Iedereen is altijd TE LANG single en wat we er aan doen? We batsen andere singles voor de variatie totdat we weer iemand tegenkomen waar we lang mee samen willen zijnquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
hoelang zijn jullie single?...enne wat doen jullie eraan, om van het single zijn af te komen?
Nee, in dit geval duurt het wat langer.quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wacht. Dat gebeurt pas na 5 posts.
Ik ben bewust single zodat ik hier kan posten. Ik wil niet single-af zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
hoelang zijn jullie single?...enne wat doen jullie eraan, om van het single zijn af te komen?
Nee mn moeder en die zat de hele tijd, ja met dit weer zus doen en zo opletten EN DAT 40 MINUTEN LANG. Tsjonge jonge.quote:
Oh. Nou, goedquote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, in dit geval duurt het wat langer.
* AirwiN wijst naar het tuinpadquote:
* Spezza19 ziet het al voor zichquote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN wijst naar het tuinpad
Zo?
Klinkt goed! Wanneer spreken we weer af voor casual seks?quote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bewust single zodat ik hier kan posten. Ik wil niet single-af zijn.
Ben single en hoop het nog een tijdje te blijven ookquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
was maar een grapje, happerd.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik het willen dan zou ik het niet kunnen opbrengen![]()
![]()
Welkom in Singles. Zo werkt dat. Wil de één niet , dan ga je naar de volgende.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef MelR het volgende:
[..]
oooh mooi is dat, ik ben gewoon 2e keus?...:O
Tenzij je je vastklampt aan die ene.....quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom in Singles. Zo werkt dat. Wil de één niet , dan ga je naar de volgende.
nope. natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef MelR het volgende:
[..]
oooh mooi is dat, ik ben gewoon 2e keus?...:O
Ik heb morgen wel tijd.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wanneer spreken we weer af voor casual seks?
Ja, klopt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij je je vastklampt aan die ene.....
Single mn hele leven (18 jaren langquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
Pak met die handjes een sneeuwschuiver en schuif de sneeuw van het pad afquote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN wijst naar het tuinpad
Zo?
Vanaf deze post niet meer.quote:
Even een kleine nuancering aangebracht.quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen is altijd TE LANG single en wat we er aan doen? We Sommige singles batsen andere singles voor de variatie totdat we weer iemand tegenkomen waar we lang mee samen willen zijn
Nee, zo mongolide zijn we ook weer niet.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef MelR het volgende:
dus een soort oh oh cherso...maar dan op FOK!
als ze niks zegt, dan ik nr dr zus..
Dit dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Single mn hele leven (18 jaren lang) en niets
Mannen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hier hebben we ook allemaal rare bijnamen....quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef MelR het volgende:
nou. op wie lijk jij het meest? toch niet barbie he?quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef MelR het volgende:
* AirwiN pakt Samzz met die handjes en zet 'r buiten met de sneeuwschuiverquote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Samzz het volgende:
Pak met die handjes een sneeuwschuiver en schuif de sneeuw van het pad af
Wat is mijn rare bijnaam?quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we ook allemaal rare bijnamen....
Natte klets!quote:
Bijnamen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we ook allemaal rare bijnamen....
Nee, nee, zo werkt dat niet he!quote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN pakt Samzz met die handjes en zet 'r buiten met de sneeuwschuiver
Myraelanita kan ik mij nog herinneren.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
voor jou had ik stofnestje in gedachten
Oja.quote:Op maandag 29 november 2010 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Myraelanita kan ik mij nog herinneren.
Oh?quote:
Whehehe nee. Dan had ik wel meer mannen van hier gedaan.quote:
Leuk, zo'n vrouw die op je moeder lijkt.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan niet, die post hier al
Wat maakt het ene meisje wel speciaal en de andere niet?
ja, dat schiet inderdaad niet zo op.quote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef Myraela het volgende:
Whehehe nee. Dan had ik wel meer mannen van hier gedaan.![]()
Nee, Jokertje en Sterretje zijn niet stom....quote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet raar, dat is gewoon stom
quote:Op maandag 29 november 2010 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, dat schiet inderdaad niet zo op.
Daar ben je dan mooi klaar mee.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingenquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef STING het volgende:
Bleh, in de sneeuw tegen de wind in fietsen
Je meent toch niet dat elke Single vrouw in Singles half Mannelijk Singles af moet hequote:Op maandag 29 november 2010 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, dat schiet inderdaad niet zo op.
Oh, die is al kei oud.quote:
oh ja dat was een fotomodel toch? herinner me wel een topic van haarquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vond Despiclable me echt geweldig!quote:Op maandag 29 november 2010 17:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leek mij ook wel. Fluffy was wel lachen.
NIet?quote:Op maandag 29 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen
[..]
Je meent toch niet dat elke Single vrouw in Singles half Mannelijk Singles af moet he
Verschrikkelijke ikke en de rest kan stikke!quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond Despiclable me echt geweldig!
Dat is niet leukquote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef STING het volgende:
[..]
Verschrikkelijke ikke en de rest kan stikke!
nee joh. niks moet.quote:Op maandag 29 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
Je meent toch niet dat elke Single vrouw in Singles half Mannelijk Singles af moet he
Leuke afwisseling op een saaie maandag, lijkt me.quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef Kreator het volgende:
Ik reed net op de vliegveldweg en toen ging de auto voor mij remmen....en toen gas geven en sturen, waarna hij met 80 tussen 2 pijnlijke bomen door in de berm tot stilstand kwam. Spannend.
Alleen de lelijke. De knappe moeten iedereen af.quote:Op maandag 29 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
Sinds 22 oktober, woon nog bij mn ex in huis en heb er geen behoefte aan om geen single meer te zijnquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
Waarom jezelf beperken tot [Singles]. Ik haal ze van heel FOK!.quote:Op maandag 29 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
20 in 1 uurquote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou nee, geen tijd voor joh, al die mannen!
Maar, maar, alle single Fok vrouwen zitten toch hier?quote:Op maandag 29 november 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom jezelf beperken tot [Singles]. Ik haal ze van heel FOK!.
Heb je diegene ook verteld dat daar geen afslag was?quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef Kreator het volgende:
Ik reed net op de vliegveldweg en toen ging de auto voor mij remmen....en toen gas geven en sturen, waarna hij met 80 tussen 2 pijnlijke bomen door in de berm tot stilstand kwam. Spannend.
Bazinquote:Op maandag 29 november 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 29 november 2010 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen de lelijke. De knappe moeten iedereen af.
Maar uitwonen is geen probleem!quote:Op maandag 29 november 2010 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds 22 oktober, woon nog bij mn ex in huis en heb er geen behoefte aan om geen single meer te zijn
Hoeveel haal je er nou gemiddeld binnen in een week als lurker?quote:Op maandag 29 november 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
Pssst: Ik haat nasynchroniserenquote:Op maandag 29 november 2010 17:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het we daarover eens zijn
Dat is harstikke geweldigquote:Op maandag 29 november 2010 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
SNEEEEEEEEEEUWwat onwijs geweldig is dat toch!
Dat geldt ook voor de meeste mannen hier, dus die vinden je al snel knap.quote:Op maandag 29 november 2010 17:54 schreef Flippiee het volgende:
Gelukkig heb ik een minderwaardigheidscomplex
Het was dan ook een geniale opmerkingquote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O nee het blijft me achtervolgen
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
SNEEEEEEEEEEUWwat onwijs geweldig is dat toch!
3 minuten per persoonquote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O nee het blijft me achtervolgen
Ook ik heb behoeftesquote:
Shit /me denkt na over volgende smoesquote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de meeste mannen hier, dus die vinden je al snel knap.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was dan ook een geniale opmerking
Binnen een week he? 0.33335 ongeveer.quote:Op maandag 29 november 2010 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel haal je er nou gemiddeld binnen in een week als lurker?
Jaquote:
Resultaat: 0quote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Best leukgewoon een beetje slap ouwe hoeren
quote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vroeg straks wanneer je tijd hebt, dat was niet snel genoeg?
Nog niet neequote:
Vandaar die UI met die smurf?quote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Flippieeeeee, ik lijk op Wesley Sneijder werd me net verteld!![]()
Jij staat ook in je auto?quote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Qua uiterlijkquote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Over vluggertjes gesprokenquote:
Jofu is dus niet de enige Singles dwergquote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmm oke, en ben je in bed ook zo snel?quote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vroeg straks wanneer je tijd hebt, dat was niet snel genoeg?
Ben je gisteren meteen gaan slapen na je 2e afscheid?quote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu is dus niet de enige Singles dwerg
Yes my soonquote:
Dat moet je er niet bij vertellen natuurlijkquote:
Nee joh gek!quote:
Tenzij een date met speed?quote:
pm maar en mss kom je daar dan nog weleens achter.quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef MelR het volgende:
[..]
hmm oke, en ben je in bed ook zo snel?
Egoïstquote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, als ze lekker is moet ze alleen mij af. doh.
Ik heb besloten minder snel met mensen seks te hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Speedneuken deed je liever toch?
Ik heb nog nooit anders gehoord over speeddatenquote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gek he? Als het alleen bij wat slap gedoe blijft....
quote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je gaat over op dieren?quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb besloten minder snel met mensen seks te hebben.
Sexy mommaquote:
quote:
Ach de meesten mannen komen toch wel binnen die tijdquote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Qua uiterlijk![]()
[..]
Over vluggertjes gesproken
Nee ik heb eerst de reportage over wurgseks gekekenquote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
[..]
Ben je gisteren meteen gaan slapen na je 2e afscheid?(of naja, vannacht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |