sneeuw, ijzel, het is allebei kut.quote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
IJzel vind ik beroerder, dat zie je minder goed en het is gladder.
Zag het verkeerd >.>quote:
Bemoei je er dan niet mee.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
Ik kom dit topic met mijn stralende persoonlijkheid verblijden
Boh Patatquote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Patat en een mexicano en een grote chocolademilkshake!
Soms voelde je die auto ook wegschieten en dan zit ik aan de passagierskant hequote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
idd, heb een hekel aan autorijden in de sneeuw
boerinneke!quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk welquote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bemoei je er dan niet mee.![]()
Dat ik zeg dat ik haar nu al mag betekent niet gelijk dat ik haar in bed wil hebben.
Ohja. NS faalt met sneeuw.quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is goed... maar gaat dat lukken met deze sneeuw? NS is grillig...
Ik heb liever dat je hier het tuinpaadje sneeuwvrij straalt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
Positieve postsquote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
Met sneeuw kan ik prima omgaan, mits ik in de personenauto rijd.quote:
Niet?quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bemoei je er dan niet mee.![]()
Dat ik zeg dat ik haar nu al mag betekent niet gelijk dat ik haar in bed wil hebben.
Mankeert er wat aan je handjes?quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je hier het tuinpaadje sneeuwvrij straalt.
daten. wanneer kun je?quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
hoelang zijn jullie single?...enne wat doen jullie eraan, om van het single zijn af te komen?
Nee, ik ben gewoon vrolijkquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Positieve posts
Nog een reden ervoor?
Zat je ook bij R. in de auto?quote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ben net thuis, niet leuk man in de auto
Eet je mee?quote:
Lijkt me heel verstandig.quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik hou de aanvullende opmerking maar voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |