quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een meisje-speciaal heeft mayonaise, curry en uitjes, een meisje-normaal niet.
Er is meer dan alleen uiterlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef Grapefruitthee het volgende:
Deze heer in kwestie kwam een maand later een andere vrouw tegen, paar jaar ouder dan ik, stevig/dikker, 12 in een dozijn uiterlijk, saai gekleed en begon daar al binnen 2 maanden een relatie mee....
dit is een jaar geleden gebeurd dus toen kon ik nog niks met jullie adviezen. Ik kwam alleen vandaag erachter dat ze samenwonen en dat zette me aan het denken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
dit word een beetje hinderlijk hoor bij elke topic zit je dat je mooier bent dan ander iemand en dat ze toch niet voor je gekozen hebben.
En waarom na een date al over een relatie beginnen, je moet toch eerst iemand leren kennen.
Je wil te graag en daarmee schrik je jongens af en je doet elke keer weer , want elke keer open je weer een topic met hetzelfde geneuzel , waar anderen je ook op je dingen proberen te wijzen en advies geven.
Om vervolgens weer een nieuw topic met andere jongen maar weer met zelfde houding en zelfde probleem.
pffff hij kon me zo krijgen ik snap niet waarom hij die kans niet heeft genomen. hij hoefde zich niet eens te bewijzen wan tik vond hem al leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg knappe meisjes ook niet als relatiemateriaal zie. Ooit eens ook een beetje gescharreld met zo'n fotomodel type, maar toch heb je altijd het gevoel dat je jezelf continue moet blijven bewijzen. "Knappe vrouwen heb je nooit alleen" hoor je dan ook vaak. Waardoor ik voor iets echt serieus toch zoekt in een categorie daaronder, bewust of onbewust.
Ja oke, maar de concurrentie blijft natuurlijk bestaan, en misschien vind hij het te vermoeiend om zich daardoor steeds te moeten bewijzen. Althans daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
pffff hij kon me zo krijgen ik snap niet waarom hij die kans niet heeft genomen. hij hoefde zich niet eens te bewijzen wan tik vond hem al leuk
Misschien omdat jij niet zijn type bent?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
pffff hij kon me zo krijgen ik snap niet waarom hij die kans niet heeft genomen. hij hoefde zich niet eens te bewijzen wan tik vond hem al leuk
ja en? ik bedoel neem jij liever een slanke vrouw als vriendin of zo'n mollige vetzak.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Omdat hij haar waarschijnlijk simpelweg leuker vindt; misschien juist omdat zij niet zo op uiterlijk gefixeerd is en gewoon graag neukt.
Hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ja en? ik bedoel neem jij liever een slanke vrouw als vriendin of zo'n mollige vetzak.
En als je dit soort opmerkingen over een ander maakt , daar knappen kerels ook op af. Ik ben zelf slank , maar denk niet dat jongens alleen maar meiden willen voor hun figuur.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ja en? ik bedoel neem jij liever een slanke vrouw als vriendin of zo'n mollige vetzak.
Wat ben jij oppervlakkig zeg @@quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
En wat is iemands type zijn? is ook weer zoiets, wanneer ben je iemands type? wat zijn de voorwaarden daarvoor?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Misschien omdat jij niet zijn type bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |