Als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat je ambtenaar was.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, morgen. Heb ik ook weer wat te doen op kantoor
Vertaling??quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef remlof het volgende:
Broeders strijdt niet meer voor and'rer twisten
Breekt de rijen hier is uw kamp
Ach, waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op maandag 29 november 2010 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat je ambtenaar was.
Ik heb ook geen kerstbonusquote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, waar je mee omgaat word je mee besmetDeze periode is echter een soort komkommertijd in het klein. Geen drukke tijden voor een verslaggever. Binnenkort ook weer kerstreces, zucht.
En dan hebben ze potdomme ook nog eens onze kersbonus afgepakt dit jaar.
Na het googlen wie herken je hier?quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef remlof het volgende:
Broeders strijdt niet meer voor and'rer twisten
Breekt de rijen hier is uw kamp
Ach kreeg al jaren niet eens meer een kerstpakket.. Was niet milieubewust..quote:
Wel een kerstpakket. Die krijgen we namelijk ook nietquote:
Uhhh? En ben toch bijna (?) oud genoeg??quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het googlen wie herken je hier?
[ afbeelding ]
Bruto jaar inkomen van 50k zekerquote:
Rechtsonder Lilianne Ploumen?quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het googlen wie herken je hier?
[ afbeelding ]
Geen 13e maand, geen kerstpakket én al 6 jaar geen vakantiequote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een kerstpakket. Die krijgen we namelijk ook niet
In welke streek zit je dan? Precies hoeft niet ivm privacy enz.quote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, waar je mee omgaat word je mee besmetDeze periode is echter een soort komkommertijd in het klein. Geen drukke tijden voor een verslaggever. Binnenkort ook weer kerstreces, zucht.
En dan hebben ze potdomme ook nog eens onze kersbonus afgepakt dit jaar.
Nah, i wish. Nog geen 40kquote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bruto jaar inkomen van 50k zeker
Weet je dat nu nog niet??quote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In welke streek zit je dan? Precies hoeft niet ivm privacy enz.
Ik ook nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een kerstpakket. Die krijgen we namelijk ook niet
Meneer (overleden) provo dan ergens??quote:
dan is Remlof een VVD'er geweestquote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bruto jaar inkomen van 50k zeker
Laten we het houden op de Veluwequote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In welke streek zit je dan? Precies hoeft niet ivm privacy enz.
Das toch zo'n 26-30k netto. Waar laat je dat allemaal?quote:
Php weet het wél.. Als IK het weet, weet hij het ook toch??quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we het houden op de Veluwe
Goh? hypotheer/huur, gas/water/licht/boodschappen etc???quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Das toch zo'n 26-30k netto. Waar laat je dat allemaal?
Nice, maar daar is het toch tyfys gereformeerd?quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we het houden op de Veluwe
Het gaat bijna allemaal op. En dan doe ik niet eens gekke dingen, behalve roken.quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Das toch zo'n 26-30k netto. Waar laat je dat allemaal?
Zou wel terecht zijn! Ik zal hem mijn adres PM'en.quote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook niet
Kan Remlof niet een kerstpakketje voor ons regelen met zijn kerstbonus en 13e maand?
zucht, Remlof zegt z uinig te leven.quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goh? hypotheer/huur, gas/water/licht/boodschappen etc???
VERDONK!quote:
Dik huis ofzo?quote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat bijna allemaal op. En dan doe ik niet eens gekke dingen, behalve roken.
Ik wil ook...quote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn! Ik zal hem mijn adres PM'en.
Maar ik mag stiekem ook niet klagen. Dit jaar wel winstuitkering ontvangen (7 procent van je bruto-jaarinkomen)
Jij hebt geen idee van de kosten van levensonderhoud. Sorry, maar het is zo...quote:
Wat krijg ik?quote:
Verdorie, zag het gewoon wat later... (je hint bedoel ik)quote:
Verschilt per plaats. In mijn woonplaats valt het wel mee. Maar ter illustratie: als verslaggever sta ik op goede voet met een SGP-politicus. Die eikel belde zelfs vanavond nog. In mn vrije tijdquote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nice, maar daar is het toch tyfys gereformeerd?
Mens tering hee, natuurlijk weet ik dat wel. Ik krijg ook wel economie hoor. Maar globaal gerekend kost dat geen 25K.quote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee van de kosten van levensonderhoud. Sorry, maar het is zo...
Gewoon terugbellen op zondagquote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschilt per plaats. In mijn woonplaats valt het wel mee. Maar ter illustratie: als verslaggever sta ik op goede voet met een SGP-politicus. Die eikel belde zelfs vanavond nog. In mn vrije tijd
Ik wil ook die huur... JALOERS!!!quote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nope, ¤375 huur in de maand, exclusief.
Onze netto hypotheek is minderquote:Op maandag 29 november 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil ook die huur... JALOERS!!!
Ja, is niet slecht voor Arnhem Centrum, maar ik heb er dan ook 7 jaar voor op een wachtlijst gestaanquote:Op maandag 29 november 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil ook die huur... JALOERS!!!
Mazzelaar. Ik betaal 620 kale huur per maandquote:Op maandag 29 november 2010 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, is niet slecht voor Arnhem Centrum, maar ik heb er dan ook 7 jaar voor op een wachtlijst gestaan
Vind hij geen probleem. Is een bijzonder moderne SGP'er. Ook geen idee wat hij bij die partij doet.quote:
Ga jij ne eerst maar op jezelf wonen (alleen) en dan praten we verder..quote:Op maandag 29 november 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mens tering hee, natuurlijk weet ik dat wel. Ik krijg ook wel economie hoor. Maar globaal gerekend kost dat geen 25K.
Neequote:Op maandag 29 november 2010 22:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Deadliest catch discovery
Edit hij is dood
Wie?quote:Op maandag 29 november 2010 22:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Deadliest catch discovery
Edit hij is dood
"Deadliest catch" op Discovery (toch?)quote:
In- of exclusief parkeerplaats?quote:Op maandag 29 november 2010 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik betaal 620 kale huur per maand
Is dat programma dood?quote:Op maandag 29 november 2010 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Deadliest catch" op Discovery (toch?)
Wil je eindelijk eens opduvelen met je zijdelingse commentaar telkens? Ik word er gek van. Als ik post dat de meeste ferrari's rood zijn dan kom jij mij verbeteren om te zeggen dat er ook gelen tussen zitten. Dan nuanceer ik niet goed zeg jij dan. Mens, ga koken ofzoquote:Op maandag 29 november 2010 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga jij ne eerst maar op jezelf wonen (alleen) en dan praten we verder..
Phil zei hij toch?? (niet dat ik ooit kijk, maar volgens mij heeft het iets met visserij op krabben ofzo te maken)quote:
Ik ga maar eens een taart bestellen dacht ik zo.quote:Op maandag 29 november 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je eindelijk eens opduvelen met je zijdelingse commentaar telkens? Ik word er gek van. Als ik post dat de meeste ferrari's rood zijn dan kom jij mij verbeteren om te zeggen dat er ook gelen tussen zitten. Dan nuanceer ik niet goed zeg jij dan. Mens, ga koken ofzo
Ja echt mannen, bikkels.quote:Op maandag 29 november 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Phil zei hij toch?? (niet dat ik ooit kijk, maar volgens mij heeft het iets met visserij op krabben ofzo te maken)
Een klasgenoot van mij komt ook uit een SGP bolwerk, maar die moet voor 24:00 thuis zijn van het stappen omdat het daarna zondag is.quote:Op maandag 29 november 2010 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind hij geen probleem. Is een bijzonder moderne SGP'er. Ook geen idee wat hij bij die partij doet.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een taart bestellen dacht ik zo.
Nou moet je echt ophouden php..quote:Op maandag 29 november 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je eindelijk eens opduvelen met je zijdelingse commentaar telkens? Ik word er gek van. Als ik post dat de meeste ferrari's rood zijn dan kom jij mij verbeteren om te zeggen dat er ook gelen tussen zitten. Dan nuanceer ik niet goed zeg jij dan. Mens, ga koken ofzo
Exclusief. Maar wel twee balkonnetjes in middenin het prachtige, middeleeuwse centrum van Harderwijk. Woon praktisch naast een 700 jaar oude kerk.quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In- of exclusief parkeerplaats?
Ik zou dus nooit in een stad of centrum van een dorp kunnen wonen. Respect met die drukte.quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exclusief. Maar wel twee balkonnetjes in middenin het prachtige, middeleeuwse centrum van Harderwijk. Woon praktisch naast een 700 jaar oude kerk.
Betaal je voor je parkeerplaats of is het gratis?quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exclusief. Maar wel twee balkonnetjes in middenin het prachtige, middeleeuwse centrum van Harderwijk. Woon praktisch naast een 700 jaar oude kerk.
Je hebt hem wel aan het googlen gekeregenquote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef TomLievense het volgende:
Het was zo gezellig de laatste tijd... komt ene mlg.. en plots is de sfeer verpest.
Ja, dat gelul heb ik regelmatig gehoord in de gemeenteraad.quote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij komt ook uit een SGP bolwerk, maar die moet voor 24:00 thuis zijn van het stappen omdat het daarna zondag is.
Idd, alhoewel waar ik woon nog wel te doen is.quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit in een stad of centrum van een dorp kunnen wonen. Respect met die drukte.
Rotterdam?quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betaal je voor je parkeerplaats of is het gratis?
Indien het laatste: dan betaal je meer dan ik... En ik woon ook midden in het centrum (van een iets grotere plaats..)
Ze houden er hele rare ideeën op na ja. Maar het zijn prima mensen naar mijn idee.quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat gelul heb ik regelmatig gehoord in de gemeenteraad.
Klaar nu, telkens dat gezemel van je dat ik ergens geen idee van heb. Jezus christus.quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou moet je echt ophouden php..
Als je ergens geen idee van hebt, heb je er geen idee van.. PUNT.
HEERLIJK: OV en snelwegen bij de hand.. Winkels op zondag open, uitgaansgelegenheden onm de hoek...quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit in een stad of centrum van een dorp kunnen wonen. Respect met die drukte.
Juistquote:Op maandag 29 november 2010 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HEERLIJK: OV en snelwegen bij de hand.. Winkels op zondag open, uitgaansgelegenheden onm de hoek...
Vreselijk.quote:
Het dorp waar ik woon hebben bijna niks een kerk,een friettent en twee kroegen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Idd, alhoewel waar ik woon nog wel te doen is.
Heerlijk man. Van mn voordeur naar mn stamkroeg is een minuut lopen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Alkmaar?quote:
Heb je er wél een idee van wat het kost om (alleen) op jezelf te wonen dan????quote:Op maandag 29 november 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klaar nu, telkens dat gezemel van je dat ik ergens geen idee van heb. Jezus christus.
Moet betalen. Maar ben ouders wonen een paar blokken verderop en daar kan ik gratis parkeren (bezoekerskaart). Dus doe ik dat.quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betaal je voor je parkeerplaats of is het gratis?
Indien het laatste: dan betaal je meer dan ik... En ik woon ook midden in het centrum (van een iets grotere plaats..)
Dat is juist niet goed als je drie keer in de week blauw bent.quote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk man. Van mn voordeur naar mn stamkroeg is een minuut lopen.
Doe is niet zo geheimzinnig.quote:
Ach, op zich kan ik ze wel hebben. Heb inderdaad opmerkelijk ideeen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze houden er hele rare ideeën op na ja. Maar het zijn prima mensen naar mijn idee.
Snelweg zijn zo op ( A2) ovquote:Op maandag 29 november 2010 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HEERLIJK: OV en snelwegen bij de hand.. Winkels op zondag open, uitgaansgelegenheden onm de hoek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Winkels hebben we niet.
Handig! Ok, dan betaal ik meer (logisch ook)..quote:Op maandag 29 november 2010 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet betalen. Maar ben ouders wonen een paar blokken verderop en daar kan ik gratis parkeren (bezoekerskaart). Dus doe ik dat.
Ja als je niet tegen multiculturalisme kan moet je niet in het centrum van een stad gaan wonen inderdaadquote:
Wil het je best pm-en.. Als je het verder voor je houdt.. Ben niet zo van de "iedereen mag ALLES van me weten"quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Doe is niet zo geheimzinnig.
Toen ik er net woonde, zat ik de hele week in de kroeg. En als ik vakantie heb ook, uiteraard. Maar nu kan ik mezelf wel in bedwang houdenquote:Op maandag 29 november 2010 23:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat is juist niet goed als je drie keer in de week blauw bent.
Haha de enig allochtonen hier zijn een bn'er en ik. (vader uit Hongarije).quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja als je niet tegen multiculturalisme kan moet je niet in het centrum van een stad gaan wonen inderdaad
Dat is geen stad danquote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Haha de enig allochtonen zijn een bn'er en ik.
Klinkt als Balkbrugquote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Het dorp waar ik woon hebben bijna niks een kerk,een friettent en twee kroegen.
ooh ja en een voetbalclub en twee maneges en een tennisclub. En het Gilde
Eigenlijk interesseerd het me geen drol.quote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil het je best pm-en.. Als je het verder voor je houdt.. Ben niet zo van de "iedereen mag ALLES van me weten"
Uhh.. Wellicht had hij het niet tegen jou?? Zei zij voorzichtig??quote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Haha de enig allochtonen hier zijn een bn'er en ik. (vader uit Hongarije).
Ligt eraan hoe je wilt wonen, waar, hoeveel alles.quote:Op maandag 29 november 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je er wél een idee van wat het kost om (alleen) op jezelf te wonen dan????
Mooi! Kappen met vissen danquote:Op maandag 29 november 2010 23:13 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseerd het me geen drol.
oeps inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh.. Wellicht had hij het niet tegen jou?? Zei zij voorzichtig??
Ik ben echt niet bang voor 3 negers en 2 Marokkanen. Maar ik houd wel van knusse pittoreske dorpjes.quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja als je niet tegen multiculturalisme kan moet je niet in het centrum van een stad gaan wonen inderdaad
Je hoeft echt niet alles als een persoonlijke aanval te zien hoor.. Je hebt er gewoon (nog) geen idee van.. Da's verder prima..quote:Op maandag 29 november 2010 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je wilt wonen, waar, hoeveel alles.
sssshhhtquote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet alles als een persoonlijke aanval te zien hoor.. Je hebt er gewoon (nog) geen idee van.. Da's verder prima..
Maar doe dan gewoon niet alsof je het wél weet.. Da's alles..
Dat is nog kleiner. Even voor de duidelijkheid, ik woon niet in Balkbrug hoorquote:
Ook de schurft aan inderdaad.quote:
Ok dan weet ik het niet, ook prima.quote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet alles als een persoonlijke aanval te zien hoor.. Je hebt er gewoon (nog) geen idee van.. Da's verder prima..
Maar doe dan gewoon niet alsof je het wél weet.. Da's alles..
Zucht...quote:
Waar woon jij eigenlijk?quote:
Gemeente Hardenberg.quote:
Als het even kan blijf ik er altijd zo ver mogelijk uit de buurt, of rij ik er zo hard mogelijk doorheen. Ik ben half-Scandinavier, ik kan echt he-le-maal niets met die zogeheten Brabantste 'gezelligheid'.quote:
Ok, komt me bekend voor.. Denk dat je dat al eens veterld hebt..quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, komt me bekend voor.. Denk dat je dat al eens veterld hebt..
Anyway: Thanks!!
Klopt, maar daarom woon ik er nog wel. En die gemeente is trouwens weer opgedeeld in een aantal plaatsenquote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt noch in Gelderland, noch in Brabant
De normale iddquote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn de lekkerste? De normale red of bestaan er nog betere marlboro's?
Het is niet mijn merk, maar die groene zou ik sowieso meteen weggooienquote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn de lekkerste? De normale red of bestaan er nog betere marlboro's?
Wat houden die groene en blauwe in dan?quote:
Groen is menthol..quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat houden die groene en blauwe in dan?
Hmmz, zijn dat de zgn light varianten? En bestaan er ook marlboro's die wel boven de 0,8 nicotine komen?quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet mijn merk, maar die groene zou ik sowieso meteen weggooien
Groen is menthol, blauw heb ik nooit gezien, heb ik ook geen idee van.quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat houden die groene en blauwe in dan?
Je kunt altijd nog voor Gauloise of Gitane zónder filter gaanquote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, zijn dat de zgn light varianten? En bestaan er ook marlboro's die wel boven de 0,8 nicotine komen?
Zonder filter is slechtquote:Op maandag 29 november 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog voor Gauloise of Gitane zónder filter gaan
Dit icoontjequote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Remlof, hoe doe je die "direct message"-dinges?? Of is dat alleen voor abonnees/mods/admins ed??
Ik ben héél benieuwd naar de financiers van de PVV.quote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)giften-partijen.html
Moet je er wel een meerderheid voor krijgen, daarbij zullen er wel andere manieren zijn om de pvv gefinancierd te krijgen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben héél benieuwd naar de financiers van de PVV.
Dat op zich zal al voor een volgende rel zorgen
Brrrrquote:Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland mag weer misschien meedoen met de G20!
Er is een kamermeerderheid voor, heb ik begrepen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je er wel een meerderheid voor krijgen, daarbij zullen er wel andere manieren zijn om de pvv gefinancierd te krijgen.
Hmm, vraag me af als het zinvol is om als overheid zijnde een kat en muis spel te gaan spelen met haar eigen democratie.quote:Op maandag 29 november 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is een kamermeerderheid voor, heb ik begrepen.
Barca - Real?quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zolcon het volgende:
Nu ben ik er nog even. Heb ik iets speciaals gemist?
Nee, behalve dan dat ik wegga.quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zolcon het volgende:
Jij bent ook altijd laat..quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zolcon het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat ik wegga.
Tjuus allemaal.
In bijna alle andere westerse democratieën is die openheid al bij wet geregeld, lijkt mij dat het tijd wordt dat Nederland dat ook eens regelt.quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, vraag me af als het zinvol is om als overheid zijnde een kat en muis spel te gaan spelen met haar eigen democratie.
kut... nu baal ik echt. een huilende Christilama ronaldo wil ik altijd zienquote:Op maandag 29 november 2010 23:47 schreef Arglist het volgende:
schande dat je het niet gezien hebt
[ afbeelding ]
Dat krijg je er van als je je benen scheert he
Maak je geen zorgen over hem, thuis wacht zijn roze vibrerende ladyshave 'm wel op.quote:Op maandag 29 november 2010 23:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
kut... nu baal ik echt. een huilende Christilama ronaldo wil ik altijd zien
rechten....quote:
wanneer wordt die gast eens weggeflikkerd uit de voetbal wereld. prima dat hij wel kan voetbalen, maar zo'n ventje moet je niet in je team willen hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 23:50 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen over hem, thuis wacht zijn roze vibrerende ladyshave 'm wel op.
Politicologiequote:
Nee politicologie is voor mensen die eerst: journalistiek, europese studies dedenquote:Op maandag 29 november 2010 23:51 schreef Arglist het volgende:
[..]
Politicologie
Dat doen toch al die mensen die eerst bij rechten falen?
Oja kan ook inderdaad. Vele wegen leiden tot politicologie uiteindelijk. Soms beginnen ze daar ook en dan gaan ze naar bestuurskunde en dergelijken.quote:Op maandag 29 november 2010 23:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee politicologie is voor mensen die eerst: journalistiek, europese studies deden
ja klopt. het is een brede studie vanuit waar je vele richtingen/masters kunt kiezen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
Oja kan ook inderdaad. Vele wegen leiden tot politicologie uiteindelijk. Soms beginnen ze daar ook en dan gaan ze naar bestuurskunde en dergelijken.
Bij WAT??quote:Op maandag 29 november 2010 23:54 schreef Zolcon het volgende:
Mensen die faalen bij rechten die gaan zich aanmelden bij een willekeurige studie (zonder die te doen) om nog wel bij ASC/AVSV te mogen
Kies Corps
Journalistiek is voor winnaars.quote:Op maandag 29 november 2010 23:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee politicologie is voor mensen die eerst: journalistiek, europese studies deden
Rechten ook...quote:Op maandag 29 november 2010 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Journalistiek is voor winnaars.
Vooral rechtsfilosofie, rechtssociologie en staatkundige inrichting.quote:
Tsja ik was ook liever voetballer dan een gare, onderbetaalde, studerende onderzoekerquote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef betyar het volgende:
Timmerman is voor winnaars en echte mannen
quote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef betyar het volgende:
Timmerman is voor winnaars en echte mannen
dat onderbetaalde klopt wel bij mij.quote:Op maandag 29 november 2010 23:58 schreef Arglist het volgende:
[..]
Tsja ik was ook liever voetballer dan een gare, onderbetaalde, studerende onderzoeker
Anders ik wel: wat een overbetaalde ...quote:Op maandag 29 november 2010 23:58 schreef Arglist het volgende:
[..]
Tsja ik was ook liever voetballer dan een gare, onderbetaalde, studerende onderzoeker
Vandaar ook Betyar...quote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vagebond zijn is voor echte mannen en winnaars.
Bohemienquote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Verder is Cohen ook wel een winnaar. De enige man van wie je ook denkt dat hij wel te vertrouwen is.quote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
ha eens.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:01 schreef Arglist het volgende:
[..]
Verder is Cohen ook wel een winnaar. De enige man van wie je ook denkt dat hij wel te vertrouwen is.
'onbesproken gedrag' hoor je de laatste tijd toch vaker, valt me op...quote:Dit verhaal kan het ministerie niet bevestigen. ''Wij verwachten uiteraard dat mensen die voor ambassades werken van onbesproken gedrag zijn, meldt een woordvoerder van het ministerie.
Want?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:05 schreef betyar het volgende:
ik ga wel, ben weer opgewarmd en kan nu tegen het vrouwke gaan liggen... Trouwens Whiskers ben jij vrijgezel of vrijgezellig.
Als 1 vd weinige vrouwen die kennelijk in politiek geïnteresseerd is??quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon intresse elke avond op fok zo alleen tussen die mannen
Ja maar ik ga naar mijn nestje, morgen weer 06.00quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ah, nog 1 persoon aawezig iig.. Pfff...
Truste!quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja maar ik ga naar mijn nestje, morgen weer 06.00
Geen idee, zal wel niet, want niets erover gelezen op het forum maar toch effe checken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aha, Remlof is er ook nog..
Iets interessants bij P&W dan??
Wierp het vruchten af?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:43 schreef Zolcon het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)+tegen+bezuinigingen
het ging de demonstranten om de invulling van de bezuinigingen aan de faculteiten. Niet per sé over de bezuinigingen in het algemeen
Nee Voorzitter RvB wou niks zeggen (liet hij weten aan de voorzitter van de ASVA) omdat hij niet ingelezen was in de kwestie... Dus meneer houdt zich er niet mee bezig en moet volgende week (8 december) een beslissing nemen over de begroting. Een groot deel van de docenten moet eruit waardoor wij geen onderwijs meer kunnen volgen. Ondersteunende werkgroepen vervallen dan.quote:
Haha, dit kan toch niet waar zijn, meestal wordt studenten het verweten dat ze 'te laat' beginnen. Waarom moeten er trouwens docenten uit? Vanwege kwalitatieve redenen of pure bezuinigingen? Als je al bij personeelsontslagen komt dan ben je al best ver op de trap van bezuinigingen....... wat nogal zorgwekkend is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee Voorzitter RvB wou niks zeggen (liet hij weten aan de voorzitter van de ASVA) omdat hij niet ingelezen was in de kwestie... Dus meneer houdt zich er niet mee bezig en moet volgende week (8 december) een beslissing nemen over de begroting. Een groot deel van de docenten moet eruit waardoor wij geen onderwijs meer kunnen volgen. Ondersteunende werkgroepen vervallen dan.
En terecht natuurlijkquote:Maar er werd wel toegezegd dat er studenten (studievereniging en studentenraad) in gesprek mochten met de RvB. En anders staan we er volgende week weer. En dan ook niet alleen vanuit politicologie maar vanuit de hele faculteit.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:02 schreef Arglist het volgende:
[..]
Haha, dit kan toch niet waar zijn. Waarom moeten er docenten uit? Vanwege kwalitatieve redenen of pure bezuinigingen? Als je al bij docenten ontslagen komt dan ben je al best ver op de trap van bezuinigingen....... wat nogal zorgwekkend is.
[..]
En terecht natuurlijk
* zeker bij politicologie is het in groepen bespreken van de stof erg van belang. De studie zal veel minder waard zijn als we geen gebruik meer kunnen maken van de werkgroepen. Vandaar de vergelijking met een cursus van de LOI (niet neerbuigend, maar een full-time studie is iets anders)quote:Tekort FMG blijkt 2.9 miljoen te zijn
Geplaatst op november 24, 2010 door sosamsterdam
Al eerder berichtten wij over het tekort aan geld op de Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen op de UvA. Volgens de informatie die ons toen ter beschikking stond bedroeg dit tekort één miljoen. Later is ons echter ter ore gekomen dat dit geen één, maar 2.9 miljoen bedraagt . Zoals het er nu naar uitziet zullen studenten en docenten hiervan de rekening gepresenteerd krijgen. Dit terwijl het College van Bestuur vasthoudt aan een prestigeproject ter waarde van 150 miljoen. Ook verbiedt zij de faculteit de reserve van zes miljoen die zij achter de hand heeft, aan te slaan.
De gevolgen van de bezuinigingen om dit tekort op te lossen zullen al volgend semester voelbaar worden. Tijdelijke contracten worden afgekapt, en de overgebleven leerkrachten zullen meer moeten gaan werken. Zo zal de tijd die aan onderwijstijd wordt besteed door promovendi van 10 naar 15% worden verhoogd (de rest gaat naar onderzoek)., Dit zal neerkomen op een toename van de werkdruk van 460 naar 690 uur. Schokkend is dat het niet duidelijk is of hier een hogere beloning tegenover staat. Het heeft er alle schijn van, dat zij meer zullen meer moeten werken, voor hetzelfde geld.
Voor studenten valt te verwachten valt dat het aantal werkgroepen drastisch zal inkrimpen, wat de kwaliteit van ons onderwijs natuurlijk niet ten goede zal komen. De werkgroepen kunnen gezien worden als de kern van onze studies. Daar komen we immers samen om de stof te bespreken en te bediscussieren.* Precies die onafhankelijke, kritische geest die de universiteit pretendeert te kweken zal ondermijnd worden wanneer de dagelijkse onderwijspraktijk meer en meer beperkt wordt tot met grote aantallen in een collegezaal te zitten, te luisteren.
Tegelijkertijd bijt het College van Bestuur, waarvan de leden trouwens ruim boven de balkenendenorm verdienen, zich vast in het plan om het roeterseilandcomplex enorm uit te breiden. Deze operatie zou 150 miljoen gaan kosten. Het CvB kiest hiermee voor een prestigeproject, ten koste van ons onderwijs. Gekozen wordt voor gebouwen, in plaats van docenten. Sowiezo is het maar de vraag wat er nou gewonnen is aan de verplaatsing van onder andere de FMG naar roeterseiland.
Het tekort van 2.9 miljoen hangt samen met de manier waarop de overheid het onderwijs financiert. De universiteit krijgt pas geld voor de studenten die zij onderwijs verschaft wanneer zij een diploma behalen, dus pas nadat de student van de voorzieningen aan de universiteit gebruik heeft gemaakt. Wanneer het aantal studenten dan toeneemt, moet er met het geld verkregen in een situatie waarin er een kleiner aantal studenten afstudeerde dezelfde stof doorheen gejaagd worden. Bij een doelstelling van opeenvolgende regeringen om het aantal mensen dat een universitaire opleiding afsluit te doen toenemen, komt dit neer op een in het financieringssysteem ingebouwde dwang tot continue bezuinigingen en daarmee de aantasting van de kwaliteit van ons onderwijs.
Daarnaast zijn er nog een aantal andere dingen aan de hand, waarover het moeilijk is om precieze informatie te krijgen. Vast staat dat het zogeheten matching-systeem tot hogere uitgaven dan verwacht heeft geleid. Onder dit systeem moet de universiteit geld bijleggen als een student geld kan lospeuteren van de overheid voor onderzoek. Daar zijn ze aan onze faculteit blijkbaar heel goed in geweest, en nu worden we gestraft voor het succes van onze medestudenten. Bovendien is er door het CvB een nieuw rekenmodel ingevoerd die ervoor zorgt dat de begroting van FMG nog slechter uitvalt.
Vreselijk. Heb ook vanochtend zeer verstandig mijn fiets, waarvan de remmen het niet naar behoren doen, laten staan en maar voor het OV gekozen. Gelukkig staat mijn bushalte zowat voor de deur en ook voor het faculteitsgebouwquote:
had les in een oude kerk, dus van verwarming was niet echt spraken. Erg koud...quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:16 schreef Arglist het volgende:
[..]
Vreselijk. Heb ook vanochtend zeer verstandig mijn fiets, waarvan de remmen het niet naar behoren doen, laten staan en maar voor het OV gekozen. Gelukkig staat mijn bushalte zowat voor de deur en ook voor het faculteitsgebouw
Ik vond het wel meevallen (uit de wind).. Maar dan staat jullie (en mij) morgen nog iets te wachten als ik de berichten mag gelovenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:37 schreef Zolcon het volgende:
ja het voelde echt als syberië vandaag
wordt het kouder?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen (uit de wind).. Maar dan staat jullie (en mij) morgen nog iets te wachten als ik de berichten mag geloven
Nee, maar de wind wel (en harder).. Zou morgen een gevoelstemperatuur van -15 zijn.. Brrr..quote:
Ik rook binnen, dus dat maakt niet zo veel uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
Met dit weer rook je tenminste niet zoveel meer
Op school hebben we die mogelijk helaas nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik rook binnen, dus dat maakt niet zo veel uit
Dat beetje kou, stel je niet aan man.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:37 schreef Zolcon het volgende:
ja het voelde echt als syberië vandaag
Mijn baas stelt het niet op prijs als ik de hele dag in het rookhok vertoef hoor..quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op school hebben we die mogelijk helaas nietBeter anders rook je de hele dag door
Wat doe je voor werk dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn baas stelt het niet op prijs als ik de hele dag in het rookhok vertoef hoor..
Hoezo? Ken jij bazen die dat wél op prijs stellen dan?quote:
Binnenroken? Ligt eraan wat voor bedrijf, waar ik werk mag dat wel, mjah dat is ook bepaald geen advocaten kantoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Ken jij bazen die dat wél op prijs stellen dan?
Ik zal je gerusstellen: ik werk niet op een advocatenkantoor.. En volgens mij hebben veel bedrijven/instellingen/overheid rookruimtes binnen (de een wat royaler, dan de ander) ..quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Binnenroken? Ligt eraan wat voor bedrijf, waar ik werk mag dat wel, mjah dat is ook bepaald geen advocaten kantoor(bijbaantje hoor)
Heb je vandaag last van achtervolgingswaanzin ofzo??quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Irriteer me steeds meer aan vriend Arglist, net weer ff uitgelult maar ben toch bang dat hij maar achter mij aan blijft lopen.
Okquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal je gerusstellen: ik werk niet op een advocatenkantoor.. En volgens mij hebben veel bedrijven/instellingen/overheid rookruimtes binnen (de een wat royaler, dan de ander) ..
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je vandaag last van achtervolgingswaanzin ofzo??
Oeps, ben je nu boos?? Het viel me alleen op dat je het "aan de stok" had met eriksd, en nu begin je weer over Arglist..quote:
jij krijgt ook iedereen boos hehquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeps, ben je nu boos?? Het viel me alleen op dat je het "aan de stok" had met eriksd, en nu begin je weer over Arglist..
Het is een talent...quote:
Nee, alleen jij doet zo geheimzinnig over je prive leven, als daar niets over kwijt wilt dan is dat prima maar dan moet je dat wel aangeven. Ik heb namelijk geen zin in van die cryptische-hint-achtige-posts. Verder no offense.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeps, ben je nu boos?? Het viel me alleen op dat je het "aan de stok" had met eriksd, en nu begin je weer over Arglist..
Omdat jij nog geen topic over dat leuke debat hebt gemaakt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
Best een leuk debat nu in de Tweede Kamer over de begroting Immigratie en Asiel. Waarom is er geen apart topic over?
Inderdaad zoveel mensen zijn er niet die live-debatten volgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat jij nog geen topic over dat leuke debat hebt gemaakt?
Ik kijk liever, maar vind het altijd leuk om later terug te lezen wat anderen er van vonden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat jij nog geen topic over dat leuke debat hebt gemaakt?
Volgens mij heb ik de SC wel eerder aangegeven dat ik wel voor enige anominiteit op het net ben (wil niet dat wat ik post ooit tegen me gebruikt kan worden), en dat ik ook daarom twijfelde over een meet (al lijkt me dat ook wel weer potentieel heel gezellig)..quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, alleen jij doet zo geheimzinnig over je prive leven, als daar niets over kwijt wilt dan is dat prima maar dan moet je dat wel aangeven. Ik heb namelijk geen zin in van die cryptische-hint-achtige-posts. Verder no offense.
En die Eriksd is nog wel te doen, alleen Arglist verkut elke discussie met z'n onwetendheid.
omdat jij het nu pas meldt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
Best een leuk debat nu in de Tweede Kamer over de begroting Immigratie en Asiel. Waarom is er geen apart topic over?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
Gelukkig wordt er op twitter wel over gepost: http://twitter.com/#!/search?q=%23Asieldebat
Ik ook, en ik vind het op zich ook wel leuk om debatten te kijken (maar dan wel het liefst de opzienbarende).. Vertel eens wat er nu speelt..quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk liever, maar vind het altijd leuk om later terug te lezen wat anderen er van vonden.
Check Debat over begroting Asiel & Immigratie met minister Leersquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik vind het op zich ook wel leuk om debatten te kijken (maar dan wel het liefst de opzienbarende).. Vertel eens wat er nu speelt..
Ja, al moet ik hem nageven dat ie het prima doet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:51 schreef Zolcon het volgende:
Bosma als voorzitter klinkt altijd zo eng
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
Ow, de antwoorden komen pas morgenvroeg
ja klopt, toch blijft het een eng mannetjequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, al moet ik hem nageven dat ie het prima doet.
Nee, hij is de tweede ondervoorzitter:quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
Wat doet Bosma daar?? Hij is toch de 4e voorzitter?
Als hij z'n abjecte mening geeft wel jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ja klopt, toch blijft het een eng mannetje
Verbeet en Van beek zijn er niet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij is de tweede ondervoorzitter:
• Willibrord van Beek (VVD), eerste ondervoorzitter;
• Martin Bosma (PVV), tweede ondervoorzitter;
• Jeroen Dijsselbloem (PvdA), derde ondervoorzitter.
Zie http://www.tweedekamer.nl(...)/ondervoorzitter.jsp
Dat valt wel mee, hij komt op mij wel intellectueel over.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Als hij z'n abjecte mening geeft wel ja
Kennelijk. Ik hoorde Verbeet wel op Radio 1, die zat ergens anders.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verbeet en Van beek zijn er niet?
Sommige mensen vinden Gijs Gans ook intellectueel overkomen.quote:Dat valt wel mee, hij komt op mij wel intellectueel over.
Blijkbaar was ons protest succesvol. Dacht dat het geen zin zou hebbenquote:UvA Afgelopen middag hebben enkele honderden politicologiestudenten op het Spui gedemonstreerd tegen de voorgenomen bezuinigingsmaatregelen bij de Faculteit Maatschappij- en Gedragswetenschappen. In de afgelopen weken was plotseling bekend geworden dat er bij de faculteit een begrotingstekort van 2,9 miljoen euro was ontstaan. Om dat tekort te ondervangen, zouden bij politicologie draconische maatregelen worden genomen, zoals het afschaffen van werkgroepen, het afstoten van een groot deel van de juniordocenten en het verhogen van de werkdruk op vaste staf. Zojuist is ons echter bekend geworden dat deze maatregelen voor het volgende semester van de baan zijn.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Blijkbaar was ons protest succesvol. Dacht dat het geen zin zou hebben
Maak je maar geen zorgen, niemand die Phpstyle voor een intellectueel zal aanzien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden Gijs Gans ook intellectueel overkomen.
Nee dat ben jij wel met die tequila in het SP programma. Echter heb ik nergens gepretendeerd dat ik intellectueel ben. Anders ga je dat eerst een bewijzen, tot die tijd merk ik dit gewoon aan als je zoveelste domme opmerking.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, niemand die Phpstyle voor een intellectueel zal aanzien.
1. die post was prima te volgen met wat begrijpend lezen (of ben ik soms geniaal?)quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat ben jij wel met die tequila in het SP programma. Echter heb ik nergens gepretendeerd dat ik intellectureel ben. Anders ga je dat eerst een bewijzen, tot die tijd merk ik dit gewoon aan als je zoveelste domme opmerking.
Dat was ook nu ons doel. omdat we anders volgend semester al vakken moesten missen. Ze weten bij de RvB nu dat ze niet zo maar alles door kunnen voeren. Bij verdere besprekingen zullen studenten aanwezig zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
maar dat is maar 1 semester..
Ja, mamaquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. die post was prima te volgen met wat begrijpend lezen (of ben ik soms geniaal?)
2. hou het aub gezellig jongens..
Ja, mijn stijlfiguren slaan niet aan. Best zorgwekkend. Maar misschien is dit ook niet de voor mij bedoelde doelgroep.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. die post was prima te volgen met wat begrijpend lezen (of ben ik soms geniaal?)
Reageer niet overal telkens op.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi toch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Blijkbaar was ons protest succesvol. Dacht dat het geen zin zou hebben
Zoek een ander forum.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja, mijn stijlfiguren slaan niet aan. Best zorgwekkend. Maar misschien is dit ook niet de voor mij bedoelde doelgroep.
Ja papaquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:17 schreef Zolcon het volgende:
En NU ga ik boos worden!
STOPPEN!
Handje geven en weer lief doen
Ja inmiddels al een keertje of 5 verteld jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja papa![]()
Maar jij doet dus politicologie?
Klopt maar ik wist het niet zeker:P En wat wil je hierna gaan doen dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja inmiddels al een keertje of 5 verteld ja
dat zie ik dan wel weerquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt maar ik wist het niet zeker:P En wat wil je hierna gaan doen dan?
Wat voor werk kun je eigenlijk gaan doen met politicologie op zak?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
dat zie ik dan wel weer
plan was economie studeren. maar dat wordt een beetje duur
Tot de conclusie gekomen dat ik zaterdag mijn ontslag indien.quote:
quote:"Dit is echt erg", zegt de minister. "Er zijn heel veel jongetjes die deze sporters boven hun bed hebben hangen. Die zien dit gedrag en gaan dat kopiëren."
quote:"We moeten op een gegeven moment een streep zetten en zeggen: tot hier en niet verder."
quote:"Grenzen stellen en grenzen handhaven, daar begint het en daar eindigt het."
Ah dat komt van die vrouw die steeds meer op een heks uit een sprookje begint te lijken.quote:
Ach, gewoon naar het buitenland gaan en niet meer terugkomen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
dat zie ik dan wel weer
plan was economie studeren. maar dat wordt een beetje duur
Ik bedoelde Arglist en jou, daarnet..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
niet zoveel,
ik heb vakantie nodig, daar had ik het over
weet ik. Hij postte citaten van minister van Edith Schippers van VWS over het gedrag van sportersquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Arglist en jou, daarnet..
Dank!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
weet ik. Hij postte citaten van minister van Edith Schippers van VWS over het gedrag van sporters
[ afbeelding ]
Ik heb gewonnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.racerutteeruit.nl/game.php
Kutzooi, ik kan Rutte er nog geeneens uit racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |