SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 50% gewijzigd door sproetjes op 29-11-2010 18:57:11 ]
Ik heb vanaaf Dexter (S05E10) en The Walking Dead (S01E05) op het progamma staan..quote:Op maandag 29 november 2010 18:47 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Vind ik niet erg met dit weer, dadelijk een bluray kijken. Weet alleen nog niet welke
Je klikt toch gewoon op die open nieuw deel knop ?quote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef sproetjes het volgende:
ohja? dan mag iemand me uitleggen hoe ik de OP in 1 keer overgekopieerd krijg.. met alle urls na de vorige topics up to date:P
Koukleum.quote:
Die van ons vondt het prachtig, 10 minuten buiten in de snee en dat beest was zelf een sneeuwbal!..quote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
Wilde net rondje met hond gaan doen, maar hondje wil niet
ohgod neequote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koukleum.
Donderdag -7 overdag en - 13 's nachts als ik de voorspellingen mag geloven.Ik ga nu aan m'n avond beginnen, zal wel wat langer lopen zijn vanavond gok ik zo
Die van ons ook, hard rennen over een veldje en door de sneeuw rollen, een genot om te zien.quote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Die van ons vondt het prachtig, 10 minuten buiten in de snee en dat beest was zelf een sneeuwbal!..
Dat deed mijne rond een uur of 5 ook nog..quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die van ons ook, hard rennen over een veldje en door de sneeuw rollen, een genot om te zien.
Eens. Overigens heb ik tegen de mensen die sneeuw haten (als die hier zijnquote:
ywquote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Gezicht het volgende:
Thanks aan diegene die de OP trouwens heeft bijgewerkt.![]()
Als je de lapo hebt, staat er een groen blokje met 'Open nieuw deel'.quote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ywwiki bij werken hoefde niet meer hoorde ik v an joysa?
al mag iemand wel uitleggen waar die knop dan zit om meteen een nieuw deel incl op te openen
Jaaaaaa, heb ook lekker gewandeld met de hond een lang stuk, daarna lekker gedoucht en toch maar even lekker gerelax op de bank. Was kapotquote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef friekin_ het volgende:
BANKHANGEN IS VOOR MIETJES!!!
SNEEEEEEUWWWWW. Zojuist lekker gewandeld
Ja.quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef friekin_ het volgende:
BANKHANGEN IS VOOR MIETJES!!!
SNEEEEEEUWWWWW. Zojuist lekker gewandeld
En ik stuurde nog wel van die toffe dingen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit nummer is wel ongeveer het contrast met hoe ik me vanmiddag voelde
Die dingen buiten beschouwing gelaten natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En ik stuurde nog wel van die toffe dingen.
Wanneer gaan jullie 2 nu eens daten zeg.quote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die dingen buiten beschouwing gelaten natuurlijk.
Dat was erg welkom
quote:Op maandag 29 november 2010 23:17 schreef huize het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie 2 nu eens daten zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |