoeren wel aardig, mits er geen fouten worden gemaakt. Hoeren zijn ook maar mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |