De mijne is cynisme.quote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef huize het volgende:
Ik ben ook maar sarcastisch, is mijn stekste karaktertrek.
DAT IS LIEFDE JA.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:22 schreef huize het volgende:
Half beetje te zoetsappig als ik eerlijk ben.
No shit Sherlock.quote:'Praten over seksleven bepaalt duur relatie'
AMSTERDAM Praten over je seksuele verleden en seksuele aandoeningen is de sleutel tot een lange relatie, blijkt uit nieuw onderzoek. Voor jongeren is eerlijkheid hierover belangrijker dan het ontmoeten van de ouders.
Het onderzoek, dat werd gehouden in het kader van de Amerikaanse overheidscampagne Sex, Worth Talking About, vroeg meer dan 1.200 jongeren in de leeftijd van 15 tot 24 jaar naar wat zij belangrijk vinden in een relatie.
Hoewel openheid over het seksuele verleden als zeer belangrijk wordt ervaren, geeft 73 procent van de ondervraagden toch toe dat er niet over seksueel overdraagbare aandoeningen gepraat wordt met nieuwe partners voordat ze met elkaar naar bed gaan.
Daarnaast voelt 30 procent van de jongeren zich ongemakkelijk om hun nieuwe partner te moeten vragen een condoom te gebruiken, zo meldt The Times of India.
Veel jongeren realiseren zich dat het belangrijk is om te kunnen praten over het testen op seksueel overdraagbare aandoeningen, maar schaamte weerhoudt hen ervan dit ook echt te doen", aldus Catherine Hood, woordvoerder van de campagne.
"Hiermee zetten ze niet alleen de relatie op het spel, maar ook hun gezondheid", zo voegt Hood eraan toe.
das gewoon geilheid uit je speakers!quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:31 schreef huize het volgende:
Down in a hole and they've put all
The stones in their place
Ive eaten the sun so my tongue
Has been burned of the taste
I have been guilty
Of kicking myself in the teeth
I will speak no more
Of my feelings beneath
Down in a hole, feelin so small
Down in a hole, losin my soul
Id like to fly but my
Wings have been so denied
ik heb hele pc volstaan met muziek en met speakersetje al vrij aardig geluid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:34 schreef huize het volgende:
Word tijd dat ik mn pc weer eens aan de versterker koppel. Tenminste weer eens knallen.
En nu lekker wat bush erin gezet.
ja zeker met drums en killing gitaarsolo's die je tot in je ruggenmerg voeltquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:38 schreef huize het volgende:
Ow mn speakers zijn qua geluid wel ok, maar tis beter met de subwoofer erbij
En een meet met mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh, nog twee weekjes en dan heb ik een supergoede speakerset in plaats van mijn laptopspeakers/koptelefoon.Bedankt dat jullie me daaraan herinneren!
Goed! Ik ben mijn stage aan het afronden, vandaag de laatste presentatie gegeven. Over twee weken ga ik terug naar Nederland.quote:
trustequote:Op dinsdag 30 november 2010 00:50 schreef sproetjes het volgende:
Dat komt gewoon door je slechte rij skillz![]()
Ga maar weer een poging tot slapen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |