abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89236197
De titel zegt het al....wat maakt het ene meisje wel speciaal (voor een relatie) en een het andere niet (dus bijv alleen scharrel materiaal). Wat zijn de achterliggende redenen om wel 100% voor een meisje te kiezen en een serieuze relatie met haar aan te gaan? Zou je je voor haar ook helemaal veranderen?

Dit vraag ik naar aanleiding van een mislukte date van mij....ik vond de man in kwestie leuk...hij vond mij alleen mooi/lekker en was onder de indruk dat ik model ben en wilde met me scharrelen, ik had daar geen zin in en gaf aan dat ik alleen aan sex deed binnen een relatie en wilde na één date al weten hoe het tussen ons zat en of het wat werd...de beste man heeft niks meer van zich laten horen.
Deze heer in kwestie kwam een maand later een andere vrouw tegen, paar jaar ouder dan ik, stevig/dikker, 12 in een dozijn uiterlijk, saai gekleed en begon daar al binnen 2 maanden een relatie mee....(terwijl zijn vrienden ooit hadden gezegd dat hij niet een relatie type is maar een scharrelaar player). Vandaag kwam ik erachter dat zij na een relatie van een jaar bij hem heeft ingetrokken...blijkbaar wilde hij ondanks zijn reputatie wel voor haar gaan en met haar een serieuze relatie beginnen en het doet mij pijn dat hij dit alles niet met mij wilde.

dus heren...waarom de ene dame wel en de andere niet?
pi_89236265
als een vrouw na 1 date me gelijk voor het blok zet en wil weten of er een relatie is/gaat komen zou ik ook niets van me laten horen
pi_89236315
Dat is toch voor iedereen persoonlijk :')
pi_89236533
Hoe kom je erbij dat hij alleen met je wilde scharrelen? Heeft hij dat gezegd?
pi_89236547
Dat is nogal ingewikkeld, ik denk dat we dit het beste over MSN kunnen bespreken.
Ron Paul 2012
pi_89236557
Een meisje-speciaal heeft mayonaise, curry en uitjes, een meisje-normaal niet.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_89236639
Je valt op iemand, of je valt niet op iemand, daar is alles wel mee gezegd volgens mij.
pi_89236716
Dat ene meisje is socialer, vertrouwder, leuker in de omgang en zette hem niet na 1 date voor het blok of het serieus is of niet.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:18:00 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89236842
Grotendeels feromonen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89236857
Ze leek waarschijnlijk op zijn moeder.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:18:16 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89236862
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een meisje-speciaal heeft mayonaise, curry en uitjes, een meisje-normaal niet.
:9
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89236863
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef Grapefruitthee het volgende:

Deze heer in kwestie kwam een maand later een andere vrouw tegen, paar jaar ouder dan ik, stevig/dikker, 12 in een dozijn uiterlijk, saai gekleed en begon daar al binnen 2 maanden een relatie mee....
Er is meer dan alleen uiterlijk.
Goede gesprekken met elkaar kunnen voeren, je bij de ander op je gemak voelen en het gevoel hebben dat je bij die persoon op je best bent, dat kan ervoor zorgen dat je iemand speciaal vindt.
pi_89236865
dit word een beetje hinderlijk hoor bij elke topic zit je dat je mooier bent dan ander iemand en dat ze toch niet voor je gekozen hebben.

En waarom na een date al over een relatie beginnen, je moet toch eerst iemand leren kennen.
Je wil te graag en daarmee schrik je jongens af en je doet elke keer weer , want elke keer open je weer een topic met hetzelfde geneuzel , waar anderen je ook op je dingen proberen te wijzen en advies geven.
Om vervolgens weer een nieuw topic met andere jongen maar weer met zelfde houding en zelfde probleem.
pi_89236967
Omdat hij haar waarschijnlijk simpelweg leuker vindt; misschien juist omdat zij niet zo op uiterlijk gefixeerd is en gewoon graag neukt.
pi_89236991
Ik moet zeggen dat ik erg knappe meisjes ook niet als relatiemateriaal zie. Ooit eens ook een beetje gescharreld met zo'n fotomodel type, maar toch heb je altijd het gevoel dat je jezelf continue moet blijven bewijzen. "Knappe vrouwen heb je nooit alleen" hoor je dan ook vaak. Waardoor ik voor iets echt serieus toch zoekt in een categorie daaronder, bewust of onbewust.
pi_89237136
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
dit word een beetje hinderlijk hoor bij elke topic zit je dat je mooier bent dan ander iemand en dat ze toch niet voor je gekozen hebben.

En waarom na een date al over een relatie beginnen, je moet toch eerst iemand leren kennen.
Je wil te graag en daarmee schrik je jongens af en je doet elke keer weer , want elke keer open je weer een topic met hetzelfde geneuzel , waar anderen je ook op je dingen proberen te wijzen en advies geven.
Om vervolgens weer een nieuw topic met andere jongen maar weer met zelfde houding en zelfde probleem.
dit is een jaar geleden gebeurd dus toen kon ik nog niks met jullie adviezen. Ik kwam alleen vandaag erachter dat ze samenwonen en dat zette me aan het denken.

jaaaa ik wilde toen weten of ik nog tijd en energie aan hem moest besteden, want ik bedoel als het er niet inzat wilde ik er geen moeite voor doen. Achteraf een slecht plan :'-)
pi_89237168
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg knappe meisjes ook niet als relatiemateriaal zie. Ooit eens ook een beetje gescharreld met zo'n fotomodel type, maar toch heb je altijd het gevoel dat je jezelf continue moet blijven bewijzen. "Knappe vrouwen heb je nooit alleen" hoor je dan ook vaak. Waardoor ik voor iets echt serieus toch zoekt in een categorie daaronder, bewust of onbewust.
pffff hij kon me zo krijgen ik snap niet waarom hij die kans niet heeft genomen. hij hoefde zich niet eens te bewijzen wan tik vond hem al leuk
pi_89237239
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

pffff hij kon me zo krijgen ik snap niet waarom hij die kans niet heeft genomen. hij hoefde zich niet eens te bewijzen wan tik vond hem al leuk
Ja oke, maar de concurrentie blijft natuurlijk bestaan, en misschien vind hij het te vermoeiend om zich daardoor steeds te moeten bewijzen. Althans daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:29:45 #19
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_89237286
Deze OP komt nogal onzeker en oppervlakkig over. Waarschijnlijk straal je dat ook uit. Dat andere meisje zit misschien lekkerder in haar vel en is minder bezig met haar uiterlijk.
pi_89237297
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

Misschien omdat jij niet zijn type bent?
pi_89237310
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Omdat hij haar waarschijnlijk simpelweg leuker vindt; misschien juist omdat zij niet zo op uiterlijk gefixeerd is en gewoon graag neukt.
ja en? ik bedoel neem jij liever een slanke vrouw als vriendin of zo'n mollige vetzak.
pi_89237344
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

ja en? ik bedoel neem jij liever een slanke vrouw als vriendin of zo'n mollige vetzak.
Haha :P
Misschien vindt hij haar wat liever.
pi_89237436
nou als je zo gedraagd op een date
quote:

[..]

En als je dit soort opmerkingen over een ander maakt , daar knappen kerels ook op af. Ik ben zelf slank , maar denk niet dat jongens alleen maar meiden willen voor hun figuur.
Het siert je niet als je andere mensen naar beneden haalt om jezelf er beter uit te laten komen
pi_89237520
quote:

[..]

Wat ben jij oppervlakkig zeg @@

Die gozer viel dus niet op jou, maar op die andere vrouw, dikke vette boehoe...
pi_89237670
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Joris85 het volgende:

[..]

Misschien omdat jij niet zijn type bent?
En wat is iemands type zijn? is ook weer zoiets, wanneer ben je iemands type? wat zijn de voorwaarden daarvoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')