Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
doen ze ook blaastests voordat je moet vliegen eigenlijk?quote:
Ik heb al een brede muziek smaak en vind zijn muziek gewoon NIKS!quote:Op maandag 29 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
word toch echt tijd dat je je muzieksmaak gaat verbreden trev... je hebt de leeftijd er voor
Laat dat nou maar aan mij over hequote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kan ook nog een hoop mis mee gaan
heb je de rest al geluisterd dan?quote:Op maandag 29 november 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb al een brede muziek smaak en vind zijn muziek gewoon NIKS!
ik doe mijn bestquote:Op maandag 29 november 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeer goeie TT trouwens. Vaker zulks doen![]()
Een paar, maar gewoon niet mijn ding, heb soms ook het tegenovergesteldequote:Op maandag 29 november 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je de rest al geluisterd dan?
was een grapje hoor, snoetquote:Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef eer-ik het volgende:
@suikertaart: ja hoor maar ik ben nu vrij dus zie geen reden waarom ik niet zou mogen drinken. Ik ben wel principieel tegen drank in het verkeer, in welke vorm dan ook. Ben nogal een principieel mens, geloof het of niet.
wat, dat het wel je ding is?quote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een paar, maar gewoon niet mijn ding, heb soms ook het tegenovergestelde
Heb bij sommige artiesten die ik op de radio hoor het idee vanquote:Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat, dat het wel je ding is?
ik vind 'm echt prachtig!quote:
same here!quote:Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef eer-ik het volgende:
@ suiker: Je weet nooit met wie je te maken hebt
Ik ken genoeg mensen die zonder enige vorm van schaamte kats van de kaart de auto in stappen. Ik stap er dan ook niet bij in.
Smoothly, Mrs.Angel, Before you leave, allemaal pareltjesquote:Op maandag 29 november 2010 21:43 schreef eer-ik het volgende:
@ TFM: ik was ook een fervent Racoon-luisteraar. CD staat nu aan, niks mis mee.
Ice Cream Time is ook echt een heldennummer trouwens
quote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef eer-ik het volgende:
Oh suiker, wil je trouwen?
Simon & Garfunkel zijn helden.
klwopt, helemaal mee eensquote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef eer-ik het volgende:
Till Monkeys Fly is sowieso een goeie cd.
Here We Go Stereo ook, de rest vond ik minder, gebied de eerlijkheid me te zeggen.
Ik geloof dat ik het merendeel van mijn kilometers wel minstens een halve liter bier op had eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef eer-ik het volgende:
@suikertaart: ja hoor maar ik ben nu vrij dus zie geen reden waarom ik niet zou mogen drinken. Ik ben wel principieel tegen drank in het verkeer, in welke vorm dan ook. Ben nogal een principieel mens, geloof het of niet.
Deeees:quote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef eer-ik het volgende:
Till Monkeys Fly is sowieso een goeie cd.
Here We Go Stereo ook, de rest vond ik minder, gebied de eerlijkheid me te zeggen.
Ja, dat is echt geweldigquote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef eer-ik het volgende:
Oh god, maar de vrienden van Amstel live vind ik sowieso een tof concept.
Bos!quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef eer-ik het volgende:
Zulks een goeie teksten hebben die gasten
Zeldzaam sterk stuk tekstquote:Beware, my friends, as you pass by
As you are now, so once was I
As I am now, so you must be
prepare, my friends, to follow me
Toen het nog wekelijks op TV kwam en nog Heeren van AMstel heette, keek ik bijna iedere keerquote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef eer-ik het volgende:
Oh god, maar de vrienden van Amstel live vind ik sowieso een tof concept.
Leer je songteksten kennenquote:
Led Zeppelinquote:
natuurlijk nietquote:Op maandag 29 november 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Leer je songteksten kennen...
Maare.... Die TT he.... Ik hou nu al van koffie. Betekent dat dat ik nooit meer een andere liefde ga kennen in mijn leven![]()
? Of nog erger, dat mijn leven er al haast op zit
?
Het gaat me niet om de tekst, maar om het feit dat koffie nooit mijn grote liefde zal worden.quote:
Hoezo we verneuken anders even een top nummerquote:
ja maar grappig istie welquote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo we verneuken anders even een top nummer
Zeg nooit nooit....quote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de tekst, maar om het feit dat koffie nooit mijn grote liefde zal worden.
her origineel is zo'n topnummer echt niet hoor..quote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo we verneuken anders even een top nummer
da's altijd moeilijkquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in Milkybar maar heb niets in huis
maar snoetje dat geeft niets hoor, dan verander je het toch gewoon in THEE (in je gedachte want de TT moet zo blijven )quote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de tekst, maar om het feit dat koffie nooit mijn grote liefde zal worden.
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
natuurlijk niet
liefde en koffie kan best goed samen hoor
Oh ja wel hoorquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
her origineel is zo'n topnummer echt niet hoor..
Ja, typisch want als het er wel is heeft het mijn interesse vaak nietquote:
mja. het ORIGINEEL dan .. maar het huidige ducksauce gedoe is echt niks..quote:
Gewoon doenquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef eer-ik het volgende:
Wat zou ik toch graag supergoed kunnen zingen. Als ik een stem als meneer Bublé had ofzo zou ik de ganse dag zingend alles doen
Ik vind die van duck sauce ook wel lekker klinken maar ja dit nummer kan ik ook verdragen terwijl dat niet veel mensen kunnenquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja. het ORIGINEEL dan .. maar het huidige ducksauce gedoe is echt niks..
irritant deuntje..
Zou fijn zijnquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef eer-ik het volgende:
Wat zou ik toch graag supergoed kunnen zingen. Als ik een stem als meneer Bublé had ofzo zou ik de ganse dag zingend alles doen
pleur op met LOESJEquote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind die van duck sauce ook wel lekker klinken maar ja dit nummer kan ik ook verdragen terwijl dat niet veel mensen kunnen
Je eigen stem is altijd 'onprettig' om terug te horen. Ook bij film opnamesquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef eer-ik het volgende:
Hehe, stuart, was het maar zo gemakkelijk. Mijn 'zangstem' suckt echt bigtime namelijk.
Schaatsen uit het vet en onderbinden, ik zie het probleem nietquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
Mijn buren zijn trouwens klapjosti's.
Dan wordt er voorspeld dat het dagenlang gaat vriezen, gaan zij op zondag, met temperaturen onder het vriespunt, de ramen lappen en gooien vervolgens het vuile water over de gallerij richting het afvoerputje...Het is dus een ijsbaan nu...
Wat een stel kneuzen inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
Dan wordt er voorspeld dat het dagenlang gaat vriezen, gaan zij op zondag, met temperaturen onder het vriespunt, de ramen lappen en gooien vervolgens het vuile water over de gallerij richting het afvoerputje...Het is dus een ijsbaan nu...
Ja fijn zulke burenquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
Ik wel: ik kan niet schaatsenquote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schaatsen uit het vet en onderbinden, ik zie het probleem niet
Me three!quote:
quote:
Zullen we samen bij de koek-en-zopiekraam met een beker warme chocomel in onze handen toekijken hoe anderen onderuit gaan op het ijs rondjes schaatsen?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef eer-ik het volgende:
Om hier maar niks over te zeggen: Stuiteren bij het leven
Jaaaaaa, ik doe meequote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Zullen we samen bij de koek-en-zopiekraam met een beker warme chocomel in onze handen toekijken hoe anderen onderuit gaan op het ijs rondjes schaatsen?
Ik heb het een keer in mijn leven geprobeerd... onder dwang van de gymdocent... na 5 minuten en een halve spagaat met ijsrollator had ik er genoeg vanquote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, tijd om het dus maar eens te gaan leren
Dan zou ik me maar niet omdraaien als ik jou was, want straks krijg je een voltreffer in je gezicht.quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
sneeuwballengevecht achter de rug![]()
Dan moet ze toch wel heel goed zijn, die Stellaquote:
quote:
quote:
die jeugd van tegenwoordigquote:
Zo'n Stella is het helaas nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wel heel goed zijn, die Stella![]()
Kost die ook 2.400 euro per uur?quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wel heel goed zijn, die Stella![]()
Oeh snertquote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
Zullen we samen bij de koek-en-zopiekraam met een beker warme chocomel in onze handen toekijken hoe anderen onderuit gaan op het ijs rondjes schaatsen?
Zeg, zo goedkoop is ze niet hoorquote:
Glühwein. En voor Mart Jägerteequote:Op maandag 29 november 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh snert![]()
warme gluhwein
It's a date
O jaquote:Op maandag 29 november 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, zo goedkoop is ze niet hoor.
Het tarief is per tien minuten, Mart.
* suikertaartje zingt meeeeeeeeeeeeequote:
Ook met dansje?quote:Op maandag 29 november 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje zingt meeeeeeeeeeeee
Vooral wielrennen... dan reizen mensen uren naar Frankrijk om de Tour de Dope te kijken, en als ze pech hebben zijn alle fietsers binnen 2 minuten voorbijquote:Op maandag 29 november 2010 22:11 schreef eer-ik het volgende:
Schaatsen kijken vind ik net zo saai als wielrennen of F1 kijken.
Ja foei, luisteren dusquote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef eer-ik het volgende:
suikert, ik heb die cd, maar dat nummer nog nooit geluisterd.
Staat nu aan en klinkt nu al goed.
Ik hou van dat soort muziek.
Voor een keertje het te zien is welquote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral wielrennen... dan reizen mensen uren naar Frankrijk om de Tour de Dope te kijken, en als ze pech hebben zijn alle fietsers binnen 2 minuten voorbij.
Ja maar MAN, de geur van brandend rubberquote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef eer-ik het volgende:
Dan heb je bij F1 nog het geluk dat ze meerdere malen voorbij komen
Was echt een topjaar ja, 1997. Mede ook qua muziekquote:Op maandag 29 november 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje zingt meeeeeeeeeeeee
Hahaha!quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
Shit, wat smaakt bier vreemd als je verwacht dat je cider drinkt
Dat isquote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar MAN, de geur van brandend rubber
kerosine dan?quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef eer-ik het volgende:
brandend rubber ftw ja.
Ik vind benzine ook lekker ruiken.
toen was ik 16quote:Op maandag 29 november 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was echt een topjaar ja, 1997. Mede ook qua muziek
Ik kan ook niet dansenquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef eer-ik het volgende:
niet kunnen dansen is enkel een state of mind.
Sweet dreamsquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
SnoettiesIk ga mijn bedje opzoeken
wist ik heusquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef eer-ik het volgende:
lieve schat, ik word piloot. Natuurlijk hou ik van kerosine
Welterustenquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
ja, brrr,,,en allemaal mensen die naar je kijken enzoquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan ook niet dansen
Vind het ook absoluut niet leuk
ja, goed idee.quote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
slaap lekker lieverdjequote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga dan juist voor het zingenquote:Op maandag 29 november 2010 22:16 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind dansen tof. Zeker als ik een paar drankjes op heb. Met teveel drank vind ik het kut.
Ik weet heel erg weinig van de tijd dat ik 16 wasquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen was ik 16![]()
let's do that again
Slaap lekker snoetquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Toen was ik 24quote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen was ik 16![]()
let's do that again
Ja mooi. Live gehoord en gezien in het voorprogramma van Queen in 2005quote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef eer-ik het volgende:
Ook een topplaat trouwens.
Niet heel erg positief maar wel mooi.
Kan, en dat doe ik dan ook nu, 'm volledig meezingen.
Nou, is dat even drastisch mislukt zegquote:Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen was ik 24TOEN dachten we allemaal dat ik eerder een kind zou hebben dan jij
Godzijdank niet de molquote:
Jazeker Wel dat Queen plus Paul Rodgers concept uiteraard.quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef eer-ik het volgende:
Stonden ze in het voorprogramma van queen ja?
Nou nou, mislukt...quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, is dat even drastisch mislukt zeg
Die kent hij al uit zijn hoofd gok ikquote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je uit dit boek voorlezen?
[ afbeelding ]
Welterustenquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens douchenen dan
Bis Later Lui![]()
Whehehquote:136 Teletekst ma 29 nov
Kort nieuws buitenland
` Een rechter in Virginia (VS) heeft
een Somaliër veroordeeld tot 30 jaar
cel voor piraterij.Vorige week werd hij
met vijf anderen schuldig bevonden.Ze
vielen in april een marineschip aan,
denkend dat het een vrachtschip was.De
straf van de anderen is nog onbekend.
Het is voor het eerst in 190 jaar dat
iemand in de VS wordt veroordeeld voor
zeeroof.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Lol ik poste daar straks deze nog:quote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef eer-ik het volgende:
hehe, dit is wel een van de vaagste clips die ik gezien heb. 14.gif
Maar het kan nog hequote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, mislukt...![]()
Gewoon anders gelopen
Zegt hij ook wel braaf zijn wokgebedjes op dan voor het slapen gaan?quote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die kent hij al uit zijn hoofd gok ik
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens douchenen dan
Bis Later Lui![]()
Heel braafquote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
Zegt hij ook wel braaf zijn wokgebedjes op dan voor het slapen gaan?
Björk, die had pas vage clipsquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef eer-ik het volgende:
hehe, dit is wel een van de vaagste clips die ik gezien heb. 14.gif
Zijn kinderen zullen in ieder geval alle afleveringen van Thomas te zien krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DaMart vangt Marijke op.quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik ook slapen, val omTrusten lieverds
Ik eerder een kind dan jij? Dat wordt toch wel een beetje lastig nu denk ikquote:
Liefquote:Op maandag 29 november 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart vangt Marijke op.
Anders viel je zo hard.
Welterusten![]()
.
Slaap lekker liefjequote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sweet dreams Marijkequote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn kinderen zullen in ieder geval alle afleveringen van Thomas te zien krijgen.
en ze kunnen heel hard lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Jaaa, jezus man, je weet best wat ik bedoelquote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eerder een kind dan jij? Dat wordt toch wel een beetje lastig nu denk ik
Is okee, mijn dag liep ook andersquote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker liefje![]()
Morgen haal ik het pakketje, vandaag liep even anders dan verwacht
Dankjewel lieve meneer die me een kerstkaart gaat sturenquote:
Hahahahaquote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je een vriendinnetje krijgt met een kind ouder dan Thijs dan is het indirect toch nog gelukt
quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, jezus man, je weet best wat ik bedoel![]()
En als je een vriendinnetje krijgt met een kind ouder dan Thijs dan is het indirect toch nog gelukt
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh fuck zeg!quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is okee, mijn dag liep ook andersFiets stuk
Stomme sneeuw
En hoofd
Dus slapen
![]()
Ik las dat meneer taart weer bloedde?
[..]
Dankjewel lieve meneer die me een kerstkaart gaat sturen![]()
nee, eerder voorspelbaarquote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind je het heel gek als ik nu "Dat telt niet" zeg?
Meesterlijk inderdaad. Lag onmiddellijk in een deuk om Timon en Pumbaquote:
Ja, ik hoef het ook niet in het Nederlands te zien en ook niet met die bloedirritante ondertitelingquote:Op maandag 29 november 2010 22:36 schreef eer-ik het volgende:
Oh jezus, het is zo fijn Hakuna Matata te horen (ik luister en kijk overigens alles in het engels) na een dag System Of A Down.
stuartquote:
Same herequote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef eer-ik het volgende:
Oh hell no, geef mij maar alles in het Engels. En fuck ondertiteling, ik raak er alleen maar afgeleid door.
Ik ook. Best handig om in de taal van het land waarin ik woon te antwoordenquote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef eer-ik het volgende:
Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik veel in het Engels doe, denk zelfs soms Engels
Dat liedje dat ik net poste doet me zo aan jungle book denkenquote:Op maandag 29 november 2010 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Net als Jungle Book overigens.
Oh, en 203918239081 andere Disneyfilms. Blijven tof.
Mijn kinderen moeten later hun bek houden en Disneyfilms kijken. Zal ze leren.
Ik ook. De muziek is ALTIJD leuker en de stemmen eigenlijk ookquote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef eer-ik het volgende:
Hehe ja. Best handig.
Afgezien daarvan doe ik al tijden alles in het Engels, ik vind de ouwe Disneyfilms in het Engels eigenlijk ook leuker dan in het Nederlands.
quote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: die muziek is sowieso beter maar ook de stemmen in het algemeen vind ik beter.
kwestie van gmta me dunkt,
Maar dan dus dat wat ik net echt bedoeldequote:
Ok, dat gaat wel erg ver...quote:Op maandag 29 november 2010 22:40 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb laatst nog met iemand een Disneymarathon gehouden
Ik ken de NL versies eigenlijk nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef eer-ik het volgende:
Oh, de enige waar ze succes mee hadden was Toy Story met De Dijk. Goed nummer.
Geen last van gehad gelukkig. Jij was op de scooter toch? Zal best eng zijn danquote:
Je bent er tenminste eerlijk over. De meeste mensen roepen dat hun Engels 'vloeiend' is maar kunnen niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren in die taalquote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet het wel in het Nederlands of met ondertiteling doen daar mijn ENgels gewoon niet goed genoeg is om het te volgen
IN ENgeland is het ook al winters weer ?quote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen last van gehad gelukkig. Jij was op de scooter toch? Zal best eng zijn dan
merk ik gelukkig niets vanquote:
ik ben maar op het fietspad gaan rijden op de weg was geen doen gleed alle kanten opquote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen last van gehad gelukkig. Jij was op de scooter toch? Zal best eng zijn dan
Metallica Fade to Blackquote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Oh crap, er komt hier ineens niet zo blije muziek voorbij..gauw, roep een vrolijk nummer!
slayer angel of deathquote:
Vooral in het Noorden. Hier wel koud maar vooralsnog geen sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IN ENgeland is het ook al winters weer ?
Ik heb meer een Engels dan een Amerikaans accent maar zal altijd een accent hebben. Ik bel qua woordkennis wel redelijk gevorderd maar meer nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef eer-ik het volgende:
Mijn Engels is zeker niet vloeiend maar ik krijg erg weinig commentaar op m'n taalgebruik, een Amerikaan die me aansprak hier dacht zelfs dat ik uit Texas kwam
ben verder niet zon slayer fan maar dat vind ik wel een retestrak liedjequote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Angel of Death...
HE JOHNNY DEPP!!!1!±1
Gelijk heb je. Als je maar niet valtquote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben maar op het fietspad gaan rijden op de weg was geen doen gleed alle kanten op
sommige zinnen laten zich in engels ook beter uitleggenquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb meer een Engels dan een Amerikaans accent maar zal altijd een accent hebben. Ik bel qua woordkennis wel redelijk gevorderd maar meer niet
quote:
dat niet maar ik kan je wel vertellen heb er nog nooit zo lang over gedaan om naar werk toe te komenquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Als je maar niet valt
Anderhalf uur over 5km gedaan om op de uni te komen. Nederlanders en wat sneeuwquote:
Bofkontquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik lig onder mijn nieuwe dekbedovertrek die ik van mijn mama gekregen heb.
Er staat me & you op
Ja, toch blijft het wel een van mijn favorieten. Maar eigenlijk staat Disaposable Heroes op 1quote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Fade to Black... Best een goed nummer maar zeker niet het beste van Metallica.
Ja, waardeloos zeg. Zou hier niet anders zijn trouwens hoor. Paniek slaat toequote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anderhalf uur over 5km gedaan om op de uni te komen. Nederlanders en wat sneeuw
VUILE SLET!quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
Stuart, ik zou liever Brits spreken, simpelweg vanwege het feit dat ik het véél mooier vind klinken dan 'Amerikaans', maar mijn taal is ernstig beinvloed door tv.
Beter veilig en langzaam dan snel met brokkenquote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet maar ik kan je wel vertellen heb er nog nooit zo lang over gedaan om naar werk toe te komen
pinguinquote:
Van de laatste 8 jaar van mijn leven woon ik er ruim 6 in Engeland. Waar je mee omgaat...quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
Stuart, ik zou liever Brits spreken, simpelweg vanwege het feit dat ik het véél mooier vind klinken dan 'Amerikaans', maar mijn taal is ernstig beinvloed door tv.
verkeerde glasquote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
En het gebeurd me gewoon weer. Ik neem een slok en weer denk ik wtf is dit
Puur sadness ja.quote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, mensen rijden ineens als debielen als er een beetje sneeuw ligt
Uit welke Citroen kom jij nu weer gekropen?quote:
Nee, ik drink de laatste tijd vaak cider en dan opeens een biertje en huhquote:
preciesquote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beter veilig en langzaam dan snel met brokken
Welterusten alvast en tot een andere keerquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga nog maar wat lezen en dan slapen.
Ik kan niet beloven dat ik morgen in deze SC kom
Jaaa..nou ja.quote:
trusten bosquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Slaap zequote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Bos81 het volgende:
ik vloog ook wel bijna uit de bocht, maar dat was omdat ik iets harder ging dan dat de gladde weg vond dat ik konquote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef eer-ik het volgende:
Oh, wat het weer betreft haat ik Nederlanders. Kutvolk.
Ben nog net niet aangereden vanavond, al scheelde het weinig.
dat scheelt idd nog alquote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik drink de laatste tijd vaak cider en dan opeens een biertje en huh![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |