Als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat je ambtenaar was.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, morgen. Heb ik ook weer wat te doen op kantoor
Vertaling??quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef remlof het volgende:
Broeders strijdt niet meer voor and'rer twisten
Breekt de rijen hier is uw kamp
Ach, waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op maandag 29 november 2010 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat je ambtenaar was.
Ik heb ook geen kerstbonusquote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, waar je mee omgaat word je mee besmetDeze periode is echter een soort komkommertijd in het klein. Geen drukke tijden voor een verslaggever. Binnenkort ook weer kerstreces, zucht.
En dan hebben ze potdomme ook nog eens onze kersbonus afgepakt dit jaar.
Na het googlen wie herken je hier?quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef remlof het volgende:
Broeders strijdt niet meer voor and'rer twisten
Breekt de rijen hier is uw kamp
Ach kreeg al jaren niet eens meer een kerstpakket.. Was niet milieubewust..quote:
Wel een kerstpakket. Die krijgen we namelijk ook nietquote:
Uhhh? En ben toch bijna (?) oud genoeg??quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het googlen wie herken je hier?
[ afbeelding ]
Bruto jaar inkomen van 50k zekerquote:
Rechtsonder Lilianne Ploumen?quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het googlen wie herken je hier?
[ afbeelding ]
Geen 13e maand, geen kerstpakket én al 6 jaar geen vakantiequote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een kerstpakket. Die krijgen we namelijk ook niet
In welke streek zit je dan? Precies hoeft niet ivm privacy enz.quote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, waar je mee omgaat word je mee besmetDeze periode is echter een soort komkommertijd in het klein. Geen drukke tijden voor een verslaggever. Binnenkort ook weer kerstreces, zucht.
En dan hebben ze potdomme ook nog eens onze kersbonus afgepakt dit jaar.
Nah, i wish. Nog geen 40kquote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bruto jaar inkomen van 50k zeker
Weet je dat nu nog niet??quote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In welke streek zit je dan? Precies hoeft niet ivm privacy enz.
Ik ook nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een kerstpakket. Die krijgen we namelijk ook niet
Meneer (overleden) provo dan ergens??quote:
dan is Remlof een VVD'er geweestquote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bruto jaar inkomen van 50k zeker
Laten we het houden op de Veluwequote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In welke streek zit je dan? Precies hoeft niet ivm privacy enz.
Das toch zo'n 26-30k netto. Waar laat je dat allemaal?quote:
Php weet het wél.. Als IK het weet, weet hij het ook toch??quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we het houden op de Veluwe
Goh? hypotheer/huur, gas/water/licht/boodschappen etc???quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Das toch zo'n 26-30k netto. Waar laat je dat allemaal?
Nice, maar daar is het toch tyfys gereformeerd?quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we het houden op de Veluwe
Het gaat bijna allemaal op. En dan doe ik niet eens gekke dingen, behalve roken.quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Das toch zo'n 26-30k netto. Waar laat je dat allemaal?
Zou wel terecht zijn! Ik zal hem mijn adres PM'en.quote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook niet
Kan Remlof niet een kerstpakketje voor ons regelen met zijn kerstbonus en 13e maand?
zucht, Remlof zegt z uinig te leven.quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goh? hypotheer/huur, gas/water/licht/boodschappen etc???
VERDONK!quote:
Dik huis ofzo?quote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat bijna allemaal op. En dan doe ik niet eens gekke dingen, behalve roken.
Ik wil ook...quote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn! Ik zal hem mijn adres PM'en.
Maar ik mag stiekem ook niet klagen. Dit jaar wel winstuitkering ontvangen (7 procent van je bruto-jaarinkomen)
Jij hebt geen idee van de kosten van levensonderhoud. Sorry, maar het is zo...quote:
Wat krijg ik?quote:
Verdorie, zag het gewoon wat later... (je hint bedoel ik)quote:
Verschilt per plaats. In mijn woonplaats valt het wel mee. Maar ter illustratie: als verslaggever sta ik op goede voet met een SGP-politicus. Die eikel belde zelfs vanavond nog. In mn vrije tijdquote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nice, maar daar is het toch tyfys gereformeerd?
Mens tering hee, natuurlijk weet ik dat wel. Ik krijg ook wel economie hoor. Maar globaal gerekend kost dat geen 25K.quote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee van de kosten van levensonderhoud. Sorry, maar het is zo...
Gewoon terugbellen op zondagquote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschilt per plaats. In mijn woonplaats valt het wel mee. Maar ter illustratie: als verslaggever sta ik op goede voet met een SGP-politicus. Die eikel belde zelfs vanavond nog. In mn vrije tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |