Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen
Het heeft me net wel de nodige moeite gekost om uit mijn warme bed te komen.
Inderdaad ideaal als je een weekendje weg wil. Ga je naar 'n optreden in Amsterdam?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef friekin_ het volgende:
Hotel in Amsterdam aan het fixen. He, wat is vakantieveilingen.nl/hotelkamerveiling.nl toch een uitkomst
32 euro voor 2 personen voor 1 nacht
Jep. Mijn vakantie nadert. Heb dit jaar eigenlijk niets anders gedaan dan werken en ik heb Lowlands gehad. Dus het is tijd voor vakantie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad ideaal als je een weekendje weg wil. Ga je naar 'n optreden in Amsterdam?
Live gaat het best eraan toe.. Bouncen jwt. En dubstep is idd geïnspireerd op reggae en DnB.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoog tijd voor een verdiende vakantie dan. Bij mij staat Berlijn ook nog op mijn verlanglijstje![]()
Goed uit eten kan ik iedereen aanraden, dan ervaar je zo'n pure en vaak intense smaken![]()
Qua muziek is het voor mij toch meer luistermuziekmeen er wel duidelijk DnB-invloeden in te ontdekken.
Gewoon lekker rustig aan doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:36 schreef Tassiepassie het volgende:
Ok, fucking ziek en moet zoveel doen![]()
Hele nacht koude koorts gehad en niet geslapen![]()
Maar jeej t is wit en winter
Kerstgedachte pur sang.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, het eten is lekker. De avond zelf is elk jaar weer uitermate deprimerend.
geen tijd voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan doen.
Denk niet dat je dat haalt..quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef sproetjes het volgende:
moet v andaag om 12.30 in roermond zijn, denk dat ik rond 11.40 vertrek..
neem aan dat ik gewoon optijd ben... buiten de spits enzo... en dat er nu toch wel voldoende gestrooid is haha
is het nog steeds zó erg?quote:
I KNOW RIGHT!quote:
FOK-ers zijn HAT-ers!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef Frishe het volgende:
Op de zaterdag als afsluiter..... Vroeg naar huis dus.
Permban voor friek en Frishequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En terecht. Coldplay is overgewaardeerde bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |