Iedereen is altijd TE LANG single en wat we er aan doen? We batsen andere singles voor de variatie totdat we weer iemand tegenkomen waar we lang mee samen willen zijnquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
hoelang zijn jullie single?...enne wat doen jullie eraan, om van het single zijn af te komen?
Nee, in dit geval duurt het wat langer.quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wacht. Dat gebeurt pas na 5 posts.
Ik ben bewust single zodat ik hier kan posten. Ik wil niet single-af zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
hoelang zijn jullie single?...enne wat doen jullie eraan, om van het single zijn af te komen?
Nee mn moeder en die zat de hele tijd, ja met dit weer zus doen en zo opletten EN DAT 40 MINUTEN LANG. Tsjonge jonge.quote:
Oh. Nou, goedquote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, in dit geval duurt het wat langer.
* AirwiN wijst naar het tuinpadquote:
* Spezza19 ziet het al voor zichquote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN wijst naar het tuinpad
Zo?
Klinkt goed! Wanneer spreken we weer af voor casual seks?quote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bewust single zodat ik hier kan posten. Ik wil niet single-af zijn.
Ben single en hoop het nog een tijdje te blijven ookquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
was maar een grapje, happerd.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik het willen dan zou ik het niet kunnen opbrengen![]()
![]()
Welkom in Singles. Zo werkt dat. Wil de één niet , dan ga je naar de volgende.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef MelR het volgende:
[..]
oooh mooi is dat, ik ben gewoon 2e keus?...:O
Tenzij je je vastklampt aan die ene.....quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom in Singles. Zo werkt dat. Wil de één niet , dan ga je naar de volgende.
nope. natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef MelR het volgende:
[..]
oooh mooi is dat, ik ben gewoon 2e keus?...:O
Ik heb morgen wel tijd.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wanneer spreken we weer af voor casual seks?
Ja, klopt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij je je vastklampt aan die ene.....
Single mn hele leven (18 jaren langquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef MelR het volgende:
haha hij?...
Pak met die handjes een sneeuwschuiver en schuif de sneeuw van het pad afquote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN wijst naar het tuinpad
Zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |