uhu, en 's nachts dude.quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik vrijwel alleen onder werktijd post. Dus dan is no. 26 best veel.
Ik lurk te veel tegenwoordig, vroeger baggerde ik er flink op los. Dan gaat het veul sneller.quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik vrijwel alleen onder werktijd post. Dus dan is no. 26 best veel.
ja, ik zei toch al dat je oud wordt?quote:Op maandag 29 november 2010 17:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Lang niet zo vaak meer als vroeger.
niet op Fok! wel in dit topic, ik at te lezen en dacht ik zeg eens hallo...quote:
Ja ben net thuis, niet leuk man in de autoquote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
supermooi als je lekker warm binnen zit. maar ik heb net alweer geschoven met de auto.
Patat en een mexicano en een grote chocolademilkshake!quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
Wat ik zal ik straks weer eens gaan eten?
Ja, dat vraagt om PICS!quote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef MelR het volgende:
[..]
niet op Fok! wel in dit topic, ik at te lezen en dacht ik zeg eens hallo...
ik heb ook een buikje trouwens, maar ik hou teveel van eten en ik hou niet van sporten...en de rest van mij is wel aardig in proporties..dus ja...
Ik mag je nou alquote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef MelR het volgende:
[..]
niet op Fok! wel in dit topic, ik at te lezen en dacht ik zeg eens hallo...
ik heb ook een buikje trouwens, maar ik hou teveel van eten en ik hou niet van sporten...en de rest van mij is wel aardig in proporties..dus ja...
Bestel 2 pizza's. Ik ben er over een uurtje.quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
Wat ik zal ik straks weer eens gaan eten?
Ga jij eerst maar je scharrel proberen terug te winnen voordat je op een ander springtquote:
idd, heb een hekel aan autorijden in de sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ben net thuis, niet leuk man in de auto
Op zich geen slecht plan... alleen dan een aardbeienmilkshake...quote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Patat en een mexicano en een grote chocolademilkshake!
Oh god, haantje.quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar je scharrel proberen terug te winnen voordat je op een ander springt
Sinds wanneer heb jij aanvullende eisen op:quote:
quote:geslacht: Vrouw
Neequote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh god, haantje.![]()
Zie je me als concurrentie, joh?
IJzel vind ik beroerder, dat zie je minder goed en het is gladder.quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
idd, heb een hekel aan autorijden in de sneeuw
Geen twee rietjes dus?quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef Spezza19 het volgende:
Op zich geen slecht plan... alleen dan een aardbeienmilkshake...
Sinds 1976quote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij aanvullende eisen op:
[..]
Is goed... maar gaat dat lukken met deze sneeuw? NS is grillig...quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bestel 2 pizza's. Ik ben er over een uurtje.
sneeuw, ijzel, het is allebei kut.quote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
IJzel vind ik beroerder, dat zie je minder goed en het is gladder.
Zag het verkeerd >.>quote:
Bemoei je er dan niet mee.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
Ik kom dit topic met mijn stralende persoonlijkheid verblijden
Boh Patatquote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Patat en een mexicano en een grote chocolademilkshake!
Soms voelde je die auto ook wegschieten en dan zit ik aan de passagierskant hequote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
idd, heb een hekel aan autorijden in de sneeuw
boerinneke!quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk welquote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bemoei je er dan niet mee.![]()
Dat ik zeg dat ik haar nu al mag betekent niet gelijk dat ik haar in bed wil hebben.
Ohja. NS faalt met sneeuw.quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is goed... maar gaat dat lukken met deze sneeuw? NS is grillig...
Ik heb liever dat je hier het tuinpaadje sneeuwvrij straalt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
Positieve postsquote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
Met sneeuw kan ik prima omgaan, mits ik in de personenauto rijd.quote:
Niet?quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bemoei je er dan niet mee.![]()
Dat ik zeg dat ik haar nu al mag betekent niet gelijk dat ik haar in bed wil hebben.
Mankeert er wat aan je handjes?quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je hier het tuinpaadje sneeuwvrij straalt.
daten. wanneer kun je?quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
hoelang zijn jullie single?...enne wat doen jullie eraan, om van het single zijn af te komen?
Nee, ik ben gewoon vrolijkquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Positieve posts
Nog een reden ervoor?
Zat je ook bij R. in de auto?quote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ben net thuis, niet leuk man in de auto
Eet je mee?quote:
Lijkt me heel verstandig.quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik hou de aanvullende opmerking maar voor me
Iedereen is altijd TE LANG single en wat we er aan doen? We batsen andere singles voor de variatie totdat we weer iemand tegenkomen waar we lang mee samen willen zijnquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
hoelang zijn jullie single?...enne wat doen jullie eraan, om van het single zijn af te komen?
Nee, in dit geval duurt het wat langer.quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wacht. Dat gebeurt pas na 5 posts.
Ik ben bewust single zodat ik hier kan posten. Ik wil niet single-af zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
Nee mn moeder en die zat de hele tijd, ja met dit weer zus doen en zo opletten EN DAT 40 MINUTEN LANG. Tsjonge jonge.quote:
Oh. Nou, goedquote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, in dit geval duurt het wat langer.
* AirwiN wijst naar het tuinpadquote:
* Spezza19 ziet het al voor zichquote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN wijst naar het tuinpad
Zo?
Klinkt goed! Wanneer spreken we weer af voor casual seks?quote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bewust single zodat ik hier kan posten. Ik wil niet single-af zijn.
Ben single en hoop het nog een tijdje te blijven ookquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
was maar een grapje, happerd.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik het willen dan zou ik het niet kunnen opbrengen![]()
![]()
Welkom in Singles. Zo werkt dat. Wil de één niet , dan ga je naar de volgende.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef MelR het volgende:
[..]
oooh mooi is dat, ik ben gewoon 2e keus?...:O
Tenzij je je vastklampt aan die ene.....quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom in Singles. Zo werkt dat. Wil de één niet , dan ga je naar de volgende.
nope. natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef MelR het volgende:
[..]
oooh mooi is dat, ik ben gewoon 2e keus?...:O
Ik heb morgen wel tijd.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wanneer spreken we weer af voor casual seks?
Ja, klopt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij je je vastklampt aan die ene.....
Single mn hele leven (18 jaren langquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
Pak met die handjes een sneeuwschuiver en schuif de sneeuw van het pad afquote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN wijst naar het tuinpad
Zo?
Vanaf deze post niet meer.quote:
Even een kleine nuancering aangebracht.quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen is altijd TE LANG single en wat we er aan doen? We Sommige singles batsen andere singles voor de variatie totdat we weer iemand tegenkomen waar we lang mee samen willen zijn
Nee, zo mongolide zijn we ook weer niet.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef MelR het volgende:
dus een soort oh oh cherso...maar dan op FOK!
als ze niks zegt, dan ik nr dr zus..
Dit dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Single mn hele leven (18 jaren lang) en niets
Mannen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hier hebben we ook allemaal rare bijnamen....quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef MelR het volgende:
nou. op wie lijk jij het meest? toch niet barbie he?quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef MelR het volgende:
* AirwiN pakt Samzz met die handjes en zet 'r buiten met de sneeuwschuiverquote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Samzz het volgende:
Pak met die handjes een sneeuwschuiver en schuif de sneeuw van het pad af
Wat is mijn rare bijnaam?quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we ook allemaal rare bijnamen....
Natte klets!quote:
Bijnamen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we ook allemaal rare bijnamen....
Nee, nee, zo werkt dat niet he!quote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN pakt Samzz met die handjes en zet 'r buiten met de sneeuwschuiver
Myraelanita kan ik mij nog herinneren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |