Denk je echt dat mij dat wat uitmaakt?quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook. Ze staat bij deze op de 'afgekeurd' lijst.
Ja, het waren nou niet echt de meest ideale onderwerpen om een TT mee te verzinnen...quote:
Kan makkelijkquote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, het waren nou niet echt de meest ideale onderwerpen om een TT mee te verzinnen...
En om nou te zeggen dat iedereen uitgewoond wil worden...
Picsquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
Zit ik gewoon serieus naar een bikini foto van mezelf te kijken om mijn buikje te checken
Was toch best dicht bij de waarheid?quote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, het waren nou niet echt de meest ideale onderwerpen om een TT mee te verzinnen...
Nou, ik hoef niet uitgewoond te worden.... iemand uitwonen daarentegen....quote:
Jij ook alquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
Zit ik gewoon serieus naar een bikini foto van mezelf te kijken om mijn buikje te checken
zolang je bij mij onbeslist staat niet toch?quote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Denk je echt dat mij dat wat uitmaakt?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
Daarover oordelen wij wel.quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
[Singles] Waar Angel poseert in overjarige naveltruitjes.quote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Spezza19 het volgende:
en werd je er vrolijk van?quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb geen bikinifotoquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |