Beetje theoloog doet gemiddeld 82.000 euro per jaar als predikant (HBO -uitvoering). Overheid; schaal 14. Gezondheidzorg: fwg 60-65 (en vaak ook combinatie met positie binnen het bestuur).quote:
Nah... dan moeten jullie morgen wel heel hard doorpostenquote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef Toverheks het volgende:
en zo komen we wel snel aan nummertje 1006, en let op in het Topic 1006 gaat leandra puffen
Goed je best doen dan maar.quote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje theoloog doet gemiddeld 82.000 euro per jaar als predikant (HBO -uitvoering). Overheid; schaal 14. Gezondheidzorg: fwg 60-65 (en vaak ook combinatie met positie binnen het bestuur).
2 a 3x modaal haalt een academisch theoloog wel.
Ik puf morgen tussendoor met je mee....ik vind het spannendquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... dan moeten jullie morgen wel heel hard doorposten
En dat zonder mijn kwaliteitsposts tussendoor
Ach ja, dat is een van de (weinige) voordelen van verhuizen; als je het goed doet ben je gelijk van je rommel af.quote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef Laysa het volgende:
een hele vuilniszak vol met niet meer bruikbare beauty spullen![]()
Maar wel de inbouwkast helemaal opgeruimd en wat ingepakt kon worden ingepakt...daarna de laden kast gedaan en daar kwamen 2 vuilniszakken met kleding uit voor het rode kruis![]()
Wat een zooi kan een mens hebben
Ik weet nog niet wat we doen qua posten... of we ergens de voortgang melden en wie van ons dat dan gaat doen, maar dan zal het waarschijnlijk in Z&G zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik puf morgen tussendoor met je mee....ik vind het spannend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geen theoloog!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
dat had ik hiervoor gedaan toen ik overhaast van mn ex was wegverhuisdquote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, dat is een van de (weinige) voordelen van verhuizen; als je het goed doet ben je gelijk van je rommel af.
Hoewel er ook mensen zijn die denken dat "eerst verplaatsen, dan uitzoeken" een logische manier van werken is... maar van dat uitzoeken komt het dan meestal niet meer.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]Dat rijmt toch niet met jullie woonsituatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geen theoloog!
quote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat rijmt toch niet met jullie woonsituatie?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat rijmt toch niet met jullie woonsituatie?
Ach... wel handig om er iemand bij te hebben die sowieso van vrijwel alles vindt dat het wegkan, alleen wel goed in de gaten houden wat ze in d'r handen heeftquote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat had ik hiervoor gedaan toen ik overhaast van mn ex was wegverhuisd![]()
Nee ik zal best nog wel iets hebben wat weg had gemogen maar ben wel trots op mezelf![]()
Ik heb echt moeite met dingen weggooien......morgen de benedenverdieping en mams komt helpen...die pleurt sowieso wel alles weg
Zo simpel is het niet altijd... soms ben je met pensioen omdat je verdiencapaciteit ten einde is.quote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh sorry ik leg direct de link met vermogend en vroegtijdig met pensioen gaan.
Ha Haquote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh sorry ik leg direct de link met vermogend en vroegtijdig met pensioen gaan.
Nee ze vraagt wel eerst (hoop ik)quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... wel handig om er iemand bij te hebben die sowieso van vrijwel alles vindt dat het wegkan, alleen wel goed in de gaten houden wat ze in d'r handen heeft
En vooral geen dingen laten aanpakken waarvan je weet dat er zaken inzitten die voor jou (om wat voor knullige reden dan ook) wel belangrijk zijn.
Het was ook niet zo overgekomen. Maar jij weet beter dan wij hoe dat werkt! Jij bent de expert!quote:
ZOmg....ging het luchtalarm al af?quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
Zomg, hier in Ernem ligt al wel 5cm sneeuw
Ik ga zometeen m'n eerst ritje sinds tijden in de sneeuw maken (extra voorzichtig dus).quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
Zomg, hier in Ernem ligt al wel 5cm sneeuw
Zou zonde zijn als je schade zou veroorzaken aan de vangrail of lantaarnpaal! Rij voorzichtig!quote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga zometeen m'n eerst ritje sinds tijden in de sneeuw maken (extra voorzichtig dus).
Ach ik betaal het tenminste wel terug in de vorm van belasting (als we lullig gaan doen).quote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als je schade zou veroorzaken aan de vangrail of lantaarnpaal! Rij voorzichtig!
quote:Op maandag 29 november 2010 17:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik betaal het tenminste wel terug in de vorm van belasting.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik betaal het tenminste wel terug in de vorm van belasting (als we lullig gaan doen).
Aan een ninja-edit?quote:
Wij hebben altijd nog meer betaald dan dat we ooit terug zullen zien.quote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan een ninja-edit?
Ik betaal anders ook netjes mijn centjes voor die toekomstige demento van jou! Of jij dacht dat kinderbijslag uit de lucht kwam vallen?
Das netjes hoor! Weinig baby's met een inkomen die dusdanig hoog is dat die meer bijdraagt aan de staatskas dan kost. Ook goed gedaan tot en met de studietijd. Vast sinds je 0 jaar een goede bijbaan gehad! Maar ja jij kan het weten, jij bent de expert!quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hebben altijd nog meer betaald dan dat we ooit terug zullen zien.
Maar ik vind het heel vriendelijk van je hoor.
Dat kun je natuurlijk nog niet garanderen...quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hebben altijd nog meer betaald dan dat we ooit terug zullen zien.
Maar ik vind het heel vriendelijk van je hoor.
ik ga gewoon met FANN plaatjes hier posten, moet je kijken hoe gauw een topic dan vol raaktquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... dan moeten jullie morgen wel heel hard doorposten
En dat zonder mijn kwaliteitsposts tussendoor
quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das netjes hoor! Weinig baby's met een inkomen die dusdanig hoog is dat die meer bijdraagt aan de staatskas dan kost. Ook goed gedaan tot en met de studietijd. Vast sinds je 0 jaar een goede bijbaan gehad! Maar ja jij kan het weten, jij bent de expert!
ik dacht dat er een ongeschreven regel was 'elkaars' kids er niet bij te slepenquote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan een ninja-edit?
Ik betaal anders ook netjes mijn centjes voor die toekomstige demento van jou! Of jij dacht dat kinderbijslag uit de lucht kwam vallen?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Laysa het volgende:
DK heeft daarstraks voor het eerst ons net geverfde huis gezien![]()
gelukkig vond hij het ook mooi
Het gaat mij erom dat D_K enorm bijdehand reageert op mijn posts.quote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk nog niet garanderen...
Want waar gaat het nou helemaal om? Dat DK kennelijk voor de rest van z'n leven een uitkering heeft?
Daar wil je niet mee ruilen, maar je kunt niet garanderen dat het jou niet zal overkomen.... zolang een mens gezond is denkt hij altijd dat het alleen een ander overkomt.
Nazaat heb ik niet een partner wel. We slepen er gewoon huishoudens bij. Zo werkt het bij de belastingdienst, zo werkt het hier.quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat er een ongeschreven regel was 'elkaars' kids er niet bij te slepen
Daar heb ik inderdaad goed gebruik van gemaakt, maar nooit een euro teveel gekregen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dementer was ook vast een van de weinige studenten zonder studiefinanciering en OV, omdat hij boven de bijverdien-grens zat sinds zijn geboorte
Welkom thuis dan maar... het is hier winters gezelligquote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
En thuis, met sneeuw tussen m'n stekels. Wann tocht
quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
En thuis, met sneeuw tussen m'n stekels. Wann tocht
HIj is nog relatief nieuw.quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat er een ongeschreven regel was 'elkaars' kids er niet bij te slepen
Nee, anders vordert de IBG/DUO dat terug. Mensen die beweren dat ze altijd meer hebben overgeleverd dan gekost en dat dus niet altijd gedaan hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad goed gebruik van gemaakt, maar nooit een euro teveel gekregen.
Gelukkig mogen we binnenkort 130 in de filequote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef remlof het volgende:
"Er zijn op dit moment 113 files met een totale lengte van 899 km."
Misschien gaan we de 1000 km wel halen vanavond
En jij maakt nu dezelfde fout waar je anderen op wijst, namelijk dat je niet weet waar ik vandaan kom.quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, anders vordert de IBG/DUO dat terug. Mensen die beweren dat ze altijd meer hebben overgeleverd dan gekost en dat dus niet altijd gedaan hebben.![]()
Maar jij kan het weten, jij bent de expert!
Ik pak mooi de N-weg, nooit file.quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef remlof het volgende:
"Er zijn op dit moment 113 files met een totale lengte van 899 km."
Misschien gaan we de 1000 km wel halen vanavond
Maar jij hebt daarvoor die wijsheid, ik niet. Jij bent de expert!quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
En jij maakt nu dezelfde fout waar je anderen op wijst, namelijk dat je niet weet waar ik vandaan kom.
Zo weet ik dat ook niet precies van jou.
Het feit dat hij fysiek eea aan beperkingen heeft wil niet zeggen dat hij daardoor verplicht is zijn geestelijke vermogens ook op nul te zetten.quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat D_K enorm bijdehand reageert op mijn posts.
Die wordt er toch niet bijgesleept?quote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nazaat heb ik niet een partner wel. We slepen er gewoon huishoudens bij. Zo werkt het bij de belastingdienst, zo werkt het hier.
Ik wijs je op de inconsequentie in je logica. Niet om de inhoud van de gebruikte argumentatie, maar deze informatie is sowieso redundant, want jij bent de expert!quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
En jij maakt nu dezelfde fout waar je anderen op wijst, namelijk dat je niet weet waar ik vandaan kom.
Zo weet ik dat ook niet precies van jou.
Ik wist niet dat hij thuis zat.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat hij fysiek eea aan beperkingen heeft wil niet zeggen dat hij daardoor verplicht is zijn geestelijke vermogens ook op nul te zetten.
En ja, ik vind hem ook regelmatig strontirritant, maar die opmerking over pensioen woonsituatie was niet nodig.
Of je had het echt niet door, maar niemand hier schat jou zo dom in, dus dan wordt het voor een sneer aangezien.
Kijk eens naar buiten? http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niets aan de hand hier in het zonnige zuid-westen.
nou is dus nog nergens gepekeld, buurvrouw kwam net thuis, heeft 5 kwartier lopen glijden van de amstelveenseweg naar hier.quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we binnenkort 130 in de file
Nee, jij snapt niet dat er ook mensen worden geboren waarbij het geld dusdanig hard stroomt in de familie dat alles wat diegene de gemeenschap ooit nog gaat kosten verbleekt bij wat er al betaald is.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wijs je op de inconsequentie in je logica. Niet om de inhoud van de gebruikte argumentatie, maar deze informatie is sowieso redundant, want jij bent de expert!
Zonnig nog zelfs.quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niets aan de hand hier in het zonnige zuid-westen.
wehehequote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten? http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Tuurlijk, is het mijn fout! Ik ben de ignorant! De lutser! Jij bent de expert!quote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, jij snapt niet dat er ook mensen worden geboren waarbij het geld dusdanig hard stroomt in de familie dat alles wat diegene de gemeenschap ooit nog gaat kosten verbleekt bij wat er al betaald is.
Lutser.
Buienradar is ook dus nep, ik zie wel sneeuw op die link, maar kijk ik naar buiten geen vlokje valt er meer.quote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten? http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Ah, nou ja, als dat zo is dan weten we gelijk waar het misverstand vandaan komt.quote:
Veel regen en sneeuw op de Balkan en zomerwarmte op Kreta. Verder pakken sneeuw in delen van Noorwegen en kou...quote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wehehe
Is kijk ergens best wel uit naar het enerverende fietsritje morgen
Ook al ben ik dat na een dag alweer flink beu want gruwelijk bang weer in de krant te moeten lezen dat er een bekende weggedragen is door de gladheid![]()
Let op de tijd die erbij staatquote:Op maandag 29 november 2010 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Buienradar is ook dus nep, ik zie wel sneeuw op die link, maar kijk ik naar buiten geen vlokje valt er meer.
Zo te horen heb je weer ontvangt in je glazen bol! Fijn als je vanuit de het heden de impact van de toekomst al kan berekenen ten opzichten van het verleden! Maar jij kan het weten, want jij bent de expert!quote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, jij snapt niet dat er ook mensen worden geboren waarbij het geld dusdanig hard stroomt in de familie dat alles wat diegene de gemeenschap ooit nog gaat kosten verbleekt bij wat er al betaald is.
Lutser.
oh wist ik veel hahaha hij loopt op tot 17.45quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Let op de tijd die erbij staat
Hier nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nazaat heb ik niet een partner wel. We slepen er gewoon huishoudens bij. Zo werkt het bij de belastingdienst, zo werkt het hier.
Ik hoop voor jullie dat de gladheid weer weg is als je met de meubels moet gaan leurenquote:Op maandag 29 november 2010 17:53 schreef Laysa het volgende:
Hier ligt ook een laagje sneeuw...ik ben blij dat ik er niet meer uit hoef
Ik heb zon vermoeden dat we niet zelf tillen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat de gladheid weer weg is als je met de meubels moet gaan leuren
Teun heeft nog niet in dit topic gepostquote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik krijg een note in een topic waarin Teun een schuldbetekenis doet dat hij doelbewust ad-blockers gebruikt.
't Gaat, beetje druk. Kan bijna nergens online een schoenenzaak vinden die snowboots verkooptquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teun heeft nog niet in dit topic gepost
quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
O nee, dat was in het vorige topic: [RLS SC #1001] Sneeuw op komst, 25kg strooizout a 7,50 euro
[..]
Ik heb zon vermoeden dat we niet zelf tillen.
Mn moeder heeft een verhuisbedrijf ingeschakeld...dus die dag hoef ik gelukkig alleen maar te delegerenquote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat de gladheid weer weg is als je met de meubels moet gaan leuren
Ik nog minderquote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn moeder heeft een verhuisbedrijf ingeschakeld...dus die dag hoef ik gelukkig alleen maar te delegeren
brrrrquote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Toverheks het volgende:
Nou, is zooitje in Amsterdam, de tram heeft geen stroom meer, huppeldepuppuberkind moet lopen naar huis
Ik wissel wat af, dit draadje ben ik begonnen met de banners aan. Zo ben ik moeilijk tot niet te vangen door "het management"quote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik krijg een note in een topic waarin Teun een schuldbetekenis doet dat hij doelbewust ad-blockers gebruikt.
No way?quote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oh, nou dan hoop ik het nog steeds hoor, is toch een beetje zonde als alles de pleuris valt tijdens een glijpartijquote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn moeder heeft een verhuisbedrijf ingeschakeld...dus die dag hoef ik gelukkig alleen maar te delegeren
quote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Toverheks het volgende:
Nou, is zooitje in Amsterdam, de tram heeft geen stroom meer, huppeldepuppuberkind moet lopen naar huis
Yes way! Ik weet ook al van wie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
dat is ook zoquote:Op maandag 29 november 2010 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, nou dan hoop ik het nog steeds hoor, is toch een beetje zonde als alles de pleuris valt tijdens een glijpartij
Jij hebt de kachel vast al aan het branden!quote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
De banners zijn 's avonds ook een stuk leuker dan overdag![]()
Maar fuck ze, het sneeuwt en het is nog steeds wit van kleur, daar kan ik wel blij van worden![]()
![]()
Nog 3 km en de voorste in de file haalt de achterste in.quote:A10 27 km
Ring Amsterdam: Coenplein richting Coenplein tussen Westpoort en Oostzanerwerf 27 km, Filelengte neemt toe
hmmm ik kijk net effe..quote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heb ik al geen notes meer gekregen sinds DK een account heeft![]()
Aparte gewaarwording eigenlijk
Je straf is een baby, een Fok! babyquote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heb ik al geen notes meer gekregen sinds DK een account heeft![]()
Aparte gewaarwording eigenlijk
Dat zal dan aan het gespreksonderwerp liggenquote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
De banners zijn 's avonds ook een stuk leuker dan overdag![]()
Maar fuck ze, het sneeuwt en het is nog steeds wit van kleur, daar kan ik wel blij van worden![]()
![]()
Alle belangrijke dingen worden speciaal ingepakt en de rest mag de pleuris vallen. Das de verantwoordelijkheid van de verhuizer, niet die van ons!quote:Op maandag 29 november 2010 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, nou dan hoop ik het nog steeds hoor, is toch een beetje zonde als alles de pleuris valt tijdens een glijpartij
Laten we nu direct even vaststellen dat DK daar iig niets mee te maken heeftquote:Op maandag 29 november 2010 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je straf is een baby, een Fok! baby
Vanaf vanmorgen zeven uur, de tweede mand met hout kan bijna vervangen worden door de derdequote:Op maandag 29 november 2010 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij hebt de kachel vast al aan het branden!
't Kind moet nog gedoopt hè, toch?quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we nu direct even vaststellen dat DK daar iig niets mee te maken heeft
quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we nu direct even vaststellen dat DK daar iig niets mee te maken heeft
Dat kan iedereen zelf, gelovig of niet gelovig, gedoopt of ongedoopt!quote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kind moet nog gedoopt hè, toch?
Nee... ik vind dat een kind die keuze uiteindelijk zelf moet maken, dus als er gedoopt moet worden dan duurt dat nog even.quote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kind moet nog gedoopt hè, toch?
Als je maar goed verzekerd bent! Veel verhuisverzekeringen dekken schade tijdens het transport nietquote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alle belangrijke dingen worden speciaal ingepakt en de rest mag de pleuris vallen. Das de verantwoordelijkheid van de verhuizer, niet die van ons!
Het is weer 25 graden bij jou in huis?quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf vanmorgen zeven uur, de tweede mand met hout kan bijna vervangen worden door de derde![]()
Nog vier kuub hout te gaan voordat het moet stoppen met winteren
Vooral of het verhuisbedrijf goed verzekerd isquote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je maar goed verzekerd bent! Veel verhuisverzekeringen dekken schade tijdens het transport nietWat eigenlijk heel raar is maar wel iets dat ik heb meegekregen na 4x verhuizen binnen een paar jaar.
Ja het verschil zal wellicht net zijn dat ik&Co. het zelf moest(en) doenquote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral of het verhuisbedrijf goed verzekerd is
Nee, als het echt begint te vriezen dan is het wat beter te managen, 't is nu 22 graden in de kamerquote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is weer 25 graden bij jou in huis?
Ach, als het echt misgaat dan bel ik de rechtsbijstandverzekering wel weer!quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je maar goed verzekerd bent! Veel verhuisverzekeringen dekken schade tijdens het transport nietWat eigenlijk heel raar is maar wel iets dat ik heb meegekregen na 4x verhuizen binnen een paar jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
Ja, drama... ben blij dat N. inmiddels thuis is, hoewel die ook een alternatieve route heeft genomen wegens file.quote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi plaatje, thuis werken FTW![]()
[ afbeelding ]
Baby-ze! Ik vond in een vinger in een bloederige snee al zeer doen! Brrr... mannen zijn mietjes!quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, drama... ben blij dat N. inmiddels thuis is, hoewel die ook een alternatieve route heeft genomen wegens file.
Maar goed, dat is gelijk mijn afscheidszin dus, laatste avond samen thuis![]()
Laters all
Good luck!quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
Ja, drama... ben blij dat N. inmiddels thuis is, hoewel die ook een alternatieve route heeft genomen wegens file.
Laters all
Vrouwen hebben die wond al van nature en er komt al regelmatig bloed uit. Dat er dan nu een baby meekomt is gewoon even een tussendoortje.quote:Op maandag 29 november 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Baby-ze! Ik vond in een vinger in een bloederige snee al zeer doen! Brrr... mannen zijn mietjes!
Dat is de beste aankoop van de laatste vier jaar geweest. Die warmte is echt jofel, kan geen cv tegenopquote:Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:@ teun...ik ben wel een beetje jaloers...zo lekker kneuterig een kachel
![]()
Ik denk morgen aan je en ook aan N. Succes.quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
Laters all
Wat kost dat? Gewoon wat uurtjes kappen? Of koop je kachel/hout/poedersuiker om je kacheltje te stoken?quote:Op maandag 29 november 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is de beste aankoop van de laatste vier jaar geweest. Die warmte is echt jofel, kan geen cv tegenop
Hoi Bongetje, alles goed?quote:
Ik zag er eentje op omroep friesland over een dominee, geschoold te Kampen die priester werd!quote:Op maandag 29 november 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooie beelden op Ned 2, over een theoloog die brugwachter is in het prachtige Kampen
¤ 60,- per m3 gestapeld beuken, gebracht tot aan de voordeur.quote:Op maandag 29 november 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat kost dat? Gewoon wat uurtjes kappen? Of koop je kachel/hout/poedersuiker om je kacheltje te stoken?
Hoi BQquote:
We hebben vroeger thuis zeker 20 jaar gestookt van een beuk in onze tuin die gekapt moest worden. Dat brandt mooi met af en toe een flinke knal.quote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
¤ 60,- per m3 gestapeld beuken, gebracht tot aan de voordeur.
succes morgen Lea!quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laters all
Fijn om te horen dat het goed met je gaat.quote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi BQ![]()
Het gaat prima met mij, ben druk bezig met mijn nieuwe computer om alles te installeren en het .e.e.a. af te stemmen/regelen.
Mijn laptop begon wat vreemd gedrag te vertonen en aangezien er een zeer goede aanbieding was bij de Aldi ben ik voor die computer gegaan en heb hem sinds zaterdag
Ik zit nu wel weer met een grote kast maar had voordat ik de laptop aankocht ook een "gewone" desktop PC
En hoe gaat het verder met jou?
Dat was dan een flinke beuk denk ik. Knallen heb ik nog niet gehoord vanuit die kachel.quote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben vroeger thuis zeker 20 jaar gestookt van een beuk in onze tuin die gekapt moest worden. Dat brandt mooi met af en toe een flinke knal.
Ik durf niet meer te stoken in mijn uppie na die semi-schoorsteenbrand. Hout genoeg, maar toch.quote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben vroeger thuis zeker 20 jaar gestookt van een beuk in onze tuin die gekapt moest worden. Dat brandt mooi met af en toe een flinke knal.
quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
Laters all
80 jaar oud ongeveer. Diameter van de stam was een meter.quote:Op maandag 29 november 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was dan een flinke beuk denk ik. Knallen heb ik nog niet gehoord vanuit die kachel.
Betalen?quote:Op maandag 29 november 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was dan een flinke beuk denk ik. Knallen heb ik nog niet gehoord vanuit die kachel.
Ah, dus ook een Medion fanquote:Op maandag 29 november 2010 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
Aldi pc's zijn prima. Ik doe daar al jaren mee. Wel steeds een nieuwe, maar deze gaat al 3 jaar mee.
Over dat laatste hebben we het maar niet. Ik word zo'n zeur hè?
Ik kan me voorstellen dat je je daarbij niet meer senang voelt. Brand vind ik ook doodeng.quote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te stoken in mijn uppie na die semi-schoorsteenbrand. Hout genoeg, maar toch.
Jep, steigerhout, afvalhout, pallets,etc. Maar goede bomen zoals beuk, eiken, daar betaal je grof geld voor. En als je het nu wil kopen is het er niet meer beneden de ¤ 100 euro (gedroogd)quote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Betalen?![]()
Ik ken studenten die gewoon de overschotten verhandeld hebben nadat ze meer gratis hadden gekregen dan gevraagd.
Nee, beuken, eiken, kastanje, berken, essen et cetera.quote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, steigerhout, afvalhout, pallets,etc. Maar goede bomen zoals beuk, eiken, daar betaal je grof geld voor. En als je het nu wil kopen is het er niet meer beneden de ¤ 100 euro (gedroogd)
kan ik me wat bij voorstellenquote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te stoken in mijn uppie na die semi-schoorsteenbrand. Hout genoeg, maar toch.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
Leandra, pufse morgen, en N veel sterkte
Dat was echt doodeng. Vic was in slaap gevallen voor de openhaard met een slok op. De schuif helemaal open en flink wat blokken hout in de open haard. Het was niet echt een schoorsteenbrand maar de kap die op de schoorsteen zit vloog in de fik. Brandweer in huis, ellende. Achterbuurman kwam mij waarschuwen maar toen stond de brandweer al voor de deur. Hoe genant.quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je daarbij niet meer senang voelt. Brand vind ik ook doodeng.
De man die het mij levert vroeg ik niet mee wilde kappen. Hij koopt het (beuken)hout als boom in het bos, moet hem omzagen, in stukken zagen, kloven, vervoeren, etc. Betaald daarvoor 35-40 euro per kubieke meter (heb de rekening gezien, omdat ik het nogal prijzig vond, die 60 euro). En die prijzen heb ik nadien vaker gehoord. Hout is simpelweg duur.quote:Op maandag 29 november 2010 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, beuken, eiken, kastanje, berken, essen et cetera.
Als je je schoorsteen geveegd hebt kun je rustig stoken, hoef je niet wakker van te liggen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was echt doodeng. Vic was in slaap gevallen voor de openhaard met een slok op. De schuif helemaal open en flink wat blokken hout in de open haard. Het was niet echt een schoorsteenbrand maar de kap die op de schoorsteen zit vloog in de fik. Brandweer in huis, ellende. Achterbuurman kwam mij waarschuwen maar toen stond de brandweer al voor de deur. Hoe genant.
Perfecte tijd van het jaar dan, pieten genoegquote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je je schoorsteen geveegd hebt kun je rustig stoken, hoef je niet wakker van te liggen.
Schoorsteen is geveegd en het scheelt natuurlijk enorm in de stookkosten. Maar ik blijf huiverig.quote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je je schoorsteen geveegd hebt kun je rustig stoken, hoef je niet wakker van te liggen.
Maar dat doe je dan toch. Mijn onderburen hebben hier bijna de boel in lichterlaaie gezet door te gaan barbecue-en op het balkon. Als ik 's zomers die geur hier weer in huis ruik, dan check ik toch altijd even ook al weet ik eigenlijk wel dat het een bbq in de binnentuin is.quote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Degene die ik kende die kreeg dat voor niets van een gemeente. Dat waren geïnfecteerde bomen en die moesten verbrand worden. Was de verplichting van die gemeente daar voor te zorgen en dumpte het bij hem op de stoep in ruil voor een briefje dat het vernietigd zou worden.quote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De man die het mij levert vroeg ik niet mee wilde kappen. Hij koopt het (beuken)hout als boom in het bos, moet hem omzagen, in stukken zagen, kloven, vervoeren, etc. Betaald daarvoor 35-40 euro per kubieke meter (heb de rekening gezien, omdat ik het nogal prijzig vond, die 60 euro). En die prijzen heb ik nadien vaker gehoord. Hout is simpelweg duur.
zou ik ook hebben Bq, dan zit je toch niet lekker rustig, maar wat Teun zegt, als alles veilig is is het ook weer zonde om het niet aan te steken, lijkt me echt lekker open haard, maar ben super tevreden met mijn verleden jaar aangelegde CV,.quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoorsteen is geveegd en het scheelt natuurlijk enorm in de stookkosten. Maar ik blijf huiverig.
Kom op, overal in de wereld stoken ze hout. Je hebt vast geen twee keer pech. Als je echt bang bent laat je hem na drie maanden nog een keer vegen. Hij vliegt echt niet zomaar in de hens bij een schone pijp en bij goed hout. Doe je het niet voor de kosten, dan wel voor die lekkere warmte, die wil je toch niet missen als je zo'n ding in je kamer hebt staan?quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoorsteen is geveegd en het scheelt natuurlijk enorm in de stookkosten. Maar ik blijf huiverig.
Dat valt mij eigenlijk wat tegen dit jaar. Het begon pas laat op gang te komen en het is wel eens veel gekker geweest.quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Perfecte tijd van het jaar dan, pieten genoeg
En misschien met een klein stapeltje beginnen...heb dr geen verstand van hoor maar voor haar eigen gemoedsrustquote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op, overal in de wereld stoken ze hout. Je hebt vast geen twee keer pech. Als je echt bang bent laat je hem na drie maanden nog een keer vegen. Hij vliegt echt niet zomaar in de hens bij een schone pijp en bij goed hout. Doe je het niet voor de kosten, dan wel voor die lekkere warmte, die wil je toch niet missen als je zo'n ding in je kamer hebt staan?
Je kunt ook gewoon direct buskruit adviserenquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met nieuw jaar een beetje poedersuiker in het vuur mikken voor net dat beetje charme meer!
Koffie-creamer doet het ook lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met nieuw jaar een beetje poedersuiker in het vuur mikken voor net dat beetje charme meer!
Ik denk dat die pijp van haar er als nieuw uitziet. Alles wat er aan roet in zat is door die brand wel weg. Je moet gewoon goed en droog hout stoken, flink heet, dan krijg je ook bijna geen roet.quote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
En misschien met een klein stapeltje beginnen...heb dr geen verstand van hoor maar voor haar eigen gemoedsrust
Dan eerder kunstmest!quote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon direct buskruit adviseren
Je hebt toch wel even gekeken of je geen hulp moest verlenen?quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Dementor het volgende:
Morgen ga ik met de slee, God wat glibbert iedereen over de weg.
Bij het oprijden van een rotonde knalde mijn voorligger tegen een lantaarnpaal op bij het verlaten van de rotonde.
Dus gas terug, koppeling in en er zo langs gegleden.
Zolang het maar stof is en er wat zuurstof bij kan boeit het niet zoveel wat het is! Zolang de verhoudingen maar goed zijn!quote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koffie-creamer doet het ook lekker
Kloptquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang het maar stof is en er wat zuurstof bij kan boeit het niet zoveel wat het is! Zolang de verhoudingen maar goed zijn!
De man gooide zijn waarschuwingslichten aan en stapte gelukkig uit.quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel even gekeken of je geen hulp moest verlenen?
Allrightquote:Op maandag 29 november 2010 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
De man gooide zijn waarschuwingslichten aan en stapte gelukkig uit.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Noekkkkk, die lady GaGa komt in Ahoy
Nee, heb ik wat gemist? Coole shitquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Noek het volgende:
Vette pics!Kijk je nog weleens op Life?
Maar goed ookquote:
Zo zag ik vorig jaar iemand zo het kanaal in glibberen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Dementor het volgende:
Morgen ga ik met de slee, God wat glibbert iedereen over de weg.
Bij het oprijden van een rotonde knalde mijn voorligger tegen een lantaarnpaal op bij het verlaten van de rotonde.
Dus gas terug, koppeling in en er zo langs gegleden.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo zag ik vorig jaar iemand zo het kanaal in glibberen.1,5 km van huis. Toen moest ik nog naar Apeldoorn. Ik ga wel met de mtb deze week.
Gelukkig is Maxim Hartmann er al wel.quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jack de Vries in de file, dat dit kan in Nederland.
Had die rijstkokert maar de trein moeten nemen!quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jack de Vries in de file, dat dit kan in Nederland.
ga dan gewoon, achteraf heb je erg veel spijt he, ik waarschuw je alleenquote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Twijfel nog steeds!
Hij was vanmorgen op de radio wederom geweldig.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand al behoefte om met blote voeten in de sneeuw te gaan staan?
Ben je er al in geweest?quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand al behoefte om met blote voeten in de sneeuw te gaan staan?
Vind ik ook de leukste regelmatige gast die ze op het moment hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind Eric ook humor hebben hoor
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef Dementor het volgende:
En gewoon allemaal om 9 uur willen beginnen en om 5 uur weer naar huis.
Weer of geen weer.
Ik werk meestal van 10 tot 4quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal vaak geen kwestie van willen.
Waarom dat dan??quote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga dan gewoon, achteraf heb je erg veel spijt he, ik waarschuw je alleen![]()
SPIJTTTTTTTTTTTT
Ligt er heel erg aan wat voor kantoorwerkquote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.
Maar ik heb het idee dat het werkgevers geen fuck boeit of je nou om 8 uur thuis komt als je om 5 uur weg gaat met dit weer.
Als je maar om half negen verschijnt de volgende morgen.
Ja bij gebrek aan Hansie Hansie dan hè.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik ook de leukste regelmatige gast die ze op het moment hebben
Wat is "het nieuwe werken" toch prettig hè.quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met kantoorwerk valt er vaak wel een mouw aan te passen.
Maar ik heb het idee dat het werkgevers geen fuck boeit of je nou om 8 uur thuis komt als je om 5 uur weg gaat met dit weer.
Als je maar om half negen verschijnt de volgende morgen.
Het zou zomaar kunnen dat ik ook thuis werk morgen, zie ikquote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is "het nieuwe werken" toch prettig hè.![]()
Moet je wel de baan voor hebben natuurlijk..
Maarrrrrrrrr, geen problemen op 't spoor!quote:Op maandag 29 november 2010 21:09 schreef Jian het volgende:
De avondspits van maandag 29 november gaat de boeken in als de drukste avondspits in de Nederlandse geschiedenis. Als gevolg van de sneeuwval stond er rond zes uur 's avonds 880 kilometer file op de Nederlandse wegen.
Hoppa, één dag sneeuw en het eerste record is gevestigd
Ik log binnen een minuut in bij een klant waar ik anders 2 uur over zou rijden, met deze omstandigheden 's ochtends gemakkelijk 3 uur.quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is "het nieuwe werken" toch prettig hè.![]()
Moet je wel de baan voor hebben natuurlijk..
Eerst maar even deze nacht afwachten hè, zou me niet verbazen als morgenochtend de helft van de bovenleidingen weer is bevrorenquote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrr, geen problemen op 't spoor!
quote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerst maar even deze nacht afwachten hè, zou me niet verbazen als morgenochtend de helft van de bovenleidingen weer is bevroren
De wissels zijn het grootste probleem, zie m'n vorige postquote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerst maar even deze nacht afwachten hè, zou me niet verbazen als morgenochtend de helft van de bovenleidingen weer is bevroren
Vond Erik/c altijd al leukquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik ook de leukste regelmatige gast die ze op het moment hebben
de stroom van de trams vielen hier vanavond al uit een tijdje, dus laat staan met een trein morgen Remlof, dat wordt lopen of met de langlaufski`squote:Op maandag 29 november 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De wissels zijn het grootste probleem, zie m'n vorige post
quote:Kort Nieuws: Spoor en wissels winterklaar
REGIO - NS en spoorbeheerder ProRail claimen klaar te zijn voor de winter.
De afgelopen maanden hebben ze samen bijna 100 miljoen euro besteed aan het winterklaar maken van de wissels. Reizigersorganisatie Rover zegt vertrouwen te hebben in deze maatregelen, maar wacht de sneeuw af.
Gewoon degelijk spul gebruiken.quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
Het is toch te triest voor woorden, een beetje sneeuw en nu raken er al mensen in paniek, kom op zeg hoe doen ze dat in Canada of Amerika waar de sneeuw tot de 1e verdieping opgestapeld ligt.
De weg of het spoor twee hoog aanleggen!quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
Het is toch te triest voor woorden, een beetje sneeuw en nu raken er al mensen in paniek, kom op zeg hoe doen ze dat in Canada of Amerika waar de sneeuw tot de 1e verdieping opgestapeld ligt.
Daar wonen ze niet zo dicht op elkaarquote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
kijk, heb er niet zoveel verstand van, maar het was verleden week al bekent dat het ging sneeuwen, dan neem je toch al voorzorgsmaatregelen lijkt mij.quote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon degelijk spul gebruiken.
Ik las op de site van de NS dat ze nu pas filters in treinen plaatsen om sneeuw intake te voorkomen.
In Nederland rijden uitgeklede versies van treinen rond in vergelijking met bijvoorbeeld de Duitse modellen.
GENIAAL !quote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De weg of het spoor twee hoog aanleggen!
Of de transsiberie express?
Geen idee, maar doe maar niet. Vind het wel grappig als alles in de soep loopt. Dat onderstreept zo lekker de betrekkelijkheid van één en ander.quote:Op maandag 29 november 2010 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
100 miljoen ??? , kan je daar Nederland niet gewoon van overdekken, nooit meer last
Ik denk dat ze pas strooien als het sneeuwt omdat ze anders bang zijn om zout verspillen en overbodige kosten te maken.quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, heb er niet zoveel verstand van, maar het was verleden week al bekent dat het ging sneeuwen, dan neem je toch al voorzorgsmaatregelen lijkt mij.
In Amsterdam was er nog niet eens gepekeld dan heb ik zoiets van, vragen jullie nou om glijpartijen etc.etc.
Is de Amsterdamse cam al in werking?quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, heb er niet zoveel verstand van, maar het was verleden week al bekent dat het ging sneeuwen, dan neem je toch al voorzorgsmaatregelen lijkt mij.
In Amsterdam was er nog niet eens gepekeld dan heb ik zoiets van, vragen jullie nou om glijpartijen etc.etc.
2 keer gezien, maar Barend_Barend kan me niet bekorenquote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef Jian het volgende:
Straks Klaas Jan Huntelaar bij Barend & Barend, leuk, humor, dat wordt lachen.....Zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat programma
hangt een doek voor, maar kijk deze maar eens even, mooi plaatjequote:Op maandag 29 november 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is de Amsterdamse cam al in werking?
quote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hangt een doek voor, maar kijk deze maar eens even, mooi plaatje
http://madametussauds.webcam.nl/
de duiven moet je er maar bij denken, die zijn intussen doodgevrorenquote:
Wat steigers voor de cam van het Koningsplein tot ergens in decemberquote:Op maandag 29 november 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is de Amsterdamse cam al in werking?
Nou....dan maar niet...Hoi ruudiequote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat steigers voor de cam van het Koningsplein tot ergens in decemberen die van madame T. zijn een beetje traag. Het is glad! Amsterdammers op hun gat! #05
quote:
Ja net gekekenquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ruud, heb je die andere link al bekeken, je kan zelf in engeland kijken enzo, alle landen
![]()
overal sneeuw
Ja, dat is een beetje jammer want het was daar daarnet al spekglad.quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat steigers voor de cam van het Koningsplein tot ergens in decemberen die van madame T. zijn een beetje traag. Het is glad! Amsterdammers op hun gat! #05
op Kreta was het zomers weer las ik vandaag, dus Italie ook al witquote:Op maandag 29 november 2010 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja net gekekenOok in Italia
al veel sneeuw
ben je even polshoogte gaan nemenquote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje jammer want het was daar daarnet al spekglad.
Ja, het was prachtig in de stad en heel stil.quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je even polshoogte gaan nemen
Heksje, ben je nog hier?quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ah, okee, Ik wilde wat testen: als ik nou een paar keer switch van cam op die madame T. site ben ik benieuwd of jij dat ziet.quote:
Ja, dat zie je. Ik had onlangs een soort ruzie met iemand anders die graag het monument wou blijven zien.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah, okee, Ik wilde wat testen: als ik nou een paar keer switch van cam op die madame T. site ben ik benieuwd of jij dat ziet.
Dan weet ik eigenlijk al genoeg.quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat zie je. Ik had onlangs een soort ruzie met iemand anders die graag het monument wou blijven zien.
dat maakt die site eigenlijk al ongeschikt om even lekker te lachen met gladheid, als er 10 mensen zitten zijn die camera's continue aan het switchen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat zie je. Ik had onlangs een soort ruzie met iemand anders die graag het monument wou blijven zien.
Ja, ik was er net ook even: zie ik een groepje aan komen lopen bij de uitgang van MT zit er continu iemand de camera weer naar die fallus te draaien.quote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
dat maakt die site eigenlijk al ongeschikt om even lekker te lachen met gladheid, als er 10 mensen zitten zijn die camera's continue aan het switchen.
idd. Ik hoop dat die steigers van het Koningsplein snel weer weg zijn. De beste camera van Amsterdamquote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
dat maakt die site eigenlijk al ongeschikt om even lekker te lachen met gladheid, als er 10 mensen zitten zijn die camera's continue aan het switchen.
Ik zat wat te kwallen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik was er net ook even: zie ik een groepje aan komen lopen bij de uitgang van MT zit er continu iemand de camera weer naar die fallus te draaien.
ja ik zat in andere topic al naar je te roepen, dus jij bedient die dingenquote:
Nou niet meer hoorquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik zat in andere topic al naar je te roepen, dus jij bedient die dingen![]()
Ik had al zo'n vermoeden. Ik begon met kwallen door de hele tijd "de wachtrij" in beeld te nemen. Dat is veruit de meest nutteloze instelling.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Velzen wou haar een hand geven?
quote:Op maandag 29 november 2010 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Over gladheid gesproken, grijpt een ventje een mooie blonde zangeres tussen haar benen op RTL4
Jij wel? , kan je twee witte voetjes halenquote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
... en twee blauwe billetjes als het mee zitquote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij wel? , kan je twee witte voetjes halen
2 witte voetjes, ik rol me gewoon helemaal door de sneeuw, mag dat??quote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij wel? , kan je twee witte voetjes halen
Alleen op het Koningsplein, als de steigers weg zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 witte voetjes, ik rol me gewoon helemaal door de sneeuw, mag dat??
Six feetquote:Op maandag 29 november 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 witte voetjes, ik rol me gewoon helemaal door de sneeuw, mag dat??
`Cordiali saluti a tutti `quote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
echt als het wat wordt met die cam, ga ik er staan met stuk karton en doe de groetjes aan jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |