SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 50% gewijzigd door sproetjes op 29-11-2010 18:57:11 ]
Ik heb vanaaf Dexter (S05E10) en The Walking Dead (S01E05) op het progamma staan..quote:Op maandag 29 november 2010 18:47 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Vind ik niet erg met dit weer, dadelijk een bluray kijken. Weet alleen nog niet welke
Je klikt toch gewoon op die open nieuw deel knop ?quote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef sproetjes het volgende:
ohja? dan mag iemand me uitleggen hoe ik de OP in 1 keer overgekopieerd krijg.. met alle urls na de vorige topics up to date:P
Koukleum.quote:
Die van ons vondt het prachtig, 10 minuten buiten in de snee en dat beest was zelf een sneeuwbal!..quote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
Wilde net rondje met hond gaan doen, maar hondje wil niet
ohgod neequote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koukleum.
Donderdag -7 overdag en - 13 's nachts als ik de voorspellingen mag geloven.Ik ga nu aan m'n avond beginnen, zal wel wat langer lopen zijn vanavond gok ik zo
Die van ons ook, hard rennen over een veldje en door de sneeuw rollen, een genot om te zien.quote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Die van ons vondt het prachtig, 10 minuten buiten in de snee en dat beest was zelf een sneeuwbal!..
Dat deed mijne rond een uur of 5 ook nog..quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die van ons ook, hard rennen over een veldje en door de sneeuw rollen, een genot om te zien.
Eens. Overigens heb ik tegen de mensen die sneeuw haten (als die hier zijnquote:
ywquote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Gezicht het volgende:
Thanks aan diegene die de OP trouwens heeft bijgewerkt.![]()
Als je de lapo hebt, staat er een groen blokje met 'Open nieuw deel'.quote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ywwiki bij werken hoefde niet meer hoorde ik v an joysa?
al mag iemand wel uitleggen waar die knop dan zit om meteen een nieuw deel incl op te openen
Jaaaaaa, heb ook lekker gewandeld met de hond een lang stuk, daarna lekker gedoucht en toch maar even lekker gerelax op de bank. Was kapotquote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef friekin_ het volgende:
BANKHANGEN IS VOOR MIETJES!!!
SNEEEEEEUWWWWW. Zojuist lekker gewandeld
Ja.quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef friekin_ het volgende:
BANKHANGEN IS VOOR MIETJES!!!
SNEEEEEEUWWWWW. Zojuist lekker gewandeld
En ik stuurde nog wel van die toffe dingen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit nummer is wel ongeveer het contrast met hoe ik me vanmiddag voelde
Die dingen buiten beschouwing gelaten natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En ik stuurde nog wel van die toffe dingen.
Wanneer gaan jullie 2 nu eens daten zeg.quote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die dingen buiten beschouwing gelaten natuurlijk.
Dat was erg welkom
quote:Op maandag 29 november 2010 23:17 schreef huize het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie 2 nu eens daten zeg.
De mijne is cynisme.quote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef huize het volgende:
Ik ben ook maar sarcastisch, is mijn stekste karaktertrek.
DAT IS LIEFDE JA.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:22 schreef huize het volgende:
Half beetje te zoetsappig als ik eerlijk ben.
No shit Sherlock.quote:'Praten over seksleven bepaalt duur relatie'
AMSTERDAM Praten over je seksuele verleden en seksuele aandoeningen is de sleutel tot een lange relatie, blijkt uit nieuw onderzoek. Voor jongeren is eerlijkheid hierover belangrijker dan het ontmoeten van de ouders.
Het onderzoek, dat werd gehouden in het kader van de Amerikaanse overheidscampagne Sex, Worth Talking About, vroeg meer dan 1.200 jongeren in de leeftijd van 15 tot 24 jaar naar wat zij belangrijk vinden in een relatie.
Hoewel openheid over het seksuele verleden als zeer belangrijk wordt ervaren, geeft 73 procent van de ondervraagden toch toe dat er niet over seksueel overdraagbare aandoeningen gepraat wordt met nieuwe partners voordat ze met elkaar naar bed gaan.
Daarnaast voelt 30 procent van de jongeren zich ongemakkelijk om hun nieuwe partner te moeten vragen een condoom te gebruiken, zo meldt The Times of India.
Veel jongeren realiseren zich dat het belangrijk is om te kunnen praten over het testen op seksueel overdraagbare aandoeningen, maar schaamte weerhoudt hen ervan dit ook echt te doen", aldus Catherine Hood, woordvoerder van de campagne.
"Hiermee zetten ze niet alleen de relatie op het spel, maar ook hun gezondheid", zo voegt Hood eraan toe.
das gewoon geilheid uit je speakers!quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:31 schreef huize het volgende:
Down in a hole and they've put all
The stones in their place
Ive eaten the sun so my tongue
Has been burned of the taste
I have been guilty
Of kicking myself in the teeth
I will speak no more
Of my feelings beneath
Down in a hole, feelin so small
Down in a hole, losin my soul
Id like to fly but my
Wings have been so denied
ik heb hele pc volstaan met muziek en met speakersetje al vrij aardig geluid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:34 schreef huize het volgende:
Word tijd dat ik mn pc weer eens aan de versterker koppel. Tenminste weer eens knallen.
En nu lekker wat bush erin gezet.
ja zeker met drums en killing gitaarsolo's die je tot in je ruggenmerg voeltquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:38 schreef huize het volgende:
Ow mn speakers zijn qua geluid wel ok, maar tis beter met de subwoofer erbij
En een meet met mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh, nog twee weekjes en dan heb ik een supergoede speakerset in plaats van mijn laptopspeakers/koptelefoon.Bedankt dat jullie me daaraan herinneren!
Goed! Ik ben mijn stage aan het afronden, vandaag de laatste presentatie gegeven. Over twee weken ga ik terug naar Nederland.quote:
trustequote:Op dinsdag 30 november 2010 00:50 schreef sproetjes het volgende:
Dat komt gewoon door je slechte rij skillz![]()
Ga maar weer een poging tot slapen doen
Dat heb ik al lang niet gehoord!quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:53 schreef Tassiepassie het volgende:
Going to the runblijft ook lekker dit nummer
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:56 schreef huize het volgende:
Heb nog maar even earring erin gezet, daarna echt bed.
another 45 miles.
lekker is dat he, soms valt je gewoon even weer wat in wat je tijdje niet geluisterd hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:56 schreef huize het volgende:
Heb nog maar even earring erin gezet, daarna echt bed.
Going to the run
Hold me now
en
another 45 miles.
preciesquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:05 schreef huize het volgende:
wat de fuck is dat voor een emo geworden zeg. Hou ik het toch liever bij papa roach ten tijde van Infest.
Betere werk!quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen
Het heeft me net wel de nodige moeite gekost om uit mijn warme bed te komen.
Inderdaad ideaal als je een weekendje weg wil. Ga je naar 'n optreden in Amsterdam?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef friekin_ het volgende:
Hotel in Amsterdam aan het fixen. He, wat is vakantieveilingen.nl/hotelkamerveiling.nl toch een uitkomst
32 euro voor 2 personen voor 1 nacht
Jep. Mijn vakantie nadert. Heb dit jaar eigenlijk niets anders gedaan dan werken en ik heb Lowlands gehad. Dus het is tijd voor vakantie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad ideaal als je een weekendje weg wil. Ga je naar 'n optreden in Amsterdam?
Live gaat het best eraan toe.. Bouncen jwt. En dubstep is idd geïnspireerd op reggae en DnB.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoog tijd voor een verdiende vakantie dan. Bij mij staat Berlijn ook nog op mijn verlanglijstje![]()
Goed uit eten kan ik iedereen aanraden, dan ervaar je zo'n pure en vaak intense smaken![]()
Qua muziek is het voor mij toch meer luistermuziekmeen er wel duidelijk DnB-invloeden in te ontdekken.
Gewoon lekker rustig aan doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:36 schreef Tassiepassie het volgende:
Ok, fucking ziek en moet zoveel doen![]()
Hele nacht koude koorts gehad en niet geslapen![]()
Maar jeej t is wit en winter
Kerstgedachte pur sang.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, het eten is lekker. De avond zelf is elk jaar weer uitermate deprimerend.
geen tijd voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan doen.
Denk niet dat je dat haalt..quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef sproetjes het volgende:
moet v andaag om 12.30 in roermond zijn, denk dat ik rond 11.40 vertrek..
neem aan dat ik gewoon optijd ben... buiten de spits enzo... en dat er nu toch wel voldoende gestrooid is haha
is het nog steeds zó erg?quote:
I KNOW RIGHT!quote:
FOK-ers zijn HAT-ers!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef Frishe het volgende:
Op de zaterdag als afsluiter..... Vroeg naar huis dus.
Permban voor friek en Frishequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En terecht. Coldplay is overgewaardeerde bagger.
Het enige goede album is Parachutes. Want toen was het allemaal niet zo pretentieus. Einde discussie.quote:
Wat heb je tot je beschikking.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:59 schreef Frishe het volgende:
Iemand de beste manier om een collega uit te schakelen?
PC's, toetsenborden, klappers, tafels en stoelen, scharen, nietmachines... Beeldschermen, hete koffie, mokken, kokend water.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je tot je beschikking.
Geen collega's in de buurt om te gebruiken tegen collega's?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
PC's, toetsenborden, klappers, tafels en stoelen, scharen, nietmachines... Beeldschermen, hete koffie, mokken, kokend water.
Ik hanteer altijd hete koffie, pollepel en nietmachine. Maar ja, ik ben dan ook een tof wijf.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
PC's, toetsenborden, klappers, tafels en stoelen, scharen, nietmachines... Beeldschermen, hete koffie, mokken, kokend water.
Ik gebruik altijd woorden,die komen het hardst aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
Die komen al 3 jaar niet aan... Zo dik is die plank voor zijn hoofd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd woorden,die komen het hardst aan
Vriendschappelijk een kopje koffie brengen met arsenicum danquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef Frishe het volgende:
[..]
Die komen al 3 jaar niet aan... Zo dik is die plank voor zijn hoofd.
Daar zeg je wat. Hij ging vanmorgen koffie halen voor ons 3. Ik zeg doe mij maar wat arsenicumsap... Vraagt hij wat dat is... Ik zeg laat maar en neem maar een cyanidecapsule mee... Stond ie nog dommer te kijken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Vriendschappelijk een kopje koffie brengen met arsenicum dan
Dan hoef je iig niet bang te zijn dat hij achterdochtig is over wat jij wellicht in de koffie gaat doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef Frishe het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Hij ging vanmorgen koffie halen voor ons 3. Ik zeg doe mij maar wat arsenicumsap... Vraagt hij wat dat is... Ik zeg laat maar en neem maar een cyanidecapsule mee... Stond ie nog dommer te kijken.
Steek oma niet aan he!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dan hoef je iig niet bang te zijn dat hij achterdochtig is over wat jij wellicht in de koffie gaat doen![]()
Je kunt hem ook een poederbrief in zijn postvakje leggen.
Ik raap mezelf maar bij elkaar,negeer de griep en ga bij oma poetsen
quote:Woensdag van het zuiden uit sneeuw
Woensdagmiddag bereikt een gebied met lichte sneeuw het zuidoosten van ons land. Dit sneeuwgebied trekt noordwestwaarts. Ook donderdag valt er nog sneeuw. De totale hoeveelheid die voor woensdag en donderdag verwacht wordt is in de noordelijke helft 3-5 cm, in de zuidelijke helft 5-10 cm, in het zuidoosten mogelijk 10-15 cm.
ze hebben de griepprik gehad dus komt goed denk ik...bovendien zal ik de besmettingsperiode wel al gehad hebben want dat ligt er meestal een week voor ivm incubatietijdquote:
Dat wordt spierpijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef friekin_ het volgende:
Aangemeld voor Primary Series. Djeez. Dat gaat zwaar worden.
[ afbeelding ]
En dat heb ik nu alquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En dat heb ik nu alEn ik moet nog 2 lessen deze week. Stond vanmorgen voor de spiegel, mijn benen zijn echt asociaal geworden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:03 schreef friekin_ het volgende:
Ik geef het eerlijk toe. Stond net weer voor de spiegel en ik kreeg het warm van mezelf.
Klap op zn kanes!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:59 schreef Frishe het volgende:
Iemand de beste manier om een collega uit te schakelen?
Eens! Sinds een van hun eerste singles, Trouble, is het alleen maar bergaf gegaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En terecht. Coldplay is overgewaardeerde bagger.
Whehe, ik moest lachen...quote:
Ik hou wel van die instelling.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, ik moest lachen...
Gelukkig let er toch niemand op hoeveel uren ik aanwezig ben, als het werk maar af komt.
Ik ook, een van de fijne kanten van academia.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou wel van die instelling.
Goed ideequote:
Ik zuig ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:18 schreef huize het volgende:
Ik zuig zo met opruimen en poetsen. Word tijd voor een salarisverhoging zodat ik een hulp kan nemen
Komt bij mij in het weekend ook steeds vaker voor met verschillende vrienden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef huize het volgende:
Meh in de weekenden moet iedereen altijd werken, toevallig dan zondag een eventje in den haag gehad. Maar das weer semi-zakelijk/hobby-matig.
Hij vond het zelf een erg goed nummer volgens mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat nummer van sterretjewat een faalkneus
En die clipquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij vond het zelf een erg goed nummer volgens mij.
Met de eer van anderen strijken en er zelf wat voor de show doorheen blehren noem ik geen eigen nummerquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En die clipgewoon te erg
Nog niet gezien. Zal vast stijlvol zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En die clipgewoon te erg
Weet niet of het dit jaar Coldplay gaat worden. Werchter of misschien Pukkelpop als met mijn vakantie goed uitkomt. Wil sowieso wel eens weten óf we dit jaar nog met 'n deel van onze groep gaan en waar we dan naartoe willen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Coldplay op PP trouwens. 1 naam die ik naderhand kan afkraken. Gaat dus biertenten worden net als bij Green Day
Blijft ie dan plakkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef huize het volgende:
Heh ik zou bij de sugababes juist kwijlend vooraan staan en mn onderbroek naar heidi werpen
gmtaquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef huize het volgende:
Heh ik zou bij de sugababes juist kwijlend vooraan staan en mn onderbroek naar heidi werpen
ach ik kon t er ook wel op doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:52 schreef huize het volgende:
hehe...bij heidi heb je daar wel kans op
sjeet ze maar lekker meadjequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef limbolandjgirl het volgende:
Zoa.
Op noa de sjutteriej / repetitie!
Ze heeft wel echt 'n zwaar Liverpool's accent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:52 schreef huize het volgende:
hehe...bij heidi heb je daar wel kans op
Inkoppert Epic Threesome!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ach ik kon t er ook wel op doen
Oh, dat was ook zo'n legendarisch slecht optreden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste keer voor mij was het jaar met de Red Hot Chili Peppers volgens mij.
Niet teveel drinken anders horen we morgen weer "this one time at the sjtutterie"quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef limbolandjgirl het volgende:
Zoa.
Op noa de sjutteriej / repetitie!
gewoon zorgen dat ze der mond vol heeftquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft wel echt 'n zwaar Liverpool's accent.
Neuh liever met dr mond open....quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat was ook zo'n legendarisch slecht optreden.
Heidi is leuk maar ze moet d'r mond dicht houden.
Het blijft hier praktisch altijd SFW hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Hee, er zijn mensen die nog aan het werk zijn ja!
Oh das klote meid! Ik sloop ze altijd zelf! maar een collega die werdt vrijdag ook uit bed gebelt dat zn vriendin in het ziekenhuis lag, vriendin was aangereden door een scooter!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
Er is een of andere mongool tegen mijn fiets aangereden, nu issie krom en kan mn achterwiel niet meer draaien
Arghh
Zoek een OV-fiets ofzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
Er is een of andere mongool tegen mijn fiets aangereden, nu issie krom en kan mn achterwiel niet meer draaien
Arghh
Ben blij dat het geen Ferrari is..quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
Arghh
Toch ook een de geruchten op dit moment?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil Maiden op PP ! Veel beter dan die huppelmuziek van Jantje Smeets
Ze spelen op Werchter dus PP is dan meteen een optie. Jan zal ze toch wel niet durven te halen en gaat op safe spelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch ook een de geruchten op dit moment?
Pinkpop gaat het niet worden voor mij, lijkt me ook niet dat ze er de line-up tegenover kunnen zetten die me toch weer te overtuigen.
Kings of Leonquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze spelen op Werchter dus PP is dan meteen een optie. Jan zal ze toch wel niet durven te halen en gaat op safe spelen
Is ook goed voor de drank want dat soort mensen drinken nu veel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Financieel gezien zou het best wel safe zijn want ze trekken geheid veel mensen. Eigenlijk is het misschien meer iets voor Pinkpop Classic, maar het zou wel heel tof zijn als hij ze binnenhaalt!
Ik begrijp het ook niet en ik wil het ook niet begrijpen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik snap nou echt niet wat er nu zo goed aan die rotzooi is
Vergeet vooral ook de watermeloen en de poffertjes niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is ook goed voor de drank want dat soort mensen drinken nu veel.
Zie bv Green Day.. wel veel kaarten maar die kindercreche drinkt 2 cola op heel de dagLaat ik dat frietje frikandel niet vergeten
God Put A Smile Upon Your Face vond ik in die tijd ook goed.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal ik volgens jaar eens checken.
En ok Coldplay heeft 1 mooi nummer
Rise Against, National, Customs, Subways, MAiden. Verschillende soorten muziek maar wel goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar naar wat voor band/acts zouden jullie echt uitkijken dan?
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb het sowieso niet met de grote namen.
De bandjes waar ik naartoe ga bevallen me prima. En dan kun je na afloop noch gewoon nakletsen met de artiesten zelf.quote:
Idd, en zo heb ik toch met heel wat bandjes/dj's/artiesten gesproken/gewerkt/en kennis gemaakt, ik hou ervan om (nieuwe) bands en projecten te ontdekken..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De bandjes waar ik naartoe ga bevallen me prima. En dan kun je na afloop noch gewoon nakletsen met de artiesten zelf.
http://fotoalbum.dds.nl/i(...)3cbea80b4bf5b849d7aa
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/balkanbeats
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/karmatoburn
Ja, da's leuk idd, het nadeel is echter wel dat als het uiteindelijk opgepikt wordt door de platenbonzen en het sproeit elke dag als slappe diarree door de speakers van de commercielen, dan kun jij er als liefhebber niet meer echt van genieten..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Het mooiste is een band te 'ontdekken' voordat ie doorbreekt en dan kunnen merken hoe deze band iedere paar maanden weer beter wordt. Dat merk ik nu bij Sungrazer (die stond overigens wel op Pinkpop).
Dat geldt voor de meeste van mijn favoriete artiesten ook, daarom vind ik het ook moeilijk om dingen te bedenken die nog bezig zijn en onlangs iets nieuws hebben uitgebracht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef friekin_ het volgende:
Terug en wijn.
En ik kan hier wel delen wat ik echt graag live wil zien, maar merendeel zegt jullie niets, of is dood, of is uit elkaar.
Hier in de straat zijn vandaag 4 ongelukken gebeurd. Er zit namelijk nogal een flauwe bocht in, en iedereen komt te hard aan en trapt op de rem. Sukkels.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef sproetjes het volgende:
zoooo ik ben ook weer thuis
rijden was geen probleem, was 20 minuten te vroeg op mn werk
net nog even wat gedronken in sittard, zo nog een aflevering van ANTM
en boek lezen in bed... oh en ik heb al een uur dit in mn hoofd:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef friekin_ het volgende:
Slaapjes doen. Morgenvroeg naar werk, ook maar eerder vertrekken. Weert is ontzettend laks met strooien.
Dan deel met ons wie je het laatste half jaar live gehoord hebt en die goed waren. Dan heb je nog een redelijke kans dat ze nog spelen. Dat ze me niks zeggen is juist leuk, juist bij de onbekende bandjes moet je het van horen zeggen hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef friekin_ het volgende:
Terug en wijn.
En ik kan hier wel delen wat ik echt graag live wil zien, maar merendeel zegt jullie niets, of is dood, of is uit elkaar.
Waar moet je ergens zijn in Weert? Ik woon namelijk in het centrum, dan moet ik de randweg op om daar aan te sluiten in de rij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:23 schreef nattermann het volgende:
[..]Dat laatste kan ik bevestigen. Vanochtend rond half 7 spekglad daar.
Caribou, Gold Panda, Flying Lotus, Magnetic Manquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan deel met ons wie je het laatste half jaar live gehoord hebt en die goed waren. Dan heb je nog een redelijke kans dat ze nog spelen. Dat ze me niks zeggen is juist leuk, juist bij de onbekende bandjes moet je het van horen zeggen hebben.
Op bedrijventerrein De Kempen (zo heet het volgens Google Maps). Bij het kanaal, ten zuiden van Weert zegmaar. Meestal rij ik via de Roermondseweg, Ringbaan en de Kazernelaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waar moet je ergens zijn in Weert? Ik woon namelijk in het centrum, dan moet ik de randweg op om daar aan te sluiten in de rij.
Ah. En dan is dan nog goed gestrooid voor Weerter begrippenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Op bedrijventerrein De Kempen (zo heet het volgens Google Maps). Bij het kanaal, ten zuiden van Weert zegmaar. Meestal rij ik via de Roermondseweg, Ringbaan en de Kazernelaan.
Precies, toch de grotere wegen van Weert hè.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ah. En dan is dan nog goed gestrooid voor Weerter begrippen
Therapy? ftw!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar naar wat voor band/acts zouden jullie echt uitkijken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |