Komt bij mij in het weekend ook steeds vaker voor met verschillende vrienden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef huize het volgende:
Meh in de weekenden moet iedereen altijd werken, toevallig dan zondag een eventje in den haag gehad. Maar das weer semi-zakelijk/hobby-matig.
Hij vond het zelf een erg goed nummer volgens mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat nummer van sterretjewat een faalkneus
En die clipquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij vond het zelf een erg goed nummer volgens mij.
Met de eer van anderen strijken en er zelf wat voor de show doorheen blehren noem ik geen eigen nummerquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En die clipgewoon te erg
Nog niet gezien. Zal vast stijlvol zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En die clipgewoon te erg
Weet niet of het dit jaar Coldplay gaat worden. Werchter of misschien Pukkelpop als met mijn vakantie goed uitkomt. Wil sowieso wel eens weten óf we dit jaar nog met 'n deel van onze groep gaan en waar we dan naartoe willen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Coldplay op PP trouwens. 1 naam die ik naderhand kan afkraken. Gaat dus biertenten worden net als bij Green Day
Blijft ie dan plakkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef huize het volgende:
Heh ik zou bij de sugababes juist kwijlend vooraan staan en mn onderbroek naar heidi werpen
gmtaquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef huize het volgende:
Heh ik zou bij de sugababes juist kwijlend vooraan staan en mn onderbroek naar heidi werpen
ach ik kon t er ook wel op doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:52 schreef huize het volgende:
hehe...bij heidi heb je daar wel kans op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |