Want 'de burger' heeft altijd gelijk, en 'de elite' altijd ongelijk, welnu wat zie ik nu hier in dit topic, veel Henk en Ingrids die ineens de kop opsteken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die burgers vormen wel een staat, dus kijk maar uit.
Ik hoor bij de linkse grachtengordelelite.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want 'de burger' heeft altijd gelijk, en 'de elite' altijd ongelijk, welnu wat zie ik nu hier in dit topic, veel Henk en Ingrids die ineens de kop opsteken?
Ja potjandorie zeg, ik zie ineens overal PVV'ers de kop opsteken die nooit gediend waren van Henk en Ingrid, het opent wel je ogen zeg die Wikileaks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoor bij de linkse grachtengordelelite.
Nederland is toch wel een van de koplopers. Onze AIVD is de enige inlichtingendienst ter wereld die elk jaar een rapport publiceert inzake de voornaamste dreigingen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen enkel land doet aan openheid, naïeveling.
Maar je wil dat geheimen bij mensen blijven die je totaal niet vertrouwd en ook nog eens een geweldsmonopolie hebben, mensen oorlogen in kunnen sturen en bepalen wat jij en ik wel en niet mogen doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oneindig vertrouwen hebben in politici? Och welnee jochie, totaal niet. Ik heb juist oneindig wantrouwen bij de gemiddelde burger.
Ja, want ik heb nog altijd meer vertrouwen in politici die er toch wat meer ervaring in hebben dan de gemiddelde inwoner van Nederland. Die heb ik liever niet aan de stuurknuppel van het oorlogsapparaat zitten eigenlijk, totaal niet zelfs.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar je wil dat geheimen bij mensen blijven die je totaal niet vertrouwd en ook nog eens een geweldsmonopolie hebben, mensen oorlogen in kunnen sturen en bepalen wat jij en ik wel en niet mogen doen.
Apart.
We eisen natuurlijk niet dat Henk en Ingrid het land gaan besturen, maar ook die twee domme ezels hebben recht om bepaalde zaken te weten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja potjandorie zeg, ik zie ineens overal PVV'ers de kop opsteken die nooit gediend waren van Henk en Ingrid, het opent wel je ogen zeg die Wikileaks.
En we zijn ook koploper in afluisteren, weer een ander extreem de andere kant op. Kortom, ieder land heeft wel geheimen en diensten die zo opereren, dat is nou eenmaal logisch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:27 schreef waht het volgende:
[..]
Nederland is toch wel een van de koplopers. Onze AIVD is de enige inlichtingendienst ter wereld die elk jaar een rapport publiceert inzake de voornaamste dreigingen.
Dat terwijl in de meeste landen (voornamelijk buiten het westen) alles achter slot en grendel zit.
Kennis is macht, vergis je niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We eisen natuurlijk niet dat Henk en Ingrid het land gaan besturen, maar ook die twee domme ezels hebben recht om bepaalde zaken te weten.
Als iemand gelijk denkt te hebben mag ie dat bewijzen met feiten. Tot die tijd laat ik me niets opdringen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want 'de burger' heeft altijd gelijk, en 'de elite' altijd ongelijk, welnu wat zie ik nu hier in dit topic, veel Henk en Ingrids die ineens de kop opsteken?
Je bent vast heel succesvol met een dergelijke mentaliteit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als iemand gelijk denkt te hebben mag ie dat bewijzen met feiten. Tot die tijd laat ik me niets opdringen.
in liegen en bedriegen omdat dat, in tegenstelling tot de gemiddelde burger, zijn beroep is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, want ik heb nog altijd meer vertrouwen in politici die toch wat meer ervaring hebben
Vandaar dat ik zo blij ben met Wikileaks, dat geeft mij veel macht. Ik begrijp dat je daar bang voor bent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kennis is macht, vergis je niet.
Idd. Ik ben er financieel onafhankelijk van geworden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent vast heel succesvol met een dergelijke mentaliteit.
Ja maak jezelf dat maar wijs, help je mij mee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
in liegen en bedriegen omdat dat, in tegenstelling tot de gemiddelde burger, zijn beroep is.
Ik vrees dat je iets capabeler moet worden daarvoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo blij ben met Wikileaks, dat geeft mij veel macht. Ik begrijp dat je daar bang voor bent.
Dat zijn bewuste klaplopers ook, zegt dus niks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Idd. Ik ben er financieel onafhankelijk van geworden.
Natuurlijk, maar er zijn dus gradaties. Elk land heeft geheimen maar in ons land is er relatief veel openbaar. En dat is een eigenschap die je eigenlijk in de meeste westerse landen ziet. De lekken van Wikileaks gooien er wat betreft de VS nog veel meer bovenop de informatie die al vrij beschikbaar was.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En we zijn ook koploper in afluisteren, weer een ander extreem de andere kant op. Kortom, ieder land heeft wel geheimen en diensten die zo opereren, dat is nou eenmaal logisch.
Ach dat doet er niet toe uiteraard, de V.S. is veel leuker om te plagen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:35 schreef waht het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar er zijn dus gradaties. Elk land heeft geheimen maar in ons land is er relatief veel openbaar. En dat is een eigenschap die je eigenlijk in de meeste westerse landen ziet. De lekken van Wikileaks gooien er wat betreft de VS nog veel meer bovenop de informatie die al vrij beschikbaar was.
Ik heb persoonlijk meer behoefte aan geheime stukken uit de rest van de wereld.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dat doet er niet toe uiteraard, de V.S. is veel leuker om te plagen tegenwoordig.
Maar die lopen klap van hun eigen geld dus kan je niet tegen ze zeiken. Kut voor je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn bewuste klaplopers ook, zegt dus niks.
Argumenten zijn leuk!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maak jezelf dat maar wijs, help je mij mee.
[..]
Om tekst te lezen?quote:Ik vrees dat je iets capabeler moet worden daarvoor.
En dat terwijl rechts doorgaans nogal anti-overheid is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
Maar het blijft dus opmerkelijk; mensen die rechts zijn, zijn blijkbaar hierop tegen.
Mensen die links zijn, zijn voor.
En uiteraard zijn de libertariërs ook voor. Alleen vraag ik me af of ze ook voor het lekken van de geheimen van grote banken en bedrijven zijn...? Want dat komt er ook nog aan volgend jaar.
Ja, dat dacht ik ook ja. Terwijl linksjes zogenaamd de overheid verheerlijken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat terwijl rechts doorgaans nogal anti-overheid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |